SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 10-03-2014 21:15:38 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Oh, gaan we weer?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:31 schreef JackieBrown het volgende:
Oke ik ben weer gekalmeerd na dat akkefietje met VMS.
Kpd is 4 deuren verderquote:Op maandag 10 maart 2014 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets mis mee, chicks diggen dat wel.
Wacht...verkeerde topic.
Maar wel in keldertje toch?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar post ik uit principe niet, jeweet
u mad cuz u broscience kip rijst en broccoli?quote:Op maandag 10 maart 2014 21:22 schreef Weissman het volgende:
Yuri tief op naar de dietclup met je geniet momenten
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:24 schreef LompeHork het volgende:
Oh tevens moet ik hier even melden dat ik nu keihard in een hoekje van de badkamer ga liggen huilen vanwege deze tt.
Mijn werk is gedaan hier.
Waarschijnlijk muziek maar ik ga het ook niet voor je opzoekenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:40 schreef no1uknow het volgende:
Klokov, jij postte laatst iets voor mij, zag het in de trein op mobiel voorbij komen maar toen geen tijd om te luisteren en nu te lui om terug te zoeken, wat was het?
Ik kan hem wel waarderen, klinkt als een TT die wij neer hadden kunnen zetten. Maar als je mods wil dissen die hier modden kan je beter Smegmanus dissen.quote:
Hoho dat zou ik nooit doen in een tt. Dit is gewoon de originele.quote:
y de hatequote:Op maandag 10 maart 2014 21:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarschijnlijk muziek maar ik ga het ook niet voor je opzoeken
Ik vind het een prachtige TT, dit luidt mijn terugkomst prima in.quote:Op maandag 10 maart 2014 21:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kan hem wel waarderen, klinkt als een TT die wij neer hadden kunnen zetten. Maar als je mods wil dissen die hier modden kan je beter Smegmanus dissen.
#dagboekquote:Op maandag 10 maart 2014 21:39 schreef Push. het volgende:
Wetenschappelijke artikelen aan het produceren
#yolo #livingontheedge
quote:Op maandag 10 maart 2014 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sowieso nr2 ja
Maar dat is vast geen verrassing.
Goede TT vriend!quote:Op maandag 10 maart 2014 21:11 schreef LompeHork het volgende:
Oh nee wacht, ik moest huilen en de TT veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |