En dan moeten ze volgend jaar het seizoen hiermee doorkomen, lachwekkend.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:52 schreef hafcfan het volgende:
Die achterhoede van Barca is niveau NEC. Die keeper nog wel slechter.
Idd hij scoorde vorige keer maar 1x.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:44 schreef Versegeren het volgende:
Dat die Neymar nog steeds wordt opgesteld.
Enige keeper met een platenlabelquote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
Die keeper is echt een grote grap. WTF man.
Dit was Heenenweer Pinto.quote:
van achteruit opbouwen enzo is heiligquote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom schiet Pinto die bal niet gewoon weg
Scorebordjournalistiek.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Idd hij scoorde vorige keer maar 1x.
Marsmanquote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
Pak een willekeurige eredivisiekeeper en hij is beter dan Pinto.
Kurto ruilen met Pintoquote:Op woensdag 9 april 2014 20:54 schreef Keukendrol het volgende:
Pak een willekeurige eredivisiekeeper en hij is beter dan Pinto.
Okéquote:Op woensdag 9 april 2014 20:47 schreef hafcfan het volgende:
Zonder Costa en Arda geef ik ze niet veel kans
*tweequote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ajax heeft een betere keep dan barca
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ajax heeft een betere keep dan barca
quote:
Nee 2-0 maxquote:
Jij hebt liever 3-0?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
Hallo allen
Ik ben niet blij met deze tussenstand
Na vanavond is hij fan af.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Na vanavond is hij fan af.
Volgend jaar zien wij hem in de Atlético Madrid-topics posten als een malle.
Je bedoelt zoals Chelsea, die op die manier steeds ver komt in de CL (maar daar hoor je niemand over)quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt toch niet zo'n wedstrijd van een beter Atleti die alle kansen mist en Barcelona die in extra tijd de gelijkmaker binnenfrommelt he
Atleti is een cycloon.quote:
Pakjes boter joh die Barcaquote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
Hallo allen
Ik ben niet blij met deze tussenstand
Welke club niet.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Barca heeft of dit moment Lex immers nodig.
Ben er ook bang voor ja. Zo gaat het al jaren bij Barcelona..quote:Op woensdag 9 april 2014 20:57 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt toch niet zo'n wedstrijd van een beter Atleti die alle kansen mist en Barcelona die in extra tijd de gelijkmaker binnenfrommelt he
Nee joh. Vorig jaar speelde Bayern ook met Barça.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor ja. Zo gaat het al jaren bij Barcelona..
Duh... hebben geen fanatieke aanhang.quote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef Grifte het volgende:
Barca-supportersvak zit niet eens vol, tering
Heeft Barcelona supporters dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef Grifte het volgende:
Barca-supportersvak zit niet eens vol, tering
Lijkt Ajax welquote:Op woensdag 9 april 2014 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Duh... hebben geen fanatieke aanhang.
Omdat Messi anders huilie huilie gaat doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef Shreyas het volgende:
Waarom doet Barcelona altijd hun beste spits weg, eerst ook al met Eto'o
Bans worden niet besproken.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Siand een ban? Waarom? Voor hoelang?
Nou nou.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Hoop dat iemand van Atleti die blanke homo iniesta doormidden trapt.
Je bent zelf blankquote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Precies, vandaar deze waarschuwing.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik het wel doe.
Wel Hiphop Pinto . Dat is dan wel weer vermakelijkquote:Op woensdag 9 april 2014 21:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geen eens een Van Rhijn die begint te klungelen
Dat zijn tekstenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
nou nou nouquote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Bedankt voor je waarschuwing.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, vandaar deze waarschuwing.
Hopelijk doe je er iets mee!
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:01 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
quote:
Jelly?quote:
Jaquote:
Teleurgesteld.quote:
Omdat Turan?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Villa eigenlijk nooit bij Atleti?
Omdat hij schijnbaar altijd de paal en lat raaktquote:Op woensdag 9 april 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Villa eigenlijk nooit bij Atleti?
Ze kunnen alleen 20 m over de middellijn verdedigen : Dquote:Op woensdag 9 april 2014 21:04 schreef TheGeneral het volgende:
Ze zijn normaal al niet al te sterk verdedigend, maar dit lijkt echt helemaal nergens op..
Alles is ingeleid door het tijdelijke verblijf van Sjonnie Heitingaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:06 schreef S0nic het volgende:
Het succes van Atletico is natuurlijk vrij logisch te verklaren door de komst van Alderweireld.
Koeman heeft er kijk op.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Goede speler voor Oranje ook.
Aldus Koeman.
Mist lekker veel kansen ja : Pquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Gaan liggen alsof je op je muil bent geslagen als er een vinger op je wang komt en de trainer om een kaart vragen.
Spaans voetbal![]()
Begonnen bij Barca en nu doet heel de Spaanse Liga hetquote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Gaan liggen alsof je op je muil bent geslagen als er een vinger op je wang komt en de trainer om een kaart vragen.
Spaans voetbal![]()
Eens.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Spaans voetbal![]()
![]()
Nee man, iedereen is pro-Atletiquote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef OverRated het volgende:
Interessant topic dit.
Emoties lopen hoog op zie ik. Sterke verdeling pro-Barca/neutraal/anti-Barca
Mist ook precies dezelfde kaliber kansenquote:
quote:
Jij hoort wat je wil horenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef Versegeren het volgende:
Grueter met z'n haat richting Atleti. Het is om van te kotsen.
Ja klopt, veel Pro-Atleti. Snap ik wel, 'sympathieke' ploeg.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nee man, iedereen is pro-Atleti
Komt door J. Albaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt, veel Pro-Atleti. Snap ik wel, 'sympathieke' ploeg.
Maar ook veel anti-Barca. Grappig.
Barca en Real zijn gewoon schijtploegen, in Nederland aangehangen door 14-jarige gloryhunters op internetfora.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja ook veel Pro-Atleti. Snap ik wel, 'sympathieke' ploeg.
klaarwakker?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef gniffie het volgende:
Grueter. Hoe die in de hoogtijdagen van Barca klaarwakker bij iedere aanraking van Messi
PSG gaat al diep in de buidel tasten om het laatste stapje te kunnen zetten. Atleti gaat nooit kunnen opboksen tegen dat soort bedragen.quote:
juist nietquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schiet m nog 20 meter verder naast..
Ja, anti-Barca ook aardig wat. Maar ik ben pro-Atleti. Fijn team, lekker voetbalquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt, veel Pro-Atleti. Snap ik wel, 'sympathieke' ploeg.
Zlatan laat dat niet toe. Hij liet eerder al zien dat hij niet in de schaduw van grote voetballers kan spelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PSG gaat al diep in de buidel tasten om het laatste stapje te kunnen zetten. Atleti gaat nooit kunnen opboksen tegen dat soort bedragen.
quote:
Alleen in een WK-finalequote:
Vamos Atletìquote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef inZanity het volgende:
Als je voetballiefhebber bent ben je sowieso anti-Barca. Lijkt me vrij logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |