SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Eleiko op 10-03-2014 13:06:51 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
ok roast ... :S :Squote:Op maandag 10 maart 2014 12:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n rukker die elk kwartier staat te roken voor de ingang van de RBS of ABNAMRO, checkend of er nog wat lekkers richting de Club Sportive loopt.
Ik zit er niet ver naast i.i.g.quote:
En roken maakt je bijzonder coolquote:Op maandag 10 maart 2014 13:26 schreef seto het volgende:
echte bazen roken gewoon
je moet er toch beetje cool uit zien
quote:
Zelf 6 jaar gerookt. Mijn antwoord blijft neequote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:33 schreef seto het volgende:
ik zie cor al staan in de dancing en dan als chicks vragen of hij een vuurtje heeft hij zo "nee ik rook niet heh, dat is slecht voor je" en die wijven zo van [ afbeelding ]
wat een loser hahah
hngggngngngnggngquote:
bennie gebantquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 13:36 schreef Awesome_ het volgende:
terwyl de echte mannen gewoon ff hun zippo flashen en vervolgens drankje aanbieden, knipoogje hier, arm aanraken daar. Zo worden de vrouwtje versiert vandaag de dag cor
schrijf je mee ofnie
Bepaal ik lekker zelf wel vieze vuile drugsgerbruikerquote:
0 notes hierquote:Op maandag 10 maart 2014 14:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
bennie gebant
Heb wel waarschuwing en notes erbij.Gelukkig begrepen ze dat het kinky bedoeld was.
Hehe. Gelukkig kan ik wel gewoon eten. Mensen die dat zgn niet kunnen na xquote:Op maandag 10 maart 2014 14:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Bepaal ik lekker zelf wel vieze vuile drugsgerbruiker
Hehe ja en klagen over de dinsdagdipquote:Op maandag 10 maart 2014 14:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hehe. Gelukkig kan ik wel gewoon eten. Mensen die dat zgn niet kunnen na x
Gisteren 2000kcal in 1 maaltijd weggerukt, nog geen 18 uur na x gebruik. Niets geen dip.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Hehe ja en klagen over de dinsdagdip
Self fullfilling prophecy.
Ik ging altijd kaascroissantjes halen en wat te drinken. Zag je andere mensen met grote () ogen altijd kijken
. Hoe krijg je t weg vragen ze zich af
. Gewoon geen pussy zijn.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren 2000kcal in 1 maaltijd weggetjapt, nog geen 18 uur na x gebruik. Niets geen dip.
met je masterracequote:Op maandag 10 maart 2014 14:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kan dit soort opmerkingen van een manlet niet serieus nemen
[ afbeelding ]
100 kilo, u mirrin' ?quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef fathank het volgende:
[..]
met je masterrace
Lol jij bent vast zo'n lange skinnyfat slungel
WOW JIJ BENT ECHT KANKERRUIG MANquote:Op maandag 10 maart 2014 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren 2000kcal in 1 maaltijd weggerukt, nog geen 18 uur na x gebruik. Niets geen dip.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WOW JIJ BENT ECHT KANKERRUIG MAN
LEER MIJ HOE IK ZOALS JOU KAN WORDEN
euhm neequote:
GRWOON EEN KANKERZIEKE KUT ZIJNquote:Op maandag 10 maart 2014 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WOW JIJ BENT ECHT KANKERRUIG MAN
LEER MIJ HOE IK ZOALS JOU KAN WORDEN
Ik heb een te groot ego om andere te "mirin" (quote:
Lekker daggerenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
hngggngngngnggng
ziek schuurnummer
Schoolplein, bejaardentehuis, aquagym, yoga/pilatus.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:20 schreef Klokov het volgende:
No1uknow, u dig?
[..][ afbeelding ]
Waar kan je eigenlijk vrouwen versieren op jouw leeftijd Cor?
Je ego is futiel.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb een te groot ego om andere te "mirin" () op andere mensen. Iedereen is inferieur.
Net als jouw mening in dit geval.quote:
Oh in het algemeen genomen. Je zei "je ego" waarbij ik dacht dat je specifiek op mijn ego doelde. (Wat overigens vrij groot is. Ik moet altijd 2x met de lift.)quote:Op maandag 10 maart 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Het ego is futiel.
Dat zeggen als je zelf 180 bentquote:Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef Montelly het volgende:
Dat is toch minimale next top model lengte bij de vrouwtjes?
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef Montelly het volgende:
dat zijn ook echt lekkere wijvenquote:Op maandag 10 maart 2014 14:35 schreef Montelly het volgende:
crematoriumquote:Op maandag 10 maart 2014 14:20 schreef Klokov het volgende:
No1uknow, u dig?
[..][ afbeelding ]
Waar kan je eigenlijk vrouwen versieren op jouw leeftijd Cor?
Dit is waar. Ik dis deze week geen Gymmembers meer.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:39 schreef VMSDKR het volgende:
Stelletje kankersukkels we zouden een eenheid moeten zijn, zitten jullie in je periode ofzo.
Geen lengte.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:40 schreef VMSDKR het volgende:
Weet je wat ik zonet dacht?
Hoe moeilijk je ook hard faalt in het leven, je kan altijd trainen en lean as fuck worden.
Geen baan? NP
Geen relatie? NP
Geen geld? NP
AESTHETHICS.
Shoutout naar Dimachaerus.
Ik had jou verstandiger verwacht Cor - jammer dat je zo hard je best doet om bij het 'coole' groepje te horen. Erg jammer, ik had dit niet achter jou gezochtquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:39 schreef VMSDKR het volgende:
Stelletje kankersukkels we zouden een eenheid moeten zijn, zitten jullie in je periode ofzo.
quote:Op maandag 10 maart 2014 14:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had jou verstandiger verwacht Cor - jammer dat je zo hard je best doet om bij het 'coole' groepje te horen. Erg jammer, ik had dit niet achter jou gezocht
#teametha
Ik ben 1.81 weeniehoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:58 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga vanaf nu iedereen complimentjes geven over hun lengte.
Dima Feli, je kan staand beffen!
Yuri en Henk Feli, jullie zijn even lang als ik!
lol @ die voiceoverquote:Op maandag 10 maart 2014 14:56 schreef stoeltafel het volgende:
Dit vind ik niet zo mooi http://www.skoften.net/vi(...)n_in_een_handomdraai
das wel lang voor een meisjequote:
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:30 schreef Eleiko het volgende:
Er staat nog geen streep door zijn naam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |