Omdat Turan?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Villa eigenlijk nooit bij Atleti?
Omdat hij schijnbaar altijd de paal en lat raaktquote:Op woensdag 9 april 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Villa eigenlijk nooit bij Atleti?
Ze kunnen alleen 20 m over de middellijn verdedigen : Dquote:Op woensdag 9 april 2014 21:04 schreef TheGeneral het volgende:
Ze zijn normaal al niet al te sterk verdedigend, maar dit lijkt echt helemaal nergens op..
Alles is ingeleid door het tijdelijke verblijf van Sjonnie Heitingaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:06 schreef S0nic het volgende:
Het succes van Atletico is natuurlijk vrij logisch te verklaren door de komst van Alderweireld.
Koeman heeft er kijk op.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Goede speler voor Oranje ook.
Aldus Koeman.
Mist lekker veel kansen ja : Pquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Gaan liggen alsof je op je muil bent geslagen als er een vinger op je wang komt en de trainer om een kaart vragen.
Spaans voetbal![]()
Begonnen bij Barca en nu doet heel de Spaanse Liga hetquote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Gaan liggen alsof je op je muil bent geslagen als er een vinger op je wang komt en de trainer om een kaart vragen.
Spaans voetbal![]()
Eens.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
Spaans voetbal![]()
![]()
Nee man, iedereen is pro-Atletiquote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef OverRated het volgende:
Interessant topic dit.
Emoties lopen hoog op zie ik. Sterke verdeling pro-Barca/neutraal/anti-Barca
Mist ook precies dezelfde kaliber kansenquote:
quote:
Jij hoort wat je wil horenquote:Op woensdag 9 april 2014 21:07 schreef Versegeren het volgende:
Grueter met z'n haat richting Atleti. Het is om van te kotsen.
Ja klopt, veel Pro-Atleti. Snap ik wel, 'sympathieke' ploeg.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:08 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nee man, iedereen is pro-Atleti
Komt door J. Albaquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt, veel Pro-Atleti. Snap ik wel, 'sympathieke' ploeg.
Maar ook veel anti-Barca. Grappig.
Barca en Real zijn gewoon schijtploegen, in Nederland aangehangen door 14-jarige gloryhunters op internetfora.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja ook veel Pro-Atleti. Snap ik wel, 'sympathieke' ploeg.
klaarwakker?quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef gniffie het volgende:
Grueter. Hoe die in de hoogtijdagen van Barca klaarwakker bij iedere aanraking van Messi
PSG gaat al diep in de buidel tasten om het laatste stapje te kunnen zetten. Atleti gaat nooit kunnen opboksen tegen dat soort bedragen.quote:
juist nietquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schiet m nog 20 meter verder naast..
Ja, anti-Barca ook aardig wat. Maar ik ben pro-Atleti. Fijn team, lekker voetbalquote:Op woensdag 9 april 2014 21:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja klopt, veel Pro-Atleti. Snap ik wel, 'sympathieke' ploeg.
Zlatan laat dat niet toe. Hij liet eerder al zien dat hij niet in de schaduw van grote voetballers kan spelen.quote:Op woensdag 9 april 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PSG gaat al diep in de buidel tasten om het laatste stapje te kunnen zetten. Atleti gaat nooit kunnen opboksen tegen dat soort bedragen.
quote:
Alleen in een WK-finalequote:
Vamos Atletìquote:Op woensdag 9 april 2014 21:13 schreef inZanity het volgende:
Als je voetballiefhebber bent ben je sowieso anti-Barca. Lijkt me vrij logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |