Jij hoort wat je wil horenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef Versegeren het volgende:
Grueter met z'n haat richting Atleti. Het is om van te kotsen.
Ja klopt, veel Pro-Atleti. Snap ik wel, 'sympathieke' ploeg.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nee man, iedereen is pro-Atleti
Komt door J. Albaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt, veel Pro-Atleti. Snap ik wel, 'sympathieke' ploeg.
Maar ook veel anti-Barca. Grappig.
Barca en Real zijn gewoon schijtploegen, in Nederland aangehangen door 14-jarige gloryhunters op internetfora.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja ook veel Pro-Atleti. Snap ik wel, 'sympathieke' ploeg.
klaarwakker?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef gniffie het volgende:
Grueter. Hoe die in de hoogtijdagen van Barca klaarwakker bij iedere aanraking van Messi
PSG gaat al diep in de buidel tasten om het laatste stapje te kunnen zetten. Atleti gaat nooit kunnen opboksen tegen dat soort bedragen.quote:
juist nietquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schiet m nog 20 meter verder naast..
Ja, anti-Barca ook aardig wat. Maar ik ben pro-Atleti. Fijn team, lekker voetbalquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt, veel Pro-Atleti. Snap ik wel, 'sympathieke' ploeg.
Zlatan laat dat niet toe. Hij liet eerder al zien dat hij niet in de schaduw van grote voetballers kan spelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PSG gaat al diep in de buidel tasten om het laatste stapje te kunnen zetten. Atleti gaat nooit kunnen opboksen tegen dat soort bedragen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |