Blijf kijken, is de moeite waardquote:
Die blanke gaat nog een doelpunt maken vanavond denk ikquote:
Ik geloof dus echt niet dat er geen betere keepers zijn in Nederland die bij Fortuna willen spelenquote:
Ruud Hesp gewoon in de goal.quote:Op maandag 28 april 2014 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof dus echt niet dat er geen betere keepers zijn in Nederland die bij Fortuna willen spelen
hij heeft het constant fout dus zal wel niet.quote:Op maandag 28 april 2014 19:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Overigens is Kabasele geleend van Anderlecht.
Geen idee of Sierd dit al gezegd heeft.
Oke Stijn.quote:Op maandag 28 april 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, ik schrijf 'm alvast op voor volgende week donderdag
De Graafschap v RKC Waalwijk
Straks wordt 't Fortuna - NAC, is je hele agenda verneuktquote:Op maandag 28 april 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, ik schrijf 'm alvast op voor volgende week donderdag
De Graafschap v RKC Waalwijk
Alsof RKC die achterstand nog goed gaat maken.quote:Op maandag 28 april 2014 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks wordt 't Fortuna - NAC, is je hele agenda verneukt
De kans dat Roda 0-5 wint bij Go Ahead is groterquote:Op maandag 28 april 2014 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks wordt 't Fortuna - NAC, is je hele agenda verneukt
Je kunt er zomaar nog een jaar aan vastzitten in de Eredivisie.quote:Op maandag 28 april 2014 20:07 schreef hafcfan het volgende:
Het erge is ook nog dat wanneer een Sparta of De Graafschap promoveert ze nog zo mee kunnen komen ook met een paar spelers.
Twaalf goals verschil, dus 4-0 en 8-0 komen ze precies gelijkquote:Op maandag 28 april 2014 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof RKC die achterstand nog goed gaat maken.
Moet RKC met 4-0 winnen en NAC met 4-0 verliezen of wat was 't
Ja. Gaat er nog een van Fortuna daar spelen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik doe ook even mijn Sierd de Vos'je
Die Nepomuceno, wisten jullie dat die vanaf deze zomer voor Petrolul Ploiesti gaat spelen? De club die Vitesse in Europa uitschakelde, ja.
ohquote:Op maandag 28 april 2014 20:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twaalf goals verschil, dus 4-0 en 8-0 komen ze precies gelijk
N'Koyi inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2014 20:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Gaat er nog een van Fortuna daar spelen.
Verschil 3 punten en +11 in het voordeel van RKC.quote:Op maandag 28 april 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan ook nog altijd NEC worden tegen De Graafschap.
Neequote:Op maandag 28 april 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook al zoiets. Dat soort ploegjes winnen van Nederlandse subtoppers. Dat Ludogorets ook. Halen 2 Willem 2-ers, eentje is daar de man en ze winnen twee keer van PSV.quote:
Ja! Die heeft daartussen nog een paar wedstrijden bij Zwolle gespeeld. Erg goed was het niet.quote:Op maandag 28 april 2014 20:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wisten jullie dat Kaya uit de jeugd van PSV kwam? En dat hij bij Fortuna de opvolger was van Danny Wintjens, die nu 30e doelman is bij VVV?
Klopt, hij was daar als ik het niet mis heb was die daar 3e doelman maar kwam Wintjens toch nog tot een aantal optredens vorig jaar.quote:Op maandag 28 april 2014 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Die heeft daartussen nog bij Zwolle gespeeld.
Ja, er was een tijd dat Boer geblesseerd was en Ter Wielen ook.quote:Op maandag 28 april 2014 20:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Klopt, hij was daar als ik het niet mis heb was die daar 3e doelman maar kwam Wintjens toch nog tot een aantal optredens vorig jaar.
Bij Twente ook toch?quote:Op maandag 28 april 2014 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Die heeft daartussen nog een paar wedstrijden bij Zwolle gespeeld. Erg goed was het niet.
Dat wist ik niet uit mijn hoofd maar volgens wiki kwam hij in 2005/06 bij Twente tot 0 optredens. Heeft er wel gespeeld dusquote:
3e keeper of zo.quote:Op maandag 28 april 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wist ik niet uit mijn hoofd maar volgens wiki kwam hij in 2005/06 bij Twente tot 0 optredens. Heeft er wel gespeeld dus
Wientjes en ter Wielen, wat een drama altijd.quote:Op maandag 28 april 2014 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Die heeft daartussen nog een paar wedstrijden bij Zwolle gespeeld. Erg goed was het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |