Eh wat doe je voor werk?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef stinkie het volgende:
Morgen met collega's trainen. Mijn bench stats zijn het laagst. Een ervan is een vrouw![]()
Je vrouwelijke collega bencht meer dan jij?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef stinkie het volgende:
Morgen met collega's trainen. Mijn bench stats zijn het laagst. Een ervan is een vrouw![]()
Oh wauw.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef stinkie het volgende:
Ik zou gewoon een blessure faken.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:11 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou me echt niet durven vertonen dan.
diezelfde bolognese een week laterquote:
Maandag? Want dan start hun 7 daagse weekend?quote:Op maandag 10 maart 2014 23:13 schreef dreamerbulk het volgende:
Wat is de meest verwarrende dag voor negers?
[..]
diezelfde bolognese een week later
lolledquote:Op maandag 10 maart 2014 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maandag? Want dan start hun 7 daagse weekend?
Ik schrok nu alquote:Op maandag 10 maart 2014 23:16 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso ga ik zondag een topic maken in klb dat ik moederdag of zo ben vergeten. Duizenden hartverzakkingen weer.
Allemaal kantoorridders.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eh wat doe je voor werk?
Wat zijn je bench stats?
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je vrouwelijke collega bencht meer dan jij?
Ik probeer er deze keer wel een rug of benen sessie van te makenquote:
veul te snel johquote:
Maar toch was het even eng toch? In klb heb je de meeste mensen over de zeik denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |