Lowlandsquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:36 schreef Lenoire het volgende:
Als nou Janelle Monae en Of Monsters and Men ook kwamen, was ik vredig gestorven.
ABC gewoonquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:43 schreef theodoor9 het volgende:
Betere vraag is, welke campings zullen er nog overblijven?
Met maar 30.000 weekendkaarten waarvan een deel niet eens naar de camping gaat? Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoeveel mensen er op die campings passen hoor.quote:
Stones betaal je meer voorquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Stones duurste band ooit op Pinkpop, maar Jantje wil niet zeggen hoe duur.
Na deze editie mekkeren dat hij nooit meer bands van 1,5 miljoen boekt?
Tjeezus, ik had dan denk ik ze écht lekker ala TW Classic apart gezet en 120 per ticket gevraagd, en voor dat geld 3 a 4 andere topnamen gepakt. Maar wie ben ik! HAHA JAAJA WIE BEN IK???quote:
Ja, maar dan was het nog te overzien met 15 á 20k dagkaarten, nu is het 50/50, dus je hebt iedere dag weer de dagjesmensen die zeiken over het ongewassen weekendtuig, en het weekendtuig wat moppert op al die dagjesmensen die voor één band komen en de rest van de dag afwezig zijn of stoïcijns in het gras zitten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu krijg je natuurlijk zaterdag de ouwe lullenfans van Stones, zondag de hippe Britten voor Monkeys en maandag de schreeuwende metalfans voor Metallica.
Maar goed, zo is Pinkpop al jaaaaren.
Vervelend, andere mensen. Doe mij maar hippe witten linnen broeken dragende petjes met oorbellen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu krijg je natuurlijk zaterdag de ouwe lullenfans van Stones, zondag de hippe Britten voor Monkeys en maandag de schreeuwende metalfans voor Metallica.
Maar goed, zo is Pinkpop al jaaaaren.
En roze petjes. En 3FM ligmatten niet te vergeten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vervelend, andere mensen. Doe mij maar hippe witten linnen broeken dragende petjes met oorbellen.
twitter:kluun twitterde op woensdag 12-03-2014 om 10:45:18Wel leuk voor Jan Smeets dat er dit jaar een paar mensen op #Pinkpop zijn die nog ouder zijn dan hijzelf. reageer retweet
Ja, ik denk dat dagjes mensjes veel meer uitgeven (aan drank/eten/meuk) dan de weekend-mensjes.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:55 schreef DavetheNL het volgende:
Superslim trouwens die verdeling van kaarten. Zaterdag en maandag verkopen och wel uit: 180 euro voor 2 dagen binnen (5 euro meer dan een weekendkaart) Alles wat ze op de zondag aan dagjesmensen krijgen is gelijk extra inkomsten...
Lekkere line up trouwens! Heb alleen al besloten naar RW te gaan dit jaar
Ah das wel een goede ja, wellicht dat ze zo de extra inkomsten proberen te pakken, die dagkaarten leveren natuurlijk meer op dan weekendkaarten. Plus verkopen de weekendkaarten nu 'extra snel' uit, waardoor je waarschijnlijk zelfs mensen hebt die het met 3 dagkaarten zullen moeten doen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:55 schreef DavetheNL het volgende:
Superslim trouwens die verdeling van kaarten. Zaterdag en maandag verkopen och wel uit: 180 euro voor 2 dagen binnen (5 euro meer dan een weekendkaart) Alles wat ze op de zondag aan dagjesmensen krijgen is gelijk extra inkomsten...
Lekkere line up trouwens! Heb alleen al besloten naar RW te gaan dit jaar
LOLquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:56 schreef MissLuna het volgende:
twitter:kluun twitterde op woensdag 12-03-2014 om 10:45:18Wel leuk voor Jan Smeets dat er dit jaar een paar mensen op #Pinkpop zijn die nog ouder zijn dan hijzelf. reageer retweet
Juist niet, als ik 1 dag ga moet ik meestal met de auto terug dus geen drinken. Kan ik op mijn gemak naar mijn tentje teruglopen dan hoef ik nergens naar te kijken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dagjes mensjes veel meer uitgeven (aan drank/eten/meuk) dan de weekend-mensjes.
Typisch Nederlands, overal tegenaan zeiken.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Met alle respect allemaal, maar als iedereen het festival afzeikt, waarom dan hier posten? Verder: het is nog steeds enorm groot en drukbezocht, dus zo slecht is het echt niet.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ook dit jaar op Pinkpop; bandenplak service voor de rollator, en een horecatentje waar ze jenevertjes en advocaat met slagroom schenken
Ach waar zie je afzeiken? Iedereen roept toch dat dit de beste line-up in jaren is? Maar mag er dan echt geen centje kritiek geleverd worden? Ze hebben een pracht line-up, alleen soms zit er op een dag dan bv. ineens een vreemde eend in de bijt. En ik zou persoonlijk als ik Jan was en de Stones kon krijgen ze op een apart festival zetten, hij heeft al eens eerder Pinkpop Classic georganiseerd. Kan je meer vragen voor de tickets en zijn ze niet zo overheersend over de rest van Pinkpop. Want je leest nu echt amper iets over de rest van de line-up, het is overal Stones voor, Stones na, en het slaat dus een redelijke krater in de begroting.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Met alle respect allemaal, maar als iedereen het festival afzeikt, waarom dan hier posten? Verder: het is nog steeds enorm groot en drukbezocht, dus zo slecht is het echt niet.
De vraag is of dat een goede zet zou zijn geweest. Je wordt dan al snel een kopie van TW Classic, die hun kaarten ook gewoon voor 89 euro verkopen. Een veel hogere prijs wordt dan dus lastig. Daarnaast moet je dan nog een band vinden die de zaterdag kan doen uitverkopen bij het reguliere Pinkpop en die ook nog zorgt voor een extra impuls voor de weekendkaarten. Ik kan zo 123 geen band opnoemen die daarvoor in aanmerking komt (en die dus ook in de buurt is in juni.) Als spreekwoordelijke druppel zou je het nog kunnen hebben over de prestige van het hebben van de Stones op je reguliere festival.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
En ik zou persoonlijk als ik Jan was en de Stones kon krijgen ze op een apart festival zetten, hij heeft al eens eerder Pinkpop Classic georganiseerd. Kan je meer vragen voor de tickets en zijn ze niet zo overheersend over de rest van Pinkpop. Want je leest nu echt amper iets over de rest van de line-up, het is overal Stones voor, Stones na, en het slaat dus een redelijke krater in de begroting.
Weekendtickets zullen wel hard gaan, aangezien het gewoon over de hele lijn een prima line-up, niet maar 1 of 2 uitschieters waardoor mensen alleen voor de dagkaarten gaan. Er zijn er ook nog eens minder beschikbaar dan vorige jaren, én de prijs is niet zo gestegen als sommigen hadden verwacht.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:04 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Hoe snel zal dit uitverkopen? Twijfel zelf of ik naar Tilburg zal rijden(geen winkel in Breda die ze verkoopt, vroeger wel altijd de Velvet of VVV) en kaarten bij de winkel halen of computer.
Ik schat dat de weekendkaarten binnen een dag weg zijn, evenals de zaterdagkaarten. Ik hoop echter dat iemand dit zaterdag quote en dat er geen snars van klopt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:04 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Hoe snel zal dit uitverkopen? Kan het echt niet inschatten, 2uur, 1 dag, 1 weekTwijfel zelf of ik naar Tilburg zal rijden(geen winkel in Breda die ze verkoopt, vroeger wel altijd de Velvet of VVV) en kaarten bij de winkel halen of computer.
ga er maar vanuit dat het binnen een uur uitverkocht is. De zaterdagkaarten sowieso binnen een kwartier.quote:Hoe snel zal dit uitverkopen? Kan het echt niet inschatten, 2uur, 1 dag, 1 weekTwijfel zelf of ik naar Tilburg zal rijden(geen winkel in Breda die ze verkoopt, vroeger wel altijd de Velvet of VVV) en kaarten bij de winkel halen of computer.
Kijk eens in het DWDD-topic.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Met alle respect allemaal, maar als iedereen het festival afzeikt, waarom dan hier posten?
Dat laatste zal ook meespelen, na het eerdere akkefietje met Mik de Jager, en dat is Jan ook niet eens kwalijk te nemen. Verder heb je goed punt ja, wist niet dat TW Classic 89 euro zou worden, dan wordt het een redelijke kansloze exercitie je kaarten voor 120 in de markt te gooien, of je moet inderdaad echt zorgen dat alles er omheen die 30 pleuro extra verantwoord, en dan kom je gelijk weer terecht in de vijver van bandjes die je ook op Pinkpop zelf zou willen hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:05 schreef Operc het volgende:
[..]
De vraag is of dat een goede zet zou zijn geweest. Je wordt dan al snel een kopie van TW Classic, die hun kaarten ook gewoon voor 89 euro verkopen. Een veel hogere prijs wordt dan dus lastig. Daarnaast moet je dan nog een band vinden die de zaterdag kan doen uitverkopen bij het reguliere Pinkpop en die ook nog zorgt voor een extra impuls voor de weekendkaarten. Ik kan zo 123 geen band opnoemen die daarvoor in aanmerking komt (en die dus ook in de buurt is in juni.) Als spreekwoordelijke druppel zou je het nog kunnen hebben over de prestige van het hebben van de Stones op je reguliere festival.
Is denk ik puur de keuze van Mojo, al kan je je dan afvragen waarom Mojo het dan op deze manier doet? Geen idee, zet ze inderdaad in de Goffert en je verkoopt het ook uit, en Pinkpop had voor de helft van de knaken nog wat anders leuks kunnen halen en ook nog een prima line-up gehad. Wellicht geen zin/tijd/gedoe om een aparte show te regelen, nu is het even geld vangen, en verder geen omkijken meer naar in de zin van marketing, faciliteiten, beveiliging, kaartverkoop, etc.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat ik me trouwens wel echt afvraag is waarom de Stones niet een eigen show in NL doen ipv een festival; of allebei. Ze krijgen elk groot stadion in NL uitverkocht, en zullen daar fors geld voor kunnen vragen. En dan zou Smeets nog meer dan dat betalen?
Zelfs als ze op PP staan krijgen ze een arena ofzo nog uitverkocht, waarom niet beide dan?
Even in mijn glazen bol kijkenquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef Roburtt het volgende:
Hoe snel zullen de weekendkaarten uitverkopen? Toch niet binnen een kwartier mag ik hopen?
kwartier denk ik niet, maar het kan echt nog wel wat kanten op. Zou binnen 1 uur kunnen, maar ook langer. Denk wel dat ze na 1 dag uitverkocht zullen zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 14:37 schreef Roburtt het volgende:
Hoe snel zullen de weekendkaarten uitverkopen? Toch niet binnen een kwartier mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |