Wie zegt dat hij het over schoenen hadquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, gewoon exact dezelfde als dat ik nu heb
Ach, van haarzelf staan er nog genoeg fotos op mijn telefoonquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij het over schoenen had
Picsquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ach, van haarzelf staan er nog genoeg fotos op mijn telefoon![]()
Ik heb eentje van de H&M, zit heerlijk, schijnt niet door en de pasvorm blijft ook goed.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb weer een vraag
Ik heb gisteren een driekwart tight gepast. Zat lekker, maar hij was bijna doorzichtig. Nou weet ik niet of alle tights dat zijn, of dat het te maken heeft met het feit dat ik een heul goedkoop ding van Decathlon gepast heb.
Dus mijn vraag is: wat zijn nou fijne, niet te dure tights die niet doorschijnen?
Heeft elke H&M een sportkledingafdeling?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:55 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb eentje van de H&M, zit heerlijk, schijnt niet door en de pasvorm blijft ook goed.
Leontien heb ik deze week nog bij Kruidvat zien liggen maar kan ik niet over oordelen.
neequote:Op donderdag 13 maart 2014 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeft elke H&M een sportkledingafdeling?
Gelukkig is het om 19:00 ook nog wel licht (genoeg) hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Aarghhh meeting die ik heb is verzet naar 4 uurIk wil in het licht lopen!
Ja, maar ik ben dan pas om 6 uur thuis waarschijnlijk en ik wil vandag mijn LDL doen dus dat is dan nog maar 30 minuten in het zonlicht en de rest in het donker. Ik wil een nieuwe route ontdekken en dat vind ik echt arelaxt in het donker. Maarja, lampjes om en het moet maar..quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Gelukkig is het om 19:00 ook nog wel licht (genoeg) hoor.
Lekker in het ondergaande zonnetje lopen
Dat verandert het verhaal al een beetje ja.. Dat is dan wel balen. Kun je niet in het weekend je LDL doen en je loop van het weekend vanavond? Of een vertrouwde route nemen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan pas om 6 uur thuis waarschijnlijk en ik wil vandag mijn LDL doen dus dat is dan nog maar 30 minuten in het zonlicht en de rest in het donker. Ik wil een nieuwe route ontdekken en dat vind ik echt arelaxt in het donker. Maarja, lampjes om en het moet maar..
Dan ga ik ook! Met de club doen we drie piramides van 1-2-3-2-1 met steeds een minuutje rust en drie minuten rust tussen de series door.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Gelukkig is het om 19:00 ook nog wel licht (genoeg) hoor.
Lekker in het ondergaande zonnetje lopen
Nee, in het weekend een vierkamp coachen van mijn roeiers (vergelijkbaar met NK allround van schaatsen, 4 races). Kan ergens tussendoor misschien nog wel een loopje maar is redelijk hectischquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat verandert het verhaal al een beetje ja.. Dat is dan wel balen. Kun je niet in het weekend je LDL doen en je loop van het weekend vanavond? Of een vertrouwde route nemen?
Om maar ff met je mee te denken
Ik ben op dat tijdstip helaas weer aan het werk. Ik rijd elke dag op en neer langs het Bossche broek, terwijl de zon ondergaat. Het aantal mensen wat je daar ziet hardlopen.. Daar kan ik dus echt van genieten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:23 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan ga ik ook! Met de club doen we drie piramides van 1-2-3-2-1 met steeds een minuutje rust en drie minuten rust tussen de series door.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:28 schreef YUR het volgende:
Oeh, goeie opmerking over in shape komen en het nummertjeZo denk ik er ook over!
Wat is je tempo?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:51 schreef SiIk het volgende:
Soms is het lopen leuk. Soms ook gewoon ronduit kut. Vraag me af hoe lang het nog duurt voor ik die verrekte 5 km eens loop.
Tip #1: stop met roken!quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:02 schreef d1ce het volgende:
Iemand hardloop tips voor mij? Mobiele apps, kleding, warming-up. Ik heb 0 conditie want rokert
Download een schema dat je in 3 maanden naar 30 minuten hardlopen brengt (Evy, Renate, maakt niet uit, de links staan vast in de OP), trek oude sportschoenen aan, en ga naar buiten. Niet te hard lopen, rustig aan, je hoeft er niet moe van te worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:02 schreef d1ce het volgende:
Iemand hardloop tips voor mij? Mobiele apps, kleding, warming-up. Ik heb 0 conditie want rokert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |