quote:Via ons Twitter account maken we alle nieuws bekend. Er is geen Livestream in beeld. Volg dus onze Twitter updates en volg wat Jan bekend gaat maken
quote:De kaartverkoop start zaterdag 15 maart 10:00
Enig idee al wat de prijzen zijn?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Kaartverkoop begint zaterdag trouwens hé, voor de mensen die vanmiddag al bij de Ticketmaster voor de deur wilden gaan liggen:
[..]
Wordt straks bekend gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Enig idee al wat de prijzen zijn?
Zoals 28x eerder gemeld. Word dadelijk bekend gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Wordt zo bekend, maar goed, de algemene verwachting is wel dat de Stones wel impact zullen hebben, die komen vast niet voor een appel en een ei.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ik had twee gastenlijstplekken, maarja, alles was al bekend en er moet ook gewerkt worden héquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik ken iemand die daar is bij de persconferentie nu, die zou af en toe een update sturen, ben benieuwd.
Niet met een Line-up met Rolling Stones. Kan binnen 1 dag uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef GeorgeMichael het volgende:
Iemand ervaring met de beschikbaarheid van pinkpop kaarten over een paar weken?
Afgelopen jaren is het nooit echt compleet uitverkocht geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef GeorgeMichael het volgende:
Iemand ervaring met de beschikbaarheid van pinkpop kaarten over een paar weken?
quote:Weekendkaart (3 dagen inclusief camping): ¤ 165 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
Dagkaart: ¤ 85 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
2011 was toch uitverkocht?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Afgelopen jaren is het nooit echt compleet uitverkocht geweest.
Dit waren in 2013 trouwens de ticketprijzen:
[..]
hij betaalt ook niet..dat doet Mojo. Die het overigens allang goed vinden zo, omdat jan alle shit over zich heen krijgt al jaren en niet Mojo....quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wordt zo bekend, maar goed, de algemene verwachting is wel dat de Stones wel impact zullen hebben, die komen vast niet voor een appel en een ei.
Wel grappig trouwens, zei Jan niet ooit na Coldplay dat hij nooit meer zulke gages wilde betalen?
Écht echt uitverkocht? Dus niet 'Jan Smeets' uitverkocht, maar je kan nog wel tickets kopen? Kan hoor, het verkoopt volgens mij over het algemeen niet uit, maar kan een jaartje tussen hebben gezetenquote:
Stond al in FB-topicquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even TR gemaakt en gevraagd om te reeksen en naar #2 aan te passen
Nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:10 schreef Ratsnest89 het volgende:
Dames heren,. waar en hoelaat kan ik de persco kijken?
Was het festival toen niet uitverkocht omdat alleen de laatste dag uitverkocht was, of was dat 2012?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Écht echt uitverkocht? Dus niet 'Jan Smeets' uitverkocht, maar je kan nog wel tickets kopen? Kan hoor, het verkoopt volgens mij over het algemeen niet uit, maar kan een jaartje tussen hebben gezeten
hehe, ik had helemaal gemist dat je plekken kon winnen ook etc.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had twee gastenlijstplekken, maarja, alles was al bekend en er moet ook gewerkt worden hé(of in ieder geval aanwezig.
Niet, want er is geen stream. Hij is nu wel bezigquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:10 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik weet het niet, er zijn over de jaren wat cryptische omschrijvingen voorbij gekomen waardoor Jan het uitverkocht vond, maar je wel nog gewoon kaartjes kon kopen overigensquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:11 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Was het festival toen niet uitverkocht omdat alleen de laatste dag uitverkocht was, of was dat 2012?
Hier en nuquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:10 schreef Ratsnest89 het volgende:
tvp dan maarquote:
Het programma is toch ook ondertussen al 98% bekendquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef Mike009000 het volgende:
Heel rot dat er geen stream is! Hopen dat het programma zo goed is dat die ergernis gelijk verdwijnt
er is wel een soort van live trackerquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:19 schreef Mike009000 het volgende:
Heel rot dat er geen stream is! Hopen dat het programma zo goed is dat die ergernis gelijk verdwijnt
Jij moet lekker hierheen: http://www.fortarock.nl/line-up/alle-bandsquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:24 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik wacht op het jaar dat Slayer headliner is.
quote:12:22
3voor12 belooft dit jaar geen zure jury-rapporten en -cijfers uit te delen.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Dafuq, laten we vooral niet aan journalistieke onafhankelijkheid doen
[..]
laten we het hopen ja.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:29 schreef Pino112 het volgende:
Giel is vanaf 13u live op 3FM. Dan zal er al een gedeelte bekend zijn toch?
Wat is dit dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal toch wel met een knipoog gezegd zijn ofzo neem ik aan?!quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop het, het staat niet zo op festivalinfo in ieder gevalquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zal toch wel met een knipoog gezegd zijn ofzo neem ik aan?!
Klinkt mij als een soort van oproep van Jan: Als 3voor12 nou minder zure beoorderlingen geeft..quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop het, het staat niet zo op festivalinfo in ieder geval
twitter:CounterCultNL twitterde op woensdag 12-03-2014 om 12:37:39Het kijkt erop dat we rond 13:00 uur beginnen met namen. Dan wordt er live geschakeld met #3fm #pp14 http://t.co/t63qHmsfzE reageer retweet
Het begint echt een redelijke aanfluiting te worden zoquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:39 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ahja, dus wellicht rekken ze alles tot na 1 uur vanwege 3fm. Pff.
Ja inderdaad vanuit 3FM oogpunt vreemd dat ze alles al hebben bekendgemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het begint echt een redelijke aanfluiting te worden zogaan we nou live op de radio bekend maken wat iedereen al weet?
Precies, dat mensen nou zo'n uitgelekte line-up of bandjes die via-via bekend worden gemaakt niet weten, okee... Maar eerst in de ochtendshow van alles bekend maken, en dan om 13u weer live doen alsof het zo'n verrassing is?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:41 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja inderdaad vanuit 3FM oogpunt vreemd dat ze alles al hebben bekendgemaakt.
Inderdaad! Zag hem op een bevrijdingsfestival nadat hij uit Live was, een paar jaar geleden. Viel zwaar tegen!quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee, is er echt iemand die daar nog op zit te wachten
John fucking mayer?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:48 schreef BatMutsje het volgende:
Offciëel: ES DJINNS, EPICA, BASTILLE, ED KOWALCZYK, EPICA, FLOGGING MOLLY, HAIM, JOE BONNAMASSA, WHITE LIES, JOHN MAYER
Best knap als je die al die jaren hebt weten te ontwijken, ze hadden op een gegeven moment volgens mij alleen nog succes in NLquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Mike009000 het volgende:
Ik zou ontzettend blij zijn van Ed Kowalczyk. Was/ben een groot fan van Live, en die heb ik helaas nooit live ('haha') gezien.
Haha inderdaad, die hebben echt OVERAL gestaanquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Best knap als je die al die jaren hebt weten te ontwijken, ze hadden op een gegeven moment volgens mij alleen nog succes in NL
AM lijkt me nu eigenlijk best sterk.. Hoewel dat een aardig gerucht wasquote:
Er ging een telefoon in de zaal, met de stones bevestigingquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:51 schreef richolio het volgende:
Ik kan het helaas niet volgen. Alleen via fok. Maar John Fucking Mayer bro
Epica treed twee keer op?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:48 schreef BatMutsje het volgende:
Offciëel: ES DJINNS, EPICA, BASTILLE, ED KOWALCZYK, EPICA, FLOGGING MOLLY, HAIM, JOE BONNAMASSA, WHITE LIES, JOHN MAYER
Liedjes spelenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:52 schreef Snowballed het volgende:
Wat moeten de Stones nou op Pinkpop?
Ah nee helder...quote:
Baasje.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blij dat ik vanaf dag 1 riep dat Edje aanwezig zou zijn. Eindbaas
John afsluiter Noordquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:58 schreef BatMutsje het volgende:
John Mayer voor de Stones op hoofdpodium of wordt dat Ed?
Meh. Smaken verschillenquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:52 schreef richolio het volgende:
[..]
AM lijkt me nu eigenlijk best sterk.. Hoewel dat een aardig gerucht was
Omdat Pinkpopcentral hetvolgende meldt vandaag:quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
John afsluiter Noord
Ed voor Steentjes
Ik dacht dat Jan zei dat Ed het hoofdpodium opent nadat de nu of nooit winnaar in de tent heeft gespeeld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
John afsluiter Noord
Ed voor Steentjes
John speelt voor Rolling stones op een ander podium.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef BatMutsje het volgende:
[..]
Omdat Pinkpopcentral hetvolgende meldt vandaag:
12:57 Stones mogelijk in duet met John Mayer
The Rolling Stones sluiten de eerste Pinkpop-dag af. Daarmee komt een einde aan een hoop speculatie's. Vlak voor het optreden van de Stones zal John Mayer het hoofdpodium betreden. Een prachtige samenwerking zou zomaar kunnen plaatsvinden ...
Zal wel na de line up bekend worden gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:04 schreef Snowballed het volgende:
Maarre het is dus nog onbekend wat de prijzen zijn?
quote:
Ah oke.. lekker op tijd wel...quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:05 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zal wel na de line up bekend worden gemaakt.
Schokkend! geen AM?!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:05 schreef BatMutsje het volgende:
Editors - Robert Plant and the Sensational Space Shifters - Ed Sheeran - Rudimental - The Boxer Rebellion - Chef'Special - North Mississippi Allstars - Portugal, The Man - Twenty One Pilots
Nog jammerder is dat het in Landgraaf is. Geleen FTWquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef MCH het volgende:
Altijd jammer dat op dit kutfestival per dag maar 3 of 4 leuke bands staan.
Limburgquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Nog jammerder is dat het in Landgraaf is. Geleen FTW
Moah voor de Stones alleen zijn genoeg mensen die dat betalenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Tot nu toe beter programma dan vorig jaar, maar dat is ook niet zo gek. Dat was zeer matig. Ik zou er echter geen 200 euro voor neerleggen.
Dit is redelijk maximaal inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef chansadres het volgende:
Ik zit hier te soppen achter de computer met deze namen. Niet alles fantastisch maar als totaalplaatje kan je niet veel beter
Heel veel springen!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Stiekem vind ik het heel cool dat Limp Bizkit komtBeetje fout misschien, maar daar kun je heerlijk op mee springen etc.
Nee nee en neequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:16 schreef Zocalo het volgende:
Zijn de prijzen al bekend? Dagkaart en alle dagen?
Daar wacht echt iedereen op volgensmijquote:
quote:
Idem, mooie reden om weer eens naar Pinkpop te gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:04 schreef gianni61 het volgende:
flogging molly op zaterdag
die had ik wel op zondag gewild
Verdomme.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Ratsnest89 het volgende:
GHOST BC _o_ _o_
Ik sta op de fucking heuvel daarBetalen voor Pinkpop
quote:Mojo-boeker Leon Raymakers belt met een zwarte telefoon naar Jan Smeets in de Paradiso: Rolling Stones staan op Pinkpop! Nu 100% bevestigd.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Zocalo het volgende:
Is Ghost die van dat hitje een jaar of vijf geledne?
Maandagquote:
twitter:pinkpopfest twitterde op woensdag 12-03-2014 om 13:22:05Er zijn veel vragen over de kaart verkoop. Alle informatie hierover vanaf 14:00 op http://t.co/XeM52HPyLQ! #PP14 reageer retweet
jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er komt iedere dag nog 1 act bij?
dat is wel jammer, maar goed, ik ga de zondag, daar is ook genoeg leuks te zien. al hadden flogging molly en gogol bordello daar ook van mij mogen staanquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, mooie reden om weer eens naar Pinkpop te gaan.
Staan die bejaarde stenen er ook die dag...
Maar dat zal niks groots zijn denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er komt iedere dag nog 1 act bij?
Neuh lijkt me ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar dat zal niks groots zijn denk ik.
Dat dus, de Stones hoef ik niet te zien...quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel jammer, maar goed, ik ga de zondag, daar is ook genoeg leuks te zien. al hadden flogging molly en gogol bordello daar ook van mij mogen staan
Blijft Pinkpop hé, echt strakke line-up, maar dan zaterdag staan ineens Epica en Flogging Molly er tussen, zondag Limp Bizkit, en maandag hangt een beetje af hoe ze programmeren, neem aan dat de metal meuk main stage is, en de rest 3FM/tent, dan is t nog wel redelijk, als ze die gaan mixen en je AF main stage hebt tussen A7X en Metallica ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, de Stones hoef ik niet te zien...
Zaterdag 7 juni
Rolling Stones
Les Djinns
John Mayer
Flogging Molly
Ed Kowalczyk
Bastille
Joe Bonamassa
Haim
Epica
White Lies
Zondag 8 juni
Limp Bizkit
Arctic Monkeys
Editors
The Boxer Rebellion
Chef'Special
Ed Sheeran
Robert Plant And The Sensational Space Shifters
Paolo Nutini
Rudimental
Twenty One Pilots
Portugal. The Man
North Mississippi Allstars
Maandag 9 juni
Metallica
Avenged Sevenfold
Biffy Clyro
Rob Zombie
Mastodon
Arcade Fire
Jake Bugg
Stromae
Kodaline
Jett Rebel
Gogol Bordello
Ghost
Clean Bandit
Bombay Bicycle Club
Misschien krijgt ze wel dat hele 4e podiumquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zaten tussen haar en Ed Kowalczyck te twijfelen. Het is Ed geworden
True!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf te zeggen de beste lineup in vele vele jaren
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf te zeggen de beste lineup in vele vele jaren
Erg strakke line-up inderdaad, zet ze wel gelijk weer ff terug op de kaart. Ik sla hem (weer) over, wat ik zou willen zien, ga ik al op Rock am Ring zien, plus is het hele puberale 'lekker kekke roze hoedjes en op 3FM fappen'-sfeertje me niet zo heel goed bevallen de keren dat ik er was. Het blijft wat mij betreft qua sfeer, aankleding, beleving toch nog mijlenver achter bij de Lowlands, Werchter's, Rock am Ring's van deze wereld. Qua line-up kunnen ze dit jaar verder prima mee, dat is jaren wel eens anders geweestquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaat zeker een vol weekend worden voor mij.
Probleem heb ik ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Goede line-up hoor
Eens kijken of er iemand mee wil![]()
Zeer nette prijs dus nog. Hebben ze dan vorige jaren stiekem lopen sparen, of is dit gelijk de laatste editiequote:Er ontbreken nog drie bands. Een voor zaterdag, zondag en maandag. Verder worden er nog negen bands bekend gemaakt voor het vierde Pinkpop podium.
Een biertje blijft 2,50 euro kosten.
Er worden 30.000 weekendkaarten en 30.000 dagkaarten verkocht. Camping D verdwijnt.
Kaarten kosten weekendkaarten kosten 175 euro en dagkaarten kosten 90 euro inclusief voorverkoopkosten.
denk het wel. ik zal zaterdag aan de computer zitten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Jemig dat gaat snel uitverkopen gok ik zomaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Lowlandsquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:36 schreef Lenoire het volgende:
Als nou Janelle Monae en Of Monsters and Men ook kwamen, was ik vredig gestorven.
ABC gewoonquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:43 schreef theodoor9 het volgende:
Betere vraag is, welke campings zullen er nog overblijven?
Met maar 30.000 weekendkaarten waarvan een deel niet eens naar de camping gaat? Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoeveel mensen er op die campings passen hoor.quote:
Stones betaal je meer voorquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Stones duurste band ooit op Pinkpop, maar Jantje wil niet zeggen hoe duur.
Na deze editie mekkeren dat hij nooit meer bands van 1,5 miljoen boekt?
Tjeezus, ik had dan denk ik ze écht lekker ala TW Classic apart gezet en 120 per ticket gevraagd, en voor dat geld 3 a 4 andere topnamen gepakt. Maar wie ben ik! HAHA JAAJA WIE BEN IK???quote:
Ja, maar dan was het nog te overzien met 15 á 20k dagkaarten, nu is het 50/50, dus je hebt iedere dag weer de dagjesmensen die zeiken over het ongewassen weekendtuig, en het weekendtuig wat moppert op al die dagjesmensen die voor één band komen en de rest van de dag afwezig zijn of stoïcijns in het gras zitten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu krijg je natuurlijk zaterdag de ouwe lullenfans van Stones, zondag de hippe Britten voor Monkeys en maandag de schreeuwende metalfans voor Metallica.
Maar goed, zo is Pinkpop al jaaaaren.
Vervelend, andere mensen. Doe mij maar hippe witten linnen broeken dragende petjes met oorbellen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu krijg je natuurlijk zaterdag de ouwe lullenfans van Stones, zondag de hippe Britten voor Monkeys en maandag de schreeuwende metalfans voor Metallica.
Maar goed, zo is Pinkpop al jaaaaren.
En roze petjes. En 3FM ligmatten niet te vergeten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vervelend, andere mensen. Doe mij maar hippe witten linnen broeken dragende petjes met oorbellen.
twitter:kluun twitterde op woensdag 12-03-2014 om 10:45:18Wel leuk voor Jan Smeets dat er dit jaar een paar mensen op #Pinkpop zijn die nog ouder zijn dan hijzelf. reageer retweet
Ja, ik denk dat dagjes mensjes veel meer uitgeven (aan drank/eten/meuk) dan de weekend-mensjes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:55 schreef DavetheNL het volgende:
Superslim trouwens die verdeling van kaarten. Zaterdag en maandag verkopen och wel uit: 180 euro voor 2 dagen binnen (5 euro meer dan een weekendkaart) Alles wat ze op de zondag aan dagjesmensen krijgen is gelijk extra inkomsten...
Lekkere line up trouwens! Heb alleen al besloten naar RW te gaan dit jaar
Ah das wel een goede ja, wellicht dat ze zo de extra inkomsten proberen te pakken, die dagkaarten leveren natuurlijk meer op dan weekendkaarten. Plus verkopen de weekendkaarten nu 'extra snel' uit, waardoor je waarschijnlijk zelfs mensen hebt die het met 3 dagkaarten zullen moeten doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:55 schreef DavetheNL het volgende:
Superslim trouwens die verdeling van kaarten. Zaterdag en maandag verkopen och wel uit: 180 euro voor 2 dagen binnen (5 euro meer dan een weekendkaart) Alles wat ze op de zondag aan dagjesmensen krijgen is gelijk extra inkomsten...
Lekkere line up trouwens! Heb alleen al besloten naar RW te gaan dit jaar
LOLquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:56 schreef MissLuna het volgende:
twitter:kluun twitterde op woensdag 12-03-2014 om 10:45:18Wel leuk voor Jan Smeets dat er dit jaar een paar mensen op #Pinkpop zijn die nog ouder zijn dan hijzelf. reageer retweet
Juist niet, als ik 1 dag ga moet ik meestal met de auto terug dus geen drinken. Kan ik op mijn gemak naar mijn tentje teruglopen dan hoef ik nergens naar te kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dagjes mensjes veel meer uitgeven (aan drank/eten/meuk) dan de weekend-mensjes.
Typisch Nederlands, overal tegenaan zeiken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Met alle respect allemaal, maar als iedereen het festival afzeikt, waarom dan hier posten? Verder: het is nog steeds enorm groot en drukbezocht, dus zo slecht is het echt niet.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ook dit jaar op Pinkpop; bandenplak service voor de rollator, en een horecatentje waar ze jenevertjes en advocaat met slagroom schenken
Ach waar zie je afzeiken? Iedereen roept toch dat dit de beste line-up in jaren is? Maar mag er dan echt geen centje kritiek geleverd worden? Ze hebben een pracht line-up, alleen soms zit er op een dag dan bv. ineens een vreemde eend in de bijt. En ik zou persoonlijk als ik Jan was en de Stones kon krijgen ze op een apart festival zetten, hij heeft al eens eerder Pinkpop Classic georganiseerd. Kan je meer vragen voor de tickets en zijn ze niet zo overheersend over de rest van Pinkpop. Want je leest nu echt amper iets over de rest van de line-up, het is overal Stones voor, Stones na, en het slaat dus een redelijke krater in de begroting.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Met alle respect allemaal, maar als iedereen het festival afzeikt, waarom dan hier posten? Verder: het is nog steeds enorm groot en drukbezocht, dus zo slecht is het echt niet.
De vraag is of dat een goede zet zou zijn geweest. Je wordt dan al snel een kopie van TW Classic, die hun kaarten ook gewoon voor 89 euro verkopen. Een veel hogere prijs wordt dan dus lastig. Daarnaast moet je dan nog een band vinden die de zaterdag kan doen uitverkopen bij het reguliere Pinkpop en die ook nog zorgt voor een extra impuls voor de weekendkaarten. Ik kan zo 123 geen band opnoemen die daarvoor in aanmerking komt (en die dus ook in de buurt is in juni.) Als spreekwoordelijke druppel zou je het nog kunnen hebben over de prestige van het hebben van de Stones op je reguliere festival.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
En ik zou persoonlijk als ik Jan was en de Stones kon krijgen ze op een apart festival zetten, hij heeft al eens eerder Pinkpop Classic georganiseerd. Kan je meer vragen voor de tickets en zijn ze niet zo overheersend over de rest van Pinkpop. Want je leest nu echt amper iets over de rest van de line-up, het is overal Stones voor, Stones na, en het slaat dus een redelijke krater in de begroting.
Weekendtickets zullen wel hard gaan, aangezien het gewoon over de hele lijn een prima line-up, niet maar 1 of 2 uitschieters waardoor mensen alleen voor de dagkaarten gaan. Er zijn er ook nog eens minder beschikbaar dan vorige jaren, én de prijs is niet zo gestegen als sommigen hadden verwacht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:04 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Hoe snel zal dit uitverkopen? Twijfel zelf of ik naar Tilburg zal rijden(geen winkel in Breda die ze verkoopt, vroeger wel altijd de Velvet of VVV) en kaarten bij de winkel halen of computer.
Ik schat dat de weekendkaarten binnen een dag weg zijn, evenals de zaterdagkaarten. Ik hoop echter dat iemand dit zaterdag quote en dat er geen snars van klopt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:04 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Hoe snel zal dit uitverkopen? Kan het echt niet inschatten, 2uur, 1 dag, 1 weekTwijfel zelf of ik naar Tilburg zal rijden(geen winkel in Breda die ze verkoopt, vroeger wel altijd de Velvet of VVV) en kaarten bij de winkel halen of computer.
ga er maar vanuit dat het binnen een uur uitverkocht is. De zaterdagkaarten sowieso binnen een kwartier.quote:Hoe snel zal dit uitverkopen? Kan het echt niet inschatten, 2uur, 1 dag, 1 weekTwijfel zelf of ik naar Tilburg zal rijden(geen winkel in Breda die ze verkoopt, vroeger wel altijd de Velvet of VVV) en kaarten bij de winkel halen of computer.
Kijk eens in het DWDD-topic.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Met alle respect allemaal, maar als iedereen het festival afzeikt, waarom dan hier posten?
Dat laatste zal ook meespelen, na het eerdere akkefietje met Mik de Jager, en dat is Jan ook niet eens kwalijk te nemen. Verder heb je goed punt ja, wist niet dat TW Classic 89 euro zou worden, dan wordt het een redelijke kansloze exercitie je kaarten voor 120 in de markt te gooien, of je moet inderdaad echt zorgen dat alles er omheen die 30 pleuro extra verantwoord, en dan kom je gelijk weer terecht in de vijver van bandjes die je ook op Pinkpop zelf zou willen hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef Operc het volgende:
[..]
De vraag is of dat een goede zet zou zijn geweest. Je wordt dan al snel een kopie van TW Classic, die hun kaarten ook gewoon voor 89 euro verkopen. Een veel hogere prijs wordt dan dus lastig. Daarnaast moet je dan nog een band vinden die de zaterdag kan doen uitverkopen bij het reguliere Pinkpop en die ook nog zorgt voor een extra impuls voor de weekendkaarten. Ik kan zo 123 geen band opnoemen die daarvoor in aanmerking komt (en die dus ook in de buurt is in juni.) Als spreekwoordelijke druppel zou je het nog kunnen hebben over de prestige van het hebben van de Stones op je reguliere festival.
Is denk ik puur de keuze van Mojo, al kan je je dan afvragen waarom Mojo het dan op deze manier doet? Geen idee, zet ze inderdaad in de Goffert en je verkoopt het ook uit, en Pinkpop had voor de helft van de knaken nog wat anders leuks kunnen halen en ook nog een prima line-up gehad. Wellicht geen zin/tijd/gedoe om een aparte show te regelen, nu is het even geld vangen, en verder geen omkijken meer naar in de zin van marketing, faciliteiten, beveiliging, kaartverkoop, etc.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat ik me trouwens wel echt afvraag is waarom de Stones niet een eigen show in NL doen ipv een festival; of allebei. Ze krijgen elk groot stadion in NL uitverkocht, en zullen daar fors geld voor kunnen vragen. En dan zou Smeets nog meer dan dat betalen?
Zelfs als ze op PP staan krijgen ze een arena ofzo nog uitverkocht, waarom niet beide dan?
Even in mijn glazen bol kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef Roburtt het volgende:
Hoe snel zullen de weekendkaarten uitverkopen? Toch niet binnen een kwartier mag ik hopen?
kwartier denk ik niet, maar het kan echt nog wel wat kanten op. Zou binnen 1 uur kunnen, maar ook langer. Denk wel dat ze na 1 dag uitverkocht zullen zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef Roburtt het volgende:
Hoe snel zullen de weekendkaarten uitverkopen? Toch niet binnen een kwartier mag ik hopen?
Waardeer ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Even in mijn glazen bol kijken
Af tof, als ik om half 10 alvast klaar ga zitten moet het lukken dus?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
[..]
kwartier denk ik niet, maar het kan echt nog wel wat kanten op. Zou binnen 1 uur kunnen, maar ook langer. Denk wel dat ze na 1 dag uitverkocht zullen zijn.
Houden zoquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:37 schreef theodoor9 het volgende:
Valt me nu wel op dat er wel erg weinig elektronische muziek staat zeg.
Het was ook geen grap. De kaartverkoop zal snel gaan. Alleen hoe snel precies kan niemand zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Waardeer ik.
Maar even zonder grappen, ik heb hier 0 ervaringen mee.
Misschien ligt het aan het tourschema, dat ze alleen dat weekend konden en het niet tegenover PP wilden gooien.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat ik me trouwens wel echt afvraag is waarom de Stones niet een eigen show in NL doen ipv een festival; of allebei. Ze krijgen elk groot stadion in NL uitverkocht, en zullen daar fors geld voor kunnen vragen. En dan zou Smeets nog meer dan dat betalen?
Zelfs als ze op PP staan krijgen ze een arena ofzo nog uitverkocht, waarom niet beide dan?
Bereid je dan wel voor op flink f5 want als 60.000 man tegelijk op een website zit, dat gaat nooit zo goed. Maar het zou dan wel moeten lukkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Af tof, als ik om half 10 alvast klaar ga zitten moet het lukken dus?
Vroeg meer om een indicatie uiteraard.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het was ook geen grap. De kaartverkoop zal snel gaan. Alleen hoe snel precies kan niemand zeggen.
Ik ga m'n best doen, dank!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:44 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
[..]
Bereid je dan wel voor op flink f5 want als 60.000 man tegelijk op een website zit, dat gaat nooit zo goed. Maar het zou dan wel moeten lukken
Nope, daar is geen verkoop dit jaar!quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Gewoon in de fysieke wachtrij staan bij Bureau Pinkpop
Jawel hoor, staat zelfs op de site van Pinkpop.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nope, daar is geen verkoop dit jaar!
Wanneer is de kaartverkoop?quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het was ook geen grap. De kaartverkoop zal snel gaan. Alleen hoe snel precies kan niemand zeggen.
Waar is het vierde podium dan?quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is dit geworden:
Zaterdag
Mainstage:
Flogging Molly
Ed Kowalczyk
John Mayer
The Rolling Stones
3FM Stage:
Bastille
Joe Bonamassa
Brand Bier Stage:
Les Djins
Epica
White Lies
Zondag
Mainstage:
Chef'Special
Ed Sheeran
The Kooks
Editors
Arctic Monkeys
3FM Stage:
Rudimental
HAIM
Robert Plant And THe Sensation Spaceshifters
Limp Bizkit
Brand Bier Stage:
Twenty One Pilots
John Newman
Portugal The Man
The Boxer Rebellion
North Mississippi Allstars
Maandag
Mainstage:
Mastodon
Biffy Clyro
Rob Zombie
Avenged Sevenfold
Metallica
3FM Stage:
Jett Rebel
Kodaline
Paolo Nutini
Jake Bugg
Stromae
Arcade Fire
Brand Bier Stage:
Clean Bandit
Ghost
Bombay Bicycle Club
Gogol Bordello
De volgorde kan anders zijn, maar deze artiesten op deze stages.
Nog niets over bekend. Maar dit staat op de Pinkpop website (nog zonder tijden). En er lijkt een bepaalde structuur in te zitten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waar is het vierde podium dan?
Best uniek voor Pinkpopquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:16 schreef indiaantje89 het volgende:
En er lijkt een bepaalde structuur in te zitten.
Opvallend weinig electronische namen inderdaad. Ik zie eigenlijk alleen Rudimental daarvan tussen staan (en in mindere maten Stromae).quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:21 schreef DavetheNL het volgende:
Dat vierde podium. Gaan ze daar voor Nederlandse bands of electronische stijlen denken jullie? Schitteren beiden door nauwelijks aanwezig te zijn op het affiche
Mijn indeling van vorige pagina is niet goed genoeg?quote:
Sorry, niet gezienquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Mijn indeling van vorige pagina is niet goed genoeg?
Mag wel in de feesttent op camping Bquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik mis Hip-Hop. Toch de kraan maar boeken.
Denk met name dat Kravitz bevestigd was, met clausule dat als de Stones zouden komen contract ontbonden zou worden (geld kwestie) en dan John Mayer (goedkoper) ipv spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:33 schreef chansadres het volgende:
Ik denk dat Lenny Kravitz er nog bij komt zaterdag. Joe was anders wel een hele wilde gok geweest. Gok als afsluiter van de zaterdag.
Mooie plaat van de Paradiso.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat er binnen was weten we inmiddels allemaal. Buiten zag dat er zo uit
Daar mag Sjakkelien Govaert het hele weekend op blaten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:21 schreef DavetheNL het volgende:
Dat vierde podium. Gaan ze daar voor Nederlandse bands of electronische stijlen denken jullie? Schitteren beiden door nauwelijks aanwezig te zijn op het affiche
quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar mag Sjakkelien Govaert het hele weekend op blaten.
Maar ik begrijp dat Edje serieus voor de Stones speelt? Das wel echt eeuwig zonde zeg...quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Denk met name dat Kravitz bevestigd was, met clausule dat als de Stones zouden komen contract ontbonden zou worden (geld kwestie) en dan John Mayer (goedkoper) ipv spelen.
Douwe Egberts Stage.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Daar mag Sjakkelien Govaert het hele weekend op blaten.
Ik denk dat John Mayer voor de Stones mag spelen en Edje weer daarvoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat Edje serieus voor de Stones speelt? Das wel echt eeuwig zonde zeg...
Ik hoop hetquote:Op woensdag 12 maart 2014 15:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat John Mayer voor de Stones mag spelen en Edje weer daarvoor
Dit nummerquote:Op woensdag 12 maart 2014 16:08 schreef Keyos het volgende:
Wat een line-up... Twijfel nu ineens wel heel erg of ik Pinkpop kan weigeren dit jaar. Houdt trouwens ook allemaal Joe Bonamassa op de radar, is een grootheid in het bluesgenre en een ongekende gitarist. Hij is in ieder geval één van de beste artiesten die ik ooit live heb gezien.
Ja die kan t wel idd... paar keer gezien nu... maar het moet wel in je straatje liggen...quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:08 schreef Keyos het volgende:
Wat een line-up... Twijfel nu ineens wel heel erg of ik Pinkpop kan weigeren dit jaar. Houdt trouwens ook allemaal Joe Bonamassa op de radar, is een grootheid in het bluesgenre en een ongekende gitarist. Hij is in ieder geval één van de beste artiesten die ik ooit live heb gezien.
Uiteraard, zeker ook door zijn vorm van zang (en je moet tegen lange gitaarsolo's kunnen). Wel leuk dat ze hem boeken, krijgt er vast wat fans bij op die dag.quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja die kan t wel idd... paar keer gezien nu... maar het moet wel in je straatje liggen...
Ik weet niet wat ie als repertoire heeft, maar je kunt je ook heerlijk vermaken met een kater en een dikke joint als ie zn "eigen" muziek speelt.... (speelt ook vaak samen met anderen)quote:Op woensdag 12 maart 2014 16:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Uiteraard, zeker ook door zijn vorm van zang (en je moet tegen lange gitaarsolo's kunnen). Wel leuk dat ze hem boeken, krijgt er vast wat fans bij op die dag.
Als ze in een winkel te koop gaan zijn (zoals hierboven iig niet bij FRS) moet je dat in de winkel doen. 2 jaar terug lukte het online bij mij niet voor dagtickets Springsteen , was naar de FRS gefietst en had gelijk kaarten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:23 schreef strawberryfieldsforever het volgende:
Denken jullie dat het verstandiger is om de weekendkaartjes om 10 uur 's ochtends in een winkel te gaan proberen te kopen, of om online klaar te zitten met meerdere laptops?
Afgelopen jaren heb ik ze gewoon bij de Free Record Shop gekocht toen dat nog kon, maar natuurlijk zal het dit jaar ontzettend snel uitverkopen...
Ik bedoelde de verkoopadressen die op de site staan. Ik vraag me af wat verstandiger is, naar één van die winkels gaan of het online proberen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:31 schreef Retarded het volgende:
Free Record Shop verkoopt dit jaar geen kaartjes. Bron: ik werk er.
Ah, bedankt! Dan neig ik nu toch meer om naar een winkel te gaan voor de tickets.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als ze in een winkel te koop gaan zijn (zoals hierboven iig niet bij FRS) moet je dat in de winkel doen. 2 jaar terug lukte het online bij mij niet voor dagtickets Springsteen , was naar de FRS gefietst en had gelijk kaarten.
Zeker doen, als het online tegenzit kun je zomaar zonder tickets zitten. Als je extra zekerheid wilt kun je ook gewoon een vriend/vriendin het online laten doen en d.m.v telefooncontact elkaar op de hoogte houden. Bij online blijft het 10-15 min in de basket dus dat is veilig.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:36 schreef strawberryfieldsforever het volgende:
[..]
Ah, bedankt! Dan neig ik nu toch meer om naar een winkel te gaan voor de tickets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |