Lowlandsquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:36 schreef Lenoire het volgende:
Als nou Janelle Monae en Of Monsters and Men ook kwamen, was ik vredig gestorven.
ABC gewoonquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:43 schreef theodoor9 het volgende:
Betere vraag is, welke campings zullen er nog overblijven?
Met maar 30.000 weekendkaarten waarvan een deel niet eens naar de camping gaat? Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoeveel mensen er op die campings passen hoor.quote:
Stones betaal je meer voorquote:Op woensdag 12 maart 2014 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Stones duurste band ooit op Pinkpop, maar Jantje wil niet zeggen hoe duur.
Na deze editie mekkeren dat hij nooit meer bands van 1,5 miljoen boekt?
Tjeezus, ik had dan denk ik ze écht lekker ala TW Classic apart gezet en 120 per ticket gevraagd, en voor dat geld 3 a 4 andere topnamen gepakt. Maar wie ben ik! HAHA JAAJA WIE BEN IK???quote:
Ja, maar dan was het nog te overzien met 15 á 20k dagkaarten, nu is het 50/50, dus je hebt iedere dag weer de dagjesmensen die zeiken over het ongewassen weekendtuig, en het weekendtuig wat moppert op al die dagjesmensen die voor één band komen en de rest van de dag afwezig zijn of stoïcijns in het gras zitten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu krijg je natuurlijk zaterdag de ouwe lullenfans van Stones, zondag de hippe Britten voor Monkeys en maandag de schreeuwende metalfans voor Metallica.
Maar goed, zo is Pinkpop al jaaaaren.
Vervelend, andere mensen. Doe mij maar hippe witten linnen broeken dragende petjes met oorbellen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu krijg je natuurlijk zaterdag de ouwe lullenfans van Stones, zondag de hippe Britten voor Monkeys en maandag de schreeuwende metalfans voor Metallica.
Maar goed, zo is Pinkpop al jaaaaren.
En roze petjes. En 3FM ligmatten niet te vergeten.quote:Op woensdag 12 maart 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vervelend, andere mensen. Doe mij maar hippe witten linnen broeken dragende petjes met oorbellen.
twitter:kluun twitterde op woensdag 12-03-2014 om 10:45:18Wel leuk voor Jan Smeets dat er dit jaar een paar mensen op #Pinkpop zijn die nog ouder zijn dan hijzelf. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |