Sowieso met baard en ik gok kruising tussen bruin en rossig haar, heb ik het goed?quote:
fucking eargasm.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:00 schreef VMSDKR het volgende:
Oke, laatste dope track die ik vandaag share:
xxxquote:Op maandag 10 maart 2014 23:03 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, Awesome_, Fanta, No1 voelen mij echt aan qua mp3'z. Lobi.
Nightgainz maken, kalinoches xoxooxoxo
Ah ja die ken ik..vette tune, beetje weird maar lekker.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:03 schreef Xa1pt het volgende:
Het begint weer weer te worden om dit soort tracks te draaien.
Wel baard en ook bruin maar dan meer richting donker. Rossig niet echt.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Sowieso met baard en ik gok kruising tussen bruin en rossig haar, heb ik het goed?
quote:
Vorm van de baard is zeker wel foutquote:Op maandag 10 maart 2014 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel baard en ook bruin maar dan meer richting donker. Rossig niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Vorm van de baard is zeker wel foutvoor schut, jij staat het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
[..]
[..]
Vorm van de baard is zeker wel foutklokov alles goed!?!?!?!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: godver net te laat
[..]
Vorm van de baard is zeker wel foutKlopt ja die is wel fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee geen neckbeard, maar ook geen zieke houthakkersbaard.
alles van klimeks vrind, allezquote:Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, ik zei net laatste maar deze is echt nog doper dan die vorige:
Zeker nice.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
Gvd, ik zei net laatste maar deze is echt nog doper dan die vorige:
Eh wat doe je voor werk?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef stinkie het volgende:
Morgen met collega's trainen. Mijn bench stats zijn het laagst. Een ervan is een vrouw![]()
Je vrouwelijke collega bencht meer dan jij?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef stinkie het volgende:
Morgen met collega's trainen. Mijn bench stats zijn het laagst. Een ervan is een vrouw![]()
Oh wauw.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef stinkie het volgende:
Ik zou gewoon een blessure faken.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou me echt niet durven vertonen dan.
diezelfde bolognese een week laterquote:
Maandag? Want dan start hun 7 daagse weekend?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:13 schreef dreamerbulk het volgende:
Wat is de meest verwarrende dag voor negers?
[..]
diezelfde bolognese een week later
lolledquote:Op maandag 10 maart 2014 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maandag? Want dan start hun 7 daagse weekend?
Ik schrok nu alquote:Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso ga ik zondag een topic maken in klb dat ik moederdag of zo ben vergeten. Duizenden hartverzakkingen weer.
Allemaal kantoorridders.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eh wat doe je voor werk?
Wat zijn je bench stats?
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je vrouwelijke collega bencht meer dan jij?
Ik probeer er deze keer wel een rug of benen sessie van te makenquote:
veul te snel johquote:
Maar toch was het even eng toch? In klb heb je de meeste mensen over de zeik denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |