SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Eleiko op 10-03-2014 13:06:51 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
ok roast ... :S :Squote:Op maandag 10 maart 2014 12:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n rukker die elk kwartier staat te roken voor de ingang van de RBS of ABNAMRO, checkend of er nog wat lekkers richting de Club Sportive loopt.
Ik zit er niet ver naast i.i.g.quote:
En roken maakt je bijzonder coolquote:Op maandag 10 maart 2014 13:26 schreef seto het volgende:
echte bazen roken gewoon
je moet er toch beetje cool uit zien
quote:
Zelf 6 jaar gerookt. Mijn antwoord blijft neequote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:33 schreef seto het volgende:
ik zie cor al staan in de dancing en dan als chicks vragen of hij een vuurtje heeft hij zo "nee ik rook niet heh, dat is slecht voor je" en die wijven zo van [ afbeelding ]
wat een loser hahah
hngggngngngnggngquote:
bennie gebantquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:36 schreef Awesome_ het volgende:
terwyl de echte mannen gewoon ff hun zippo flashen en vervolgens drankje aanbieden, knipoogje hier, arm aanraken daar. Zo worden de vrouwtje versiert vandaag de dag cor
schrijf je mee ofnie
Bepaal ik lekker zelf wel vieze vuile drugsgerbruikerquote:
0 notes hierquote:Op maandag 10 maart 2014 14:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
bennie gebant
Heb wel waarschuwing en notes erbij.Gelukkig begrepen ze dat het kinky bedoeld was.
Hehe. Gelukkig kan ik wel gewoon eten. Mensen die dat zgn niet kunnen na xquote:Op maandag 10 maart 2014 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Bepaal ik lekker zelf wel vieze vuile drugsgerbruiker
Hehe ja en klagen over de dinsdagdipquote:Op maandag 10 maart 2014 14:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hehe. Gelukkig kan ik wel gewoon eten. Mensen die dat zgn niet kunnen na x
Gisteren 2000kcal in 1 maaltijd weggerukt, nog geen 18 uur na x gebruik. Niets geen dip.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Hehe ja en klagen over de dinsdagdip
Self fullfilling prophecy.
Ik ging altijd kaascroissantjes halen en wat te drinken. Zag je andere mensen met grote () ogen altijd kijken
. Hoe krijg je t weg vragen ze zich af
. Gewoon geen pussy zijn.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren 2000kcal in 1 maaltijd weggetjapt, nog geen 18 uur na x gebruik. Niets geen dip.
met je masterracequote:Op maandag 10 maart 2014 14:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kan dit soort opmerkingen van een manlet niet serieus nemen
[ afbeelding ]
100 kilo, u mirrin' ?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef fathank het volgende:
[..]
met je masterrace
Lol jij bent vast zo'n lange skinnyfat slungel
WOW JIJ BENT ECHT KANKERRUIG MANquote:Op maandag 10 maart 2014 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren 2000kcal in 1 maaltijd weggerukt, nog geen 18 uur na x gebruik. Niets geen dip.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WOW JIJ BENT ECHT KANKERRUIG MAN
LEER MIJ HOE IK ZOALS JOU KAN WORDEN
euhm neequote:
GRWOON EEN KANKERZIEKE KUT ZIJNquote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WOW JIJ BENT ECHT KANKERRUIG MAN
LEER MIJ HOE IK ZOALS JOU KAN WORDEN
Ik heb een te groot ego om andere te "mirin" (quote:
Lekker daggerenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hngggngngngnggng
ziek schuurnummer
Schoolplein, bejaardentehuis, aquagym, yoga/pilatus.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:20 schreef Klokov het volgende:
No1uknow, u dig?
[..][ afbeelding ]
Waar kan je eigenlijk vrouwen versieren op jouw leeftijd Cor?
Je ego is futiel.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb een te groot ego om andere te "mirin" () op andere mensen. Iedereen is inferieur.
Net als jouw mening in dit geval.quote:
Oh in het algemeen genomen. Je zei "je ego" waarbij ik dacht dat je specifiek op mijn ego doelde. (Wat overigens vrij groot is. Ik moet altijd 2x met de lift.)quote:Op maandag 10 maart 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Het ego is futiel.
Dat zeggen als je zelf 180 bentquote:Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef Montelly het volgende:
Dat is toch minimale next top model lengte bij de vrouwtjes?
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef Montelly het volgende:
dat zijn ook echt lekkere wijvenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef Montelly het volgende:
crematoriumquote:Op maandag 10 maart 2014 14:20 schreef Klokov het volgende:
No1uknow, u dig?
[..][ afbeelding ]
Waar kan je eigenlijk vrouwen versieren op jouw leeftijd Cor?
Dit is waar. Ik dis deze week geen Gymmembers meer.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:39 schreef VMSDKR het volgende:
Stelletje kankersukkels we zouden een eenheid moeten zijn, zitten jullie in je periode ofzo.
Geen lengte.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:40 schreef VMSDKR het volgende:
Weet je wat ik zonet dacht?
Hoe moeilijk je ook hard faalt in het leven, je kan altijd trainen en lean as fuck worden.
Geen baan? NP
Geen relatie? NP
Geen geld? NP
AESTHETHICS.
Shoutout naar Dimachaerus.
Ik had jou verstandiger verwacht Cor - jammer dat je zo hard je best doet om bij het 'coole' groepje te horen. Erg jammer, ik had dit niet achter jou gezochtquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:39 schreef VMSDKR het volgende:
Stelletje kankersukkels we zouden een eenheid moeten zijn, zitten jullie in je periode ofzo.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had jou verstandiger verwacht Cor - jammer dat je zo hard je best doet om bij het 'coole' groepje te horen. Erg jammer, ik had dit niet achter jou gezocht
#teametha
Ik ben 1.81 weeniehoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga vanaf nu iedereen complimentjes geven over hun lengte.
Dima Feli, je kan staand beffen!
Yuri en Henk Feli, jullie zijn even lang als ik!
lol @ die voiceoverquote:Op maandag 10 maart 2014 14:56 schreef stoeltafel het volgende:
Dit vind ik niet zo mooi http://www.skoften.net/vi(...)n_in_een_handomdraai
das wel lang voor een meisjequote:
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:30 schreef Eleiko het volgende:
Er staat nog geen streep door zijn naam...
Zeta idd.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik denk eerder zeta met die foto van die salami
quote:Op maandag 10 maart 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
ahahaha eigen schuld larry lol met je steroidenkarma haha
Klassiek gevalletje Godwin. LompeHork gaat dit niet leuk vinden.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:45 schreef Montelly het volgende:
Elke scheet hier gaat door het gestapo beleid.
heb true detective pilot gekeken was wel interessant hoorquote:
de laatste paar afleveringen waren wel wat zwakker moet ik toegevenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
heb true detective pilot gekeken was wel interessant hoor
wou dat ff delen nou daag
Niet verwonderlijk, gezien dat een deel van de posters kleuterschoolniveau nog niet ontgroeid is.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:45 schreef Montelly het volgende:
Je bent gewoon een beest aan het worden. Feli!!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:49 schreef G.R.S. het volgende:
Die crosstrainers zijn niet meer te vertrouwen. Level 15 voelt aan als level 8
Of je maakt progressie.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:49 schreef G.R.S. het volgende:
Die crosstrainers zijn niet meer te vertrouwen. Level 15 voelt aan als level 8
Dat is dan wel weer jammer om te horen.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:49 schreef seto het volgende:
[..]
de laatste paar afleveringen waren wel wat zwakker moet ik toegeven
moet de finale nog kijken, hoop dat ie super goed wordt vriend!!!
ja. Neequote:Op maandag 10 maart 2014 16:57 schreef fathank het volgende:
Iemand wel eens op Malta geweest? Is 't wat? Je schijnt er goed te kunnen wrakduiken iemand ervaring mee?
Jij vindt iedereen raar maar dat is omdat je zelf wereldvreemd bentquote:Op maandag 10 maart 2014 17:01 schreef seto het volgende:
ik kende wel ooit iemand uit malta
maar dat was een beetje een raar figuur
dus ik zou er niet heen gaan
Sorry, ik ben een beetje van slag. Wacht al 3 week op mijn bestelling. Ze zijn net langs geweest toen ik niet thuis wasquote:
Dankjewelquote:Op maandag 10 maart 2014 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beest aan het worden. Feli!!
Kan ook. Zo'n oudje naast me was aan het trainen op level 9. Normaal trainen zij op level 5/6.quote:
Heb je een werkdag van 32 uur gemaakt?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:25 schreef Montelly het volgende:
Eerste werkdag zit erop32 uur
..i will survive
wow kan niet geloven dat 32 uur geleden zaterdag wasquote:Op maandag 10 maart 2014 17:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je een werkdag van 32 uur gemaakt?
Gewoon zondagquote:Op maandag 10 maart 2014 17:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wow kan niet geloven dat 32 uur geleden zaterdag was
Fapathon gezet zeker dit weekend op mirrin' real estate?quote:
haha jij weet broerquote:Op maandag 10 maart 2014 17:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fapathon gezet zeker dit weekend op mirrin' real estate?
...quote:Op maandag 10 maart 2014 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga morgen met school fitnessen
ik ga denk ik hele les curlen lol
Nieuw programma ben nog bezig met gewichten opbouwenquote:Op maandag 10 maart 2014 17:59 schreef Beach het volgende:
[..]
...
Laat juist je alpha status aan de chicks blijken door een nieuw dl pr te zetten.
doei montelloquote:Op maandag 10 maart 2014 16:45 schreef Montelly het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2014 17:34 schreef chocofrog het volgende:
Ongeveer een jaar geleden bedacht ik het onderstaande. Nu ik (sinds gisteren) op FOK! zit, wil ik het graag op FOK! zetten. Lees het, denk er over na, en dan lees ik graag jullie reacties.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afschaffen
Stel nou dat op een dag al het geld wordt afgeschaft. Dat je nergens meer voor hoeft te betalen. De bakker geeft zijn brood gratis weg, de meubelmaker maakt gratis meubels en de autodealer geeft zijn auto's gratis weg (zie ook kopje “delen”). De bakker moet natuurlijk wel meel hebben om zijn brood te bakken, maar dat krijgt hij gratis van de molenaar, en die krijgt zijn graan weer gratis van de boer die het verbouwd. Ook de meubelmaker krijgt gratis hout van de houthakker, en de autodealer krijgt zijn auto’s gratis van de fabriek, die ook weer gratis aan zijn onderdelen komt.
Natuurlijk zijn de voorbeelden van molenaar en houthakker wat ouderwets omdat het tegenwoordig allemaal fabrieken zijn, maar ook die kunnen alles gratis doen. De werknemers hoeven ze namelijk niet te betalen, want ze kunnen toch gratis brood, meubels en al het andere dat ze nodig hebben krijgen.
Dieven en bankiers
Een groot voordeel is natuurlijk dat er niet meer gediscrimineerd kan worden op grond van arm of rijk, maar men zal (hoop ik) toch nooit allemaal hetzelfde worden en als je wilt discrimineren of buitensluiten vind je altijd wel wat.
Een ander groot voordeel zal zijn dat diefstal niet meer nodig is. Hooguit voor een uniek voorwerp dat zeer gewild is bij bepaalde mensen die het niet hebben, maar het zal veel sporadischer worden (zie ook kopje “delen”).
Een nadeel, zou je denken, is dat bankiers, politieagenten en alle andere beroepen die rechtstreeks met geld of diefstal te maken hebben verdwijnen (de politie blijft natuurlijk nog wel bestaan voor moordzaken en zo), omdat ze overbodig zijn geworden. Dit zie ik niet als probleem, maar als oplossing voor al die mensen die veel overwerken en daar soms zelfs doodziek of –ongelukkig van worden. De mensen wiens beroep uitsterft, gaan meehelpen bij andere beroepen. Het gevolg is dat iedereen meer tijd over heeft om op vakantie te gaan, of gewoon thuis te gaan lezen, TV kijken, sporten, spelletjes spelen, muziek te maken/luisteren, uit te slapen of wat je dan ook maar graag doet.
Delen
Een stapje verder is dat mensen dingen gaan delen met onbekenden omdat ze toch niet bang hoeven te zijn dat het gestolen wordt, omdat mensen het toch gratis kunnen krijgen. Mensen laten hun sleutel in hun auto/brommer/fiets/boot zitten en plakken er een briefje op dat de banden wat zacht zijn / dat ze het graag weer om 8 uur terug willen / of de lener de ingebouwde radio op de zelfde zender wil laten en iedereen die langs komt kan gebruik maken van het voertuig of ander voorwerp.
Dichter bij elkaar
Ik denk dat dit de mensen dichter bij elkaar zou brengen, omdat jaloezie en daarmee veel andere narigheid zal ophouden met bestaan.
Vast niet
Ik ben nou ook weer niet zo naïef dat ik denk dat het zal lukken om het eeuwenoude gebruik van geld / andere ruilmiddelen in één keer af te schaffen, maar ik geloof dat een beetje out-of-the-box-denken geen kwaad kan.
Fuck dat, dit is je kans om bitches te (im)pressen.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nieuw programma ben nog bezig met gewichten opbouwen
lmao @ geen diefstal en geen politiequote:
Ben je niet met haar mee gegaan?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Hehe mijn zus gaat vandaag voor het eerst sinds 8 jaar weer naar de gym.
Lache manquote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Klokov het volgende:
Ik heb er ook 1 gemaakt van de BBW-lovers
[ afbeelding ]
(Sorry Jacqueline)
damn onderbuikz..quote:Op maandag 10 maart 2014 18:35 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom is mn kont aan de voorkant ook aanwezig man
Ja mijn zus is echt zon girly girl...die de smith verkiest boven een losse stang.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:32 schreef Klokov het volgende:
Neem haar een keer mee naar jouw gym, even de fijne kneepjes bijbrengen of crossfit je alleen nog maar?
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:35 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom is mn kont aan de voorkant ook aanwezig man
quote:
Sorry, kan niet zo goed paintenquote:
Het siert je welquote:Op maandag 10 maart 2014 18:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind wel een mooie kleur, soort kersenhout
Jij bent toch ook bordeauxrood?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vind wel een mooie kleur, soort kersenhout
Ik zou wellicht wel crossfitten als ze alle bullshit eruit halenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja mijn zus is echt zon girly girl...die de smith verkiest boven een losse stang.
Haar in een gym vol met losse meuk brengen vind ze niks.
Ik loop nu 2/3 keer per week hard. 2 keer krachttraining en nog crossfit.
Maar ik irriteer me aan die kipping shit. Ik doe dat niet.
godverdomme wat ben je ook een geitquote:Op maandag 10 maart 2014 18:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent toch ook bordeauxrood?
Latina->indianen bloed etc.
Kun je sarcasme niet herkennen, misschien ben je wel autistisch, eikel.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
godverdomme wat ben je ook een geit
De olympische- en powerlift skills die je ontwikkeld zijn wel nice.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik zou wellicht wel crossfitten als ze alle bullshit eruit halen
son, i am disappointquote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kun je sarcasme niet herkennen, misschien ben je wel autistisch, eikel.
[..]
De olympische- en powerlift skills die je ontwikkeld zijn wel nice.
Je hoeft het niet direct op autisme af te schuiven Fanta, ik denk dat Etha van iets anders last heeft...quote:Op maandag 10 maart 2014 18:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kun je sarcasme niet herkennen, misschien ben je wel autistisch, eikel.
[..]
De olympische- en powerlift skills die je ontwikkeld zijn wel nice.
Hahah jezus.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je hoeft het niet direct op autisme af te schuiven Fanta, ik denk dat Etha van iets anders last heeft...
+ klopt maar kaoloduur om 1 keer in de week olympic lifting te doen en amper vrije uren hier in 050
Inderdaad, zal vast een aapje uit de mouw komen. Bitch zal het verdiend hebben.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef dreamerbulk het volgende:
ik wil de andere kant van het verhaal wel eens horen
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met jouw korte lontje zie ik jou dat ook wel doen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
staat er ook bij he, looking @ other dudes(cocks)quote:Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Inderdaad, zal vast een aapje uit de mouw komen. Bitch zal het verdiend hebben.
Dit.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef dreamerbulk het volgende:
ik wil de andere kant van het verhaal wel eens horen
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef Montelly het volgende:
met mijn poppetje gaat gelukkig alles goed.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/renne(...)012592697344/photo/1
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Inderdaad, zal vast een aapje uit de mouw komen. Bitch zal het verdiend hebben.
Deze zit...BAMquote:Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
gvd lelijk voetenbankjequote:Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
laatst heeft jb dat ook gedaanquote:Op maandag 10 maart 2014 18:51 schreef Awesome_ het volgende:
Zijn biefstuk helemaal doorgebakken of zo..
Bier niet koud genoeg. Ik gaf mijn ex een keer een biertje wat maar 1 uur in de koeling had gestaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:51 schreef Awesome_ het volgende:
Zijn biefstuk helemaal doorgebakken of zo..
Maar je hebt wel wat geleerd. En daar gaat het om.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Bier niet koud genoeg. Ik gaf mijn ex een keer een biertje wat maar 1 uur in de koeling had gestaan.
Nu ga ik met 4 vingers aan 1 hand door het leven.
Klopt ik pak geen bier meer voor ze.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar je hebt wel wat geleerd. En daar gaat het om.
quote:Op maandag 10 maart 2014 18:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar je hebt wel wat geleerd. En daar gaat het om.
reebok crossfit Bijlmer. 75 euro/maand of 15 losse sessiequote:Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah jezus.
Ik betaal nu 35 euro per maand...een certified crossfit school en een ex-powerlifter+bodybuilder die les geeft.
Wel nice...meeste scholen zijn echt super duur.
Damn...en dat is dan ook nog redelijk goedkoop ik heb prijzen van 100 euro gehoord.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
reebok crossfit Bijlmer. 75 euro/maand of 15 losse sessie
Je vriending poppetje noemenquote:Op maandag 10 maart 2014 18:50 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een onzinprijsquote:Op maandag 10 maart 2014 19:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
reebok crossfit Bijlmer. 75 euro/maand of 15 losse sessie
was het maar zoquote:
jacky doe progressiepic, dm mag ook hequote:
Zuchtquote:Op maandag 10 maart 2014 19:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
75 euro per maand of 15 euro voor een losse sessie.
Lol deze man wil dat ik met zo eindig als die chick die hij net postte. #ethawillbeatmyass #durftepratenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
jacky doe progressiepic, dm mag ook he
Je bent de midgetmeetlat (die gaat t/m 1.50m) vergeten.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:23 schreef Klokov het volgende:
Ik heb er ook 1 gemaakt van de BBW-lovers
[ afbeelding ]
(Sorry Jacqueline)
75 / 5 = 15quote:
HOU JE OP!!!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
75 / 5 = 15
4 sessies = 4 * 15 = 60 euro
5 sessies = 5 * 15 = 75 euro
6 sessies = 6 * 15 = 90 euro
Vanaf les 6 maak je als het ware dus winst als je een abonnement hebt t.o.v. steeds losse sessies kopen, begrijp je?
Wat dit dat voor school?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:57 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga morgen met school fitnessen
ik ga denk ik hele les curlen lol
Als ik jou was zou ik dus bij jezelf nagaan hoevaak je per maand wil gaan. Op basis van mijn zojuist geposte rekenmodel kun je dan beslissen in welke vorm je deel gaat namen aan de crossfitsessies.quote:
Oh, LOL XDDDDDquote:Op maandag 10 maart 2014 19:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jackie bedoelt met onzinprijs dat het kaolo duur is.
Ik weet dat heel veel mbo-opleidingen dat doen. Op het hbo heb je nooit sport maar op mbo gaat men vaak 1x per week naar een sportschool.quote:
Voor alle echte alpha's die geen vrouw kunnen vinden in Nederlandquote:
ik voel seksuele spanningquote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ligt eraan, zul je me achteraf ook zuigen?
pure humor dat programmaquote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef Champy het volgende:
[..]
Voor alle echte alpha's die geen vrouw kunnen vinden in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks brah straks ff checkenquote:
dat merk ik vaker bij fokkers, dat ze te lui zijn, hoe komt dat toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef no1uknow het volgende:
Klokov, jij postte laatst iets voor mij, zag het in de trein op mobiel voorbij komen maar toen geen tijd om te luisteren en nu te lui om terug te zoeken, wat was het?
geen ideequote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat merk ik vaker bij fokkers, dat ze te lui zijn, hoe komt dat toch?
HES, hier heb je jaar 1 & 2 sport.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
"You never know when or why it's good to miss a flight."Zo'n gast op misc over het vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:This may sound crazy but could they have flown too high and gone into space?![]()
Hardop gelachen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo'n gast op misc over het vliegtuig
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
"You never know when or why it's good to miss a flight."Goede naam man. Was vast een terrorist die het vliegtuig had gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede stunt om daar nu ook full body scanners te plaatsen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede naam man. Was vast een terrorist die het vliegtuig had gemist.
ingetunedquote:Op maandag 10 maart 2014 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
Oke ik ben weer gekalmeerd na dat akkefietje met VMS.
From russia with love begint zo
Dit jaquote:Op maandag 10 maart 2014 20:38 schreef Montelly het volgende:
Godver wat moeten die meiden toch wanhopig zijn om met die boeren te gaan
plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 10 maart 2014 20:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Tevens verbaas ik me over de arrogantie van die mannen
Growing a ponytailquote:
lolnee, dat programma is nog geforceerder dan Klokov's lengtegrapjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:45 schreef Montelly het volgende:
ik kijk liever adam zoekt eva, heerlijk die tietjes in de natuur
wat een crule opmerkingquote:
180 musclerace hierquote:
en daarom zit je maar op fok?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is wetenschappelijk onderzocht dat tv kijken je dommer maakt.
of nietquote:Op maandag 10 maart 2014 21:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
er komt een dag dat fok mij rijk gaat maken
ik versta die taal, zou die chicks allang hosselenquote:
Mocht je willenquote:
Lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |