Hehe. Gelukkig kan ik wel gewoon eten. Mensen die dat zgn niet kunnen na xquote:Op maandag 10 maart 2014 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Bepaal ik lekker zelf wel vieze vuile drugsgerbruiker
Hehe ja en klagen over de dinsdagdipquote:Op maandag 10 maart 2014 14:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hehe. Gelukkig kan ik wel gewoon eten. Mensen die dat zgn niet kunnen na x
Gisteren 2000kcal in 1 maaltijd weggerukt, nog geen 18 uur na x gebruik. Niets geen dip.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Hehe ja en klagen over de dinsdagdip
Self fullfilling prophecy.
Ik ging altijd kaascroissantjes halen en wat te drinken. Zag je andere mensen met grote () ogen altijd kijken
. Hoe krijg je t weg vragen ze zich af
. Gewoon geen pussy zijn.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren 2000kcal in 1 maaltijd weggetjapt, nog geen 18 uur na x gebruik. Niets geen dip.
met je masterracequote:Op maandag 10 maart 2014 14:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kan dit soort opmerkingen van een manlet niet serieus nemen
[ afbeelding ]
100 kilo, u mirrin' ?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef fathank het volgende:
[..]
met je masterrace
Lol jij bent vast zo'n lange skinnyfat slungel
WOW JIJ BENT ECHT KANKERRUIG MANquote:Op maandag 10 maart 2014 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren 2000kcal in 1 maaltijd weggerukt, nog geen 18 uur na x gebruik. Niets geen dip.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WOW JIJ BENT ECHT KANKERRUIG MAN
LEER MIJ HOE IK ZOALS JOU KAN WORDEN
euhm neequote:
GRWOON EEN KANKERZIEKE KUT ZIJNquote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WOW JIJ BENT ECHT KANKERRUIG MAN
LEER MIJ HOE IK ZOALS JOU KAN WORDEN
Ik heb een te groot ego om andere te "mirin" (quote:
Lekker daggerenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hngggngngngnggng
ziek schuurnummer
Schoolplein, bejaardentehuis, aquagym, yoga/pilatus.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:20 schreef Klokov het volgende:
No1uknow, u dig?
[..][ afbeelding ]
Waar kan je eigenlijk vrouwen versieren op jouw leeftijd Cor?
Je ego is futiel.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb een te groot ego om andere te "mirin" () op andere mensen. Iedereen is inferieur.
Net als jouw mening in dit geval.quote:
Oh in het algemeen genomen. Je zei "je ego" waarbij ik dacht dat je specifiek op mijn ego doelde. (Wat overigens vrij groot is. Ik moet altijd 2x met de lift.)quote:Op maandag 10 maart 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Het ego is futiel.
Dat zeggen als je zelf 180 bentquote:Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef Montelly het volgende:
Dat is toch minimale next top model lengte bij de vrouwtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |