Diezelfde mensen reageerden zo toen ik ze Elvis Costello liet horen:quote:Op maandag 10 maart 2014 21:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja maar ach, dat kun je ze niet kwalijk nemen. Die mensen zijn doof.
quote:Alleen na het horen van die nietszeggende en simpele mee-swing-intro en de eerste paar zinnen die ongelofelijk gecorceerd eruit komen, heb ik het wel gezien. Dat het zo zou zijn dat ik 95% van de muziek af zou kraken klopt totaal niet. Heb dan ook een best brede muzieksmaak, alleen is originaliteit, fijne instrumentals en vooral een goede stem voor mij wel erg belangrijk. Die hoorde ik niet bij dit nummer, geen van allen.
Ach ja, niet iedereen kon vooraan staan toen de smaak uitgedeeld werd.quote:Lachwekkend nep en slecht
Precies, ik dacht er nu pas aan toen ik eens wilde weten wat de gemiddeld MM rating is van Kane: een 2.3 ofzoquote:
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAHquote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies, ik dacht er nu pas aan toen ik eens wilde weten wat de gemiddeld MM rating is van Kane: een 2.3 ofzo![]()
MuMe heeft het niet zo op top-40-muziek, met name Nederlandse top-40-muziek.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies, ik dacht er nu pas aan toen ik eens wilde weten wat de gemiddeld MM rating is van Kane: een 2.3 ofzo![]()
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
De trofee voor slechtste Nederlandstalige band gaat naar Blof, overigens.
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen vrijwillig naar die meuk luisteren.
LA The Voices schijnt ook een band te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
Ja maar ze hebben zo'n diepe teksten.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
Oude werk is best leuk. Ik luister tegenwoordig nauwelijks nog Nederlandstalige muziek maar de eerste albums zijn prima Nederpop. Niet heel hoogstaand, maar ook absoluut niet slecht. Latere werk wordt irritant, inspiratieloos en vervelend.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:27 schreef DO2 het volgende:
Ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind Blof serieus wel prima muziek. Je moet alleen niet naar die teksten luisteren.
Zeg ik nu iets bizars?
En daar ging mijn drinken.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:28 schreef Moody het volgende:
[..]
LA The Voices schijnt ook een band te zijn.
Zeker zeker!! Ik heb zelfs haar 3voor12 sessie bijgewoondquote:Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey hipsters, hebben jullie Nadine Shah hier al eens behandeld? Klinkt erg fijn zeg
Ja, Majo kent haar persoonlijk. Ik vind haar album wel leuk, maar er zijn de laatste jaren veel van dit soort artiesten/albums uitgekomen.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey hipsters, hebben jullie Nadine Shah hier al eens behandeld? Klinkt erg fijn zeg
Die heb ik dan gemist. Wat waren de andere PJ Harvey wannabe's dan?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, Majo kent haar persoonlijk. Ik vind haar album wel leuk, maar er zijn de laatste jaren veel van dit soort artiesten/albums uitgekomen.
Alles wat hij maakt is toch redelijk saai? Pure veilige hitjes zijn het. Voor zover ik het ken, althans.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een vreselijk saai album van Pharrell zeg, echt geen reet aan.
Anna Calvi bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist. Wat waren de andere PJ Harvey wannabe's dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |