Nee.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat idee lijken meerdere daar te hebben, misschien eens allemaal verhuizen naar netwerk.to.
Was een heel oud topic, als het goed is kan het nu wel.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ben ik nou leip of kan ik nergens reageren in dit topic![]()
VBL / [CENTRAAL] Club Atlético de Madrid S.A.D.
Thank youquote:Op donderdag 10 april 2014 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een heel oud topic, als het goed is kan het nu wel.
Niet. Omdat vriendje van GGMM.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:57 schreef eight het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1378 Met poep in de broek naar Eindhoven
Wanneer krijgt die trol nou eens een ban?
Dat idd. Daarnaast zette Happel zijn opmerking hem al flink op zijn plaats:quote:
Die zullen jullie voorlopig niet meer terug zien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:18 schreef Happel het volgende:
Ik wist niet dat de joden morgen in Eindhoven speelde?
Schroom niet het te melden voortaan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron doet dit gewoon constant en ook in andere topics.
Klopt. Zolang er geen sancties tegenover staan blijft hij dat doen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Constant? Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:16 schreef yvonne het volgende:
Niet haten op Tyron, ik heb hem al geslagen
quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:16 schreef yvonne het volgende:
Niet haten op Tyron, ik heb hem al geslagen
Totaal onnodige opmerking van kut de ijsbeer over mijn moeder..quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Totaal onnodige opmerking van kut de ijsbeer over mijn moeder..
Ik zie dat Yvonne hier is, Hopelijk doen jullie wat juist is.
Jij begint uit het niks zonder reden over mijn moeder.quote:Op maandag 14 april 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wat ben je toch een zielig ventje.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als hij niks zegt over mijn moeder is er niks aan de hand.
Ik kom dat topic binnen en hij begint gelijk,
quote:Op maandag 9 december 2013 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en heb bier op dus ga je moeder neuken ze had behoefte aan kleije pik zei ze.
Ja, maar maak dan maar een TR voortaan of meld het hier.quote:Op maandag 14 april 2014 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als hij niks zegt over mijn moeder is er niks aan de hand.
Ik kom dat topic binnen en hij begint gelijk,
Kon makkelijk in die context. Jij noemt mij een tumor (iets waar je overigens normaliter een ban voor krijgt) en ik zeg dat je zo maar tegen je moeder praat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Geef je jezelf nog ff een note GGMM? Want laten we eerlijk zijn, die kon niet he.
Volgens mij ken je de uitdrukking prima, en gebruik jij 'm daarna expres fout. Maar geeft niet hoor. Doe lekker verder, dan wordt het nog wel eens wat met dit forum.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kon makkelijk in die context. Jij noemt mij een tumor (iets waar je overigens normaliter een ban voor krijgt) en ik zeg dat je zo maar tegen je moeder praat.![]()
Let op je voortaan.
Oke.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij ken je de uitdrukking prima, en gebruik jij 'm daarna expres fout. Maar geeft niet hoor. Doe lekker verder, dan wordt het nog wel eens wat met dit forum.
Bedankt.quote:
Zonder jou zou FOK! niks te zeiken hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij ken je de uitdrukking prima, en gebruik jij 'm daarna expres fout. Maar geeft niet hoor. Doe lekker verder, dan wordt het nog wel eens wat met dit forum.
» Er is al 1733 dagen niet in dit topic gepost.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:43 schreef Iniesta8 het volgende:
VBL / [Centraal] FC Internazionale deel 3
Waarom kan ik hier niet meer reageren ?
Niks.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
» Er is al 1733 dagen niet in dit topic gepost.
Probeer nog eens?
En nu?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
Niks.
Kan em alleen volgen of een nieuwe openen.
Laat maar, ik reageer wel in de Seria A topic.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
» Er is al 1733 dagen niet in dit topic gepost.
Probeer nog eens?
Dat zou mijn tekst moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder jou zou FOK! niks te zeiken hebben.
Helemaal met je eens.quote:Op zondag 20 april 2014 12:42 schreef Tyron het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #3285 brak
moderator van een ander subforum misbruikt zijn krachten en veranderd OP
gelieve dit plaatje te plaatsen ipv dat van immers:
[ afbeelding ]
reden:
er zijn geen regels wat betreft het topic openen in een SC, en als een andere user (zonder mod powers) dat doet wordt het ook niet naar zijn zin veranderd
quote:Op zondag 20 april 2014 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Wanneer mag hmf weer posten eigenlijk?
quote:
Ik vraag toch niet waarom hij er 1 heeft?quote:
Dat dacht ikquote:Op maandag 21 april 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een loyale gentleman ben je toch ook
quote:Op maandag 21 april 2014 09:22 schreef Heeinz het volgende:
Mag de TT van het Ajaxtopic veranderd worden in 'Kappen met deze shit'?
Best.quote:Op maandag 21 april 2014 09:22 schreef Heeinz het volgende:
Mag de TT van het Ajaxtopic veranderd worden in 'Kappen met deze shit'?
Zal het ff achter neergooien.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:50 schreef Syntix het volgende:
Mag ik weer gewoon DM'tjes kunnen ontvangen en sturen?
Done.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:56 schreef Happel het volgende:
Kan deze gereekst worden: VBL / Randverschijnselen #42
Yepquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Cheers. Mag er ook nog [Centraal] voor?
VBL / Oud-trainer FC Barcelona Tito Vilanova op 45-jarige leeftijdquote:
Ja, zag het al, done.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
VBL / Oud-trainer FC Barcelona Tito Vilanova op 45-jarige leeftijd overleden
Moet "Oud-trainer FC Barcelona Tito Vilanova op 45-jarige leeftijd overleden" zijn.
Die ene post bedoelde je van jou? Heb het weggehaald maar was niet echt nodig of zo hoorquote:Op zondag 27 april 2014 15:48 schreef icloud het volgende:
VBL / FC Twente waarschijnlijk onder curatele KNVB die mag weg enzo
Daarom verkeerd gepostquote:Op zondag 27 april 2014 18:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ene post bedoelde je van jou? Heb het weggehaald maar was niet echt nodig of zo hoorStond niks.
Done.quote:Op maandag 28 april 2014 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [Live] Play-offs promotie/degradatie #1
Is het mogelijk dat ik de OP van dit topic weer kan editten?
Tyf die gast gewoon van dit forum, walgelijk kutpubertje. Met zijn eeuwige calimero-gejank met de knjb.quote:Op maandag 28 april 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die vermoeiende troll van een pizzageit eens op zijn plek worden gezet in het Ajaxtopic, vermoeiend figuur.
quote:Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tyf die gast gewoon van dit forum, walgelijk kutpubertje. Met zijn eeuwige calimero-gejank met de knjb.
Grifte jij stijgt in aanzienquote:Op maandag 28 april 2014 16:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tyf die gast gewoon van dit forum, walgelijk kutpubertje. Met zijn eeuwige calimero-gejank met de knjb.
Kan je zo'n gezicht trekken, maar hij post meer idioterie bij elkaar dan wie ook, in volle ernst. Verschrikkelijk irritant figuur. Prima als je een keer je benadeeld voelt door de arbitrage, maar om dat maanden in elk topic neer te kalken gaat wat te ver. Als je daar dan wat over opmerkt krijg je een jank-DM van hem waar hij zich zo schuldig voelt, om vervolgens een minuut later weer verder te gaan met zijn janktirades.quote:
In het Feyenoordtopic post hij meestal wel chill tochquote:Op maandag 28 april 2014 16:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan je zo'n gezicht trekken, maar hij post meer idioterie bij elkaar dan wie ook, in volle ernst. Verschrikkelijk irritant figuur. Prima als je een keer je benadeeld voelt door de arbitrage, maar om dat maanden in elk topic neer te kalken gaat wat te ver. Als je daar dan wat over opmerkt krijg je een jank-DM van hem waar hij zich zo schuldig voelt, om vervolgens een minuut later weer verder te gaan met zijn janktirades.
De clubtopics zijn sowieso al niet hoogstaand, maar lees gerust de topics door waar hij in post en je snapt mijn punt wel.
Done maar dat zag je al.quote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [Live] Play-offs promotie/degradatie #1
reeks?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:06 schreef Tyron het volgende:
hoezo heb ik er een note bij
ik schoot per ongeluk uit met een plaatje dat ik poste was gewoon per ongeluk
Neuh, als er gejankt wordt mag er best wat van gezegd worden. We zijn niet van suiker. Zal er op toezien dat het niet uit de hand loopt.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Zouden de moderators die wel naar behoren functioneren even Tyron (en GGMM) uit het Feijenoordtopic kunnen verwijderen?
Vielen Dank.
Ik had het over de wel naar behoren functionerende mods. Voor de duidelijkheid; daar bedoel ik jou niet mee.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh, als er gejankt wordt mag er best wat van gezegd worden. We zijn niet van suiker. Zal er op toezien dat het niet uit de hand loopt.
Hihi, ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had het over de wel naar behoren functionerende mods. Voor de duidelijkheid; daar bedoel ik jou niet mee.
1 plaatje van een huilende feyenoordsupporterquote:Op maandag 5 mei 2014 10:51 schreef SjaakBauer het volgende:
Zouden de moderators die wel naar behoren functioneren even Tyron (en GGMM) uit het Feijenoordtopic kunnen verwijderen?
Vielen Dank.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:56 schreef icloud het volgende:
VBL / Voetbal International #922: Je bent zelf een TT
Leef je uit op de titel.
We gaan erop letten.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan er eens meer worden gekeken naar het irritante gedrag van Tyron.
Gr gr.
quote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan er eens meer worden gekeken naar het irritante gedrag van Tyron.
Gr gr.
ja maar ik ben ajaciedquote:Op maandag 5 mei 2014 21:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Er is voor minder een ban uitgedeeld.
Waarom blijft deze idioot zijn constante stroom van stront neergooien in het Ajaxtopic?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:25 schreef Xaxax het volgende:
Ajax kampioen met het laagste aantal punten ooit sinds de invoering van het 3 punten systeem...
kampioen van de armoede....
Het wordt niks met jullie volgend seizoen..
zwaai zwaaiik ga weer
Stroom valt nogal mee ik zie er nu maar eentje, die je daar quote.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom blijft deze idioot zijn constante stroom van stront neergooien in het Ajaxtopic?
hahahhahasha madquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:46 schreef Alan_Bastard het volgende:
VBL / [Live] Play-offs Europa #3 FC Groningen, het Atleti van het Noorden
Hoezo edit je mijn Post over je opmerkingen over het spel van AZ? Er stond niets geks in? En dreigen met 'je krijgt twee minuten of anders....'. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten, of mag ik niet zeggen als ik het oneens ben met je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |