Jij bent iedereen zijn liefje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?
Hoe was Avicci
Waar is Tjacka en de rest.
Oh, vind Elan niet zo vervelend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Juist vaker van Elan dan van Stijn.
En stom idd. Wat zei ze?
Mooi zoek het maar uit samen met je maatje. Ben alweer helemaal klaar met deze AIDS-club door je gezeik zoek maar een andere bitch.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi zoek het maar uit samen met je maatje. Ben alweer helemaal klaar met deze AIDS-club door je gezeik zoek maar een andere bitch.
Etsu verwaarloost mensen emotioneel en praat over Stijn terwijl Stijn waarschijnlijk seksueel gezien het meest oninteressante object op deze hele site is.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wist jij dat Inso in een winkel werkte?
Pics van wat dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu verwaarloost mensen emotioneel en praat over Stijn terwijl Stijn waarschijnlijk seksueel gezien het meest oninteressante object op deze hele site is.
En ja ik heb foto's gezien.
Wij hebben helemaal geen contact meer..quote:
Tijdens het vakkenvullen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal ik je vaker mijn bezigheden op het werk appen
Denk voor heel fok..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
Tjacka voelt zich gewoon te goed voor dit topic.
oh sorryquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal ik je vaker mijn bezigheden op het werk appen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |