watquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:40 schreef MeneerLogica het volgende:
Jup, krachttraining zal wel zorgen voor een hogere hartslag
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat vet moet weg dus je moet gaan bewegen.
naar tietjes kijken ook, je punt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als jij aan het krachttrainen bent gaat je hartslag ook omhoog. Normaliter.
Gewoon gaan hardlopen, of cardio toestellen. En voeg er een krachtschema aan toe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef PassThatShit het volgende:
Wat is dan goed vet brandend ? Ik let al aardig op mijn voeding. En mijn bmi is 23.
Bedoel je arm? Ik doe momenteel alleen buikspieren. Hardlopen hadi k 3 maanden gedaan 4x inde week 6,3km maar zag geen resultaat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gewoon gaan hardlopen, of cardio toestellen. En voeg er een krachtschema aan toe.
Kerel met krachttraining verbrand je calorieën omdat je lichaam hard bezig is. Ga niet met jou in discussie in dit topic.quote:
Totale lichaam trainen met een krachtschema. Afwisselen met wat cardio.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:44 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Bedoel je arm? Ik doe momenteel alleen buikspieren. Hardlopen hadi k 3 maanden gedaan 4x inde week 6,3km maar zag geen resultaat.
ja viva wijsheidquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kerel met krachttraining verbrand je calorieën omdat je lichaam hard bezig is. Ga niet met jou in discussie in dit topic.
Je eet gwn te veel, fattyquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:44 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Bedoel je arm? Ik doe momenteel alleen buikspieren. Hardlopen hadi k 3 maanden gedaan 4x inde week 6,3km maar zag geen resultaat.
En de voeding? Als Ts 3 pizza's naar binnen blijft schuiven maakt hij nog geen vorderingen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Totale lichaam trainen met een krachtschema. Afwisselen met wat cardio.
TS ik geloof er geen bal van.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:53 schreef PassThatShit het volgende:
Ik eet in de ochtend 1 boterham met glas optimel. Half 11 tussendoortje, tussen de middag 3 boterhammen, 4 uur fruit of koekje en savonds dan nog kwark gemixed met optimel met lijnzaad. Op de boterhammen wel vaak hagelslag
Fout, met krachttraining zal je een betere vetverbranding realiseren temeer omdat herstellende spieren/spieren in de rust/het hebben van meer spiermassa een hogere kcal inname behoeft en meer vraagt van het lichaam. 3 uur per week duursport is niet nodig, tenzij een conditionele verbetering als einddoel moet worden gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja viva wijsheid
ts moet duursporten gaan doen, 3x per week, minimaal 1 uur per dag
en vooral geen krachttraining
Maar dat is dus net het gene wat ik een beetje wil houden zoals ik het al heb.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Voeding.. voeding voeding.. en je buik wel trainen maar heel licht. Gezond eten is 80% van je sixpack.
Dus volgens jou is door trainen genoeg ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:08 schreef Krabs het volgende:
[..]
Fout, met krachttraining zal je een betere vetverbranding realiseren temeer omdat herstellende spieren/spieren in de rust/het hebben van meer spiermassa een hogere kcal inname behoeft en meer vraagt van het lichaam. 3 uur per week duursport is niet nodig, tenzij een conditionele verbetering als einddoel moet worden gezien.
En ik wil Arnold Schwarzenegger zijn door TV te kijken en mijn piemel te strelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:11 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Maar dat is dus net het gene wat ik een beetje wil houden zoals ik het al heb.
Meer en gezonder eten. Bereken je basisbehoefte uit + voeg daar een sport/werktoeslag aan toe. Als je besluit te krachttrainen voeg je daar nog een extra opslag aan toe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Wat is er ? Dit is precies wat ik eet.
Buikspieroefeningen zijn waardeloos voor het creëren van een six-pack. Leg je toe op compound-oefeningen als deadlift/squat/benchpress/shoulderpress. Resultaat moet je, mits voeding oké, snel genoeg zien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:12 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Dus volgens jou is door trainen genoeg ?
Eens. Echter is 'snel' lastig te definiëren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:14 schreef Krabs het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen zijn waardeloos voor het creëren van een six-pack. Leg je toe op compound-oefeningen als deadlift/squat/benchpress/shoulderpress. Resultaat moet je, mits voeding oké, snel genoeg zien.
YouTubequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:19 schreef PassThatShit het volgende:
Dus waar komt het op neer? Anders eten, vind het niet erg om is 3x in de week te hardlopen, dus dat ga ik ook weer per morgen doen . Alleen dat laatste snap ik niet, ik moet dus andere oefeningen gaan doen , ? Ik zit niet op fitness verder , maar squatten kan wel thuis, de rest ken ik niet, zou even kijken.
Dit dus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:08 schreef Krabs het volgende:
[..]
Fout, met krachttraining zal je een betere vetverbranding realiseren temeer omdat herstellende spieren/spieren in de rust/het hebben van meer spiermassa een hogere kcal inname behoeft en meer vraagt van het lichaam. 3 uur per week duursport is niet nodig, tenzij een conditionele verbetering als einddoel moet worden gezien.
Jezus wat snap jij er weinig vanquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja viva wijsheid
Je eet geen avondeten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:53 schreef PassThatShit het volgende:
Ik eet in de ochtend 1 boterham met glas optimel. Half 11 tussendoortje, tussen de middag 3 boterhammen, 4 uur fruit of koekje en savonds dan nog kwark gemixed met optimel met lijnzaad. Op de boterhammen wel vaak hagelslag
ja, nee niet echtquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:08 schreef Krabs het volgende:
[..]
Waarom gaan die eerste twee niet lukken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef PassThatShit het volgende:
Ik doe iedere avond een workout via de wijze van Joe Weider. Je hebt er ook veel apps van die je herkent aan A6W wat vaak achter de naam staat.
En VMSDKR die eerste 2 gaan niet lukken. En lean met de zomer, wel mijn doel. juli zo iets
klopt, toch ben ik de gene met het godenlichaamquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus wat snap jij er weinig van
Goede onderbouwing. Beter lees je je eens in.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
klopt, toch ben ik de gene met het godenlichaam
niets onderbouwing, gewoon zo hard mogelijk roepen, zo doen jullie dat in de sportschool toch ook, om te bepalen wie het mannetje is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef Krabs het volgende:
[..]
Goede onderbouwing. Beter lees je je eens in.
Jawel , haha. Avond eten is altijd aardappels, met denk 4x per week sla . Drinken is overdag water en 4 uur een glaas dubbel fris of jus d' orange in die richting. Mijn tussendoortje is sultana, zon pakje , 3 koekjes. Om 4 uur een brinkyquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je eet geen avondeten?
Wat is het tussendoortje om half 11?
Wat drink je?
Ik ben nog steeds onder gezag van ouders en kan niet zomaar zeggen of ze dat voor mij in willen kopen, want dat willen ze niet . Ik eet nu al kwark met optimel erdoor, voor wat extra eiwitten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarom gaan die eerste twee niet lukken?
En 18% vet is op zich niet heel veel, maar er mag wel wat af als ik het zo hoor
Eten je ouders ongezond dan? In dat geval kun je ook zelf gaan koken. Rijst en kip is zo gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds onder gezag van ouders en kan niet zomaar zeggen of ze dat voor mij in willen kopen, want dat willen ze niet . Ik eet nu al kwark met optimel erdoor, voor wat extra eiwitten.
Nee hoor. We eten bijv vaak vette vis en kip gaat er ook wellis in . Alleen als ik vraag of ze dat willen inkopen, is het een nee.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Eten je ouders ongezond dan? In dat geval kun je ook zelf gaan koken. Rijst en kip is zo gemaakt.
hoe kun jij dik zijn dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Jawel , haha. Avond eten is altijd aardappels, met denk 4x per week sla . Drinken is overdag water en 4 uur een glaas dubbel fris of jus d' orange in die richting. Mijn tussendoortje is sultana, zon pakje , 3 koekjes. Om 4 uur een brinky
Ik werk zelf ook bij een sportschool, aanleg hebben of weten waar je mee bezig bent is iets heel anders. Met jou 'wijsheid' is het een wonder dat je een 'godenlichaam' hebt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niets onderbouwing, gewoon zo hard mogelijk roepen, zo doen jullie dat in de sportschool toch ook, om te bepalen wie het mannetje is?
Je doet je ondertitel eer aan in ieder geval. Tot zover mijn bijdrage aan dit topic.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niets onderbouwing, gewoon zo hard mogelijk roepen, zo doen jullie dat in de sportschool toch ook, om te bepalen wie het mannetje is?
Skinnyfatquote:
ah vandaar je broscience, ik voel dat gewoon aan hequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook bij een sportschool, aanleg hebben of weten waar je mee bezig bent is iets heel anders. Met jou 'wijsheid' is het een wonder dat je een 'godenlichaam' hebt.
Zegt het jochie die geen flauw benul heeft van lichamelijke ontwikkelingen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ah vandaar je broscience, ik voel dat gewoon aan he
ga gewoon daar die onzin verkopen joh
precies, snel roepen en wegwezen eer iemand door heeft dat je maar wat uit je duim zuigtquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef Krabs het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel eer aan in ieder geval. Tot zover mijn bijdrage aan dit topic.
Weet ik ook niet. Ben ook niet dik, zit er wel iets van af . Maar heel veel vet hoopt zich op op mijn buik denk ik.quote:
en toch heb ik gelijk, jij claimt een pro te zijn en snapt het nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zegt het jochie die geen flauw benul heeft van lichamelijke ontwikkelingen.
gewoon lui dus?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Ben ook niet dik, zit er wel iets van af . Maar heel veel vet hoopt zich op op mijn buik denk ik.
Ik fiets iedere dag een uur, doe sinds de zomervakantie geen sport meer, toen wel 3 maanden hardgelopen. Maar ook daarvoor ben ik nooit dunner geweest.quote:
Op welk vlak heb jij gelijk?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en toch heb ik gelijk, jij claimt een pro te zijn en snapt het niet
tjah
maar echt moeiteheeft het ook niet gekost he?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:12 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ik fiets iedere dag een uur, doe sinds de zomervakantie geen sport meer, toen wel 3 maanden hardgelopen. Maar ook daarvoor ben ik nooit dunner geweest.
Wat? Om dunner te worden? Het fietsen heeft niet heel veel moeite, is gewoon naar school. hardlopen heb ik toch wel aardig lopen doorzetten hoor . Die 3 maanden ook alles aan voeding gedaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar echt moeiteheeft het ook niet gekost he?
Jezus, zo onwetend. Ik stop met de moeite. Als je niet eens snapt dat krachttraining toevoegt aan afvallen dan heb je echt niks te zoeken in een topic dat om tips vraagt.quote:
Jammer dat je zo loopt te trollen in plaats van die jongen te helpen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies, snel roepen en wegwezen eer iemand door heeft dat je maar wat uit je duim zuigt
quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:15 schreef Krabs het volgende:
[..]
Jammer dat je zo loopt te trollen in plaats van die jongen te helpen.
Beter kijk je even op het dutchbodybuildingforum. Genoeg mensen met kennis van zaken die je kunnen helpen.quote:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/oefeningen-gids-72077/quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:17 schreef PassThatShit het volgende:
Iemand nog tips voor wat voor oefeningen voor krachttraining met enkel 2 dumbells ?
Ik wil vooropstellen dat ik niet weet over welke kennis je wel en niet beschikt. Daarnaast ben ik het ook eens met het advies dat je in dit topic hebt gegeven.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik werk zelf ook bij een sportschool, aanleg hebben of weten waar je mee bezig bent is iets heel anders. Met jou 'wijsheid' is het een wonder dat je een 'godenlichaam' hebt.
I know, maar heb geen zin om er dieper op in te gaan. Ik ben zelf nog lang niet uitgeleerd, en dat ben je denk ik nooit met sport maar tenzij iemand zelf gewoon normaal reageert heb ik daar geen zin inquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil vooropstellen dat ik niet weet over welke kennis je wel en niet beschikt. Daarnaast ben ik het ook eens met het advies dat je in dit topic hebt gegeven.
Maar even los daarvan, "Ik werk zelf ook bij een sportschool" is nou niet echt een geweldig argument als je iemand wil overtuigen van je kennis op welk gebied dan ook.
Als aanvulling hierop: drink veel water. Pinda's, amandelen, eieren, vis, vlees, fruit etc.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:22 schreef SchavuitPiet het volgende:
18% lichaamsvet is best wel veel
Zorg dat je op 14% komt
Begin de dag met een pak Konings Kwark (0.5)
Vooral veel eiwitten dus eet Kipfilet op bruinbrood 4 sneden als ontbijt,
Zorg er gewoon voor dat je goede voeding krijgt
Ga je in de avond sporten eet macaroni voor de koolhydraten etc...
Let op je voeding en geen suikers
alles op amandelen eet ik toch wel dagelijks. Ei regelamtig bij t eten en pindas door de sla en soms op een zaterdagavond.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:23 schreef Krabs het volgende:
[..]
Als aanvulling hierop: drink veel water. Pinda's, amandelen, eieren, vis, vlees, fruit etc.
Kipfilet zal ik weer gaan eten. Kwark wil ik gewoon in de avond houden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:22 schreef SchavuitPiet het volgende:
18% lichaamsvet is best wel veel
Zorg dat je op 14% komt
Begin de dag met een pak Konings Kwark (0.5)
Vooral veel eiwitten dus eet Kipfilet op bruinbrood 4 sneden als ontbijt,
Zorg er gewoon voor dat je goede voeding krijgt
Ga je in de avond sporten eet macaroni voor de koolhydraten etc...
Let op je voeding en geen suikers
Ik kocht eerst mijn Kipfilet bij de Vomar maar 1.75 Lidl 0.70 zelfde smaak..quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Kipfilet zal ik weer gaan eten. Kwark wil ik gewoon in de avond houden.
Haha, weet hij toch zelf ook wel, mag ik hopen danquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:30 schreef hoas het volgende:
En waarom komt niemand op het idee om TS te adviseren over kcal behoefte
Als TS 4000 kcal tot zich neemt en er maar 3500 nodig heeft, dat weet iedere expert hier wat er gebeurd, toch? Toch?
Vergeet niet eerst je amandelen te activeren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:24 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
alles op amandelen eet ik toch wel dagelijks. Ei regelamtig bij t eten en pindas door de sla en soms op een zaterdagavond.
blijf vooral jezelf voor lul zetten met je brosciencequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus, zo onwetend. Ik stop met de moeite. Als je niet eens snapt dat krachttraining toevoegt aan afvallen dan heb je echt niks te zoeken in een topic dat om tips vraagt.
Hier, even registeren en alles bijhouden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef PassThatShit het volgende:
Morgenavond zou ik mijn behoefte van morgen wel neerzetten. Maar hoe kan je je avond eten uitrekenen ?
Dat heb ik in een eerdere post ook al aangekaart.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:30 schreef hoas het volgende:
En waarom komt niemand op het idee om TS te adviseren over kcal behoefte
Als TS 4000 kcal tot zich neemt en er maar 3500 nodig heeft, dat weet iedere expert hier wat er gebeurd, toch? Toch?
gewoon ingevoren nemen, per plakje betalenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:28 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Ik kocht eerst mijn Kipfilet bij de Vomar maar 1.75 Lidl 0.70 zelfde smaak..
Is niet vol te houden als je een pakje per dag moet eten, en kwark in de avond is ook het beste, of beiden.
Voor de zekerheid 1500kal per dag aanhouden.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:46 schreef PassThatShit het volgende:
Morgenavond zou ik mijn behoefte van morgen wel neerzetten. Maar hoe kan je je avond eten uitrekenen ?
Volgens de site:
Basal Metabolic Rate (BMR) 1773
Behoeften om op huidige gewicht te blijven
calorieën 2748cal
Behoeften om af te vallen bij per week *
calorieën 2198cal
Behoeften om aan te komen bij per week
calorieën 3298cal
Kunnen jullie elkaar geen dm sturen, ipv topics te vervuilen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
blijf vooral jezelf voor lul zetten met je broscience
Ik hoop dat je 2500 neemt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor de zekerheid 1500kal per dag aanhouden.
Nee 1500 per dag om extra snel af te vallen om je 6pack te krijgen toch.quote:
Wat een kut slogan ook altijd hequote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Personal Trainers haten hem vanwege zijn geheim!
Hebben ze je dat in de sportschool waar je werkt wijs gemaakt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kerel met krachttraining verbrand je calorieën omdat je lichaam hard bezig is. Ga niet met jou in discussie in dit topic.
Zeg blaaskaak, je bent hier nu wel het hele topic aan het verkondigen dat anderen niet weten waar ze het over hebben, maar een echte onderbouwing voor bovenstaande uitspraak van je zie ik ook nergens.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja viva wijsheid
Oh is dat nu weer de nieuwste hype?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee 1500 per dag om extra snel af te vallen om je 6pack te krijgen toch.
Dat is wat Mike Chang van http://sixpackshortcuts.com/ vertelde.
[ afbeelding ]
Kijk die zieke abs dan.
Waar roept Life2.0 precies dat krachttraining niet helpt bij afvallen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zeg blaaskaak, je bent hier nu wel het hele topic aan het verkondigen dat anderen niet weten waar ze het over hebben, maar een echte onderbouwing voor bovenstaande uitspraak van je zie ik ook nergens.
Leg eens uit waarom ts duursporten zou moeten gaan doen en waarom geen krachttraining.
Hier:quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waar roept Life2.0 precies dat krachttraining niet helpt bij afvallen?
Voor zover ik gelezen heb is alleen de reden die MeneerLogica aanhaalt niet zo logisch. Meer niet.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja viva wijsheid
Ah: de zomer komt er weer aanquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:38 schreef PassThatShit het volgende:
Mijn vraag is : Kan je met een stevig patroon, dus wel aardig wat buikvet , een sixpack trainen ? Dus anders gevraagd, verbrandt buikspieren trainen ook buikvet?
Als je je buikspieren traint en je wilt naar een six pack maar heb nog aardig wat vet , moet je dan ook nog iets anders gaan doen om eerst dat vet weg te krijgen ?
Ja het moet vooral snel'en geen moeite kosten, terwijl de echte mannen weten dat dat niet werkt zonder spierpijn, goede voeding en vooral wilskracht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Oh is dat nu weer de nieuwste hype?
Geen insanity meer?
Ah overheen gekeken.quote:
Ik zat er laatst aan de denken om zijn magische rode drankje te bestellen. Heb jij hier ervaring mee?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee 1500 per dag om extra snel af te vallen om je 6pack te krijgen toch.
Dat is wat Mike Chang van http://sixpackshortcuts.com/ vertelde.
[ afbeelding ]
Kijk die zieke abs dan.
Nee, TS moet HIIT gaan doen met zijn dikke pensquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja viva wijsheid
HIIT?quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, TS moet HIIT gaan doen met zijn dikke pens
Heb je een link daarvan? Kan je dat bij elke sportschool doen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
High intensity interval training
Ff intypen op Google en je hebt heeeeel veel handige linksquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je een link daarvan? Kan je dat bij elke sportschool doen?
Moeten we ook nog je handje vasthouden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb wel wat anders wat je vast mag houden, loop maar ff mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Moeten we ook nog je handje vasthouden?
Ja, zelfs in elke achtertuin. Gewoon circuittraining op hoge intensiteit met korte rustpauzes, google het maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier bij mij is het 40 euro per maand met trainer..quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef SchavuitPiet het volgende:
Waarom zou je thuis gaan trainen ..
Voor twee tientjes zit je bij een sportschool, heb je een instructeur erbij, en alles wat je nodig hebt..
Achterlijk hoogquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Hier bij mij is het 40 euro per maand met trainer..
Vertel mij een sportschool voor 20 euro/maand waar een instructeur rondloopt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef SchavuitPiet het volgende:
Waarom zou je thuis gaan trainen ..
Voor twee tientjes zit je bij een sportschool, heb je een instructeur erbij, en alles wat je nodig hebt..
Laat staan een goede instructeur. Waarschijnlijk is het er eentje die je gaat vertellen dat je elke twee uur moet eten "omdat anders je stofwisseling in de spaarstand gaat" of iets dergelijks.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vertel mij een sportschool voor 20 euro/maand waar een instructeur rondloopt.
Ik wacht op het concrete voorbeeld van een sportschool die voor 20 euro/maand een instructeur (dus niet een huisvrouw die het poortje bewaakt (zoals bij F4F)) levert.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Laat staan een goede instructeur. Waarschijnlijk is het er eentje die je gaat vertellen dat je elke twee uur moet eten "omdat anders je stofwisseling in de spaarstand gaat" of iets dergelijks.
2259kcal vandaag. Maar at vandaag pizza.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef hoas het volgende:
Oke ga je gang en laat het ons weten
http://fitnessjunk.nl/vet(...)en/energie-behoefte/
Wat is het verstandigst om te doen buiten de sportschool ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, TS moet HIIT gaan doen met zijn dikke pens
HIITquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Wat is het verstandigst om te doen buiten de sportschool ?
Ja en dit is gewoon dagelijks. Mijn voeding is niet overdreven slecht ofzo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef hoas het volgende:
Netjes toch? Onthoud dat 1000 kcal meer of minder dan je nodig hebt 70 gram lichaamsvet meer of minder is.
Opdrukken, sit-ups, optrekken, touwspringen, burpee's, mountain climbers etc. etc. etc.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel met die methode
Combinatie van de interval- en duurtrainingquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Zou ik maar is doen dan . Ik doe buikspieren met een app doe er 25 minuten per avond over dikke workout 3 sets 6 oefeningen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Opdrukken, sit-ups, optrekken, touwspringen, burpee's, mountain climbers etc. etc. etc.
Zonder app gaat snellerquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Zou ik maar is doen dan . Ik doe buikspieren met een app doe er 25 minuten per avond over dikke workout 3 sets 6 oefeningen.
Ik ken die oefeningen inmiddels wel uit mn hoofd ja. En ik doe vanaf vanavond zon HIIT met een youtube filmpje, is gewoon full body, zo eentje. . Is dat wat ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zonder app gaat snellerTenzij je de oefeningen niet weet natuurlijk
Niks, gewoon naar de sportschool gaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Full body lolquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:21 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ik ken die oefeningen inmiddels wel uit mn hoofd ja. En ik doe vanaf vanavond zon HIIT met een youtube filmpje, is gewoon full body, zo eentje. . Is dat wat ?
hahaha weet ik veel hoe je dat noemt johh. Maar heb ook geen idee wat ik dan in de sportschool moet doen. En zou me daar ook kapot schamen.quote:
Waarom zou je alleen maar je buik trainen? Dat gaat er toch raar uit zien?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:26 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
hahaha weet ik veel hoe je dat noemt johh. Maar heb ook geen idee wat ik dan in de sportschool moet doen. En zou me daar ook kapot schamen.
Nee toch? En ik schaam me in de sportschool kapot als ik daar aan kom en met 4kg sta te ttrainen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom zou je alleen maar je buik trainen? Dat gaat er toch raar uit zien?
Je komt er toch voor jezelf. Kom een keer meetrainen als dat helpt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:32 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Nee toch? En ik schaam me in de sportschool kapot als ik daar aan kom en met 4kg sta te ttrainen.
Je hebt sportscholen en sportschuren, bij de laatste kun je beter niet komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:32 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Nee toch? En ik schaam me in de sportschool kapot als ik daar aan kom en met 4kg sta te ttrainen.
Hahaha en dan als je je slotje vergeet en lid bent ook nog 1 euro moet betalen voor een slotjequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik wacht op het concrete voorbeeld van een sportschool die voor 20 euro/maand een instructeur (dus niet een huisvrouw die het poortje bewaakt (zoals bij F4F)) levert.
En als ze de patster uithangen, daar heb je toch geen last van. Een tip, doe oortjes in, train hard en ga erna naar huis. Je hebt echt geen last van die mensen hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Je hebt sportscholen en sportschuren, bij de laatste kun je beter niet komen.
Als je in de buurt van Nijmegen woont ken ik nog wel een goede met personal trainer en weinig mensen, die allemaal aan hun eigen probleem werken ipv de patser uit te hangen.
Sportschool in ons dorp eind deze maand open dacht ik, mag waarschijnlijk wel, dus dan ga ik maar is kijken..quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
En als ze de patster uithangen, daar heb je toch geen last van. Een tip, doe oortjes in, train hard en ga erna naar huis. Je hebt echt geen last van die mensen hoor.
nopsquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Nijmegen woont ken ik nog wel een goede met personal trainer en weinig mensen, die allemaal aan hun eigen probleem werken ipv de patser uit te hangen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Bij die laatste kun je beter wel komen! In plaats van al die fancy apparaatjes met instructeurs die geen neuk van liften weten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Ach kom, in de meeste sportschuren doen ze alleen aan bankdrukken want dat staat interresant.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Bij die laatste kun je beter wel komen! In plaats van al die fancy apparaatjes met instructeurs die geen neuk van liften weten.
bankdrukken, squatten, deadliften en roeien,all you need.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef hoas het volgende:
[..]
Ach kom, in de meeste sportschuren doen ze alleen aan bankdrukken want dat staat interresant.
Curlen in het squat rack telt toch ook als squatten, hè?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
bankdrukken, squatten, deadliften en roeien,all you need.
Voor jouw zieltje wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Curlen in het squat rack telt toch ook als squatten, hè?
wat als er geen roeivereniging in je buurt zitquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
bankdrukken, squatten, deadliften en roeien,all you need.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:52 schreef Beach het volgende:
[..]
wat als er geen roeivereniging in je buurt zit
Ik ben niet zon gemiddelde tiener en ook niet zo'n skinny jochie. Heb ook beetje men tits.. Ik ben 15 en weeg 66 en 168. Mijn omtrek van buik was donderdagavond, na het eten, 82 cm. In de ochtend zou het aanzienlijk minder zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:35 schreef SpamNinja het volgende:
Hoeveel weeg je nu en wat is je lengte en leeftijd? Als je een BMR hebt van 1770 zal je wel niet zo veel wegen.
Dan krijg je het typische jochie die voor de zomer een sixpack wil kunnen zien maar verder nul massa heeft, en dat ziet er gewoon achterlijk uit.
Dit betekent dat je nu twee dingen kunt doen, wat extra afvallen en in de zomer klein zijn maar wel een sixpack hebben of nu gewoon gaan bulken, dan heb je in de zomer misschien geen sixpack maar wel al iets meer massa, als je tenminste goed eet en naar de sportschool gaat.
Je vetpercentage nu omlaag krijgen en na de zomer bulken is ook een goed idee natuurlijk, dan begin je met een leeg canvas als het ware en zal je vetpercentage in de bulk niet al te hoog oplopen, wat het cutten weer wat fijner maakt.
doe zelf ook wat moeite joh, genoeg videos over HIIT op youtube.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Heb je goede video op youtube die mij bij de HIIT workout helpt?
Ja maar ik kan toch niet ruiken of ze goed zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 09:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
doe zelf ook wat moeite joh, genoeg videos over HIIT op youtube.
Proberen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:59 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ja maar ik kan toch niet ruiken of ze goed zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |