Ik heb dat soms wel eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je wordt realisticher na een tijdje
Nee, ik ben eerlijk gezegd totaal niet op de hoogte van zulke dingenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wist je dat niet eens?
ja ik ga wel weg voor een jaar inderdaadMaar zij gaat het 2e halfjaar dan ook weg, dus dat maakt niet zo heel veel uit
En daarna kom ik haar ophalen om ergens mooi te wonen
Hoezo vermoeiend?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vind dit chiller die begintijd is zo vermoeiend
Preciesquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb dat soms wel eens.
[..]
Nee, ik ben eerlijk gezegd totaal niet op de hoogte van zulke dingen
Naja, het is een mooie ervaring en niet voor altijdIk zit er ook nog steeds aan te denken om per zomer van 2015 een half jaar naar Londen te gaan
lekker vierkant gezichtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je tegenwoordig lelijk zijn om in GTST te spelen of wat is deze
Wow shit iejl.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je tegenwoordig lelijk zijn om in GTST te spelen of wat is deze
Ja altijd groot dromen hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
PreciesDaarna ergens anders heen emigreren, maar dat zie ik dan wel
![]()
ik zeg, doen!
er staat toch Thuis niet Huisquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dak en thuisloos?
als je dakloos ben ben je zwerver als je thuisloos ben heb je een dak maar geen vast adresquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen dak en thuisloos?
Ok snap.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je dakloos ben ben je zwerver als je thuisloos ben heb je een dak maar geen vast adres
denk niet dat dat nog lang zou door gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok snap.
Maar zo'n vaart zal het niet lopen toch je kan je chick toch voor je laten zorgen.
HA DIE BESTAAT HELEMAAL NIET!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
HA DIE BESTAAT HELEMAAL NIET!!!![]()
![]()
LOLOLOLOL EEEINNNNZZZ!!!![]()
![]()
![]()
Ik ging serieus twijfelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Super goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk tussen jou en de Tjack?
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:24 schreef Elan het volgende:
Ik ben vanaf nu ook weer vijand van VBL en dan met name Stijn.
Allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |