Omdat Pinkpopcentral hetvolgende meldt vandaag:quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
John afsluiter Noord
Ed voor Steentjes
Ik dacht dat Jan zei dat Ed het hoofdpodium opent nadat de nu of nooit winnaar in de tent heeft gespeeld.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
John afsluiter Noord
Ed voor Steentjes
John speelt voor Rolling stones op een ander podium.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:00 schreef BatMutsje het volgende:
[..]
Omdat Pinkpopcentral hetvolgende meldt vandaag:
12:57 Stones mogelijk in duet met John Mayer
The Rolling Stones sluiten de eerste Pinkpop-dag af. Daarmee komt een einde aan een hoop speculatie's. Vlak voor het optreden van de Stones zal John Mayer het hoofdpodium betreden. Een prachtige samenwerking zou zomaar kunnen plaatsvinden ...
Zal wel na de line up bekend worden gemaakt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:04 schreef Snowballed het volgende:
Maarre het is dus nog onbekend wat de prijzen zijn?
quote:
Ah oke.. lekker op tijd wel...quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:05 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zal wel na de line up bekend worden gemaakt.
Schokkend! geen AM?!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:05 schreef BatMutsje het volgende:
Editors - Robert Plant and the Sensational Space Shifters - Ed Sheeran - Rudimental - The Boxer Rebellion - Chef'Special - North Mississippi Allstars - Portugal, The Man - Twenty One Pilots
Nog jammerder is dat het in Landgraaf is. Geleen FTWquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef MCH het volgende:
Altijd jammer dat op dit kutfestival per dag maar 3 of 4 leuke bands staan.
Limburgquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:10 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Nog jammerder is dat het in Landgraaf is. Geleen FTW
Moah voor de Stones alleen zijn genoeg mensen die dat betalenquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Tot nu toe beter programma dan vorig jaar, maar dat is ook niet zo gek. Dat was zeer matig. Ik zou er echter geen 200 euro voor neerleggen.
Dit is redelijk maximaal inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:11 schreef chansadres het volgende:
Ik zit hier te soppen achter de computer met deze namen. Niet alles fantastisch maar als totaalplaatje kan je niet veel beter
Heel veel springen!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Stiekem vind ik het heel cool dat Limp Bizkit komtBeetje fout misschien, maar daar kun je heerlijk op mee springen etc.
Nee nee en neequote:Op woensdag 12 maart 2014 13:16 schreef Zocalo het volgende:
Zijn de prijzen al bekend? Dagkaart en alle dagen?
Daar wacht echt iedereen op volgensmijquote:
quote:
Idem, mooie reden om weer eens naar Pinkpop te gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:04 schreef gianni61 het volgende:
flogging molly op zaterdag
die had ik wel op zondag gewild
Verdomme.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Ratsnest89 het volgende:
GHOST BC _o_ _o_
Ik sta op de fucking heuvel daarBetalen voor Pinkpop
quote:Mojo-boeker Leon Raymakers belt met een zwarte telefoon naar Jan Smeets in de Paradiso: Rolling Stones staan op Pinkpop! Nu 100% bevestigd.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:21 schreef Zocalo het volgende:
Is Ghost die van dat hitje een jaar of vijf geledne?
Maandagquote:
twitter:pinkpopfest twitterde op woensdag 12-03-2014 om 13:22:05Er zijn veel vragen over de kaart verkoop. Alle informatie hierover vanaf 14:00 op http://t.co/XeM52HPyLQ! #PP14 reageer retweet
jaquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er komt iedere dag nog 1 act bij?
dat is wel jammer, maar goed, ik ga de zondag, daar is ook genoeg leuks te zien. al hadden flogging molly en gogol bordello daar ook van mij mogen staanquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, mooie reden om weer eens naar Pinkpop te gaan.
Staan die bejaarde stenen er ook die dag...
Maar dat zal niks groots zijn denk ik.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er komt iedere dag nog 1 act bij?
Neuh lijkt me ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar dat zal niks groots zijn denk ik.
Dat dus, de Stones hoef ik niet te zien...quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel jammer, maar goed, ik ga de zondag, daar is ook genoeg leuks te zien. al hadden flogging molly en gogol bordello daar ook van mij mogen staan
Blijft Pinkpop hé, echt strakke line-up, maar dan zaterdag staan ineens Epica en Flogging Molly er tussen, zondag Limp Bizkit, en maandag hangt een beetje af hoe ze programmeren, neem aan dat de metal meuk main stage is, en de rest 3FM/tent, dan is t nog wel redelijk, als ze die gaan mixen en je AF main stage hebt tussen A7X en Metallica ofzoquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus, de Stones hoef ik niet te zien...
Zaterdag 7 juni
Rolling Stones
Les Djinns
John Mayer
Flogging Molly
Ed Kowalczyk
Bastille
Joe Bonamassa
Haim
Epica
White Lies
Zondag 8 juni
Limp Bizkit
Arctic Monkeys
Editors
The Boxer Rebellion
Chef'Special
Ed Sheeran
Robert Plant And The Sensational Space Shifters
Paolo Nutini
Rudimental
Twenty One Pilots
Portugal. The Man
North Mississippi Allstars
Maandag 9 juni
Metallica
Avenged Sevenfold
Biffy Clyro
Rob Zombie
Mastodon
Arcade Fire
Jake Bugg
Stromae
Kodaline
Jett Rebel
Gogol Bordello
Ghost
Clean Bandit
Bombay Bicycle Club
Misschien krijgt ze wel dat hele 4e podiumquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zaten tussen haar en Ed Kowalczyck te twijfelen. Het is Ed geworden
True!quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf te zeggen de beste lineup in vele vele jaren
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik durf te zeggen de beste lineup in vele vele jaren
Erg strakke line-up inderdaad, zet ze wel gelijk weer ff terug op de kaart. Ik sla hem (weer) over, wat ik zou willen zien, ga ik al op Rock am Ring zien, plus is het hele puberale 'lekker kekke roze hoedjes en op 3FM fappen'-sfeertje me niet zo heel goed bevallen de keren dat ik er was. Het blijft wat mij betreft qua sfeer, aankleding, beleving toch nog mijlenver achter bij de Lowlands, Werchter's, Rock am Ring's van deze wereld. Qua line-up kunnen ze dit jaar verder prima mee, dat is jaren wel eens anders geweestquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaat zeker een vol weekend worden voor mij.
Probleem heb ik ookquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Goede line-up hoor
Eens kijken of er iemand mee wil![]()
Zeer nette prijs dus nog. Hebben ze dan vorige jaren stiekem lopen sparen, of is dit gelijk de laatste editiequote:Er ontbreken nog drie bands. Een voor zaterdag, zondag en maandag. Verder worden er nog negen bands bekend gemaakt voor het vierde Pinkpop podium.
Een biertje blijft 2,50 euro kosten.
Er worden 30.000 weekendkaarten en 30.000 dagkaarten verkocht. Camping D verdwijnt.
Kaarten kosten weekendkaarten kosten 175 euro en dagkaarten kosten 90 euro inclusief voorverkoopkosten.
denk het wel. ik zal zaterdag aan de computer zitten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:32 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Jemig dat gaat snel uitverkopen gok ik zomaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |