Nog jammerder is dat het in Landgraaf is. Geleen FTWquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef MCH het volgende:
Altijd jammer dat op dit kutfestival per dag maar 3 of 4 leuke bands staan.
Limburgquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Nog jammerder is dat het in Landgraaf is. Geleen FTW
Moah voor de Stones alleen zijn genoeg mensen die dat betalenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Tot nu toe beter programma dan vorig jaar, maar dat is ook niet zo gek. Dat was zeer matig. Ik zou er echter geen 200 euro voor neerleggen.
Dit is redelijk maximaal inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef chansadres het volgende:
Ik zit hier te soppen achter de computer met deze namen. Niet alles fantastisch maar als totaalplaatje kan je niet veel beter
Heel veel springen!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Stiekem vind ik het heel cool dat Limp Bizkit komtBeetje fout misschien, maar daar kun je heerlijk op mee springen etc.
Nee nee en neequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:16 schreef Zocalo het volgende:
Zijn de prijzen al bekend? Dagkaart en alle dagen?
Daar wacht echt iedereen op volgensmijquote:
quote:
Idem, mooie reden om weer eens naar Pinkpop te gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:04 schreef gianni61 het volgende:
flogging molly op zaterdag
die had ik wel op zondag gewild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |