Misschien dat de foto's van de 9e zijn maar dat het nu pas kan zijn ontdekt?!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie boven de plaatjes in het artikel staan:
[..]
Wil het graag in de OP zetten, maar als we berichten van zondag gaan recyclen, weet ik niet of dat wel zo handig is?
Duidelijk, foto's zijn van zondag, interpretatie van vandaag. Exact wat DeParo zegt dus.quote:
De satellietbeelden zijn zondag al gemaakt maar nu pas 'ontdekt'.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie boven de plaatjes in het artikel staan:
[..]
Wil het graag in de OP zetten, maar als we berichten van zondag gaan recyclen, weet ik niet of dat wel zo handig is?
De brokstukken van 10 maart waren inderdaad niks, staat ook op die site;quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ja, die staat in dat laatste artikel, maar de andere brokstukken zijn niet net zo allang "ontkracht"?
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0quote:The oil slicks and debris found in the Gulf of Thailand south of Tho Chau Island proved unrelated to MH-370, the field of debris of Mar 10th was determined false alert too.
Ok, dank. Duidelijk!quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De brokstukken van 10 maart waren inderdaad niks, staat ook op die site;
[..]
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
Joh? Een vliegtuig letterlijk aan de andere kant van de wereld kapen, 12 dagen ervoor?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoorde vanmiddag ineens iemand met een complot theorie dat ik dacht.......
Vliegtuig wordt gekaapt voor de nucleaire top in den haag. Passagiers worden als levend schild gebruikt.... Vliegtuig wordt volgepropt met bommen...
Ik vond het wat vergezocht.....
Klopt, dat was ik in een kaartje aan het zetten toen Arthur met die goeie site kwam.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:31 schreef milpek het volgende:
Die laatste foto is wel vlakbij de plek die aangewezen door die boorplatformmedewerker.
Haha ja dat zei ik ook al maarja hij lachte het weg...quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joh? Een vliegtuig letterlijk aan de andere kant van de wereld kapen, 12 dagen ervoor?
OP IS GEUPDATE TROUWENS, moet er nog iets bij?
Naja, schepen zijn ook vergaan en verdwenen. Om vervolgens 300 jaar later een vissersnet aan stukken te rijgen. Visser zegt tegen autoriteiten: ga daar eens kijken en een verdwenen gewaand bootje is gevonden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:55 schreef Loekie1 het volgende:
Stel je voor dat dit vliegtuig met 236 inzittenden voor altijd onvindbaar blijkt.
Ik hoorde iets over twee belangrijke Indiase mensen. Een grootvader van de vrouw van dit stel is omgekomen tijdens de Air-India crash toentertijd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
Is er trouwens niets bekend over de passagiers? Kan me zo voorstellen dat er flink wat belangrijke zakenlui bij zaten?
Had alleen iets gezien van een groep van 20 Chinezen die voor een Defensie-onderdeel werkten?
Net als de eventueel waardevolle lading zou waardevolle passagiers een motief kunnen zijn als het geen decompressie en langzame daling is?
Weet alleen dat er iemand van IBM aan boord wasquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
Is er trouwens niets bekend over de passagiers? Kan me zo voorstellen dat er flink wat belangrijke zakenlui bij zaten?
Had alleen iets gezien van een groep van 20 Chinezen die voor een Defensie-onderdeel werkten?
Net als de eventueel waardevolle lading zou waardevolle passagiers een motief kunnen zijn als het geen decompressie en langzame daling is?
Nja is wel anders. Schip verdwijnt minder plotseling lijkt me. En wordt minder in de gaten gehouden. En is op dieper water.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naja, schepen zijn ook vergaan en verdwenen. Om vervolgens 300 jaar later een vissersnet aan stukken te rijgen. Visser zegt tegen autoriteiten: ga daar eens kijken en een verdwenen gewaand bootje is gevonden.
Die copiloot is de zoon van een politieke bobo in Selangorquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
Info waarover specifiek?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:40 schreef El_Matador het volgende:
Dank heren. Ik ga op zoek naar info op het web.
Werken doe ik vanavond wel. Slapen ook, is wel nodig.
Redelijk hoge pief van IBM idd.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:38 schreef RVer het volgende:
[..]
Weet alleen dat er iemand van IBM aan boord was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |