watquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:40 schreef MeneerLogica het volgende:
Jup, krachttraining zal wel zorgen voor een hogere hartslag
quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat vet moet weg dus je moet gaan bewegen.
naar tietjes kijken ook, je punt?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als jij aan het krachttrainen bent gaat je hartslag ook omhoog. Normaliter.
Gewoon gaan hardlopen, of cardio toestellen. En voeg er een krachtschema aan toe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef PassThatShit het volgende:
Wat is dan goed vet brandend ? Ik let al aardig op mijn voeding. En mijn bmi is 23.
Bedoel je arm? Ik doe momenteel alleen buikspieren. Hardlopen hadi k 3 maanden gedaan 4x inde week 6,3km maar zag geen resultaat.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gewoon gaan hardlopen, of cardio toestellen. En voeg er een krachtschema aan toe.
Kerel met krachttraining verbrand je calorieën omdat je lichaam hard bezig is. Ga niet met jou in discussie in dit topic.quote:
Totale lichaam trainen met een krachtschema. Afwisselen met wat cardio.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:44 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Bedoel je arm? Ik doe momenteel alleen buikspieren. Hardlopen hadi k 3 maanden gedaan 4x inde week 6,3km maar zag geen resultaat.
ja viva wijsheidquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kerel met krachttraining verbrand je calorieën omdat je lichaam hard bezig is. Ga niet met jou in discussie in dit topic.
Je eet gwn te veel, fattyquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:44 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Bedoel je arm? Ik doe momenteel alleen buikspieren. Hardlopen hadi k 3 maanden gedaan 4x inde week 6,3km maar zag geen resultaat.
En de voeding? Als Ts 3 pizza's naar binnen blijft schuiven maakt hij nog geen vorderingen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Totale lichaam trainen met een krachtschema. Afwisselen met wat cardio.
TS ik geloof er geen bal van.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:53 schreef PassThatShit het volgende:
Ik eet in de ochtend 1 boterham met glas optimel. Half 11 tussendoortje, tussen de middag 3 boterhammen, 4 uur fruit of koekje en savonds dan nog kwark gemixed met optimel met lijnzaad. Op de boterhammen wel vaak hagelslag
Fout, met krachttraining zal je een betere vetverbranding realiseren temeer omdat herstellende spieren/spieren in de rust/het hebben van meer spiermassa een hogere kcal inname behoeft en meer vraagt van het lichaam. 3 uur per week duursport is niet nodig, tenzij een conditionele verbetering als einddoel moet worden gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja viva wijsheid
ts moet duursporten gaan doen, 3x per week, minimaal 1 uur per dag
en vooral geen krachttraining
Maar dat is dus net het gene wat ik een beetje wil houden zoals ik het al heb.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Voeding.. voeding voeding.. en je buik wel trainen maar heel licht. Gezond eten is 80% van je sixpack.
Dus volgens jou is door trainen genoeg ?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:08 schreef Krabs het volgende:
[..]
Fout, met krachttraining zal je een betere vetverbranding realiseren temeer omdat herstellende spieren/spieren in de rust/het hebben van meer spiermassa een hogere kcal inname behoeft en meer vraagt van het lichaam. 3 uur per week duursport is niet nodig, tenzij een conditionele verbetering als einddoel moet worden gezien.
En ik wil Arnold Schwarzenegger zijn door TV te kijken en mijn piemel te strelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:11 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Maar dat is dus net het gene wat ik een beetje wil houden zoals ik het al heb.
Meer en gezonder eten. Bereken je basisbehoefte uit + voeg daar een sport/werktoeslag aan toe. Als je besluit te krachttrainen voeg je daar nog een extra opslag aan toe.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:10 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Wat is er ? Dit is precies wat ik eet.
Buikspieroefeningen zijn waardeloos voor het creëren van een six-pack. Leg je toe op compound-oefeningen als deadlift/squat/benchpress/shoulderpress. Resultaat moet je, mits voeding oké, snel genoeg zien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:12 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Dus volgens jou is door trainen genoeg ?
Eens. Echter is 'snel' lastig te definiëren.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:14 schreef Krabs het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen zijn waardeloos voor het creëren van een six-pack. Leg je toe op compound-oefeningen als deadlift/squat/benchpress/shoulderpress. Resultaat moet je, mits voeding oké, snel genoeg zien.
YouTubequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:19 schreef PassThatShit het volgende:
Dus waar komt het op neer? Anders eten, vind het niet erg om is 3x in de week te hardlopen, dus dat ga ik ook weer per morgen doen . Alleen dat laatste snap ik niet, ik moet dus andere oefeningen gaan doen , ? Ik zit niet op fitness verder , maar squatten kan wel thuis, de rest ken ik niet, zou even kijken.
Dit dus.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:08 schreef Krabs het volgende:
[..]
Fout, met krachttraining zal je een betere vetverbranding realiseren temeer omdat herstellende spieren/spieren in de rust/het hebben van meer spiermassa een hogere kcal inname behoeft en meer vraagt van het lichaam. 3 uur per week duursport is niet nodig, tenzij een conditionele verbetering als einddoel moet worden gezien.
Jezus wat snap jij er weinig vanquote:Op woensdag 12 maart 2014 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja viva wijsheid
ts moet duursporten gaan doen, 3x per week, minimaal 1 uur per dag
en vooral geen krachttraining
Je eet geen avondeten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:53 schreef PassThatShit het volgende:
Ik eet in de ochtend 1 boterham met glas optimel. Half 11 tussendoortje, tussen de middag 3 boterhammen, 4 uur fruit of koekje en savonds dan nog kwark gemixed met optimel met lijnzaad. Op de boterhammen wel vaak hagelslag
ja, nee niet echtquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:08 schreef Krabs het volgende:
[..]
Waarom gaan die eerste twee niet lukken?quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef PassThatShit het volgende:
Ik doe iedere avond een workout via de wijze van Joe Weider. Je hebt er ook veel apps van die je herkent aan A6W wat vaak achter de naam staat.
En VMSDKR die eerste 2 gaan niet lukken. En lean met de zomer, wel mijn doel. juli zo iets
klopt, toch ben ik de gene met het godenlichaamquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus wat snap jij er weinig van
Goede onderbouwing. Beter lees je je eens in.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
klopt, toch ben ik de gene met het godenlichaam
niets onderbouwing, gewoon zo hard mogelijk roepen, zo doen jullie dat in de sportschool toch ook, om te bepalen wie het mannetje is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:00 schreef Krabs het volgende:
[..]
Goede onderbouwing. Beter lees je je eens in.
Jawel , haha. Avond eten is altijd aardappels, met denk 4x per week sla . Drinken is overdag water en 4 uur een glaas dubbel fris of jus d' orange in die richting. Mijn tussendoortje is sultana, zon pakje , 3 koekjes. Om 4 uur een brinkyquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je eet geen avondeten?
Wat is het tussendoortje om half 11?
Wat drink je?
Ik ben nog steeds onder gezag van ouders en kan niet zomaar zeggen of ze dat voor mij in willen kopen, want dat willen ze niet . Ik eet nu al kwark met optimel erdoor, voor wat extra eiwitten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarom gaan die eerste twee niet lukken?
En 18% vet is op zich niet heel veel, maar er mag wel wat af als ik het zo hoor
Eten je ouders ongezond dan? In dat geval kun je ook zelf gaan koken. Rijst en kip is zo gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 20:03 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds onder gezag van ouders en kan niet zomaar zeggen of ze dat voor mij in willen kopen, want dat willen ze niet . Ik eet nu al kwark met optimel erdoor, voor wat extra eiwitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |