Ach kom, in de meeste sportschuren doen ze alleen aan bankdrukken want dat staat interresant.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Bij die laatste kun je beter wel komen! In plaats van al die fancy apparaatjes met instructeurs die geen neuk van liften weten.
bankdrukken, squatten, deadliften en roeien,all you need.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:02 schreef hoas het volgende:
[..]
Ach kom, in de meeste sportschuren doen ze alleen aan bankdrukken want dat staat interresant.
Curlen in het squat rack telt toch ook als squatten, hè?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
bankdrukken, squatten, deadliften en roeien,all you need.
Voor jouw zieltje wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Curlen in het squat rack telt toch ook als squatten, hè?
wat als er geen roeivereniging in je buurt zitquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
bankdrukken, squatten, deadliften en roeien,all you need.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:52 schreef Beach het volgende:
[..]
wat als er geen roeivereniging in je buurt zit
Ik ben niet zon gemiddelde tiener en ook niet zo'n skinny jochie. Heb ook beetje men tits.. Ik ben 15 en weeg 66 en 168. Mijn omtrek van buik was donderdagavond, na het eten, 82 cm. In de ochtend zou het aanzienlijk minder zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:35 schreef SpamNinja het volgende:
Hoeveel weeg je nu en wat is je lengte en leeftijd? Als je een BMR hebt van 1770 zal je wel niet zo veel wegen.
Dan krijg je het typische jochie die voor de zomer een sixpack wil kunnen zien maar verder nul massa heeft, en dat ziet er gewoon achterlijk uit.
Dit betekent dat je nu twee dingen kunt doen, wat extra afvallen en in de zomer klein zijn maar wel een sixpack hebben of nu gewoon gaan bulken, dan heb je in de zomer misschien geen sixpack maar wel al iets meer massa, als je tenminste goed eet en naar de sportschool gaat.
Je vetpercentage nu omlaag krijgen en na de zomer bulken is ook een goed idee natuurlijk, dan begin je met een leeg canvas als het ware en zal je vetpercentage in de bulk niet al te hoog oplopen, wat het cutten weer wat fijner maakt.
doe zelf ook wat moeite joh, genoeg videos over HIIT op youtube.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:10 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Heb je goede video op youtube die mij bij de HIIT workout helpt?
Ja maar ik kan toch niet ruiken of ze goed zijnquote:Op maandag 17 maart 2014 09:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
doe zelf ook wat moeite joh, genoeg videos over HIIT op youtube.
Proberen.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:59 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ja maar ik kan toch niet ruiken of ze goed zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |