2259kcal vandaag. Maar at vandaag pizza.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:39 schreef hoas het volgende:
Oke ga je gang en laat het ons weten
http://fitnessjunk.nl/vet(...)en/energie-behoefte/
Wat is het verstandigst om te doen buiten de sportschool ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, TS moet HIIT gaan doen met zijn dikke pens
HIITquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Wat is het verstandigst om te doen buiten de sportschool ?
Ja en dit is gewoon dagelijks. Mijn voeding is niet overdreven slecht ofzo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef hoas het volgende:
Netjes toch? Onthoud dat 1000 kcal meer of minder dan je nodig hebt 70 gram lichaamsvet meer of minder is.
Opdrukken, sit-ups, optrekken, touwspringen, burpee's, mountain climbers etc. etc. etc.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel met die methode
Combinatie van de interval- en duurtrainingquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Zou ik maar is doen dan . Ik doe buikspieren met een app doe er 25 minuten per avond over dikke workout 3 sets 6 oefeningen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Opdrukken, sit-ups, optrekken, touwspringen, burpee's, mountain climbers etc. etc. etc.
Zonder app gaat snellerquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Zou ik maar is doen dan . Ik doe buikspieren met een app doe er 25 minuten per avond over dikke workout 3 sets 6 oefeningen.
Ik ken die oefeningen inmiddels wel uit mn hoofd ja. En ik doe vanaf vanavond zon HIIT met een youtube filmpje, is gewoon full body, zo eentje. . Is dat wat ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zonder app gaat snellerTenzij je de oefeningen niet weet natuurlijk
Niks, gewoon naar de sportschool gaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:07 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Full body lolquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:21 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ik ken die oefeningen inmiddels wel uit mn hoofd ja. En ik doe vanaf vanavond zon HIIT met een youtube filmpje, is gewoon full body, zo eentje. . Is dat wat ?
hahaha weet ik veel hoe je dat noemt johh. Maar heb ook geen idee wat ik dan in de sportschool moet doen. En zou me daar ook kapot schamen.quote:
Waarom zou je alleen maar je buik trainen? Dat gaat er toch raar uit zien?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:26 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
hahaha weet ik veel hoe je dat noemt johh. Maar heb ook geen idee wat ik dan in de sportschool moet doen. En zou me daar ook kapot schamen.
Nee toch? En ik schaam me in de sportschool kapot als ik daar aan kom en met 4kg sta te ttrainen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom zou je alleen maar je buik trainen? Dat gaat er toch raar uit zien?
Je komt er toch voor jezelf. Kom een keer meetrainen als dat helpt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:32 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Nee toch? En ik schaam me in de sportschool kapot als ik daar aan kom en met 4kg sta te ttrainen.
Je hebt sportscholen en sportschuren, bij de laatste kun je beter niet komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:32 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Nee toch? En ik schaam me in de sportschool kapot als ik daar aan kom en met 4kg sta te ttrainen.
Hahaha en dan als je je slotje vergeet en lid bent ook nog 1 euro moet betalen voor een slotjequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik wacht op het concrete voorbeeld van een sportschool die voor 20 euro/maand een instructeur (dus niet een huisvrouw die het poortje bewaakt (zoals bij F4F)) levert.
En als ze de patster uithangen, daar heb je toch geen last van. Een tip, doe oortjes in, train hard en ga erna naar huis. Je hebt echt geen last van die mensen hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Je hebt sportscholen en sportschuren, bij de laatste kun je beter niet komen.
Als je in de buurt van Nijmegen woont ken ik nog wel een goede met personal trainer en weinig mensen, die allemaal aan hun eigen probleem werken ipv de patser uit te hangen.
Sportschool in ons dorp eind deze maand open dacht ik, mag waarschijnlijk wel, dus dan ga ik maar is kijken..quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef Travel. het volgende:
[..]
En als ze de patster uithangen, daar heb je toch geen last van. Een tip, doe oortjes in, train hard en ga erna naar huis. Je hebt echt geen last van die mensen hoor.
nopsquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Als je in de buurt van Nijmegen woont ken ik nog wel een goede met personal trainer en weinig mensen, die allemaal aan hun eigen probleem werken ipv de patser uit te hangen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Bij die laatste kun je beter wel komen! In plaats van al die fancy apparaatjes met instructeurs die geen neuk van liften weten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:38 schreef hoas het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |