Een vleugel of staartstuk is niet massief, als er lucht tussen "gevangen" zit, dan blijft het drijven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat wilde ik ook vragen, maar ik dacht zulke afmetingen, kan dat blijven drijven
Ik dacht gelezen te hebben dat het oliespoor losstaat van dit vliegtuig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Van dezelfde site:
The field of debris spotted from the air on Mar 10th 2014:
[ afbeelding ]
Hier is toch ook het oliespoor zichtbaar? Wel al van 2 dagen terug, of was deze foto al ontkracht?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef OEM het volgende:
[..]
Foto's van 9 maart 03:00Z? Die kist is kwijtgeraakt op 7 maart om 18:00Z (ongeveer)
Plaatje zie ik niet en link is "forbidden"?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Van dezelfde site:
The field of debris spotted from the air on Mar 10th 2014:
Hier is toch ook het oliespoor zichtbaar? Wel al van 2 dagen terug, of was deze foto al ontkracht?
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Plaatje zie ik niet en link is "forbidden"?
Van mij mag het alhoewel ik nu ook begin te twijfelen haha.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef El_Matador het volgende:
Ok, Marrije, DeParo, een paar motieven dan, prima voor in de OP? Er is toch geen nieuw nieuws.
• Zelfmoord piloot
• Kaping vanwege waardevolle lading/waardevol personeel
• Terrorisme/aanslag
• Technisch mankement (decompressie, plotseling hoogteverlies -zoals bij de Air France-vlucht)
• Anders, namelijk?
quote:Late Mar 12th 2014 China's State Administration of Science (SASTIND) reported, they discovered three large objects sized 13x18, 14x19 and 24x22 meters at position N6.7 E105.63 (121nm eastsoutheast of the last known secondary radar position), all three objects within a radius of 20km (11nm) and published the satellite images, taken on Mar 9th 2014 at 11:00 Beijing time (03:00Z), see below. SASTIND stated they are committed to provide further search services to locate flight MH-370.
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
Dank.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
ff scrollen
ja alleen...met zoeken hebben ze daar dus niks gevondenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het zou wat zijn als dat het toestel is
Plaatjes linken naar die site werkt niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja duh. na het moment van vermissing zijn ze met gedetailleerde satellieten gaan werken, omdat ze 'gericht' moesten zoeken. Daar zijn ook die foto's van waar ze het 'publiek' op mee laten zoeken.quote:
dat was die deur toch? Wat iets anders bleek te zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
Maareh, dit "debris" werd al op 9 maart (zondag!) gespot. En is het al bevestigd? Is het geen herhaling van het "oude" debris dat al werd ontkend van het vliegtuig te zijn?
Ah vandaar, hotlinken niet dus. Ik zie ze wel namelijk. Jouw plaatjes zijn elders gehost?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Plaatjes linken naar die site werkt niet.
ik dacht 'net' gespot op beelden van 9 maartquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
Maareh, dit "debris" werd al op 9 maart (zondag!) gespot. En is het al bevestigd? Is het geen herhaling van het "oude" debris dat al werd ontkend van het vliegtuig te zijn?
Ja ik heb ze even naar tinypic.com geupload.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah vandaar, hotlinken niet dus. Ik zie ze wel namelijk. Jouw plaatjes zijn elders gehost?
De drie grote objecten zijn toch van 12 maart volgens de link dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
ja, die staat in dat laatste artikel, maar de andere brokstukken zijn niet net zo allang "ontkracht"?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
dat was die deur toch? Wat iets anders bleek te zijn.
Inderdaad dit is net nieuw.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik dacht 'net' gespot op beelden van 9 maart
Ik zie boven de plaatjes in het artikel staan:quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
De drie grote objecten zijn toch van 12 maart volgens de link dan?
Wil het graag in de OP zetten, maar als we berichten van zondag gaan recyclen, weet ik niet of dat wel zo handig is?quote:Three large objects on Sat Images Mar 9th 03:00Z at N6.7 E105.63 (Photos: SASTIND)
Dit staat volgens mij los van die drie objecten die in een straal van 20km gevonden zijn.quote:On Mar 10th 2014 Vietnam's Search and Rescue Control Center confirmed receiving the report by Hong Kong's Air Traffic Control Center stating that a Hong Kong based airliner reported a large field of debris while enroute on airway L642. A Thai cargo ship in the area was asked for assistance and has set course to the area but did not find anything unusual so far. A second vessel asked for assistance did find some debris. Following this finding Vietnam's Maritime Search and Rescue Services (MRCC) dispatched a ship to the debris field.
On Mar 10th 2014 Hong Kong's Civil Aviation Department confirmed a Cathay Pacific flight from Hong Kong to Kuala Lumpur spotted large amount of debris while enroute off the coast of South East Vietnam.
Vietnam's Search and Rescue Center later announced that the border guard vessel arriving at the position of the debris field did not find any objects. There were high winds and large waves, the debris possibly drifted away.
dat hoort bij deze tekstquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie boven de plaatjes in het artikel staan:
[..]
Wil het graag in de OP zetten, maar als we berichten van zondag gaan recyclen, weet ik niet of dat wel zo handig is?
quote:Late Mar 12th 2014 China's State Administration of Science (SASTIND) reported, they discovered three large objects sized 13x18, 14x19 and 24x22 meters at position N6.7 E105.63 (121nm eastsoutheast of the last known secondary radar position), all three objects within a radius of 20km (11nm) and published the satellite images, taken on Mar 9th 2014 at 11:00 Beijing time (03:00Z), see below. SASTIND stated they are committed to provide further search services to locate flight MH-370.
Misschien dat de foto's van de 9e zijn maar dat het nu pas kan zijn ontdekt?!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Wil het graag in de OP zetten, maar als we berichten van zondag gaan recyclen, weet ik niet of dat wel zo handig is?
Duidelijk, foto's zijn van zondag, interpretatie van vandaag. Exact wat DeParo zegt dus.quote:
De satellietbeelden zijn zondag al gemaakt maar nu pas 'ontdekt'.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
De brokstukken van 10 maart waren inderdaad niks, staat ook op die site;quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ja, die staat in dat laatste artikel, maar de andere brokstukken zijn niet net zo allang "ontkracht"?
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0quote:The oil slicks and debris found in the Gulf of Thailand south of Tho Chau Island proved unrelated to MH-370, the field of debris of Mar 10th was determined false alert too.
Ok, dank. Duidelijk!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De brokstukken van 10 maart waren inderdaad niks, staat ook op die site;
[..]
Joh? Een vliegtuig letterlijk aan de andere kant van de wereld kapen, 12 dagen ervoor?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoorde vanmiddag ineens iemand met een complot theorie dat ik dacht.......
Vliegtuig wordt gekaapt voor de nucleaire top in den haag. Passagiers worden als levend schild gebruikt.... Vliegtuig wordt volgepropt met bommen...
Ik vond het wat vergezocht.....
Klopt, dat was ik in een kaartje aan het zetten toen Arthur met die goeie site kwam.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:31 schreef milpek het volgende:
Die laatste foto is wel vlakbij de plek die aangewezen door die boorplatformmedewerker.
Haha ja dat zei ik ook al maarja hij lachte het weg...quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joh? Een vliegtuig letterlijk aan de andere kant van de wereld kapen, 12 dagen ervoor?
OP IS GEUPDATE TROUWENS, moet er nog iets bij?
Naja, schepen zijn ook vergaan en verdwenen. Om vervolgens 300 jaar later een vissersnet aan stukken te rijgen. Visser zegt tegen autoriteiten: ga daar eens kijken en een verdwenen gewaand bootje is gevonden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:55 schreef Loekie1 het volgende:
Stel je voor dat dit vliegtuig met 236 inzittenden voor altijd onvindbaar blijkt.
Ik hoorde iets over twee belangrijke Indiase mensen. Een grootvader van de vrouw van dit stel is omgekomen tijdens de Air-India crash toentertijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
Is er trouwens niets bekend over de passagiers? Kan me zo voorstellen dat er flink wat belangrijke zakenlui bij zaten?
Had alleen iets gezien van een groep van 20 Chinezen die voor een Defensie-onderdeel werkten?
Net als de eventueel waardevolle lading zou waardevolle passagiers een motief kunnen zijn als het geen decompressie en langzame daling is?
Weet alleen dat er iemand van IBM aan boord wasquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
Is er trouwens niets bekend over de passagiers? Kan me zo voorstellen dat er flink wat belangrijke zakenlui bij zaten?
Had alleen iets gezien van een groep van 20 Chinezen die voor een Defensie-onderdeel werkten?
Net als de eventueel waardevolle lading zou waardevolle passagiers een motief kunnen zijn als het geen decompressie en langzame daling is?
Nja is wel anders. Schip verdwijnt minder plotseling lijkt me. En wordt minder in de gaten gehouden. En is op dieper water.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naja, schepen zijn ook vergaan en verdwenen. Om vervolgens 300 jaar later een vissersnet aan stukken te rijgen. Visser zegt tegen autoriteiten: ga daar eens kijken en een verdwenen gewaand bootje is gevonden.
Die copiloot is de zoon van een politieke bobo in Selangorquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
Info waarover specifiek?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:40 schreef El_Matador het volgende:
Dank heren. Ik ga op zoek naar info op het web.
Werken doe ik vanavond wel. Slapen ook, is wel nodig.
Redelijk hoge pief van IBM idd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:38 schreef RVer het volgende:
[..]
Weet alleen dat er iemand van IBM aan boord was
IBM technical storage executive volgens dit verhaal. Maw, iemand die harde schijven verwisselt: job descriptionquote:
Staat erin.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:47 schreef OEM het volgende:
[..]
IBM technical storage executive volgens dit verhaal. Maw, iemand die harde schijven verwisselt: job description
http://www.nst.com.my/lat(...)est-updates-1.503079quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Staat erin.
Die co-pilot zijn vader kon ik zo snel niet vinden?
Whatever that may be trouwensquote:Fariq, the youngest son of Selangor Public Works Department deputy director Abdul Hamid Mad Daud
Wat is remote viewing?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef RVer het volgende:
mss vinden ze het vliegtuig met remote viewing, hier zitten een paar profs, ze gaan er een project van maken:
http://www.rvcommunity.net/viewtopic.php?f=8&t=10431
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef RVer het volgende:
mss vinden ze het vliegtuig met remote viewing, hier zitten een paar profs, ze gaan er een project van maken:
http://www.rvcommunity.net/viewtopic.php?f=8&t=10431
Asssstro teeveeeeee, halloo met gielaaanoooo, wie heb ik aan de lijn?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]![]()
_!
Misschien heeft Astro-TV nog wat tips.
Zal wel meevallen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef El_Matador het volgende:
Hoeveel zou de imagoschade voor Malaysia Airlines wel niet zijn nu?
niet alleen door het voorval (kan een ongeluk zijn), maar vooral door de berichtgeving die totaal tegenstrijdig, weinig up to date is en de nabestaanden van niets weten...
Voor een noodlijdende vliegmaatschappij? Lijkt me toch niet...quote:
Graag gedaan. Een duidelijke OP maakt de discussie helderder. Al staan er nog genoeg dingen in die aangepast moeten worden, maar goed.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:18 schreef Draailamp het volgende:
Ik wil iedereen die dagelijks veel uren betrokken is in dit topic bedanken voor de duidelijke informatie!
Alsof Maleisië zijn staatsmaatschappij laat ploffenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor een noodlijdende vliegmaatschappij? Lijkt me toch niet...
OP is geupdate:
- foto's en namen piloten erbij
- video over simulatie en link naar depressurized Helios Flight 522
- wat gespoilerd (o.a. de kans op ongelukken mid-air)
Nee, natuurlijk niet, maar deze imagoschade tegenhouden lijkt me moeilijk. Zeker met moordende concurrentie (no pun intended).quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alsof Maleisië zijn staatsmaatschappij laat ploffen. Misschien niet zo winstmakend, maar noodleidend?
Ik heb ook deel van de op gedaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Draailamp het volgende:
Klopt, OP is helder. Jij bent een van de toppers in dit topic El_Matador!
Dit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:22 schreef Draailamp het volgende:
Klopt, OP is helder. Jij bent een van de toppers in dit topic El_Matador!
Hooguit een half jaartje iets minder bezet. Voor de rest is het gewoon een goede carrier met een goede service/punctualiteit/tarief verhouding. Als klanten al zouden weglopen, komen ze wel weer terug.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar deze imagoschade tegenhouden lijkt me moeilijk. Zeker met moordende concurrentie (no pun intended).
Ja en nog een paar mensen, goed bezig allemaal. Het is zo een stuk duidelijker te volgen als je een topic gemist hebt ofzo.quote:
Is al keihard ontkracht als hoax.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:32 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Yo, een vliegtuig ligt hier om de hoek in zee..succes ermee!Ook niet even met een bootje naar die plek varen.
Waar of niet waar, maar dit is naturlijk weer een journalist of andere clown die het zo opvallend mogelijk vertaalt en de wereld inslingert.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:32 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Yo, een vliegtuig ligt hier om de hoek in zee..succes ermee!Ook niet even met een bootje naar die plek varen.
'beurd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zou alleen even een enter zetten onder "bijzondere passagiers", dan is het gelijke opmaak (ocd)
En verder lijkt het mij logischer die bijzondere filmpjes boven de updates te zetten, zodat het laatste nieuws helemaal onderaan staat. Maar datis mijn mening.
quote:I really hope everyone is ok, and I don't mean to sound negative but... When our family friend's plane went missing, we called the passengers phones over and over again for several days. Occasionally we would get ringing, and some people said they got what they thought was an answer, but the plane had crashed and practically everything was burned (cell phones included)... Like I said, I sincerely hope everyone is found ok, but after my experience, hearing that the phones are ringing doesn't give me the same glimmer of hope it would have otherwise.
Zie OP, daar wordt dat ontkracht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:39 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet niet of dit ook al geplaatst is, een persoonlijke ervaring van iemand m.b.t. de telefoons die nog over gingen bij een vliegtuig dat gecrasht was (van Facebook). Dat het dus evengoed mogelijk is dat telefoons over blijven gaan.
[..]
Ja had ik gezien maar ik dacht dat dit misschien ook nog wel interessant was om te lezenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie OP, daar wordt dat ontkracht.
Knappe telefoon als die na dagen nog een volle accu heeftquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:39 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet niet of dit ook al geplaatst is, een persoonlijke ervaring van iemand m.b.t. de telefoons die nog over gingen bij een vliegtuig dat gecrasht was (van Facebook). Dat het dus evengoed mogelijk is dat telefoons over blijven gaan.
[..]
lekker duidelijk weerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Draailamp het volgende:
CNN zegt dat dit het vliegtuig is:
https://pbs.twimg.com/media/BijcYCeIgAAnh1l.jpg
CNN zegt dat Richard Quest (zo'n presentatorclown) een aviation expert is, dus CNN hoef je ook niet serieus te nemen (maar dat wisten we al).quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Draailamp het volgende:
Satellieten op Mars maakten nog beter foto's van die landersquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Draailamp het volgende:
ze halen er kennelijk een hoopje metaal uit.. dat zou ik nog kunnen begrijpen, een gecrashed vliegtuig hoeft natuurlijk niet op een vliegtuig te lijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Draailamp het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe ze daar een vliegtuig uit kunnen halen
Check de OP, dit is 1 van de 3 brokstukken die dicht bij elkaar zijn ontdekt op satellietbeelden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:59 schreef El_Matador het volgende:
1 vaag brokstuk maakt nog geen vliegtuig.
Eens met OEM over de belabberde kwaliteit van CNN.
I know, heb het er zelf ingezet als "mogelijke brokstukken", geen vaststaand feit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Check de OP, dit is 1 van de 3 brokstukken die dicht bij elkaar zijn ontdekt op satellietbeelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |