Sommige vallen nou ook wel weer mee.quote:
Voorál die blonde!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige vallen nou ook wel weer mee.
Maar die blonde
'Een op de vier Amerikanen weet niet dat de aarde om de zon draait. Dat blijkt uit een enquête van de National Science Foundation onder 2200 Amerikanen. Van de negen wetenschappelijke vragen die de respondenten werden voorgelegd, werden er gemiddeld 6,5 goed beantwoord.quote:
Daarom een dictatuur, ik wil niet dat dit soort mensen net zoveel zeggenschap hebben als ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'Een op de vier Amerikanen weet niet dat de aarde om de zon draait. Dat blijkt uit een enquête van de National Science Foundation onder 2200 Amerikanen. Van de negen wetenschappelijke vragen die de respondenten werden voorgelegd, werden er gemiddeld 6,5 goed beantwoord.
Minder dan de helft van de ondervraagden wist dat de mens is voortgekomen uit de evolutie van diersoorten en 39 procent van de Amerikanen wist dat het universum begon met een grote explosie.
Nou. Ik vraag me af hoeveel de Noord-Koreaanse bewoners van onze wereld wetenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom een dictatuur, ik wil niet dat dit soort mensen net zoveel zeggenschap hebben als ik.
Niets, nada, noppes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. Ik vraag me af hoeveel de Noord-Koreaanse bewoners van onze wereld weten
Wat een grappig concept.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:22 schreef Toto69 het volgende:
http://www.tomnod.com/nod/challenge/malaysiaairsar2014
Men zoekt met 25.000 mensen online naar mogelijke wrakstukken van het vliegtuig. Helaas is de boel overbelast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |