Ik heb hem niet live gehoordquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Die speelden ze geloof ik ook nog live op de reünie tour.
Hoi, Moody.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:49 schreef Moody het volgende:
Ik blijf m posten totdat iemand iets zegt.....
quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
Op 22 maart 1996 speelde Blur 'Intermission' in Paradiso.
Mission accomplished.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Diezelfde mensen reageerden zo toen ik ze Elvis Costello liet horen:
[..]
[..]
Ach ja, niet iedereen kon vooraan staan toen de smaak uitgedeeld werd.
En bij beste band hadden ze het gewoon over beste band als in beste muziek gemaakt.
Ik reserveer overigens de eerste TT nadat MadGibbs geleakt is, Indie Piñata wordt het dan.
Ik vind er werkelijk geen drol aan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:49 schreef Moody het volgende:
Ik blijf m posten totdat iemand iets zegt.....
Voorlopig alleen Down the Rabbit Hole.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:51 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Werd dus ook gespeeld laatste keer in Hyde Park. Komt er nog een stand alone gig van Damon in Nederland of moeten we het doen met een festivaldate?
Vorig jaar op Pukkelpop was het niet heel goed, hoop voor je dat het nu beter is.quote:
Hé Kerft, dit valt me wel flink tegen. Geef het dan geen beoordeling als je het niet helemaal luistert; elk nummer heeft wel een cijfer.quote:I'm so happy that this album is over and I even didn't listen to the whole album.
Heb af en toe een minuutje geskipt in een nummer. Heb wel elk nummer grotendeels geluisterd. Maar komaan het is Drake, als ik het volledig geluisterd had zou ik hier niet meer zitten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Kerft, dit valt me wel flink tegen. Geef het dan geen beoordeling als je het niet helemaal luistert; elk nummer heeft wel een cijfer.
Mag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind er werkelijk geen drol aan.
quote:
Ik heb 'm nu ook aangepast. Wil dat kunnen luisteren zonder Chemical World (overigens ook een prima nummer).quote:
Nee dank je.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Mag.
Maar weet wel dat Morphine blijkbaar zwaar gewaardeerd is. Ken ze ook pas 4 uur, maar het schijnt
Je mag je mening herzien.
Noem er eens een paar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:57 schreef DO2 het volgende:
Zo, ik kom in jouw lijstje vrijwel helemaal onderin absolute meesterwerken tegen, Kerft.
Tip: zet die lijst in je sig, er zijn echt veel mensen die het tof vinden zoiets door te kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Noem er eens een paar.
Ben wederom benieuwd.
Nee, tuurlijk niet. Dat is als pissen over een van Gogh schilderij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey maar jongens, een 6 voor OK Computer, dat kán toch niet?
Oja dat kan ook hier ja, eens doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tip: zet die lijst in je sig, er zijn echt veel mensen die het tof vinden zoiets door te kijken
Captain Beefheart, Radiohead, Fleetwood Mac... Dat zijn wel de opvallendste.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Noem er eens een paar.
Ben wederom benieuwd.
Captain Beefheart hadden we het al eens over gehad. Fleetwood Mac vind ik echt substantieloos en te glad. Radiohead gaat echt grotendeels om de zang, kan die echt niet aanhoren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 00:59 schreef DO2 het volgende:
[..]
Captain Beefheart, Radiohead, Fleetwood Mac... Dat zijn wel de opvallendste.
Welke van Fleetwood Mac?quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:01 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Captain Beefheart hadden we het al eens over gehad. Fleetwood Mac vind ik echt substantieloos en te glad. Radiohead gaat echt grotendeels om de zang, kan die echt niet aanhoren.
Fleetwood Mac is meer dan glad. Check hun eerste albums.quote:
Wat. Geweldige plaat*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed om te zien dat ik niet de enige ben. Heb Rumours geluisterd na de universele praise erover gelezen te hebben, maar ik hoor het niet hoor.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat. Geweldige plaat*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Nogmaals, Fleetwood Mac is meer dan Rumours. Net als Radiohead meer is dan The King Of Limbs.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Goed om te zien dat ik niet de enige ben. Heb Rumours geluisterd na de universele praise erover gelezen te hebben, maar ik hoor het niet hoor.
Ik respecteer ze als muzikanten (vooral Lindsey Buckingham), maar ik vond het niet veel.
Nja dat komt vanzelf nog wel. Je snapt best dat het niet heel aantrekkelijk is om meerdere albums te proberen van iets wat je niet beviel. Al zit ik met Metallica al op 3.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Nogmaals, Fleetwood Mac is meer dan Rumours. Net als Radiohead meer is dan The King Of Limbs.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja dat komt vanzelf nog wel. Je snapt best dat het niet heel aantrekkelijk is om meerdere albums te proberen van iets wat je niet beviel. Al zit ik met Metallica al op 3.
Dit. Fleedwood Mac is gigantisch veelzijdig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Metallica is dan in principe ook gewoon enorm veel herhaling. Meer dan de bekende nummers hoef je daar niet van te kennen.
Tja jazz heb ik toen een week lang non stop geluisterd, en sindsdien niet zoveel meer aan toegekomen, jammer en gek genoeg. Electro is sowieso niet helemaal mijn ding, maar begin ik langzaam wel meer te luisteren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:15 schreef DO2 het volgende:
Maar jazz en electro zijn wel 'n gemis in je lijstje, Kerft. Werk daar aan!
Probeer Tri Repetae van Autechre eens. Ben wel benieuwd wat je daarvan vindt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:16 schreef Kerftminister het volgende:
[Electro is sowieso niet helemaal mijn ding, maar begin ik langzaam wel meer te luisteren.
Colin Zeal.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:20 schreef Tchock het volgende:
Modern Life is Rubbish is echt ijzersterk. Tot nu toe is bijna elk nummer geweldigWas het album van Blur dat ik van te voren het minste kende.
Heb wel Amber geprobeerd, maar dat vond ik echt helemaal niks aan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:21 schreef DO2 het volgende:
[..]
Probeer Tri Repetae van Autechre eens. Ben wel benieuwd wat je daarvan vindt.
Of ken je die al?
Laat maar dan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 01:23 schreef Kerftminister het volgende:
Heb wel Amber geprobeerd, maar dat vond ik echt helemaal niks aan.
Dat duurde en duurde en duurde maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |