is maar tijdelijk maatje moet even me drankschulden afbetalen bij bankquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar jij was altijd iemand die een zekere status had tog.
Kan me nog die gesprekken herinneren over dure auto's en shit en waar je jezelf zag over 5 jaar dan komt dit rauw op je dak.
Open relatie zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet.
De sex is goed en ze laat me dus dan zit je gebakken als man
Ach je werkt tenminste.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is maar tijdelijk maatje moet even me drankschulden afbetalen bij bank
daarna weer hossel je weetzelf.
Goede docentquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef xcachet het volgende:
Ik heb vandaag 2,5 uur prison break gekeken op school, in de les.
volgend jaar studeren denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach je werkt tenminste.
Zo'n Etsu zou daar een voorbeeld aan kunnen nemen maar die laat zijn ouders betalen voor zijn overpriced apartementje in Groningen.
Nee man. Die keek godse vaak. Maar ik heb dat als je met je muis snel naar rechter/linker boven hoek gaat alle vensters ook snel naar boven/opzij/naar beneden gaan uit je schermquote:
Jij komt er wel meisjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef xcachet het volgende:
apple
docent had niks door
daarna uur gespijbeld
nog blaasontsteking?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef xcachet het volgende:
apple
docent had niks door
daarna uur gespijbeld
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:54 schreef xcachet het volgende:
apple
docent had niks door
daarna uur gespijbeld
quote:
Ja. Als ik pil te laat neem komt het weer terug. Nu voel ik er niks van. Even meer antibiotica halen.quote:
ik ga ontslag nemen ovor mn FOK! repuatitequote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die werken in een supermarkt
Ik hoorde dat je naar Engeland gaat. Hoe ga je dat doen met Ezell?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die werken in een supermarkt
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga ontslag nemen ovor mn FOK! repuatite
eerst was alles beter elke dag goede leven thuis zitten beetje zuipenquote:
Niet Engeland, dat kleine groene eilandje ernaastquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je naar Engeland gaat. Hoe ga je dat doen met Ezell?
Oh ja dat noem ik gewoon Engeland.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet Engeland, dat kleine groene eilandje ernaast
Hmm dat is nog ver weg, en mochten we elkaar dan nog lief en leuk vinden dan maken we er gewoon een LD relatie vanTickets zijn niet duur, dus misschien iets van 1x per maand op en neer vliegen ofzo, en dan in de vakanties kunnen we elkaar langer zien
maarja, dan moeten we elkaar daar dan allebei wel leuk genoeg voor vinden ja![]()
![]()
verliefdheid gaat over #truthquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ja dat noem ik gewoon Engeland.
Voor hoe lang ga je?
Die dikgedrukte zin he; twijfel je?
Ik twijfel niet hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh ja dat noem ik gewoon Engeland.
Voor hoe lang ga je?
Die dikgedrukte zin he; twijfel je?
Ja oké daar heb je wel gelijk in natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik twijfel niet hoorMaar je weet nooit hoe iemand over 6 maanden is
![]()
Gewoon realistisch blijven toch
Ik vind haar nu heel erg leuk en ik ben ook verliefd enzo
maar wie weet is dat over een halfjaar anders, weet ik veel
Daaromquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oké daar heb je wel gelijk in natuurlijk.
Zie mij maar als de FBI en NASA van FOK. Ik weet alles van iedereenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
DaaromEerst maar nu lekker genieten en dan zien we tegen die tijd wel hoe we het gaan aanpakken
Het is niet de andere kant van de wereld ofzo
Plus we kunnen skypen enzo
En als je je nu al zorgen gaat maken voor iets in september komt dat de relatie ook niet ten goede denk ik![]()
En hoe weet jij het eigenlijk?
Wist je dat niet eens?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zie mij maar als de FBI en NASA van FOK. Ik weet alles van iedereen
Nee ik hoorde van Fok-it volgens mij dat jullie een relatie hebben. DAT WIST IK NIET EENSEn toen vertelde hij dat je wel weg gaat voor een tijdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |