RIP aan de nabestaande.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik had een tight aan van 9,95, dat kan ook niet heel veel zijn he?
Maar ik wil er (nog) niet te veel geld aan uitgeven, omdat ik nog maar zo kort loop. Nu loop ik in een lange broek waar ik ook in fitness, maar zo'n tight zit wel echt veel lekkerder, dus een driekwart lijkt me wel fijn.
Van jouw linkje zijn ze ook nog best betaalbaar, Swets, thanks!
Aangezien ik volgende week Renate afmaak, ga ik mezelf toch maar trakteren op een fijne tight.
H&M heeft prima kwaliteit sportkleding en is niet al te duurquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik had een tight aan van 9,95, dat kan ook niet heel veel zijn he?
Maar ik wil er (nog) niet te veel geld aan uitgeven, omdat ik nog maar zo kort loop. Nu loop ik in een lange broek waar ik ook in fitness, maar zo'n tight zit wel echt veel lekkerder, dus een driekwart lijkt me wel fijn.
Aangezien ik volgende week Renate afmaak, ga ik mezelf toch maar trakteren op een fijne tight.
quote:
In dat zakje kan niet veel meer dan een sleutel, he? Een smartphone past niet, toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb een 3/4 Saucony Ignite, heel fijn, schijnt totaal niet door. Handig zakje achterin ook.
Groot verschil zeg. Ik zit nu weer op de 83 kilo en dat is ook ruim 115 kilo geweest. Mijn 'ideale' gewicht ligt maar een paar kilo lager (Ben 191cm lang), dan voel ik mezelf gewoon het lekkerste in m'n vel zitten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier ook. Ideaalgewicht is voor mij 70-75kg, maar dat heb ik al een hele tijd niet gehaald. Zit nu op de 84, wil eigenlijk maximaal 80 wegen....
(Is overigens met deze lengte zowel 59 als 98 geweest)
Het ligt er ook maar net aan wat voor formaat smartphone je hebt en het formaat van het zakje, en anders ja hoor daar komt hij weer: de spibelt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In dat zakje kan niet veel meer dan een sleutel, he? Een smartphone past niet, toch?
Klopt, goeie shape is het belangrijkste, maar het nummertje is wel een mooie richtlijn. Ik jojo nogal met mijn gewicht (gebrek aan disciplinequote:Op donderdag 13 maart 2014 10:28 schreef YUR het volgende:
Oeh, goeie opmerking over in shape komen en het nummertjeZo denk ik er ook over!
ik heb er afgelopen week een gehaald bij de Schoenenreus van Puma. Was 22 euro dus dat valt ook nog mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik woog maandag na mijn halve marathon meer dan ervoor. Lang leve bier, friet en frikandellen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:41 schreef Voccar het volgende:
Gewicht zegt inderdaad lang niet alles. Bij mij schommelt het gewicht steeds tussen de 70 en 75. Vind het wel interessant om op te letten en zie dat als ik heb gesport het wat lager is, maar kan er verder niet zo veel aan doen. Vind dat het lekker is om te sporten dan ook belangrijker dan het gewicht door het sporten.
Het lijkt me echt zo'n enorm ding!quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal blij zijn als het achter de rug is eigenlijk
Het hangt al 4 maanden als een soort tegenstrijdig glorieus doomscenario boven de horizon. Ik ben er ook 4 maanden heel intensief mee bezig. Alles staat langzamerhand in het teken van die marathon. Vind het mentale aspect en jezelf blijven oppeppen om toch ook die lullige rondjes te lopen het moeilijkst eigenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het lijkt me echt zo'n enorm ding!
Of nou ja lijkt... is natuurlijk!
anders ik wel..quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal blij zijn als het achter de rug is eigenlijk
Dat is een lastige opgave ET maar voor een goed doel als het zijn werk doet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:14 schreef E.T. het volgende:
Overigens ga ik (tijdelijk) zo veel mogelijk suiker- en koolhydraatvrij eten.. (strijd tegen een hardnekkige schimmel; niet wetenschappelijk bewezen, maar iom huisarts.. baadt het niet, schaadt het niet.. mits gezond verstand enzo) Eens even uitzoeken hoe dat met lopen te combineren valt.
Zal vast ook wel goed doen voor de eeuwige gewichtskwesties
Paar sleutels, mijn ringen, oordopjes en ketting. Smartphone niet denk ik inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In dat zakje kan niet veel meer dan een sleutel, he? Een smartphone past niet, toch?
Ik heb er eentje van de H&M. Schijnt niet door.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb weer een vraag
Ik heb gisteren een driekwart tight gepast. Zat lekker, maar hij was bijna doorzichtig. Nou weet ik niet of alle tights dat zijn, of dat het te maken heeft met het feit dat ik een heul goedkoop ding van Decathlon gepast heb.
Dus mijn vraag is: wat zijn nou fijne, niet te dure tights die niet doorschijnen?
Ik heb geen ervaring met marathonlopen, maar wel met andere sportieve evenementen waarvoor je alles opzij moet zetten en ik kan je zeggen: het geeft je wel een ontzettende kick en een hoop voldoening als het achter de rug is!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het hangt al 4 maanden als een soort tegenstrijdig glorieus doomscenario boven de horizon. Ik ben er ook 4 maanden heel intensief mee bezig. Alles staat langzamerhand in het teken van die marathon. Vind het mentale aspect en jezelf blijven oppeppen om toch ook die lullige rondjes te lopen het moeilijkst eigenlijk.
Gewoon door naar de ultra's...quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
En een zwart gat als het klaar is?
Ik kan een heel klein beetje meepraten, aangezien ik een halfjaar alles in het teken had van CPC. Geen zwart gat hier. Gewoon zin in de volgende HM. Al weet ik nog niet welke dat wordtquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
En een zwart gat als het klaar is?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het hangt al 4 maanden als een soort tegenstrijdig glorieus doomscenario boven de horizon. Ik ben er ook 4 maanden heel intensief mee bezig. Alles staat langzamerhand in het teken van die marathon. Vind het mentale aspect en jezelf blijven oppeppen om toch ook die lullige rondjes te lopen het moeilijkst eigenlijk.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:41 schreef Zelus het volgende:
Vandaag over 2 weken hoop ik mijn eerste 5km te joggen/rennen, zonder te lopen.
Dan heb ik er, vanaf mijn eerste dag Evy, er ruim 1.5 jaar over gedaan.
Conditie was het probleem niet, wel mijn rechter been/knie/enkel, maar dat was met tig bezoeken aan de fysio en diverse thuis oefeningen weer zo goed als verholpen en de pijn die ik toen had is nu weg, Heel soms voel ik nog wel iets,(een versnelling van 100 meter tijdens 10 minuten lopen bv) maar pas als het echt weer pijnlijk gaat worden en blijft aanhouden ondanks rust, moet ik even langs de fysio.
Ik heb trouwens na 4 weken Evy echte hardloopschoenen aangeschaft bij "de zaak van Yur".
De mensen die beginnen met Evy en er 3 weken langer over doen dan de 10 weken die er (gemiddeld) voor staan: het kan langer en moeilijker
Goed gedaan hoor, je hebt doorgezet dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:41 schreef Zelus het volgende:
Conditie was het probleem niet, wel mijn rechter been/knie/enkel, maar dat was met tig bezoeken aan de fysio en diverse thuis oefeningen weer zo goed als verholpen en de pijn die ik toen had is nu weg, Heel soms voel ik nog wel iets,(een versnelling van 100 meter tijdens 10 minuten lopen bv) maar pas als het echt weer pijnlijk gaat worden en blijft aanhouden ondanks rust, moet ik even langs de fysio.
Ik heb ook een aantal maanden niks meer gedaan en ook niks mogen doen aan hardlopen, verplichte rust van de fysio.
Ik heb trouwens na 4 weken Evy echte hardloopschoenen aangeschaft bij "de zaak van Yur".
De mensen die beginnen met Evy en er 3 weken langer over doen dan de 10 weken die er (gemiddeld) voor staan: het kan langer en moeilijker
Koning doorzetter!quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:41 schreef Zelus het volgende:
Ik heb ook een aantal maanden niks meer gedaan en ook niks mogen doen aan hardlopen, verplichte rust van de fysio.
1 maand 29 dagen. Als 'ie doorgaat, anders nog een weekje langer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
5 maanden 2 dagen ...
Kan nu al niet meer slapen.
Wie zegt dat hij het over schoenen hadquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, gewoon exact dezelfde als dat ik nu heb
Ach, van haarzelf staan er nog genoeg fotos op mijn telefoonquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het over schoenen had
Picsquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ach, van haarzelf staan er nog genoeg fotos op mijn telefoon![]()
Ik heb eentje van de H&M, zit heerlijk, schijnt niet door en de pasvorm blijft ook goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb weer een vraag
Ik heb gisteren een driekwart tight gepast. Zat lekker, maar hij was bijna doorzichtig. Nou weet ik niet of alle tights dat zijn, of dat het te maken heeft met het feit dat ik een heul goedkoop ding van Decathlon gepast heb.
Dus mijn vraag is: wat zijn nou fijne, niet te dure tights die niet doorschijnen?
Heeft elke H&M een sportkledingafdeling?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:55 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb eentje van de H&M, zit heerlijk, schijnt niet door en de pasvorm blijft ook goed.
Leontien heb ik deze week nog bij Kruidvat zien liggen maar kan ik niet over oordelen.
neequote:Op donderdag 13 maart 2014 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeft elke H&M een sportkledingafdeling?
Gelukkig is het om 19:00 ook nog wel licht (genoeg) hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Aarghhh meeting die ik heb is verzet naar 4 uurIk wil in het licht lopen!
Ja, maar ik ben dan pas om 6 uur thuis waarschijnlijk en ik wil vandag mijn LDL doen dus dat is dan nog maar 30 minuten in het zonlicht en de rest in het donker. Ik wil een nieuwe route ontdekken en dat vind ik echt arelaxt in het donker. Maarja, lampjes om en het moet maar..quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Gelukkig is het om 19:00 ook nog wel licht (genoeg) hoor.
Lekker in het ondergaande zonnetje lopen
Dat verandert het verhaal al een beetje ja.. Dat is dan wel balen. Kun je niet in het weekend je LDL doen en je loop van het weekend vanavond? Of een vertrouwde route nemen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan pas om 6 uur thuis waarschijnlijk en ik wil vandag mijn LDL doen dus dat is dan nog maar 30 minuten in het zonlicht en de rest in het donker. Ik wil een nieuwe route ontdekken en dat vind ik echt arelaxt in het donker. Maarja, lampjes om en het moet maar..
Dan ga ik ook! Met de club doen we drie piramides van 1-2-3-2-1 met steeds een minuutje rust en drie minuten rust tussen de series door.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Gelukkig is het om 19:00 ook nog wel licht (genoeg) hoor.
Lekker in het ondergaande zonnetje lopen
Nee, in het weekend een vierkamp coachen van mijn roeiers (vergelijkbaar met NK allround van schaatsen, 4 races). Kan ergens tussendoor misschien nog wel een loopje maar is redelijk hectischquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat verandert het verhaal al een beetje ja.. Dat is dan wel balen. Kun je niet in het weekend je LDL doen en je loop van het weekend vanavond? Of een vertrouwde route nemen?
Om maar ff met je mee te denken
Ik ben op dat tijdstip helaas weer aan het werk. Ik rijd elke dag op en neer langs het Bossche broek, terwijl de zon ondergaat. Het aantal mensen wat je daar ziet hardlopen.. Daar kan ik dus echt van genieten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan ga ik ook! Met de club doen we drie piramides van 1-2-3-2-1 met steeds een minuutje rust en drie minuten rust tussen de series door.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:28 schreef YUR het volgende:
Oeh, goeie opmerking over in shape komen en het nummertjeZo denk ik er ook over!
Wat is je tempo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:51 schreef SiIk het volgende:
Soms is het lopen leuk. Soms ook gewoon ronduit kut. Vraag me af hoe lang het nog duurt voor ik die verrekte 5 km eens loop.
Tip #1: stop met roken!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:02 schreef d1ce het volgende:
Iemand hardloop tips voor mij? Mobiele apps, kleding, warming-up. Ik heb 0 conditie want rokert
Download een schema dat je in 3 maanden naar 30 minuten hardlopen brengt (Evy, Renate, maakt niet uit, de links staan vast in de OP), trek oude sportschoenen aan, en ga naar buiten. Niet te hard lopen, rustig aan, je hoeft er niet moe van te worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:02 schreef d1ce het volgende:
Iemand hardloop tips voor mij? Mobiele apps, kleding, warming-up. Ik heb 0 conditie want rokert
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Download een schema dat je in 3 maanden naar 30 minuten hardlopen brengt (Evy, Renate, maakt niet uit, de links staan vast in de OP), trek oude sportschoenen aan, en ga naar buiten. Niet te hard lopen, rustig aan, je hoeft er niet moe van te worden.
Als je het na een week of 2, 3 nog steeds leuk vindt, koop dan goeie hardloopschoenen. Beter iets meer betalen en dat je weet dat het goed zit, dan dat je na 2 maanden geblesseerd thuis zit.
Snel zeg! Hoop idd wel dat hij ook echt gerepareerd is anders heb je nog niks...quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:10 schreef Guard het volgende:
Wow, ik heb nu alweer bericht van Polar dat ze mijn horloge en HR sensor weer teruggestuurd hebben.
Verder helaas weinig info wat ze gedaan/geconstateerd hebben (dat staat blijkbaar op een reportje wat ze meesturen), dus ik ben benieuwd. Hoop niet dat het iets is van: getest, en geen probleem gevonden.
Qua service is het wel dikke prima, want ik heb gisteren dat ding opgestuurd, dus hopelijk morgen weer terug.
Nou ja niets, dan heb ik wel een goede reden om een nieuwe te kopenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:17 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Snel zeg! Hoop idd wel dat hij ook echt gerepareerd is anders heb je nog niks...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Bedankt voor de tip. Onderweg naar huis even langs H&M gefietst en er een gescoord!quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:55 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb eentje van de H&M, zit heerlijk, schijnt niet door en de pasvorm blijft ook goed.
Leontien heb ik deze week nog bij Kruidvat zien liggen maar kan ik niet over oordelen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het probleem is alleen dat ik totaaaal geen gevoel heb voor tempo. Als je het mij vraagt zou die laatste km veruit de snelste km moeten zijn (met wel een halve minuut of meer verschil), terwijl eigenlijk km 1 gewoon weer het snelste was (want daar zat nog 10 sec ofzo lopen in aan het begin). Die eerste km heb ik echt geprobeerd in te houden, maar ik heb het idee dat dat bij mij alelen neerkomt op het maken van kleinere pasjes. Die eerste en laatste km zijn dus praktisch even snel gelopen, alleen die eerste met 2x zoveel stappen volgens mij
Maar ik vind het tempo nog niet eens zo erg, want conditioneel voelt het allemaal wel prima eigenlijk. Het probleem is meer dat na 1,5 km ofzo m'n kuiten enorm beginnen te branden, en dat niet echt snel weer over wil gaan. Komt dat gewoon doordat mn kuiten nogsteeds moeten wennen aan het hardlopen en zou dit vanzelf over moeten gaan, heeft het toch met snelheid te maken, strek ik te weinig voor het lopen (en wat zou ik dan moeten doen allemaal?) of nog iets anders..?Ik zie dat je uberhaupt pas 3x gelopen hebt (of iig met endomondo). Dan is het toch nog geen kwestie van 'wanneer zal ik eindelijk die 5km lopen?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon geduldig doorblijven gaan!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
De eerste 7/8 weken van Evy (waar ik 11 weken over heb gedaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zie dat je uberhaupt pas 3x gelopen hebt (of iig met endomondo). Dan is het toch nog geen kwestie van 'wanneer zal ik eindelijk die 5km lopen?'
Gewoon geduldig doorblijven gaan!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
De eerste 7/8 weken van Evy (waar ik 11 weken over heb gedaan) heb ik binnen op de loopband gelopen, want buiten was het koud
Evy duurt 10 weken toch? Dus dan zit je toch op schema?quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
De eerste 7/8 weken van Evy (waar ik 11 weken over heb gedaan) heb ik binnen op de loopband gelopen, want buiten was het koud
Ik heb alleen kort/mouwloos om in te lopen, dus koud. Als ik komend najaar nog loop komt er wel een lang/lang setje, maar daar was nu even geen budget voorquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
1. Het was NIET koud deze winter
2. Loopband != zelfde als buitenlopen
Ga een paar evy lesjes terug nu je buiten loopt.
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ja niets, dan heb ik wel een goede reden om een nieuwe te kopen
Zal wel aan mij ligguh, maar ik ervaar de loopband toch minder zwaar (en belastend) dan buitenlopen, ook al was dit bij de fysio.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
1. Het was NIET koud deze winter
2. Loopband != zelfde als buitenlopen
Ga een paar evy lesjes terug nu je buiten loopt.
eh ja, dat zeg ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Zelus het volgende:
[..]
Zal wel aan mij ligguh, maar ik ervaar de loopband toch minder zwaar (en belastend) dan buitenlopen, ook al was dit bij de fysio.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het probleem is alleen dat ik totaaaal geen gevoel heb voor tempo. Als je het mij vraagt zou die laatste km veruit de snelste km moeten zijn (met wel een halve minuut of meer verschil), terwijl eigenlijk km 1 gewoon weer het snelste was (want daar zat nog 10 sec ofzo lopen in aan het begin). Die eerste km heb ik echt geprobeerd in te houden, maar ik heb het idee dat dat bij mij alelen neerkomt op het maken van kleinere pasjes. Die eerste en laatste km zijn dus praktisch even snel gelopen, alleen die eerste met 2x zoveel stappen volgens mij
Maar ik vind het tempo nog niet eens zo erg, want conditioneel voelt het allemaal wel prima eigenlijk. Het probleem is meer dat na 1,5 km ofzo m'n kuiten enorm beginnen te branden, en dat niet echt snel weer over wil gaan. Komt dat gewoon doordat mn kuiten nogsteeds moeten wennen aan het hardlopen en zou dit vanzelf over moeten gaan, heeft het toch met snelheid te maken, strek ik te weinig voor het lopen (en wat zou ik dan moeten doen allemaal?) of nog iets anders..?Als ik die snel oplopende kilometertijden zie, begin je ook gewoon veel te snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Laten we eerlijk zijn, bijna 10 minuten per kilometer is wel heel erg traag hardlopen, dat is meer snelwandelen toch?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als ik die snel oplopende kilometertijden zie, begin je ook gewoon veel te snel.
Fijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, bijna 10 minuten per kilometer is wel heel erg traag hardlopen, dat is meer snelwandelen toch?
Die tijden zijn inclusief wandelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, bijna 10 minuten per kilometer is wel heel erg traag hardlopen, dat is meer snelwandelen toch?
Je hebt gelijk, niets gezegdquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die tijden zijn inclusief wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |