Heel interessant. Zou het wel eens kunnen zijn...quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
Interessant.
Huh? Staat er nota bene bij geschreven: fles zuurstof scheurt en vliegt weg door de druk, knalt in de communicatie apparatuur, die er tegenover staat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat vliegtuig ging heel snel naar een hoogte waar je kan ademen daarnaast verklaart het niet waarom de systemen zijn uitgevallen.
kan iemand dat op een kaartje aangeven?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
Interessant.
Jij weet hoe snel ze naar beneden zijn gekomen? Waar staat dat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Klopt maar dan had het vliegtuig die U-bocht niet kunnen maken en met de snelheid waarmee ze naar beneden kwanen ws veel eerder zijn neergestort dan de Maleisische westkust.
Staat in de post inmiddels in dezelfde link staat ook dat Vietnamese reddingswerkers een ELT-signaal op 8 maart hebben gedecteerd maar dat er verder weinig is gevonden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Interessant, heb je een linkje erbij?
Is precies dezelfde plek.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan iemand dat op een kaartje aangeven?
quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef El_Matador het volgende:
Ok, Marrije, DeParo, een paar motieven dan, prima voor in de OP? Er is toch geen nieuw nieuws.
• Zelfmoord piloot
• Kaping vanwege waardevolle lading/waardevol personeel
• Terrorisme/aanslag
• Technisch mankement (decompressie, plotseling hoogteverlies -zoals bij de Air France-vlucht)
• Anders, namelijk?
http://www.themalaysianin(...)nconscious-says-blogquote:A slow decompression may have occurred onboard Malaysia Airlines flight MH370 and knocked its occupants, including its crew members, unconscious as the plane continued to fly on autopilot
Dat andere vliegtuig kon nog wel cobtact met ze krijgen schijnbaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
Huh? Staat er nota bene bij geschreven: fles zuurstof scheurt en vliegt weg door de druk, knalt in de communicatie apparatuur, die er tegenover staat?
Ehm ja, klopt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
stukkie verder naar rechts als ik het kaartje zo zie dat ik net heb gepost?
oh is mij om het even hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:47 schreef El_Matador het volgende:
Ok, Marrije, DeParo, een paar motieven dan, prima voor in de OP? Er is toch geen nieuw nieuws.
• Zelfmoord piloot
• Kaping vanwege waardevolle lading/waardevol personeel
• Terrorisme/aanslag
• Technisch mankement (decompressie, plotseling hoogteverlies -zoals bij de Air France-vlucht)
• Anders, namelijk?
HA! ik ben net zo'n plaatje aan het maken... Mooi voor in de OP deze.quote:
Die beelden zijn dan van vlak voor dat het zinkt?quote:Three large objects on Sat Images Mar 9th 03:00Z at N6.7 E105.63 (Photos: SASTIND)
Ah, scherpquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat andere vliegtuig kon nog wel cobtact met ze krijgen schijnbaar.
Weten we niet, kan ook zijn dat het blijft drijven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef Marrije het volgende:
Maar nog een vraagje dan...
[..]
Die beelden zijn dan van vlak voor dat het zinkt?
dat wilde ik ook vragen, maar ik dacht zulke afmetingen, kan dat blijven drijvenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:06 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Weten we niet, kan ook zijn dat het blijft drijven.
stel dat het drijft, klopt dat dan kwa tijd? dacht het wel hequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:06 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Weten we niet, kan ook zijn dat het blijft drijven.
Foto's van 9 maart 03:00Z? Die kist is kwijtgeraakt op 7 maart om 18:00Z (ongeveer)quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef Marrije het volgende:
stel dat het drijft, klopt dat dan kwa tijd? dacht het wel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |