Knappe telefoon als die na dagen nog een volle accu heeftquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:39 schreef Luxuria het volgende:
Ik weet niet of dit ook al geplaatst is, een persoonlijke ervaring van iemand m.b.t. de telefoons die nog over gingen bij een vliegtuig dat gecrasht was (van Facebook). Dat het dus evengoed mogelijk is dat telefoons over blijven gaan.
[..]
lekker duidelijk weerquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Draailamp het volgende:
CNN zegt dat dit het vliegtuig is:
https://pbs.twimg.com/media/BijcYCeIgAAnh1l.jpg
CNN zegt dat Richard Quest (zo'n presentatorclown) een aviation expert is, dus CNN hoef je ook niet serieus te nemen (maar dat wisten we al).quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Draailamp het volgende:
Satellieten op Mars maakten nog beter foto's van die landersquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:49 schreef Draailamp het volgende:
ze halen er kennelijk een hoopje metaal uit.. dat zou ik nog kunnen begrijpen, een gecrashed vliegtuig hoeft natuurlijk niet op een vliegtuig te lijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:51 schreef Draailamp het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe ze daar een vliegtuig uit kunnen halen
Check de OP, dit is 1 van de 3 brokstukken die dicht bij elkaar zijn ontdekt op satellietbeelden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:59 schreef El_Matador het volgende:
1 vaag brokstuk maakt nog geen vliegtuig.
Eens met OEM over de belabberde kwaliteit van CNN.
I know, heb het er zelf ingezet als "mogelijke brokstukken", geen vaststaand feit.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:02 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Check de OP, dit is 1 van de 3 brokstukken die dicht bij elkaar zijn ontdekt op satellietbeelden.
Dat kwam door toen ik 2 uurtjes lag te slapen, heb het overgenomen en in de OP gezet...quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom staat er eigenlijk in de OP dat die e-mail vals is? Zijn waarneming komt wel overeen met het gebied waar nu de brokstukken zijn gevonden. Ik las op the guardian dat "the letter has been authenticated".
Nee hoor, zijn "waarneming" was een stuk noordelijker.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom staat er eigenlijk in de OP dat die e-mail vals is? Zijn waarneming komt wel overeen met het gebied waar nu de brokstukken zijn gevonden.
en waar zat hij zelf dan tov die rode drup?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:10 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn "waarneming" was een stuk noordelijker.
[ afbeelding ]
Staat erbij, zo goed?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef niels0 het volgende:
Ik heb even een plaatje gemaakt, wellicht interessant voor in de OP.
[ afbeelding ]
50-70km er vandaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
en waar zat hij zelf dan tov die rode drup?
Niet als ze boven zee vliegen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:37 schreef Sunri5e het volgende:
Met flightradar kun je ieder vliegtuig, iedere seconden, op de voet volgen en dat later nog eens terug kijken. En nu kunnen ze hem niet meer terug vinden? Toch raar.
Dit plaatje kwam ik tegen op een ander forum, hier staan de afstanden en de graden ook bij.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:10 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn "waarneming" was een stuk noordelijker.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |