Maak een post over dat je moeder teleurgesteld was dat je alleen een bos bloemen hebt gekochtquote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
Of zal ik het nu doen? Als in: ik ben het gisteren vergeten?
too soon brahquote:Op maandag 10 maart 2014 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
Of zal ik het nu doen? Als in: ik ben het gisteren vergeten?
Je houdt onze afspraak nog intact.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
Grapje klokov, jij bent ook wel een goede user.
Hoi, ik ben Xaipt.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haai even voorstellen, ik ben fantastic en wie ben jij?
jwowquote:Op maandag 10 maart 2014 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kijk hoe konkergroot ik ben
[ afbeelding ]
Precies man. Is al genoeg ellende in de wereld. Ik zeg altijd maar zo 'haten is verlaten'ja togquote:Op maandag 10 maart 2014 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je houdt onze afspraak nog intact.
Goed man!
Naja doe zondagavond wel. Dan schrikt iedereen zich helemaal de vinketering in.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
awesome, post wel link in deze topicje oke
Goedzo, je bent een engeltje.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Precies man. Is al genoeg ellende in de wereld. Ik zeg altijd maar zo 'haten is verlaten'ja tog
Met jou kan ik praten.quote:
ja sws zondagquote:Op maandag 10 maart 2014 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Naja doe zondagavond wel. Dan schrikt iedereen zich helemaal de vinketering in.
mehquote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah jammer... Ik heb het al verpest..check klb.
Mensen trappen er al in.
wowquote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mensen trappen er al in.
Damn jij bent echt next level draakquote:Op maandag 10 maart 2014 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mensen trappen er al in.
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Damn jij bent echt next level draak
zou dit niet pikken awesome
quote:
Ik weet niet wat erger is.. Een topic idee jatten of mensen die gaan huilen erom. Come on het is maar een forum.quote:
Hij kan die truc nog een keer doen, genoeg domme koeien in klb.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Awesome had sws een beter topic geleverd.
Topic idee jatten is erger grtjsquote:Op maandag 10 maart 2014 23:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet wat erger is.. Een topic idee jatten of mensen die gaan huilen erom. Come on het is maar een forum.
Tering mensen niet zo butthurt.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een topic idee jatten is sowieso fucking erger.
quote:Op maandag 10 maart 2014 23:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Goedzo, je bent een engeltje.
[ afbeelding ]
I feel you bro. Zonde.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:38 schreef Awesome_ het volgende:
Zit gvd voor jullie vermaak die kk gif te maken en wat krijg ik?? STANK VOOR KANKER DANK
Die heb ik al een tijdje geleden afgeplakt.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:39 schreef Montelly het volgende:
Ik heb de webcam van mijn laptop toch maar afgeplakt, kreeg een onbehaaglijk gevoel bij het fappen.
bby je kan over een maandje diezelfde grap maken.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:40 schreef Awesome_ het volgende:
en dan zo'n karig OP ook nog. Ik had er een hele soap van gemaakt. Oh mijn gucci....
kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |