SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 10-03-2014 21:15:38 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Oh, gaan we weer?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
Oke ik ben weer gekalmeerd na dat akkefietje met VMS.
Kpd is 4 deuren verderquote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets mis mee, chicks diggen dat wel.
Wacht...verkeerde topic.
Maar wel in keldertje toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar post ik uit principe niet, jeweet
u mad cuz u broscience kip rijst en broccoli?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:22 schreef Weissman het volgende:
Yuri tief op naar de dietclup met je geniet momenten
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef LompeHork het volgende:
Oh tevens moet ik hier even melden dat ik nu keihard in een hoekje van de badkamer ga liggen huilen vanwege deze tt.
Mijn werk is gedaan hier.
Waarschijnlijk muziek maar ik ga het ook niet voor je opzoekenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef no1uknow het volgende:
Klokov, jij postte laatst iets voor mij, zag het in de trein op mobiel voorbij komen maar toen geen tijd om te luisteren en nu te lui om terug te zoeken, wat was het?
Ik kan hem wel waarderen, klinkt als een TT die wij neer hadden kunnen zetten. Maar als je mods wil dissen die hier modden kan je beter Smegmanus dissen.quote:
Hoho dat zou ik nooit doen in een tt. Dit is gewoon de originele.quote:
y de hatequote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarschijnlijk muziek maar ik ga het ook niet voor je opzoeken
Ik vind het een prachtige TT, dit luidt mijn terugkomst prima in.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kan hem wel waarderen, klinkt als een TT die wij neer hadden kunnen zetten. Maar als je mods wil dissen die hier modden kan je beter Smegmanus dissen.
#dagboekquote:Op maandag 10 maart 2014 21:39 schreef Push. het volgende:
Wetenschappelijke artikelen aan het produceren
#yolo #livingontheedge
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso nr2 ja
Maar dat is vast geen verrassing.
Goede TT vriend!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef LompeHork het volgende:
Oh nee wacht, ik moest huilen en de TT veranderen.
Ja Brinky.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:55 schreef stoeltafel het volgende:
Rijdt hier iemand motor? Zit te kijken naar mijn eerste motor, lastig lastig.
jaquote:Op maandag 10 maart 2014 21:55 schreef stoeltafel het volgende:
Rijdt hier iemand motor? Zit te kijken naar mijn eerste motor, lastig lastig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: het is geen link, geen tepel, het is in-in-indirect (spoiler, code-tag, tinyurl), klikken op eigen risico
niks leuks aan met mensen achteropquote:Op maandag 10 maart 2014 22:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meen je niet? kan je toch ook chicks meevragen
dan een chick zoeken met eigen motor en samen rijdenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niks leuks aan met mensen achterop
ze beïnvloeden de balans teveel
rijd liever alleen, moet er niet aan denken dat er wat gebeurd ofzo
haha nee man, ik ben echt zwaar anti dit soort shitquote:
hoezoquote:Op maandag 10 maart 2014 22:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha nee man, ik ben echt zwaar anti dit soort shit
kun je wel stoer doen maar die jongen maakt wel mooie schone optimale gainsquote:Op maandag 10 maart 2014 22:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha nee man, ik ben echt zwaar anti dit soort shit
gewoon, ik vind het overdreven lolquote:
7000 kcal in 1 maaltijd denk ik, iig die ik ooit geteld hebquote:Op maandag 10 maart 2014 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat is de grootste calorieinname die je ooit hebt gehad?
eating disorder, not even oncequote:Op maandag 10 maart 2014 22:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gewoon, ik vind het overdreven lol
zijn veel leukere, lekkere manieren om ook te gainen en te cutten lol
hierdoor ga je eten toch haten en tegenstaan ?
op een dag? meer dan 10kquote:Op maandag 10 maart 2014 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat is de grootste calorieinname die je ooit hebt gehad?
Dat verbaast me niet eens..Had 20 k bij jou verwacht.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, net genoeg gekomen om eenBestaat dat? Meestal toch van 6 personen of meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor een week te voeden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puur hypothetisch hè.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bestaat dat? Meestal toch van 6 personen of meer?
ja valt opzich mee ... ik denk als ik ga force feeden aka wedstrijdeten dat ik wel meer kan bereiken .. maar dan ga ik wel kotsen op een gegeven moment.. had ik toen een keer bij all in wok ook. Toen ging ik zwaar hard toetjes van de toetjesbar force feeden en i.c.m. die kannen bier stond ik half uur later al mijn gains uit te kotsen in een wc van een cafe lmaoquote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet eens..Had 20 k bij jou verwacht.
Ik wel een keer de 5k aangetikt.gaat snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Wat staat er in de lift in ethiopie?hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben kwart ethiopisch ..
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Wat staat er in de lift in ethiopie?wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
vijf centimeter hoger was vetterquote:Op maandag 10 maart 2014 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, net genoeg gekomen om een Ethiopische familie van 4 voor een week te voeden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Klopt, jouw gewicht staat gelijk aan 4 Ethiopiërs.
hahah vatosquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey Sapquote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso nr2 ja
Maar dat is vast geen verrassing.
quote:
hnnng.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:36 schreef dreamerbulk het volgende:
maar wel mijn lul is wel ethiopisch gelukkig
jij bent echt de vetste, broquote:Op maandag 10 maart 2014 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wist niet dat je me zo een vette gozer vond man. Thanks.
Wat is dat nou weer?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:42 schreef dreamerbulk het volgende:
sick deadlift genetics
[ afbeelding ]
Ja heerlijk man, zat al maanden op die track te wachten.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VMS, die track hé, fuck. Hele dag op replay.
Dat is ook niet aardig zeg. Waarom zeg je zoiets onaardigs THEFXR?quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]zijn kop zou eens op een unicorn moeten
Feels.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oh noes it has happened again.
[ afbeelding ]
quote:
Gemiddeld na 24jr geen leven meer in te bekennen?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:36 schreef dreamerbulk het volgende:
maar wel mijn lul is wel ethiopisch gelukkig
hahahahahahaquote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oh noes it has happened again.
[ afbeelding ]
True, heb hem uit een mixje maar daarin klonk hij beter ofzo.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel vet, maar word een beetje moe van die "hjlelejele" of zo.
quote:
No1uknow heeft een goede smaakquote:Op maandag 10 maart 2014 22:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat weet jij nu van muziek man? Niks weet je!
Polonaise jonge.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik twijfelde al, wtf, hoe noemen ze dan bolonaise of zo, wanneer mensen in een rij achter elkaar gaan dansen en shit
bolonaisequote:Op maandag 10 maart 2014 22:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik twijfelde al, wtf, hoe noemen ze dan bolonaise of zo, wanneer mensen in een rij achter elkaar gaan dansen en shit
TWIXquote:Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef no1uknow het volgende:
hoe noem je twee negers in een slaapzak?
homo'squote:Op maandag 10 maart 2014 22:51 schreef no1uknow het volgende:
hoe noem je twee negers in een slaapzak?
babyquote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef dreamerbulk het volgende:
Het is 30 cm lang en laat een vrouw de hele nacht janken..
Een big black cockerino.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef dreamerbulk het volgende:
Dimachaerusquote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef dreamerbulk het volgende:
iets met diefstalquote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef no1uknow het volgende:
wat is de overeenkomst tussen een fiets en een neger?
idd iets met stelen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:52 schreef no1uknow het volgende:
wat is de overeenkomst tussen een fiets en een neger?
ojaquote:Op maandag 10 maart 2014 22:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nope
ze werken beide alleen met een ketting
[ afbeelding ]
Het is kort en het is kaalquote:
xDquote:Op maandag 10 maart 2014 22:54 schreef no1uknow het volgende:
wat is het verschil tussen een jood en een pizza?
maar ze waren al dood als ze de oven ingingenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:55 schreef no1uknow het volgende:
een pizza gilt niet als 'ie de oven in gaat
leuk aziaatjequote:Op maandag 10 maart 2014 22:56 schreef seto het volgende:
[..]
maar ze waren al dood als ze de oven ingingen
xDquote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef no1uknow het volgende:
wat is het verschil tussen seto en een emmer stront?
Niks?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef no1uknow het volgende:
wat is het verschil tussen seto en een emmer stront?
Diezelfde polonaise(bolognese) twee weken laterquote:
sinds wanneer zijn die dingen zo belachelijk groot?quote:
sinds enkele weken broquote:Op maandag 10 maart 2014 22:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn die dingen zo belachelijk groot?
[dagboek] vandaag legday gehad maar het squatrek was constant bezet![]()
[/dagboek]
voel me nu kut incompleet
Sowieso met baard en ik gok kruising tussen bruin en rossig haar, heb ik het goed?quote:
fucking eargasm.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
Oke, laatste dope track die ik vandaag share:
xxxquote:Op maandag 10 maart 2014 23:03 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, Awesome_, Fanta, No1 voelen mij echt aan qua mp3'z. Lobi.
Nightgainz maken, kalinoches xoxooxoxo
Ah ja die ken ik..vette tune, beetje weird maar lekker.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:03 schreef Xa1pt het volgende:
Het begint weer weer te worden om dit soort tracks te draaien.
Wel baard en ook bruin maar dan meer richting donker. Rossig niet echt.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sowieso met baard en ik gok kruising tussen bruin en rossig haar, heb ik het goed?
quote:
Vorm van de baard is zeker wel foutquote:Op maandag 10 maart 2014 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel baard en ook bruin maar dan meer richting donker. Rossig niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Vorm van de baard is zeker wel foutvoor schut, jij staat het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
[..]
[..]
Vorm van de baard is zeker wel foutklokov alles goed!?!?!?!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: godver net te laat
[..]
Vorm van de baard is zeker wel foutKlopt ja die is wel fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee geen neckbeard, maar ook geen zieke houthakkersbaard.
alles van klimeks vrind, allezquote:Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, ik zei net laatste maar deze is echt nog doper dan die vorige:
Zeker nice.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, ik zei net laatste maar deze is echt nog doper dan die vorige:
Eh wat doe je voor werk?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef stinkie het volgende:
Morgen met collega's trainen. Mijn bench stats zijn het laagst. Een ervan is een vrouw![]()
Je vrouwelijke collega bencht meer dan jij?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef stinkie het volgende:
Morgen met collega's trainen. Mijn bench stats zijn het laagst. Een ervan is een vrouw![]()
Oh wauw.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef stinkie het volgende:
Ik zou gewoon een blessure faken.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou me echt niet durven vertonen dan.
diezelfde bolognese een week laterquote:
Maandag? Want dan start hun 7 daagse weekend?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:13 schreef dreamerbulk het volgende:
Wat is de meest verwarrende dag voor negers?
[..]
diezelfde bolognese een week later
lolledquote:Op maandag 10 maart 2014 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maandag? Want dan start hun 7 daagse weekend?
Ik schrok nu alquote:Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso ga ik zondag een topic maken in klb dat ik moederdag of zo ben vergeten. Duizenden hartverzakkingen weer.
Allemaal kantoorridders.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eh wat doe je voor werk?
Wat zijn je bench stats?
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je vrouwelijke collega bencht meer dan jij?
Ik probeer er deze keer wel een rug of benen sessie van te makenquote:
veul te snel johquote:
Maar toch was het even eng toch? In klb heb je de meeste mensen over de zeik denk ik.quote:
Maak een post over dat je moeder teleurgesteld was dat je alleen een bos bloemen hebt gekochtquote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
Of zal ik het nu doen? Als in: ik ben het gisteren vergeten?
too soon brahquote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
Of zal ik het nu doen? Als in: ik ben het gisteren vergeten?
Je houdt onze afspraak nog intact.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
Grapje klokov, jij bent ook wel een goede user.
Hoi, ik ben Xaipt.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haai even voorstellen, ik ben fantastic en wie ben jij?
jwowquote:Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kijk hoe konkergroot ik ben
[ afbeelding ]
Precies man. Is al genoeg ellende in de wereld. Ik zeg altijd maar zo 'haten is verlaten'ja togquote:Op maandag 10 maart 2014 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je houdt onze afspraak nog intact.
Goed man!
Naja doe zondagavond wel. Dan schrikt iedereen zich helemaal de vinketering in.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
awesome, post wel link in deze topicje oke
Goedzo, je bent een engeltje.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Precies man. Is al genoeg ellende in de wereld. Ik zeg altijd maar zo 'haten is verlaten'ja tog
Met jou kan ik praten.quote:
ja sws zondagquote:Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Naja doe zondagavond wel. Dan schrikt iedereen zich helemaal de vinketering in.
mehquote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah jammer... Ik heb het al verpest..check klb.
Mensen trappen er al in.
wowquote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mensen trappen er al in.
Damn jij bent echt next level draakquote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mensen trappen er al in.
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn jij bent echt next level draak
zou dit niet pikken awesome
quote:
Ik weet niet wat erger is.. Een topic idee jatten of mensen die gaan huilen erom. Come on het is maar een forum.quote:
Hij kan die truc nog een keer doen, genoeg domme koeien in klb.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Awesome had sws een beter topic geleverd.
Topic idee jatten is erger grtjsquote:Op maandag 10 maart 2014 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet wat erger is.. Een topic idee jatten of mensen die gaan huilen erom. Come on het is maar een forum.
Tering mensen niet zo butthurt.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een topic idee jatten is sowieso fucking erger.
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goedzo, je bent een engeltje.
[ afbeelding ]
I feel you bro. Zonde.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef Awesome_ het volgende:
Zit gvd voor jullie vermaak die kk gif te maken en wat krijg ik?? STANK VOOR KANKER DANK
Die heb ik al een tijdje geleden afgeplakt.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:39 schreef Montelly het volgende:
Ik heb de webcam van mijn laptop toch maar afgeplakt, kreeg een onbehaaglijk gevoel bij het fappen.
bby je kan over een maandje diezelfde grap maken.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:40 schreef Awesome_ het volgende:
en dan zo'n karig OP ook nog. Ik had er een hele soap van gemaakt. Oh mijn gucci....
kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |