abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 maart 2014 @ 15:08:06 #176
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137694456
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:06 schreef pijll het volgende:

[..]

Download een schema dat je in 3 maanden naar 30 minuten hardlopen brengt (Evy, Renate, maakt niet uit, de links staan vast in de OP), trek oude sportschoenen aan, en ga naar buiten. Niet te hard lopen, rustig aan, je hoeft er niet moe van te worden.

Als je het na een week of 2, 3 nog steeds leuk vindt, koop dan goeie hardloopschoenen. Beter iets meer betalen en dat je weet dat het goed zit, dan dat je na 2 maanden geblesseerd thuis zit.
:Y helemaal bij aansluiten
of en dat kan dit weekend nog, schrijf je in voor start to run via de atletiek unie waar je goed begeleid gaat worden.
https://starttorun.atletiekunie.nl/
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137694516
Wow, ik heb nu alweer bericht van Polar dat ze mijn horloge en HR sensor weer teruggestuurd hebben.
Verder helaas weinig info wat ze gedaan/geconstateerd hebben (dat staat blijkbaar op een reportje wat ze meesturen), dus ik ben benieuwd. Hoop niet dat het iets is van: getest, en geen probleem gevonden.
Qua service is het wel dikke prima, want ik heb gisteren dat ding opgestuurd, dus hopelijk morgen weer terug.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:17:02 #178
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137694692
Goed in je vel zitten + geen aandacht voor nummer = ^O^

Ik zit wéér de hele dag in treinen en overleggen. Morgen gaat er dan eindelijk weer gelopen worden sinds zondag O+
pi_137694712
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:10 schreef Guard het volgende:
Wow, ik heb nu alweer bericht van Polar dat ze mijn horloge en HR sensor weer teruggestuurd hebben.
Verder helaas weinig info wat ze gedaan/geconstateerd hebben (dat staat blijkbaar op een reportje wat ze meesturen), dus ik ben benieuwd. Hoop niet dat het iets is van: getest, en geen probleem gevonden.
Qua service is het wel dikke prima, want ik heb gisteren dat ding opgestuurd, dus hopelijk morgen weer terug.
Snel zeg! Hoop idd wel dat hij ook echt gerepareerd is anders heb je nog niks...
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_137694886
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:17 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Snel zeg! Hoop idd wel dat hij ook echt gerepareerd is anders heb je nog niks...
Nou ja niets, dan heb ik wel een goede reden om een nieuwe te kopen >:)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:26:37 #181
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137694927
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:53 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Wat is je tempo?

Het probleem is alleen dat ik totaaaal geen gevoel heb voor tempo. Als je het mij vraagt zou die laatste km veruit de snelste km moeten zijn (met wel een halve minuut of meer verschil), terwijl eigenlijk km 1 gewoon weer het snelste was (want daar zat nog 10 sec ofzo lopen in aan het begin). Die eerste km heb ik echt geprobeerd in te houden, maar ik heb het idee dat dat bij mij alelen neerkomt op het maken van kleinere pasjes. Die eerste en laatste km zijn dus praktisch even snel gelopen, alleen die eerste met 2x zoveel stappen volgens mij :')

Maar ik vind het tempo nog niet eens zo erg, want conditioneel voelt het allemaal wel prima eigenlijk. Het probleem is meer dat na 1,5 km ofzo m'n kuiten enorm beginnen te branden, en dat niet echt snel weer over wil gaan. Komt dat gewoon doordat mn kuiten nogsteeds moeten wennen aan het hardlopen en zou dit vanzelf over moeten gaan, heeft het toch met snelheid te maken, strek ik te weinig voor het lopen (en wat zou ik dan moeten doen allemaal?) of nog iets anders..?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 15:30:04 #182
5428 crew  miss_sly
pi_137695031
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:55 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik heb eentje van de H&M, zit heerlijk, schijnt niet door en de pasvorm blijft ook goed.
Leontien heb ik deze week nog bij Kruidvat zien liggen maar kan ik niet over oordelen.
Bedankt voor de tip. Onderweg naar huis even langs H&M gefietst en er een gescoord!
Morgen even testen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:30:12 #183
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137695034
Ik heb overigens nooit echt spierpijn na het lopen ofzo, en als ik 3+ min wandel, kan ik daarna ook gewoon weer 1,5 km rennen. En daarna gaan die kuiten weer zeuren.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_137695061
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:26 schreef SiIk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het probleem is alleen dat ik totaaaal geen gevoel heb voor tempo. Als je het mij vraagt zou die laatste km veruit de snelste km moeten zijn (met wel een halve minuut of meer verschil), terwijl eigenlijk km 1 gewoon weer het snelste was (want daar zat nog 10 sec ofzo lopen in aan het begin). Die eerste km heb ik echt geprobeerd in te houden, maar ik heb het idee dat dat bij mij alelen neerkomt op het maken van kleinere pasjes. Die eerste en laatste km zijn dus praktisch even snel gelopen, alleen die eerste met 2x zoveel stappen volgens mij :')

Maar ik vind het tempo nog niet eens zo erg, want conditioneel voelt het allemaal wel prima eigenlijk. Het probleem is meer dat na 1,5 km ofzo m'n kuiten enorm beginnen te branden, en dat niet echt snel weer over wil gaan. Komt dat gewoon doordat mn kuiten nogsteeds moeten wennen aan het hardlopen en zou dit vanzelf over moeten gaan, heeft het toch met snelheid te maken, strek ik te weinig voor het lopen (en wat zou ik dan moeten doen allemaal?) of nog iets anders..?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat je uberhaupt pas 3x gelopen hebt (of iig met endomondo). Dan is het toch nog geen kwestie van 'wanneer zal ik eindelijk die 5km lopen?'
Gewoon geduldig doorblijven gaan!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:32:26 #185
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137695112
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zie dat je uberhaupt pas 3x gelopen hebt (of iig met endomondo). Dan is het toch nog geen kwestie van 'wanneer zal ik eindelijk die 5km lopen?'
Gewoon geduldig doorblijven gaan!
De eerste 7/8 weken van Evy (waar ik 11 weken over heb gedaan }:| ) heb ik binnen op de loopband gelopen, want buiten was het koud :@
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 maart 2014 @ 15:33:19 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137695135
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef SiIk het volgende:

[..]

De eerste 7/8 weken van Evy (waar ik 11 weken over heb gedaan }:| ) heb ik binnen op de loopband gelopen, want buiten was het koud :@
_O-

1. Het was NIET koud deze winter
2. Loopband != zelfde als buitenlopen

Ga een paar evy lesjes terug nu je buiten loopt.
pi_137695148
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:32 schreef SiIk het volgende:

[..]

Evy duurt 10 weken toch? Dus dan zit je toch op schema?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:34:55 #188
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137695179
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

_O-

Ik heb alleen kort/mouwloos om in te lopen, dus koud. Als ik komend najaar nog loop komt er wel een lang/lang setje, maar daar was nu even geen budget voor :P

Opzich gingen de vorige 2 keer buiten wel lekker (hoewel vorige keer wel iets last van kuiten, maar niet zo erg als nu), het is alleen gewoon frustrerend dat ik niet weet waar die pijn door komt, en dat ik dus ook niet weet wat ik er aan moet/kan doen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 maart 2014 @ 15:38:32 #189
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137695306
Zoals gezegd is buiten lopen zwaarder dan op een loopband. In feite ben je nu, ondanks dat je braaf je lesjes loopt, dus te snel aan het opbouwen. Je lichaam is deze inspanning gewoon nog niet gewend.
pi_137695407
Het is simpelweg niet te vergelijken; begin gewoon Evy opnieuw en buiten.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_137695593
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:25 schreef Guard het volgende:

[..]

Nou ja niets, dan heb ik wel een goede reden om een nieuwe te kopen >:)
Daar heb je een punt. ;)

Silk, ik zou idd ook even een paar stappen terug doen. Bij de loopgroep afgelopen maandag werd een nieuweling die thuis toch al een flink stuk op de loopband kon lopen ook bij de start to runners ingedeeld omdat hardlopen op de loopband echt heel iets anders is.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:49:05 #192
349633 SiIk
Echt zijde
pi_137695661
Opnieuw beginnen lijkt me ietwat overdreven, maar ik zal eens een of 2 weekjes terugzakken dan. Misschien wil ik nu gewoon iets té graag omdat het hiervoor wel zo lekker ging en ik de smaak eindelijk een beetje te pakken kreeg. Thanks :)
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:11:21 #193
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_137696496
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

_O-

Zal wel aan mij ligguh, maar ik ervaar de loopband toch minder zwaar (en belastend) dan buitenlopen, ook al was dit bij de fysio.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 maart 2014 @ 16:11:48 #194
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137696518
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Zelus het volgende:

[..]

Zal wel aan mij ligguh, maar ik ervaar de loopband toch minder zwaar (en belastend) dan buitenlopen, ook al was dit bij de fysio.
eh ja, dat zeg ik.
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:12:40 #195
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_137696564
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

eh ja, dat zeg ik.
Oeps, nu zie ik het pas != :@
pi_137696694
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:26 schreef SiIk het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Als ik die snel oplopende kilometertijden zie, begin je ook gewoon veel te snel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_137696879
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Als ik die snel oplopende kilometertijden zie, begin je ook gewoon veel te snel.
Laten we eerlijk zijn, bijna 10 minuten per kilometer is wel heel erg traag hardlopen, dat is meer snelwandelen toch?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 maart 2014 @ 16:23:43 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137696895
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, bijna 10 minuten per kilometer is wel heel erg traag hardlopen, dat is meer snelwandelen toch?
Fijn :')
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137696905
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Die tijden zijn inclusief wandelen.
Ja doei.
pi_137696914
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die tijden zijn inclusief wandelen.
Je hebt gelijk, niets gezegd :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: