Modegoeroe.quote:
het valt ook wel erg opquote:Op maandag 10 maart 2014 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen, maar ik wilde eens een dagje niet oppervlakkig doen.
ze maakt geen kleding volgens filemon.quote:
.....quote:Op maandag 10 maart 2014 19:21 schreef alors het volgende:
Nu gaat iedereen hier klagen 'dat je dit toch niet aandoet?'
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:26 schreef Falco het volgende:
Waarom niet es een spijkerbroekie en een shirtje ontwerpen, beste modeontwerpers?
Saai, en standaard.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:26 schreef Falco het volgende:
Waarom niet es een spijkerbroekie en een shirtje ontwerpen, beste modeontwerpers?
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Saai, en standaard.
Dat 'aparte' is best tof.
Goede voorspelling, nu mijn voorspelling bij TVDD.quote:
Ik maak er prototypes meequote:Op maandag 10 maart 2014 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb laatst een maquette gemaakt met een 3D printer.Bazig!
Nou ja!quote:Op maandag 10 maart 2014 19:29 schreef Pandaplint het volgende:
Matthijs altijd alsof 3D printen pure magie is
Consumenten producten. Van scheerapparaten tot lampenquote:
Hehe Jort kan af en toe ook wel een held zijn hoorquote:
Kannietwaarzijn is de ultieme ondergrens.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:32 schreef Specularium het volgende:
Fragmenten uit de Kwis gaan herhalen.
Is het nu echt afgelopen met de show?
Voor dat soort dingen is een 3D printer echt geweldig.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Consumenten producten. Van scheerapparaten tot lampen
Zit helaas alleen nog wel enorm veel nabewerking aan voordat je een strakke afwerking hebt.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen is een 3D printer echt geweldig.
Vak waar jij in zit gaat het nog meer om detail dan bij mij, dus een afwerking is dan wel nodig. Ik heb dat gelukkig niet. Scheelt mij uren werk.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zit helaas alleen nog wel enorm veel nabewerking aan voordat je een strakke afwerking hebt.
Het is gewoon uitgekomen, ik ben een zienerquote:Op maandag 10 maart 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goede voorspelling, nu mijn voorspelling bij TVDD.
Mensen gaan positieve of negatieve reacties posten bij de verschillende filmpjes!
Oh. oké.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef marcodej het volgende:
Dit doe ik ook altijd met mijn schaamhaar.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef marcodej het volgende:
Dit doe ik ook altijd met mijn schaamhaar.
Jullie gebruiken zeker SLS printers?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vak waar jij in zit gaat het nog meer om detail dan bij mij, dus een afwerking is dan wel nodig. Ik heb dat gelukkig niet. Scheelt mij uren werk.
Ik verstond eerst 'het ruikt naar poepjes'quote:Op maandag 10 maart 2014 19:37 schreef Gehenna het volgende:
"ik wil het absoluut niet ruiken!"
*ruikt*
southpark-scharen.jpgquote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef Specularium het volgende:
Barbie is net zo lekker als Paulien.
Ik zou dan echt nog veel liever met Pauline in bed liggen.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:41 schreef Specularium het volgende:
Barbie is net zo lekker als Paulien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |