is maar tijdelijk maatje moet even me drankschulden afbetalen bij bankquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar jij was altijd iemand die een zekere status had tog.
Kan me nog die gesprekken herinneren over dure auto's en shit en waar je jezelf zag over 5 jaar dan komt dit rauw op je dak.
Open relatie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet.
De sex is goed en ze laat me dus dan zit je gebakken als man
Ach je werkt tenminste.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is maar tijdelijk maatje moet even me drankschulden afbetalen bij bank
daarna weer hossel je weetzelf.
Goede docentquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef xcachet het volgende:
Ik heb vandaag 2,5 uur prison break gekeken op school, in de les.
volgend jaar studeren denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach je werkt tenminste.
Zo'n Etsu zou daar een voorbeeld aan kunnen nemen maar die laat zijn ouders betalen voor zijn overpriced apartementje in Groningen.
Nee man. Die keek godse vaak. Maar ik heb dat als je met je muis snel naar rechter/linker boven hoek gaat alle vensters ook snel naar boven/opzij/naar beneden gaan uit je schermquote:
Jij komt er wel meisjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef xcachet het volgende:
apple
docent had niks door
daarna uur gespijbeld
nog blaasontsteking?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef xcachet het volgende:
apple
docent had niks door
daarna uur gespijbeld
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef xcachet het volgende:
apple
docent had niks door
daarna uur gespijbeld
quote:
Ja. Als ik pil te laat neem komt het weer terug. Nu voel ik er niks van. Even meer antibiotica halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |