Sommige vallen nou ook wel weer mee.quote:
Voorál die blonde!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige vallen nou ook wel weer mee.
Maar die blonde
'Een op de vier Amerikanen weet niet dat de aarde om de zon draait. Dat blijkt uit een enquête van de National Science Foundation onder 2200 Amerikanen. Van de negen wetenschappelijke vragen die de respondenten werden voorgelegd, werden er gemiddeld 6,5 goed beantwoord.quote:
Daarom een dictatuur, ik wil niet dat dit soort mensen net zoveel zeggenschap hebben als ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'Een op de vier Amerikanen weet niet dat de aarde om de zon draait. Dat blijkt uit een enquête van de National Science Foundation onder 2200 Amerikanen. Van de negen wetenschappelijke vragen die de respondenten werden voorgelegd, werden er gemiddeld 6,5 goed beantwoord.
Minder dan de helft van de ondervraagden wist dat de mens is voortgekomen uit de evolutie van diersoorten en 39 procent van de Amerikanen wist dat het universum begon met een grote explosie.
Nou. Ik vraag me af hoeveel de Noord-Koreaanse bewoners van onze wereld wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom een dictatuur, ik wil niet dat dit soort mensen net zoveel zeggenschap hebben als ik.
Niets, nada, noppes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. Ik vraag me af hoeveel de Noord-Koreaanse bewoners van onze wereld weten
Wat een grappig concept.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014
Men zoekt met 25.000 mensen online naar mogelijke wrakstukken van het vliegtuig. Helaas is de boel overbelast
Wat voor salade?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:14 schreef Ezell het volgende:
ik kijk how i met your mother
en eet een salade
hoezo?quote:
nee dat lijkt me niet leukquote:
omgquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Moeder ging een dildoparty houden voor haar dochter hoe gênant
Wat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
oh zo, ja dat was wel domquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon hoe hij afgeeft op die andere man. zo'n machofiguur
ik heb alleen de eerste aflevering gezien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben heel erg blij dat ik geen idee heb waar jullie het overhebben
Er is er ook nog maar een geweestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb alleen de eerste aflevering gezien.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben heel erg blij dat ik geen idee heb waar jullie het overhebben
Dit is het tweede seizoen alweer.quote:
Gaat er morgen nog een tas met broodjes kaas en chips mee?quote:
herhaling ergens?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh, ik heb het over dat Adam zoekt Evaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is het tweede seizoen alweer.
Die gast die aan het Larpen was deed wel een beetje denken aan Tjacka in zijn berenpak trouwens
Ik heb echt te veel gegeten afgelopen dagen en blijf maar door gaan dus ik vrees van welquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Valt JanCees even door de mand, of ik mis wellicht een geweldig programmaformat dat kan ook natuurlijk.
[..]
Gaat er morgen nog een tas met broodjes kaas en chips mee?
oke erg vreemd om te zien zo met die ouders maar ik dacht je kreeg ook nog beelden van het daadwerkelijk gebruik.quote:
Beter als het gewoon weer lukt toch? Al is het maar de kostenbesparing. Je hebt morgen immers weer een hoop uren te wachtenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb echt te veel gegeten afgelopen dagen en blijf maar door gaan dus ik vrees van wel
wow. Leef jij ook nog.quote:
Dat zou wel heel baas zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke erg vreemd om te zien zo met die ouders maar ik dacht je kreeg ook nog beelden van het daadwerkelijk gebruik.
Ook al heb ik de enige aflevering gezien hoop ik nooit geen volgende afleveringen te zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Valt JanCees even door de mand, of ik mis wellicht een geweldig programmaformat dat kan ook natuurlijk.
Ik was geslachtofferd door het systeem. Mijn vriendelijke mails met uitleg mochten niet baten deze keerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter als het gewoon weer lukt toch? Al is het maar de kostenbesparing. Je hebt morgen immers weer een hoop uren te wachten
[..]
wow. Leef jij ook nog.
Hoi Elan
Je zal mij wel gemist hebben. Ik ben de afgelopen tijd tot een nog groter persoon/betere user gegroeidquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik was geslachtofferd door het systeem. Mijn vriendelijke mails met uitleg mochten niet baten deze keer.
Maar dit kan toch nooit echt zijnquote:
Je bedoelt dat je nog meer bent gaan lijden aan zelfoverschatting?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal mij wel gemist hebben. Ik ben de afgelopen tijd tot een nog groter persoon/betere user gegroeid
Zijn genoeg tokkies die wel keihard geilen op dat soort aandacht hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar dit kan toch nooit echt zijnwelke familie met gezond verstand zou zoiets nou echt doen voor tv zo?
![]()
Die modpositie zit wel goed hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nog meer bent gaan lijden aan zelfoverschatting?
Nu Don weg is had jij toch eigenlijk wel mod kunnen worden lees ik weer dat Typisch de belangrijkste kandidaat is, hoe kan dit.
Door zijn campagneteam.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nog meer bent gaan lijden aan zelfoverschatting?
Nu Don weg is had jij toch eigenlijk wel mod kunnen worden lees ik weer dat Typisch de belangrijkste kandidaat is, hoe kan dit.
kostenbesparing?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter als het gewoon weer lukt toch? Al is het maar de kostenbesparing. Je hebt morgen immers weer een hoop uren te wachten
[..]
wow. Leef jij ook nog.
Hoi Elan
Hopelijk lacht heel Nederland ze dan ook vierkant uitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn genoeg tokkies die wel keihard geilen op dat soort aandacht hoor
Deze kwestie speelt nu al bijna een jaar beetje flauw om Tjacka weer de schuld te gevenquote:
hij geeft zn id nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Maak dan Happel mod voor het broodnodige tegengewicht,
ja redelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi.
Hoe gaat het met jou, ben je weer opgekrabbeld?
watquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze kwestie speelt nu al bijna een jaar beetje flauw om Tjacka weer de schuld te geven.
Denk dat hij er goed aan doet de hand een keer in eigen boezem te steken als zijn kandidatuur zo vaak word weggelachen.
Oh zo, ja dan is het wel handigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ter plekke geen eten hoeven kopen?
Absoluut niet.quote:
wat doen op vakantiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed.
Ga over 2 weken naar Kaapstad en daarna naar Suriname.
Bolletjesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat doen op vakantie
ik ga ook op vakantie in de zomer
heb werk
Vriendje van me zijn papa werkt bij ministerie daar heeft wreed beachlounge in Anguilla mogen we weekje chillenquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:08 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon in winkel elan
even veel uren maken komende maanden
#jeweetzelfhetisjeboy
Praat niet tegen me.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee Etsu wat heb ik jou gemist geile beer.
Nee, niet daarom.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
haha nog steeds van slag van je pakkie laatst in VBL?
Wat is er liefje?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, niet daarom.
Maar heeft wel met VBL te maken.
Stijn roddelt over me in VBL.quote:
Wat maakt het uit. Stijn is een minderjarig jochie dat alles doet voor de aandacht toch.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stijn roddelt over me in VBL.
Ik ben gebroken. Ik zit nu in een diepe put en ik kan het leven niet meer aan.
Laat me voor een keertje dramaqueen zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Stijn is een minderjarig jochie dat alles doet voor de aandacht toch.
Je slaat je er wel doorheen Etsu.
Voor een keer? We laten je altijd hier je hart uitstorten alsof we elke dag de vuilnisbelt zijn voor jouw problemen en scheldtirades.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat me voor een keertje dramaqueen zijn.
Dat je me fantastisch vindt en vanavond wil afsprekenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vul maar zelf in wat op die sterretjes moet staan.
Ik kan het leven niet meer aan. Jullie zijn mijn zielsverwanten, met name jij, supersof. Ik heb bij jou altijd sterk het gevoel dat ik mijn gedachten en gevoelens kwijt kan. Laten we Elan als voorbeeld nemen: hij neemt mij niet serieus en doet schijnheilig tegen mij. Bij jou weet ik dat jij dat niet doet. Ik leef nu nog steeds dankzij jou. Ik hou van jou.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor een keer? We laten je altijd hier je hart uitstorten alsof we elke dag de vuilnisbelt zijn voor jouw problemen en scheldtirades.
Het moet een keer afgelopen zijn Etsu. Leer het nou eens.
Ik vind alleen Stijn fantastisch en wil alleen met hem afspreken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je me fantastisch vindt en vanavond wil afspreken.
Ik voel me erg gevleid door deze bekentenis, maar het heeft niet zo veel betekenis voor mij. Aangezien je elke dag, nee wat zeg ik, elk uur wel een andere bff plus aartsvijand hebt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan het leven niet meer aan. Jullie zijn mijn zielsverwanten, met name jij, supersof. Ik heb bij jou altijd sterk het gevoel dat ik mijn gedachten en gevoelens kwijt kan. Laten we Elan als voorbeeld nemen: hij neemt mij niet serieus en doet schijnheilig tegen mij. Bij jou weet ik dat jij dat niet doet. Ik leef nu nog steeds dankzij jou. Ik hou van jou.
Ik heb geen idee waar je over hebt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik voel me er gevleid door deze bekentenis, maar het heeft niet zo veel betekenis voor mij. Aangezien je elke dag, nee wat zeg ik, elk uur wel een andere bff plus aartsvijand hebt.
En meestal zijn het twee mensen die dan een dagje steeds wisselen van positie en de volgende dag kies jij weer twee andere forumleden om mee te spelen.
Wij zijn ook maar mensen met gevoelens hoor.
Ik bedoel JOU. Jij, die met onze gevoelens speelt en scenario's in je hoofd haalt die nooit in het echt gebeurden of zouden kunne gebeuren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je over hebt.Als je Ezell bedoelt, dan is dat terecht want ze verwijdert me steeds elke keer van FB.
Wat is een pax?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bedoel JOU. Jij, die met onze gevoelens speelt en scenario's in je hoofd haalt die nooit in het echt gebeurden of zouden kunne gebeuren.
Ik noem een pax, maar zoals je ook zegt ezell inderdaad.
Je snapt wat ik bedoel.quote:
Tot vanavond schatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef supersof het volgende:
Weer die ontkenning he. Ik word er ziek van, weet je dat.
Ik ga even naar mijn oppasadresje fietsen.
het aids is gezuiverdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk zo dood opeens.
Niet hatelijk maar eerder gingen er minstens zo'n 20 op een dag doorheen.
Is altijd al zo geweest. Kliekjesvorming, de rest voelt zich er niet bij horen en komt vanzelf niet meer en dat kliekje houdt ook weer een keer op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
Ja dat vraag ik me af.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
terecht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is altijd al zo geweest. Kliekjesvorming, de rest voelt zich er niet bij horen en komt vanzelf niet meer en dat kliekje houdt ook weer een keer op.
#tjacka4vblmodquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka zal het niet leuk vinden dat je zo over hem praat.
ELANNNNNNNNN!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka zal het niet leuk vinden dat je zo over hem praat.
jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wist jij dat Inso in een winkel werkte?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heet jij xcachet? Nee he? Stil dan. En ga naar Stijn.
waarom mot?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja hoor
heb vandaag weer goed gemaakt met beste vriendin
hadden beetje mot
met jou mop?
Van Elan toch niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom mot?
ja met mij prima. alleen heb ik last van elan en stijn
Aaaaah, slet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik haat Stijn maar ben graag zijn liefje
Juist vaker van Elan dan van Stijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van Elan toch niet?
Stijn is vervelend ja.
Omdat ze een hele tijd niets van zich liet horen. En ik dacht dat ze alleen nog maar met die vriend van d'r was. Dus ik was beetje boos.
Gast ik was 2 weken opgehoepeld hoe kun je nu vaker van mij last hebben doesn't make sense.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Juist vaker van Elan dan van Stijn.
En stom idd. Wat zei ze?
Ik hoor alles van Stijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast ik was 2 weken opgehoepeld hoe kun je nu vaker van mij last hebben doesn't make sense.
Jij bent iedereen zijn liefje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?
Hoe was Avicci
Waar is Tjacka en de rest.
Oh, vind Elan niet zo vervelend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Juist vaker van Elan dan van Stijn.
En stom idd. Wat zei ze?
Mooi zoek het maar uit samen met je maatje. Ben alweer helemaal klaar met deze AIDS-club door je gezeik zoek maar een andere bitch.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi zoek het maar uit samen met je maatje. Ben alweer helemaal klaar met deze AIDS-club door je gezeik zoek maar een andere bitch.
Etsu verwaarloost mensen emotioneel en praat over Stijn terwijl Stijn waarschijnlijk seksueel gezien het meest oninteressante object op deze hele site is.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wist jij dat Inso in een winkel werkte?
Pics van wat dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu verwaarloost mensen emotioneel en praat over Stijn terwijl Stijn waarschijnlijk seksueel gezien het meest oninteressante object op deze hele site is.
En ja ik heb foto's gezien.
Wij hebben helemaal geen contact meer..quote:
Tijdens het vakkenvullen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal ik je vaker mijn bezigheden op het werk appen
Denk voor heel fok..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
Tjacka voelt zich gewoon te goed voor dit topic.
oh sorryquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal ik je vaker mijn bezigheden op het werk appen
Ik vind dit echt niks voor jou ben hevig teleurgesteldquote:
ja kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niks voor jou ben hevig teleurgesteld
Ga even eten halen bij de Thai nu brb.
Gewoon chick met goeie baan zoekenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja wat emo.gif je nou Elan
jij schept er altijd zo over op
toen had ik elke dag een kater en had ruzie met baasquote:
ohquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toen had ik elke dag een kater en had ruzie met baas
Is dat niet mooi en groot dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar ze woont nu in Amsterdam in een grachtenpandje is wel kut.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef xcachet het volgende:
Hier gaat mijn hartje altijd sneller van kloppen:
[ afbeelding ]
Zijn penis ook heeft hij een crush op jou of wat zou het zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef xcachet het volgende:
Hier gaat mijn hartje altijd sneller van kloppen:
[ afbeelding ]
Nee het is klein en gehorig en de buren spelen piano midden in de nacht.quote:
Oh, dus je ziet haar wel zitten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is klein en gehorig en de buren spelen piano midden in de nacht.
Ze gaat kijken naar 2 onder 1 kap in Baarn dus hopelijk kom ik in het Gooi te wonen waar ik thuishoor
Mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn penis ook heeft hij een crush op jou of wat zou het zijn.
Nee maar jij was altijd iemand die een zekere status had tog.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ga ontslag nemen elan is teleurgesteld in mij
is maar tijdelijk maatje moet even me drankschulden afbetalen bij bankquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar jij was altijd iemand die een zekere status had tog.
Kan me nog die gesprekken herinneren over dure auto's en shit en waar je jezelf zag over 5 jaar dan komt dit rauw op je dak.
Open relatie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet.
De sex is goed en ze laat me dus dan zit je gebakken als man
Ach je werkt tenminste.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is maar tijdelijk maatje moet even me drankschulden afbetalen bij bank
daarna weer hossel je weetzelf.
Goede docentquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef xcachet het volgende:
Ik heb vandaag 2,5 uur prison break gekeken op school, in de les.
volgend jaar studeren denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach je werkt tenminste.
Zo'n Etsu zou daar een voorbeeld aan kunnen nemen maar die laat zijn ouders betalen voor zijn overpriced apartementje in Groningen.
Nee man. Die keek godse vaak. Maar ik heb dat als je met je muis snel naar rechter/linker boven hoek gaat alle vensters ook snel naar boven/opzij/naar beneden gaan uit je schermquote:
Jij komt er wel meisjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef xcachet het volgende:
apple
docent had niks door
daarna uur gespijbeld
nog blaasontsteking?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef xcachet het volgende:
apple
docent had niks door
daarna uur gespijbeld
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef xcachet het volgende:
apple
docent had niks door
daarna uur gespijbeld
quote:
Ja. Als ik pil te laat neem komt het weer terug. Nu voel ik er niks van. Even meer antibiotica halen.quote:
ik ga ontslag nemen ovor mn FOK! repuatitequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die werken in een supermarkt
Ik hoorde dat je naar Engeland gaat. Hoe ga je dat doen met Ezell?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die werken in een supermarkt
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga ontslag nemen ovor mn FOK! repuatite
eerst was alles beter elke dag goede leven thuis zitten beetje zuipenquote:
Niet Engeland, dat kleine groene eilandje ernaastquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je naar Engeland gaat. Hoe ga je dat doen met Ezell?
Oh ja dat noem ik gewoon Engeland.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet Engeland, dat kleine groene eilandje ernaast
Hmm dat is nog ver weg, en mochten we elkaar dan nog lief en leuk vinden dan maken we er gewoon een LD relatie vanTickets zijn niet duur, dus misschien iets van 1x per maand op en neer vliegen ofzo, en dan in de vakanties kunnen we elkaar langer zien
maarja, dan moeten we elkaar daar dan allebei wel leuk genoeg voor vinden ja![]()
![]()
verliefdheid gaat over #truthquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ja dat noem ik gewoon Engeland.
Voor hoe lang ga je?
Die dikgedrukte zin he; twijfel je?
Ik twijfel niet hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ja dat noem ik gewoon Engeland.
Voor hoe lang ga je?
Die dikgedrukte zin he; twijfel je?
Ja oké daar heb je wel gelijk in natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik twijfel niet hoorMaar je weet nooit hoe iemand over 6 maanden is
![]()
Gewoon realistisch blijven toch
Ik vind haar nu heel erg leuk en ik ben ook verliefd enzo
maar wie weet is dat over een halfjaar anders, weet ik veel
Daaromquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oké daar heb je wel gelijk in natuurlijk.
Zie mij maar als de FBI en NASA van FOK. Ik weet alles van iedereenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
DaaromEerst maar nu lekker genieten en dan zien we tegen die tijd wel hoe we het gaan aanpakken
Het is niet de andere kant van de wereld ofzo
Plus we kunnen skypen enzo
En als je je nu al zorgen gaat maken voor iets in september komt dat de relatie ook niet ten goede denk ik![]()
En hoe weet jij het eigenlijk?
Wist je dat niet eens?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zie mij maar als de FBI en NASA van FOK. Ik weet alles van iedereen
Nee ik hoorde van Fok-it volgens mij dat jullie een relatie hebben. DAT WIST IK NIET EENSEn toen vertelde hij dat je wel weg gaat voor een tijdje.
Ik heb dat soms wel eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je wordt realisticher na een tijdje
Nee, ik ben eerlijk gezegd totaal niet op de hoogte van zulke dingenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wist je dat niet eens?
ja ik ga wel weg voor een jaar inderdaadMaar zij gaat het 2e halfjaar dan ook weg, dus dat maakt niet zo heel veel uit
En daarna kom ik haar ophalen om ergens mooi te wonen
Hoezo vermoeiend?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind dit chiller die begintijd is zo vermoeiend
Preciesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dat soms wel eens.
[..]
Nee, ik ben eerlijk gezegd totaal niet op de hoogte van zulke dingen
Naja, het is een mooie ervaring en niet voor altijdIk zit er ook nog steeds aan te denken om per zomer van 2015 een half jaar naar Londen te gaan
lekker vierkant gezichtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je tegenwoordig lelijk zijn om in GTST te spelen of wat is deze
Wow shit iejl.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je tegenwoordig lelijk zijn om in GTST te spelen of wat is deze
Ja altijd groot dromen hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
PreciesDaarna ergens anders heen emigreren, maar dat zie ik dan wel
![]()
ik zeg, doen!
er staat toch Thuis niet Huisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dak en thuisloos?
als je dakloos ben ben je zwerver als je thuisloos ben heb je een dak maar geen vast adresquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dak en thuisloos?
Ok snap.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je dakloos ben ben je zwerver als je thuisloos ben heb je een dak maar geen vast adres
denk niet dat dat nog lang zou door gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok snap.
Maar zo'n vaart zal het niet lopen toch je kan je chick toch voor je laten zorgen.
HA DIE BESTAAT HELEMAAL NIET!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
HA DIE BESTAAT HELEMAAL NIET!!!![]()
![]()
LOLOLOLOL EEEINNNNZZZ!!!![]()
![]()
![]()
Ik ging serieus twijfelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Super goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk tussen jou en de Tjack?
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:24 schreef Elan het volgende:
Ik ben vanaf nu ook weer vijand van VBL en dan met name Stijn.
Allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |