Waar roept Life2.0 precies dat krachttraining niet helpt bij afvallen?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zeg blaaskaak, je bent hier nu wel het hele topic aan het verkondigen dat anderen niet weten waar ze het over hebben, maar een echte onderbouwing voor bovenstaande uitspraak van je zie ik ook nergens.
Leg eens uit waarom ts duursporten zou moeten gaan doen en waarom geen krachttraining.
Hier:quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waar roept Life2.0 precies dat krachttraining niet helpt bij afvallen?
Voor zover ik gelezen heb is alleen de reden die MeneerLogica aanhaalt niet zo logisch. Meer niet.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja viva wijsheid
ts moet duursporten gaan doen, 3x per week, minimaal 1 uur per dag
en vooral geen krachttraining
Ah: de zomer komt er weer aanquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:38 schreef PassThatShit het volgende:
Mijn vraag is : Kan je met een stevig patroon, dus wel aardig wat buikvet , een sixpack trainen ? Dus anders gevraagd, verbrandt buikspieren trainen ook buikvet?
Als je je buikspieren traint en je wilt naar een six pack maar heb nog aardig wat vet , moet je dan ook nog iets anders gaan doen om eerst dat vet weg te krijgen ?
Ja het moet vooral snel'en geen moeite kosten, terwijl de echte mannen weten dat dat niet werkt zonder spierpijn, goede voeding en vooral wilskracht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Oh is dat nu weer de nieuwste hype?
Geen insanity meer?
Ah overheen gekeken.quote:
Ik zat er laatst aan de denken om zijn magische rode drankje te bestellen. Heb jij hier ervaring mee?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee 1500 per dag om extra snel af te vallen om je 6pack te krijgen toch.
Dat is wat Mike Chang van http://sixpackshortcuts.com/ vertelde.
[ afbeelding ]
Personal Trainers haten hem vanwege zijn geheim!
Kijk die zieke abs dan.
Nee, TS moet HIIT gaan doen met zijn dikke pensquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja viva wijsheid
ts moet duursporten gaan doen, 3x per week, minimaal 1 uur per dag
en vooral geen krachttraining
HIIT?quote:Op donderdag 13 maart 2014 07:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, TS moet HIIT gaan doen met zijn dikke pens
Heb je een link daarvan? Kan je dat bij elke sportschool doen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 08:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
High intensity interval training
Ff intypen op Google en je hebt heeeeel veel handige linksquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je een link daarvan? Kan je dat bij elke sportschool doen?
Moeten we ook nog je handje vasthouden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb wel wat anders wat je vast mag houden, loop maar ff mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Moeten we ook nog je handje vasthouden?
Ja, zelfs in elke achtertuin. Gewoon circuittraining op hoge intensiteit met korte rustpauzes, google het maarquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier bij mij is het 40 euro per maand met trainer..quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef SchavuitPiet het volgende:
Waarom zou je thuis gaan trainen ..
Voor twee tientjes zit je bij een sportschool, heb je een instructeur erbij, en alles wat je nodig hebt..
Achterlijk hoogquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Hier bij mij is het 40 euro per maand met trainer..
Vertel mij een sportschool voor 20 euro/maand waar een instructeur rondloopt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:47 schreef SchavuitPiet het volgende:
Waarom zou je thuis gaan trainen ..
Voor twee tientjes zit je bij een sportschool, heb je een instructeur erbij, en alles wat je nodig hebt..
Laat staan een goede instructeur. Waarschijnlijk is het er eentje die je gaat vertellen dat je elke twee uur moet eten "omdat anders je stofwisseling in de spaarstand gaat" of iets dergelijks.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vertel mij een sportschool voor 20 euro/maand waar een instructeur rondloopt.
Ik wacht op het concrete voorbeeld van een sportschool die voor 20 euro/maand een instructeur (dus niet een huisvrouw die het poortje bewaakt (zoals bij F4F)) levert.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Laat staan een goede instructeur. Waarschijnlijk is het er eentje die je gaat vertellen dat je elke twee uur moet eten "omdat anders je stofwisseling in de spaarstand gaat" of iets dergelijks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |