quote:Via ons Twitter account maken we alle nieuws bekend. Er is geen Livestream in beeld. Volg dus onze Twitter updates en volg wat Jan bekend gaat maken
quote:De kaartverkoop start zaterdag 15 maart 10:00
Enig idee al wat de prijzen zijn?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Kaartverkoop begint zaterdag trouwens hé, voor de mensen die vanmiddag al bij de Ticketmaster voor de deur wilden gaan liggen:
[..]
Wordt straks bekend gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Enig idee al wat de prijzen zijn?
Zoals 28x eerder gemeld. Word dadelijk bekend gemaaktquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Wordt zo bekend, maar goed, de algemene verwachting is wel dat de Stones wel impact zullen hebben, die komen vast niet voor een appel en een ei.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ik had twee gastenlijstplekken, maarja, alles was al bekend en er moet ook gewerkt worden héquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik ken iemand die daar is bij de persconferentie nu, die zou af en toe een update sturen, ben benieuwd.
Niet met een Line-up met Rolling Stones. Kan binnen 1 dag uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef GeorgeMichael het volgende:
Iemand ervaring met de beschikbaarheid van pinkpop kaarten over een paar weken?
Afgelopen jaren is het nooit echt compleet uitverkocht geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:06 schreef GeorgeMichael het volgende:
Iemand ervaring met de beschikbaarheid van pinkpop kaarten over een paar weken?
quote:Weekendkaart (3 dagen inclusief camping): ¤ 165 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
Dagkaart: ¤ 85 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
2011 was toch uitverkocht?quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Afgelopen jaren is het nooit echt compleet uitverkocht geweest.
Dit waren in 2013 trouwens de ticketprijzen:
[..]
hij betaalt ook niet..dat doet Mojo. Die het overigens allang goed vinden zo, omdat jan alle shit over zich heen krijgt al jaren en niet Mojo....quote:Op woensdag 12 maart 2014 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wordt zo bekend, maar goed, de algemene verwachting is wel dat de Stones wel impact zullen hebben, die komen vast niet voor een appel en een ei.
Wel grappig trouwens, zei Jan niet ooit na Coldplay dat hij nooit meer zulke gages wilde betalen?
Écht echt uitverkocht? Dus niet 'Jan Smeets' uitverkocht, maar je kan nog wel tickets kopen? Kan hoor, het verkoopt volgens mij over het algemeen niet uit, maar kan een jaartje tussen hebben gezetenquote:
Stond al in FB-topicquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:08 schreef MrBanaan1 het volgende:
Even TR gemaakt en gevraagd om te reeksen en naar #2 aan te passen
Nietquote:Op woensdag 12 maart 2014 12:10 schreef Ratsnest89 het volgende:
Dames heren,. waar en hoelaat kan ik de persco kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |