Dordrecht is niets meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Nummer 17 gaat degraderen denk ik. Dordrecht of VVV
Of RKC die tegen Excelsior moet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Nummer 17 gaat degraderen denk ik. Dordrecht of VVV
Ben het 100% met je eens!quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:35 schreef Nico25 het volgende:
Ik blijf sceptisch over deze opzet, het liefst zou ik een terugkeer zien naar de "echte" nacompetitie; teams in twee groepen verdelen en ballen maar. Was voor het laatst in 2004/05, toen Sparta ten koste van de Graafschap (toen o.l.v. Gert Kruys) promoveerde.
Vind de huidige opzet toch iets te veel in het voordeel van de Eredivisie ploegen spreken.
Het schema klopt niet meer in de OP, teletekst heeft het ge-update. Zie ook KNVB: http://www.knvb.nl/nieuws(...)omotie-en-degradatiequote:
Het nadeel was destijds dat sommige ploegen een paar wedstrijden voor het eind al 'uitgespeeld' zijn en de laatste wedstrijd(en) niet heel gemotiveerd waren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:35 schreef Nico25 het volgende:
Ik blijf sceptisch over deze opzet, het liefst zou ik een terugkeer zien naar de "echte" nacompetitie; teams in twee groepen verdelen en ballen maar. Was voor het laatst in 2004/05, toen Sparta ten koste van de Graafschap (toen o.l.v. Gert Kruys) promoveerde.
Vind de huidige opzet toch iets te veel in het voordeel van de Eredivisie ploegen spreken.
Mwah, ik vind Dordrecht en NEC/Roda nou niet bepaald makkelijk. VVV zal dan zeker beter moeten voetballen dan ze dit seizoen gedaan hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
VVV heeft eigenlijk best een makkelijk programma. Dordrecht zal stukken moeilijker te verslaan zijn dan de nummer 17 van de Eredivisie die met angst gaan voetballen.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:35 schreef Xummon het volgende:
Forza Sittard
Niemand kan ons stoppen, de graafschap gaat eraan
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:35 schreef Xummon het volgende:
Forza Sittard
Niemand kan ons stoppen, de graafschap gaat eraan
Ironisch genoeg heb je in een poulefase als sterkere ploeg meer kans. Dus tenzij je de eredivisieclubs als zwakker acht heb je wmb ongelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:35 schreef Nico25 het volgende:
Haha, keep dreaming. Al doet Excelsior het erg goed de laatste weken. Maar zit volgens mij niemand op te wachten dat die promoveren.quote:Op maandag 28 april 2014 09:50 schreef Caland het volgende:
Er bestaat zelfs nog een miniem kansje op wederom drie Rotterdamse clubs in de eredivisie volgend seizoen.
Deze toppertjes ga ik boven VI verkiezenquote:Op maandag 28 april 2014 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Matchday.
18:45 Fortuna Sittard v de Graafschap
20:45 Sparta Rotterdam v FC Eindhoven
Live op FOX Sports 1
Ik wel hoor. Maar ik zie ze inderdaad allebei niet promoveren.quote:Op maandag 28 april 2014 11:04 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Haha, keep dreaming. Al doet Excelsior het erg goed de laatste weken. Maar zit volgens mij niemand op te wachten dat die promoveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |