Paar sleutels, mijn ringen, oordopjes en ketting. Smartphone niet denk ik inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In dat zakje kan niet veel meer dan een sleutel, he? Een smartphone past niet, toch?
Ik heb er eentje van de H&M. Schijnt niet door.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb weer een vraag
Ik heb gisteren een driekwart tight gepast. Zat lekker, maar hij was bijna doorzichtig. Nou weet ik niet of alle tights dat zijn, of dat het te maken heeft met het feit dat ik een heul goedkoop ding van Decathlon gepast heb.
Dus mijn vraag is: wat zijn nou fijne, niet te dure tights die niet doorschijnen?
Ik heb geen ervaring met marathonlopen, maar wel met andere sportieve evenementen waarvoor je alles opzij moet zetten en ik kan je zeggen: het geeft je wel een ontzettende kick en een hoop voldoening als het achter de rug is!quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het hangt al 4 maanden als een soort tegenstrijdig glorieus doomscenario boven de horizon. Ik ben er ook 4 maanden heel intensief mee bezig. Alles staat langzamerhand in het teken van die marathon. Vind het mentale aspect en jezelf blijven oppeppen om toch ook die lullige rondjes te lopen het moeilijkst eigenlijk.
Gewoon door naar de ultra's...quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
En een zwart gat als het klaar is?
Ik kan een heel klein beetje meepraten, aangezien ik een halfjaar alles in het teken had van CPC. Geen zwart gat hier. Gewoon zin in de volgende HM. Al weet ik nog niet welke dat wordtquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:41 schreef La_Tramposa het volgende:
En een zwart gat als het klaar is?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het hangt al 4 maanden als een soort tegenstrijdig glorieus doomscenario boven de horizon. Ik ben er ook 4 maanden heel intensief mee bezig. Alles staat langzamerhand in het teken van die marathon. Vind het mentale aspect en jezelf blijven oppeppen om toch ook die lullige rondjes te lopen het moeilijkst eigenlijk.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:41 schreef Zelus het volgende:
Vandaag over 2 weken hoop ik mijn eerste 5km te joggen/rennen, zonder te lopen.
Dan heb ik er, vanaf mijn eerste dag Evy, er ruim 1.5 jaar over gedaan.
Conditie was het probleem niet, wel mijn rechter been/knie/enkel, maar dat was met tig bezoeken aan de fysio en diverse thuis oefeningen weer zo goed als verholpen en de pijn die ik toen had is nu weg, Heel soms voel ik nog wel iets,(een versnelling van 100 meter tijdens 10 minuten lopen bv) maar pas als het echt weer pijnlijk gaat worden en blijft aanhouden ondanks rust, moet ik even langs de fysio.
Ik heb trouwens na 4 weken Evy echte hardloopschoenen aangeschaft bij "de zaak van Yur".
De mensen die beginnen met Evy en er 3 weken langer over doen dan de 10 weken die er (gemiddeld) voor staan: het kan langer en moeilijker
Goed gedaan hoor, je hebt doorgezet dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:41 schreef Zelus het volgende:
Conditie was het probleem niet, wel mijn rechter been/knie/enkel, maar dat was met tig bezoeken aan de fysio en diverse thuis oefeningen weer zo goed als verholpen en de pijn die ik toen had is nu weg, Heel soms voel ik nog wel iets,(een versnelling van 100 meter tijdens 10 minuten lopen bv) maar pas als het echt weer pijnlijk gaat worden en blijft aanhouden ondanks rust, moet ik even langs de fysio.
Ik heb ook een aantal maanden niks meer gedaan en ook niks mogen doen aan hardlopen, verplichte rust van de fysio.
Ik heb trouwens na 4 weken Evy echte hardloopschoenen aangeschaft bij "de zaak van Yur".
De mensen die beginnen met Evy en er 3 weken langer over doen dan de 10 weken die er (gemiddeld) voor staan: het kan langer en moeilijker
Koning doorzetter!quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:41 schreef Zelus het volgende:
Ik heb ook een aantal maanden niks meer gedaan en ook niks mogen doen aan hardlopen, verplichte rust van de fysio.
1 maand 29 dagen. Als 'ie doorgaat, anders nog een weekje langer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
5 maanden 2 dagen ...
Kan nu al niet meer slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |