Beter als het gewoon weer lukt toch? Al is het maar de kostenbesparing. Je hebt morgen immers weer een hoop uren te wachtenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb echt te veel gegeten afgelopen dagen en blijf maar door gaan dus ik vrees van wel
wow. Leef jij ook nog.quote:
Dat zou wel heel baas zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oke erg vreemd om te zien zo met die ouders maar ik dacht je kreeg ook nog beelden van het daadwerkelijk gebruik.
Ook al heb ik de enige aflevering gezien hoop ik nooit geen volgende afleveringen te zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Valt JanCees even door de mand, of ik mis wellicht een geweldig programmaformat dat kan ook natuurlijk.
Ik was geslachtofferd door het systeem. Mijn vriendelijke mails met uitleg mochten niet baten deze keerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter als het gewoon weer lukt toch? Al is het maar de kostenbesparing. Je hebt morgen immers weer een hoop uren te wachten
[..]
wow. Leef jij ook nog.
Hoi Elan
Je zal mij wel gemist hebben. Ik ben de afgelopen tijd tot een nog groter persoon/betere user gegroeidquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik was geslachtofferd door het systeem. Mijn vriendelijke mails met uitleg mochten niet baten deze keer.
Maar dit kan toch nooit echt zijnquote:
Je bedoelt dat je nog meer bent gaan lijden aan zelfoverschatting?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zal mij wel gemist hebben. Ik ben de afgelopen tijd tot een nog groter persoon/betere user gegroeid
Zijn genoeg tokkies die wel keihard geilen op dat soort aandacht hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar dit kan toch nooit echt zijnwelke familie met gezond verstand zou zoiets nou echt doen voor tv zo?
![]()
Die modpositie zit wel goed hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nog meer bent gaan lijden aan zelfoverschatting?
Nu Don weg is had jij toch eigenlijk wel mod kunnen worden lees ik weer dat Typisch de belangrijkste kandidaat is, hoe kan dit.
Door zijn campagneteam.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nog meer bent gaan lijden aan zelfoverschatting?
Nu Don weg is had jij toch eigenlijk wel mod kunnen worden lees ik weer dat Typisch de belangrijkste kandidaat is, hoe kan dit.
kostenbesparing?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beter als het gewoon weer lukt toch? Al is het maar de kostenbesparing. Je hebt morgen immers weer een hoop uren te wachten
[..]
wow. Leef jij ook nog.
Hoi Elan
Hopelijk lacht heel Nederland ze dan ook vierkant uitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn genoeg tokkies die wel keihard geilen op dat soort aandacht hoor
Deze kwestie speelt nu al bijna een jaar beetje flauw om Tjacka weer de schuld te gevenquote:
hij geeft zn id nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 18:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Maak dan Happel mod voor het broodnodige tegengewicht,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |