Laat me voor een keertje dramaqueen zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Stijn is een minderjarig jochie dat alles doet voor de aandacht toch.
Je slaat je er wel doorheen Etsu.
Voor een keer? We laten je altijd hier je hart uitstorten alsof we elke dag de vuilnisbelt zijn voor jouw problemen en scheldtirades.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat me voor een keertje dramaqueen zijn.
Dat je me fantastisch vindt en vanavond wil afsprekenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vul maar zelf in wat op die sterretjes moet staan.
Ik kan het leven niet meer aan. Jullie zijn mijn zielsverwanten, met name jij, supersof. Ik heb bij jou altijd sterk het gevoel dat ik mijn gedachten en gevoelens kwijt kan. Laten we Elan als voorbeeld nemen: hij neemt mij niet serieus en doet schijnheilig tegen mij. Bij jou weet ik dat jij dat niet doet. Ik leef nu nog steeds dankzij jou. Ik hou van jou.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor een keer? We laten je altijd hier je hart uitstorten alsof we elke dag de vuilnisbelt zijn voor jouw problemen en scheldtirades.
Het moet een keer afgelopen zijn Etsu. Leer het nou eens.
Ik vind alleen Stijn fantastisch en wil alleen met hem afspreken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je me fantastisch vindt en vanavond wil afspreken.
Ik voel me erg gevleid door deze bekentenis, maar het heeft niet zo veel betekenis voor mij. Aangezien je elke dag, nee wat zeg ik, elk uur wel een andere bff plus aartsvijand hebt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan het leven niet meer aan. Jullie zijn mijn zielsverwanten, met name jij, supersof. Ik heb bij jou altijd sterk het gevoel dat ik mijn gedachten en gevoelens kwijt kan. Laten we Elan als voorbeeld nemen: hij neemt mij niet serieus en doet schijnheilig tegen mij. Bij jou weet ik dat jij dat niet doet. Ik leef nu nog steeds dankzij jou. Ik hou van jou.
Ik heb geen idee waar je over hebt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik voel me er gevleid door deze bekentenis, maar het heeft niet zo veel betekenis voor mij. Aangezien je elke dag, nee wat zeg ik, elk uur wel een andere bff plus aartsvijand hebt.
En meestal zijn het twee mensen die dan een dagje steeds wisselen van positie en de volgende dag kies jij weer twee andere forumleden om mee te spelen.
Wij zijn ook maar mensen met gevoelens hoor.
Ik bedoel JOU. Jij, die met onze gevoelens speelt en scenario's in je hoofd haalt die nooit in het echt gebeurden of zouden kunne gebeuren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je over hebt.Als je Ezell bedoelt, dan is dat terecht want ze verwijdert me steeds elke keer van FB.
Wat is een pax?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bedoel JOU. Jij, die met onze gevoelens speelt en scenario's in je hoofd haalt die nooit in het echt gebeurden of zouden kunne gebeuren.
Ik noem een pax, maar zoals je ook zegt ezell inderdaad.
Je snapt wat ik bedoel.quote:
Tot vanavond schatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef supersof het volgende:
Weer die ontkenning he. Ik word er ziek van, weet je dat.
Ik ga even naar mijn oppasadresje fietsen.
het aids is gezuiverdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
Waarom is dit topic eigenlijk zo dood opeens.
Niet hatelijk maar eerder gingen er minstens zo'n 20 op een dag doorheen.
Is altijd al zo geweest. Kliekjesvorming, de rest voelt zich er niet bij horen en komt vanzelf niet meer en dat kliekje houdt ook weer een keer op.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
Ja dat vraag ik me af.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:10 schreef Elan het volgende:
terecht.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is altijd al zo geweest. Kliekjesvorming, de rest voelt zich er niet bij horen en komt vanzelf niet meer en dat kliekje houdt ook weer een keer op.
#tjacka4vblmodquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka zal het niet leuk vinden dat je zo over hem praat.
ELANNNNNNNNN!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Tjacka zal het niet leuk vinden dat je zo over hem praat.
jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wist jij dat Inso in een winkel werkte?
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heet jij xcachet? Nee he? Stil dan. En ga naar Stijn.
waarom mot?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja hoor
heb vandaag weer goed gemaakt met beste vriendin
hadden beetje mot
met jou mop?
Van Elan toch niet?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom mot?
ja met mij prima. alleen heb ik last van elan en stijn
Aaaaah, slet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik haat Stijn maar ben graag zijn liefje
Juist vaker van Elan dan van Stijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van Elan toch niet?
Stijn is vervelend ja.
Omdat ze een hele tijd niets van zich liet horen. En ik dacht dat ze alleen nog maar met die vriend van d'r was. Dus ik was beetje boos.
Gast ik was 2 weken opgehoepeld hoe kun je nu vaker van mij last hebben doesn't make sense.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Juist vaker van Elan dan van Stijn.
En stom idd. Wat zei ze?
Ik hoor alles van Stijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Gast ik was 2 weken opgehoepeld hoe kun je nu vaker van mij last hebben doesn't make sense.
Jij bent iedereen zijn liefje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom?
Hoe was Avicci
Waar is Tjacka en de rest.
Oh, vind Elan niet zo vervelend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Juist vaker van Elan dan van Stijn.
En stom idd. Wat zei ze?
Mooi zoek het maar uit samen met je maatje. Ben alweer helemaal klaar met deze AIDS-club door je gezeik zoek maar een andere bitch.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi zoek het maar uit samen met je maatje. Ben alweer helemaal klaar met deze AIDS-club door je gezeik zoek maar een andere bitch.
Etsu verwaarloost mensen emotioneel en praat over Stijn terwijl Stijn waarschijnlijk seksueel gezien het meest oninteressante object op deze hele site is.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Wist jij dat Inso in een winkel werkte?
Pics van wat dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Etsu verwaarloost mensen emotioneel en praat over Stijn terwijl Stijn waarschijnlijk seksueel gezien het meest oninteressante object op deze hele site is.
En ja ik heb foto's gezien.
Wij hebben helemaal geen contact meer..quote:
Tijdens het vakkenvullen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal ik je vaker mijn bezigheden op het werk appen
Denk voor heel fok..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
Tjacka voelt zich gewoon te goed voor dit topic.
oh sorryquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal ik je vaker mijn bezigheden op het werk appen
Ik vind dit echt niks voor jou ben hevig teleurgesteldquote:
ja kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niks voor jou ben hevig teleurgesteld
Ga even eten halen bij de Thai nu brb.
Gewoon chick met goeie baan zoekenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja wat emo.gif je nou Elan
jij schept er altijd zo over op
toen had ik elke dag een kater en had ruzie met baasquote:
ohquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toen had ik elke dag een kater en had ruzie met baas
Is dat niet mooi en groot dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar ze woont nu in Amsterdam in een grachtenpandje is wel kut.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef xcachet het volgende:
Hier gaat mijn hartje altijd sneller van kloppen:
[ afbeelding ]
Zijn penis ook heeft hij een crush op jou of wat zou het zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef xcachet het volgende:
Hier gaat mijn hartje altijd sneller van kloppen:
[ afbeelding ]
Nee het is klein en gehorig en de buren spelen piano midden in de nacht.quote:
Oh, dus je ziet haar wel zitten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is klein en gehorig en de buren spelen piano midden in de nacht.
Ze gaat kijken naar 2 onder 1 kap in Baarn dus hopelijk kom ik in het Gooi te wonen waar ik thuishoor
Mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn penis ook heeft hij een crush op jou of wat zou het zijn.
Nee maar jij was altijd iemand die een zekere status had tog.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ga ontslag nemen elan is teleurgesteld in mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |