Modegoeroe.quote:
het valt ook wel erg opquote:Op maandag 10 maart 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen, maar ik wilde eens een dagje niet oppervlakkig doen.
ze maakt geen kleding volgens filemon.quote:
.....quote:Op maandag 10 maart 2014 19:21 schreef alors het volgende:
Nu gaat iedereen hier klagen 'dat je dit toch niet aandoet?'
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:26 schreef Falco het volgende:
Waarom niet es een spijkerbroekie en een shirtje ontwerpen, beste modeontwerpers?
Saai, en standaard.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:26 schreef Falco het volgende:
Waarom niet es een spijkerbroekie en een shirtje ontwerpen, beste modeontwerpers?
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Saai, en standaard.
Dat 'aparte' is best tof.
Goede voorspelling, nu mijn voorspelling bij TVDD.quote:
Ik maak er prototypes meequote:Op maandag 10 maart 2014 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb laatst een maquette gemaakt met een 3D printer.Bazig!
Nou ja!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:29 schreef Pandaplint het volgende:
Matthijs altijd alsof 3D printen pure magie is
Consumenten producten. Van scheerapparaten tot lampenquote:
Hehe Jort kan af en toe ook wel een held zijn hoorquote:
Kannietwaarzijn is de ultieme ondergrens.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:32 schreef Specularium het volgende:
Fragmenten uit de Kwis gaan herhalen.
Is het nu echt afgelopen met de show?
Voor dat soort dingen is een 3D printer echt geweldig.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Consumenten producten. Van scheerapparaten tot lampen
Zit helaas alleen nog wel enorm veel nabewerking aan voordat je een strakke afwerking hebt.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen is een 3D printer echt geweldig.
Vak waar jij in zit gaat het nog meer om detail dan bij mij, dus een afwerking is dan wel nodig. Ik heb dat gelukkig niet. Scheelt mij uren werk.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zit helaas alleen nog wel enorm veel nabewerking aan voordat je een strakke afwerking hebt.
Het is gewoon uitgekomen, ik ben een zienerquote:Op maandag 10 maart 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goede voorspelling, nu mijn voorspelling bij TVDD.
Mensen gaan positieve of negatieve reacties posten bij de verschillende filmpjes!
Oh. oké.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef marcodej het volgende:
Dit doe ik ook altijd met mijn schaamhaar.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef marcodej het volgende:
Dit doe ik ook altijd met mijn schaamhaar.
Jullie gebruiken zeker SLS printers?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vak waar jij in zit gaat het nog meer om detail dan bij mij, dus een afwerking is dan wel nodig. Ik heb dat gelukkig niet. Scheelt mij uren werk.
Ik verstond eerst 'het ruikt naar poepjes'quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef Gehenna het volgende:
"ik wil het absoluut niet ruiken!"
*ruikt*
southpark-scharen.jpgquote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef Specularium het volgende:
Barbie is net zo lekker als Paulien.
Ik zou dan echt nog veel liever met Pauline in bed liggen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef Specularium het volgende:
Barbie is net zo lekker als Paulien.
Gedurfd, dit.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou dan echt nog veel liever met Pauline in bed liggen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja. Fijne muziek. Hoe heette die band nou?
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:38 schreef alors het volgende:
Sven Hammond Soul is nooit slecht.
Zang staat niet hard genoeg alleen.
Sowieso omdat die niet afgeeft aan de lakens.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jullie gebruiken zeker SLS printers?
In Groningen hebben we al de kleurenprinter.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Wel een klein printertje helaas.
Zeker zo'n DIY printertjequote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Wel een klein printertje helaas.
Met zn tandjes.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef OProg het volgende:
Klapjosti die ff gratis een stuk grond dacht te krijgen.
Dan loopt Friesland voor op Groningen...quote:Op maandag 10 maart 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Groningen hebben we al de kleurenprinter.
Unnuh wat?quote:
Dat zeker.quote:
Interessanter dan DWDD.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef marcodej het volgende:
Shit, ik mors een stuk macaroni op mn nette overhemd.
Een ultimakerquote:Op maandag 10 maart 2014 19:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan loopt Friesland voor op Groningen...
[..]
Unnuh wat?
Ik knoeide net ook een beetje door de hilarische grappen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef marcodej het volgende:
pics.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef marcodej het volgende:
Is ie eigenlijk ook niet echt.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind Arjen eigenlijk niet grappig ...
Dat Amsterdamse pak?quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 10 maart 2014 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Paulien is meer aan het woord dan Arjen
Geen met het mes op tafel kijkenquote:
Alleen al voor de muziek moet je dat doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Geen met het mes op tafel kijken
Of het komende halfuur met YT-fimpjes vullen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ga even in foetushouding in een hoekje liggen. Tot over een half uur.
Vera lynn netquote:Op maandag 10 maart 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen al voor de muziek moet je dat doen.
Ik was het niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een mevrouw moet een club uit Londen noemen: Manchester.
Er was om het extra moeilijk te maken de teamfoto in beeld van de witte shirtjes en er werd vermeld dat Eriksen er speelde. Wel werden de Spurs omschreven als de vijfde club van Londen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:13 schreef OProg het volgende:
Er is een gast vanavond die bij menig kijker hier toch wel een favoriet is.Net iets minder erg dan de chansonbelg, dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste Wereldoorlog praatje is niets mis mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Net iets minder erg dan de chansonbelg, dat wel.
quote:Marvin Gaye: Giovanca en Bo Saris
Momenteel kunnen mensen stemmen op hun favoriete soul & jazz platen op de website van Radio 6. Vanaf 21 maart wordt deze door luisteraars samengestelde Zwarte Lijst uitgezonden. Een week lang wordt er afgeteld naar de nummer 1, met de beste nummers van Aretha Franklin, Stevie Wonder en Otis Redding. Iemand die waarschijnlijk hoog in de lijst terecht komt is Marvin Gaye. Dit is jaar is het dertig jaar geleden dat deze zanger overleed. We praten over deze soullegende met Giovanca en Bo Saris.
Plofkip? Speciaal voor wie?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga vanavond speciaal kip met cola light nemen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:13 schreef OProg het volgende:
Er is een gast vanavond die bij menig kijker hier toch wel een favoriet is.VandermeerschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:01 schreef alors het volgende:
Giovanca en Bo Saris zijn een lichtpuntje.
Niksquote:
Hij duurde ook veel te kort!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
WOI, daar krijgen we geen genoeg van.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Giovanca en Bo Saris zijn een lichtpuntje,
Dat is hij nu aan het vertellen.quote:
Geen leuk gifje van Giovanca.quote:
De doop vond dan ook plaats in de spoelbak van de plaatselijke kroeg.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn vader had gewoon een biertje te veel gehad.
Dat ding is zo lelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:07 schreef Pandaplint het volgende:
Hopelijk halen ze wel dat VVV gedrocht van de markt af
En ik maar denken dat het tijdelijk was en er maar een paar maandjes zou staanquote:
Ze kijkt mee hierquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Dit item zou mijn zusje leuk vinden maar ze reageert niet op mijn berichtjes.
Ik hoop het nietquote:
Dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het tijdelijk was en er maar een paar maandjes zou staan
Nooit geweest, lijkt me wel boeiend eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:11 schreef Pandaplint het volgende:
Scheepvaartmuseum is wel tof geworden
Die overkapping alleen alquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nooit geweest, lijkt me wel boeiend eigenlijk.
Mooi hoor, ik zet hem op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die overkapping alleen al![]()
[ afbeelding ]
QTFquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Stickertje het volgende:
Veel leiders komen naar Nederland en alleen Obama zijn ze in gedesinteresseerd
Gedesinteresseerd? Gedesillusioneerd ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Stickertje het volgende:
Oops.. geïnteresseerd moet dat zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gedesinteresseerd? Gedesillusioneerd ook.
Hij heeft Gitmo gesloten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heeft die Oboema nou eigenlijk gepresteerd?
Waar heeft hij gespeeld?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Guantanamo bay dichtgegooid. Oh wacht..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kinderen platgebombardeerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zorg voor iedereen...oh wachtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig heeft hij dat niet gedaan, want het is daar erg gezellig (volgens Eddy Wally).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Guantanamo bay dichtgegooid. Oh wacht..
Nee, dat was het Scheringa Museum voor Realisme. Volledig ontmanteld volgens mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef Pandaplint het volgende:
Het West Fries museum was dat museum van deDSB bank?
Voor alles wat hij 'gepresteerd' heeft, heeft hij ook nog eens een Nobel prijs gewonnenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was meer een aanmoedigingsprijsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voor alles wat hij 'gepresteerd' heeft, heeft hij ook nog eens een Nobel prijs gewonnen
Nog een hele spannende nek-aan-nekrace met Poetin.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voor alles wat hij 'gepresteerd' heeft, heeft hij ook nog eens een Nobel prijs gewonnen
Gezondheidszorg voor meer dan 300 miljoen burgers.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh nice! Ben er ook nog nooit geweest trouwens, terwijl het zowat om de hoek isquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die overkapping alleen al![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Alleen voor mij niet om de hoek.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nice! Ben er ook nog nooit geweest trouwens, terwijl het zowat om de hoek is
Nou ja hele grote hoekquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen voor mij niet om de hoek.
Poetinbaas komt helaas niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:15 schreef Stickertje het volgende:
Wat voor school was dat dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
Ik baal ervan waarom ik hier nooit wat over geleerd heb op school
Kijk eens naar de vierde serie van Blackadder.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
Ik baal ervan waarom ik hier nooit wat over geleerd heb op school
Ik kan niet zo goed tegen dat accent.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij zou een luisterboek moeten inspreken. Echt zo'n verhalenvertelstem.
Ik zou het kopen en er dan op stampen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Hij zou een luisterboek moeten inspreken. Echt zo'n verhalenvertelstem.
Een gewone middelbare school. Ok, zonder pretpakketquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
Bij dat kaartje moet ik denken aan Dad's ArmyCynix weet wel wat ik bedoel.
Ik ook. Maar ik ben dan ook een oude lul.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
Bij dat kaartje moet ik denken aan Dad's ArmyCynix weet wel wat ik bedoel.
Matig, maar grappig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou het kopen en er dan op stampen.
Zo praat ik ook inmiddels, ben het wel gewend.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen dat accent.
Heb steeds het idee dat Urbanus aan het praten is.
Drie ouwe lullen dus al in dit topicquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben dan ook een oude lul.
Dit gewoon gehad voor het een keuzevak was.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een gewone middelbare school. Ok, zonder pretpakket
De eerste 3 seconden dacht ik zelfs even aan die chansonbelg. Dus voor mij viel het al weer mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen dat accent.
Heb steeds het idee dat Urbanus aan het praten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |