Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Hoezo? Heb je zoveel wederzijdse likes?!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez mannen liken echt alles of niet?
Nou ik heb me laten vertellen dat je als eerst de mensen krijgt die jou geliked hebben?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je zoveel wederzijdse likes?!
Ik zit er pas 1 dag opquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Like jij iedere dag? Ik soms gerust een aantal dagen niet omdat ik dan aan het chatten ben of gewoon geen zin heb, als ik dan ga liken dan is het ook echt achter elkaar match-match-match
Waarom heb je je in eerste instantie aangemeld?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zit er pas 1 dag op![]()
Ik weet ook niet of ik blijf hoor
om te gluren natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom heb je je in eerste instantie aangemeld?
Ghehe. Ik vroeg me ook al af of we hier wellicht met Gods gift to women van doen hadden.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:38 schreef Silenus het volgende:
Niet om het een of ander maar het zal al die vrouwen natuurlijk weinig boeien of jij ze liket of niet...geen enkele vrouw heeft nl te klagen over het aantal matches. Voor jou 100 anderen.
Ze heeft een ander.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop maar dat ik er een keer een date uit kan slepen. Één meisje was eerst echt al heel erg klef en wou afspreken (nooit gedaan) en daarna negeert me ze opeens compleet op WhatsApp.
Met een ander meisje app ik wel elke dag en al paar keer gevraagd om af te spreken, maar ze kon niet door haar werk. Dus dan heeft ze er ook niet echt zin in, dus dat ga ik maar afkappen dan.
Het begint me nu vrij helder te worden waarom het nooit tot een date komt.quote:
Er is altijd een stap beterquote:Op zondag 9 maart 2014 01:38 schreef Silenus het volgende:
Niet om het een of ander maar het zal al die vrouwen natuurlijk weinig boeien of jij ze liket of niet...geen enkele vrouw heeft nl te klagen over het aantal matches. Voor jou 100 anderen.
Zouden die verhoudingen echt zo uit elkaar liggen? Volgens mij valt dat best mee hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 01:38 schreef Silenus het volgende:
ik heb tot nu toe nog niks geliked en dat het dan geen match wasquote:Op zondag 9 maart 2014 12:48 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Zouden die verhoudingen echt zo uit elkaar liggen? Volgens mij valt dat best mee hoor
Apart is dat dan...hoe zou dat komen vraag ik me dan af?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe nog niks geliked en dat het dan geen match was
En ik ben leuk maar niet mega fotomodel knap of zo
En dan heb je ook nog mensen die op iedere foto een zonnebril op hebben. Als ik je hele hoofd niet duidelijk zichtbaar is, dan waag ik het er niet op.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef elkravo het volgende:
Tinder gebruikt FB foto's. Hierin worden allerlei zaken gedeeld die men wil laten zien aan vrienden, waarin men wil laten zien hoe wereldlijk en tof men is.
Gevolg: alleen maar foto's waar men:
- op de plaat staat met dieren (paarden, dolfijnen, en huisdieren) => ben zelf niet zo'n dierenman
- zijn/haar kinderen will showen => voor mij een nee
- aan het feesten is (in groepsfoto's) => meestal niet de meest galante foto's
- een sport beoefent => ben niet van bergbeklimmen en wintersport
En al dat soort dingen boeien mij nou juist minder. Ik kies voor de dames die een beetje "normaal" en neutraal op de foto staan. Leuk als je van (verre) reizen houd, en het zijn de fotomomenten daar van, die iedereen op FB plaatst. Maar reizen doe je 3 weken per jaar - het gaat mij ook om die 49 andere weken... als je gewoon je dagelijkse ding doet.
Overdreven gestyleerde foto's zijn voor mij dus juist een afknapper. Laat gewoon jezelf zien, niet wat je wilt dat anderen zien...
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:41 schreef Poolbal het volgende:
Voor de vrouwen nog wat tips:
- 1 foto is bij mij 99% kans op dislike, zeker als dat een uberopgemaakte stylistische foto is
- één of twee groepsfotos ok... maar 4/5 groepsfotos en één vage... ik heb geen zin om uit te zoeken wie jij bent
- Zet er tenminste 1 duidelijke foto bij, liefst 2 of 3 dan mag de rest op het strand of bij Machu Pichu zijn
- niet alleen maar de fotos van je afstuderen, gala en kerstmis. Allemaal heftige make up? Wat heb je te verbergen?
Persoonlijke smaakdie ik dislike (zie je regelmatig) :
- kijk ik ben sociaal betrokken want ik heb in Afrika met kindjes gewerkt!
- kijk mij vrolijk zijn toen ik de colourrun deed!
Nou vertel?quote:Op zondag 9 maart 2014 02:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het begint me nu vrij helder te worden waarom het nooit tot een date komt.
Ik doe dat ook, ik doe gewoon 1x per week een half uur lang alleen maar like en dan zie ik wel wie reageertquote:Op zondag 9 maart 2014 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nou daarom dacht ik dus dat mannen gewoon alles liken haha
Je kan natuurlijk gewoon foto's op je FB-profiel zetten en die alleen zichtbaar maken voor jezelf. Dat heb ik ook gedaan. Maar 99% van de mensen denkt daar natuurlijk niet aanquote:Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef elkravo het volgende:
Tinder gebruikt FB foto's. Hierin worden allerlei zaken gedeeld die men wil laten zien aan vrienden, waarin men wil laten zien hoe wereldlijk en tof men is.
Gevolg: alleen maar foto's waar men:
- op de plaat staat met dieren (paarden, dolfijnen, en huisdieren) => ben zelf niet zo'n dierenman
- zijn/haar kinderen will showen => voor mij een nee
- aan het feesten is (in groepsfoto's) => meestal niet de meest galante foto's
- een sport beoefent => ben niet van bergbeklimmen en wintersport
En al dat soort dingen boeien mij nou juist minder. Ik kies voor de dames die een beetje "normaal" en neutraal op de foto staan. Leuk als je van (verre) reizen houd, en het zijn de fotomomenten daar van, die iedereen op FB plaatst. Maar reizen doe je 3 weken per jaar - het gaat mij ook om die 49 andere weken... als je gewoon je dagelijkse ding doet.
Overdreven gestyleerde foto's zijn voor mij dus juist een afknapper. Laat gewoon jezelf zien, niet wat je wilt dat anderen zien...
'Sex?'quote:Op zondag 9 maart 2014 17:09 schreef Plofkipje het volgende:
Ik had een weekje of twee niet getinderd, sinds gisteravond weer wel en ik heb me toch een paar leuke matches nu.
Alleen nog ff bedenken hoe ik een gesprek ga starten.
Gewoon zeggen wat je leuk vond aan de persoon of foto's!quote:Op zondag 9 maart 2014 17:09 schreef Plofkipje het volgende:
Ik had een weekje of twee niet getinderd, sinds gisteravond weer wel en ik heb me toch een paar leuke matches nu.
Alleen nog ff bedenken hoe ik een gesprek ga starten.
"Goh wat heb jij een leuke snor"quote:Op zondag 9 maart 2014 17:37 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Gewoon zeggen wat je leuk vond aan de persoon of foto's!
Ik zou het niet erg vinden als iemand zegt dat ik een leuke snor heb... als ik een snor hebquote:Op zondag 9 maart 2014 18:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
"Goh wat heb jij een leuke snor"
Ja nee en jij hebt een hele waslijst aan eisen?
Nee want dat wil ik nietquote:
Ook nog een optie.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:37 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Gewoon zeggen wat je leuk vond aan de persoon of foto's!
Sloeg de waslijst aan eisen op mij?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hoor maar ik hou daar niet zo van misschien is het vrouw naar man anders maar als een man weer eens aankomt met "wat heb je mooie blonde krullen" dan denk ik gelijk alweer van jezusquote:Op zondag 9 maart 2014 18:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als iemand zegt dat ik een leuke snor heb... als ik een snor heb
Daar zit wel een groot verschil in bij mannen en vrouwenquote:Op zondag 9 maart 2014 19:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hoor maar ik hou daar niet zo van misschien is het vrouw naar man anders maar als een man weer eens aankomt met "wat heb je mooie blonde krullen" dan denk ik gelijk alweer van jezus![]()
Plofkipje, nee
Wat zijn we weer heerlijk internet-bijdehand met zu alluh, jeuhh. Blijft toch altijd weer bijzonder hoe mensen denken een soort internetimago op te moeten zetten en puntjes te scoren met mensen dissen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Internet-bijdehandquote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Wat zijn we weer heerlijk internet-bijdehand met zu alluh, jeuhh. Blijft toch altijd weer bijzonder hoe mensen denken een soort internetimago op te moeten zetten en puntjes te scoren met mensen dissen.
Maar bv:
"Hey, vond je lach heel leuk, moest je wel liken"
"Is die ene foto in Thailand? Echt mooie foto."
"Een hondenliefhebber! Ik vind honden ook leuk"
Ik ga in ieder geval niet verzonnen of ingewikkelde openingszinnen doen. Je bent gematcht dus je vond elkaar leuk genoeg om JA te zeggen. Gewoon het gesprek starten en dan gedurende het gesprek merk je wel of het klikt. Als iemand na één zin niet reageert, tsja dan niet.. blokkeer.
DIT!quote:Op zondag 9 maart 2014 20:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik krijg juist van die berichtjes met:
"Hey (insert m'n naam) wat een leuke naam zeg! Vertel eens iets meer over jezelf, wie ben je, wat doe je? Waar kom je vandaan?"
Daar heb ik al niet eens meer zin om nog te antwoorden eerlijk gezegd....denk ik echt begin gewoon een normaal gesprek met "He hoe is het?" of "He, leuk weekend gehad?"
Precies. Puntjes scoor je in het echte leven door mooie en leuke dingen (voor anderen) te doen.quote:
Hihihi jij gekkie!quote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Precies. Puntjes scoor je in het echte leven door mooie en leuke dingen (voor anderen) te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan met een been in de lucht en een duckface.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef Ireyon het volgende:
Veel meiden die blije foto's maken in Berlijn.. bij het Holocaustmonument. De fuck is er mis met sommige mensen
mannen ook! Dat vond ik ook al apart jaquote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef Ireyon het volgende:
Veel meiden die blije foto's maken in Berlijn.. bij het Holocaustmonument. De fuck is er mis met sommige mensen
Wang-knijper meldt zich.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Internet-bijdehand![]()
Om te kotsen.
[..]
DIT!
of gewoon een grappige zin, in het vorige topic kwam "Ik wil in je wangen knijpen" voorbij, geniaal!
Heb binnenkort een date met de wangenknijp opmerkingquote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Internet-bijdehand![]()
Om te kotsen.
[..]
DIT!
of gewoon een grappige zin, in het vorige topic kwam "Ik wil in je wangen knijpen" voorbij, geniaal!
Jammer, hij werkt wel best vaakquote:Op zondag 9 maart 2014 22:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wang-knijper meldt zich.
Intussen geen contact meer met haarAch, was leuk voor even
http://www.vice.com/nl/re(...)t-verwenden-solltestquote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef Ireyon het volgende:
Nice, ff proberen, binnen 2 weken 200 matches nu al een week niks meerquote:Op maandag 10 maart 2014 09:38 schreef Poolbal het volgende:
Voor mensen die al een tijdje geen matches krijgen, terwijl ze dat voorheen wel hadden:
App deinstalleren, opnieuw installeren (je behoudt je matches) heeft bij mij gewerkt, nu krijg ik weer matches. Heb ook nog een beetje de leeftijdrange geschoven, maar ik denk dat het opnieuw installeren bepalend was.
Boeie...als hun op tinder gaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:20 schreef Volvoman het volgende:
Kunnen dames met een relatie niet gewoon van Tinder wegblijven. Al een aantal keer gehad, een match met een echt leuke en blijken ze een relatie te hebben.
Haha vet schattigquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb eigenlijk voor het eerst dat ik met een meid meer gespreksstof heb als wel bij elkaar zijn dan via WhatsAppWe hebben nu twee dates gehad en ik wil niet via WhatsApp chatten, ik wil haar weer zien!
Tinder![]()
Heb overigens al een paar dagen niemand meer geliked. De matches kunnen me gestolen worden. Ik zou toch niet verliefd zijn, hè?![]()
![]()
Daten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha vet schattigen dat na 2 dates
Ik word echt niet snel verliefd, kan me de laatste keer niet eens meer herinneren maar ik zal ook wel te kieskeurig zijn
Dat dacht ik ook altijd van mezelf. Maar blijkbaar heb ik toch maar een heel klein hartjequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha vet schattigen dat na 2 dates
Ik word echt niet snel verliefd, kan me de laatste keer niet eens meer herinneren maar ik zal ook wel te kieskeurig zijn
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben veel te gemeen voor jou en jij te stijf voor mij.
Nawwwwquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd van mezelf. Maar blijkbaar heb ik toch maar een heel klein hartje
Tijdens de eerste date van 20:00-02:00 in de kroeg gezeten. Was die avond eigenlijk van plan om rond een uur of 23:00 naar huis te gaan, maar dat liep een beetje heel erg anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima, DM.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:33 schreef SonicVolcano het volgende:
UnicornFarts moet je op bed smijten en domineren
Prima, wanneer?quote:
quote:
Kijk die yats eens goaaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kijk die yats eens goaaan!Jij bent liever zelf dominant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nou, doe je ballgag maar in yats!quote:
*zoekt in allerlei verhuisdozen*quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, doe je ballgag maar in yats!
Mensenkennisquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Ambicioso het volgende:
Volgens mij word ik niet meer getoond of zo. Krijg ook geen bots meer.
Ze blokkeren je gewoon.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
Die app werkt wel echt slecht
Matches verdwijnen steeds en zo of ik zie geen tekst
500 hierquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze blokkeren je gewoon.
Ik ga richting de 300 matches
ze komen natuurlijk ook weer terugquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze blokkeren je gewoon.
Ik ga richting de 300 matches
ik like niet eens zo veel mensen in de wereld, laat staan op tinderquote:
Kieskeurigquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik like niet eens zo veel mensen in de wereld, laat staan op tinder
Thanks Mortaxxquote:
quote:7 Tips For Scoring a Date on Tinder
1. No Animals
Photos with your horse, exotic lion or tiger may seem cool and impressive, but they have nothing to do with dating. When photo after photo shows you with animals, it sends the wrong message.
2. No Kids
This has a high probability of scaring off on-the-fence Tinder users. "Do not post any photos of you holding a baby," advises Talia Goldstein, the founder of the online dating site Three Day Rule. Such photos suggest you're ready to speed up the dating process, which could send potential matches running for the hills. "Posting a baby photo ensures they will move on to the next match," Goldstein says.
3. Be Honest
False advertising is a deal breaker. A recent online dating survey from My Life found 86% of respondents post outdated photos. Post a recent one of only you; it's confusing when every photo includes other people. It's hard to win either way: "If you include someone more attractive than you are, then you push the focus away," Goldstein advises. "If you put someone less attractive, then your matches may be turned off."
4. Don't Show Too Much Skin
"Guys get upset if you show off your practically naked body online and then in person you have gained 10 pounds," Goldstein says. "That’s not what they signed up for." But that doesn't mean men can get away with shirtless selfies. This may send the impression he's more more into his own body than a potential partner's, according to Goldstein. Instead, to show off your body, Goldstein suggests using an action photo, like playing beach volleyball.
5. Post Real Photos
This may sound obvious, but if you have spent a significant amount of time online, this is not a no-brainer. But don't leave the photo category empty, either: Two-thirds of respondents to the My Life survey reported that they wouldn't date someone without any pictures.
6. Show Your Personality
Going from online flirting to meeting in real life is a big step. For girls, that could mean changing up your style, suggests Goldstein. Try posting one with straight hair, one with curly, one in jeans, one in a dress. For men, Goldstein also suggests mixing it up. Show yourself at work and play. "Girls want a fun and adventurous guy." she says. And don't be afraid to dress up. "Girls love a guy in a suit. Crop a photo from the last wedding you went to."
7. Smile
It takes 62 muscles to frown, but only 26 to smile. So go right ahead. "Girls are already weary of meeting a guy online so make her feel comfortable by posting a photo of you with a smile," Goldstein says.
De standaardtips die iedereen kent maar waar niemand zich aan houd.quote:
Ik krijg nooit foto's van kuttenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez ik kreeg net 4 foto's van een stijve!!
En dat zo vroeg op de ochtend
En dat is erg omdatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
Blijkbaar is het zwaard belangrijker dan de schede.quote:
Ochtendseks is het lekkerst, dat vind hij dus ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
Eerst tandenpoetsenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ochtendseks is het lekkerst, dat vind hij dus ook.
ff reinstallen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
Nu krijg ik gewoon helemaal geen mensen meer
Alleen dat zoek scherm
Ik denk dat ik de hele boel binnenkort maar verwijder
het nogal debiel is om hier je harde lul op te zetten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dat is erg omdat
Ik ga binnenkort mn 4e tinderchick daten en dan is het wel even mooi geweest
Je kan ook foto's op Facebook zetten alleen zichtbaar voor jezelfquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het nogal debiel is om hier je harde lul op te zetten?
Je moet er zelfs ook een aparte Facebook voor maken
ik gok dat zo iemand niet wil riskeren dat iemand te zien krijgt dat je 28 vrienden deeltquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je kan ook foto's op Facebook zetten alleen zichtbaar voor jezelf![]()
(ik was het niet met die piemol)
Ja oké, niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok dat zo iemand niet wil riskeren dat iemand te zien krijgt dat je 28 vrienden deelt
Maar die pakt Tinder nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je kan ook foto's op Facebook zetten alleen zichtbaar voor jezelf![]()
(ik was het niet met die piemol)
Hoe bedoe je niet pakken? Kun je alleen openbare foto's erop zetten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar die pakt Tinder nietMaatje van mij had ook opeens een mapje met allemaal vage foto's op FB, dus ik vroeg waarom. Was het dus voor Tinder. Maar iedereen nam hem al ontzettend in de zeik!
jawel hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar die pakt Tinder nietMaatje van mij had ook opeens een mapje met allemaal vage foto's op FB, dus ik vroeg waarom. Was het dus voor Tinder. Maar iedereen nam hem al ontzettend in de zeik!
Ik heb sowieso alleen foto's op Tinder die openbaar zijn dus zou het niet wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hoe bedoe je niet pakken? Kun je alleen openbare foto's erop zetten?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel hoor
Ik heb het zelf ook gedaan omdat ik facebook niet echt geschikt vind om vol te zetten met selfies maar tinder weer niet voor foto's van mijn eten en mijn kat
Tinder pakt het, facebook pak hetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb sowieso alleen foto's op Tinder die openbaar zijn dus zou het niet weten
Ja ik heb laatst maar ene foto van alleen mij zelf op FB gezet. Eigenlijk voor tinder.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel hoor
Ik heb het zelf ook gedaan omdat ik facebook niet echt geschikt vind om vol te zetten met selfies maar tinder weer niet voor foto's van mijn eten en mijn kat
Ik ook. Na drie weken staat de teller op 34 matches en 5 telefoonnummers. Daar ben ik nog wel even zoet meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga het voorlopig even op een laag pitje zetten
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
denken dat je tof bent als je een telefoonnummer hebt...
psst heb een telefoonboek vol voor je
Tijd voor een paar doorgestoken kaarten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ook. Na drie weken staat de teller op 34 matches en 5 telefoonnummers. Daar ben ik nog wel even zoet mee![]()
Das ook wel meteen erg gewaagd. Alles likken is alleen voor de pro's.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:58 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Leuk om te zien dat sommige mensen al matches krijgen helaas voor mij lukt dat niet. Ik probeer zowat elke meisje dat ik tegen kom te likken maar geen match best jammer eigenlijk..
Na 8 dates en tientallen matches, whatsappcontacten heb ik nu wat extra contact met 1 iemand dus Tinder even niet meer interessantquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ook. Na drie weken staat de teller op 34 matches en 5 telefoonnummers. Daar ben ik nog wel even zoet mee![]()
Ik wil niet zo super kieskeurig overkomen en de meeste vrouwen spreken mij best wel aan. Ben wel meer van de brunette dan blonde maar soms zitten er ook leuke blonde tussen, maar zoals ik dus zij krijg ik maar geen matches.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Das ook wel meteen erg gewaagd. Alles likken is alleen voor de pro's.
Ik heb je nog niet naar rechts geswiped.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:29 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben best wel kieskeurig maar zit in 3 weken tijd toch op ruim 100 matches.
Ik heb geen dolfijnen, kinder of colorrun foto's
Ik denk dat het inderdaad aan de foto's ligt, als je alleen met zonnebril erop staat ben je gelijk weg, als je een Ali,Achmed of Mohammed bent ook en dito als ik niet weet wie wie is op een foto.
Nr 1 no-go bij mij is mannen + kinderen op Tinder. Prima dat je kleintjes hebt maar hou die buiten Tinder
Deal with itquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:30 schreef donroyco het volgende:
Vrouwen die afwachten totdat de man gaat beginnen met een conversatie
Doe ik ook. Ik blokkeer ze.quote:
Dat wel maar in het begin gebeurt er niets als je geen initiatief neemt. Ik wantrouw de vrouwen die zelf het gesprek beginnenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik blokkeer ze.![]()
Nee, even serieus. Het moet wel van twee kanten komen
Dat is ook waar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wel maar in het begin gebeurt er niets als je geen initiatief neemt. Ik wantrouw de vrouwen die zelf het gesprek beginnen
Ik heb nog maar twee keer gehad dat zij het gesprek begon. Eentje daarvan ging zo:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:30 schreef donroyco het volgende:
Vrouwen die afwachten totdat de man gaat beginnen met een conversatie
Niks meer van gehoordquote:8 maart. Zij: Hey hoi
8 maart. Ik: Hey, hoi!
Foto's waarin je een beetje klasse ipv webcamsletje uitstraalt nemenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:43 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben nu paar keer een gesprek begonnen en werd toen geblokt omdat ik nep zou zijnGvd wat willen jullie nou
Donker bruinhaar, bruine ogen, kort haar en 1.75quote:
Wat heb jij voor foto's danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:43 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben nu paar keer een gesprek begonnen en werd toen geblokt omdat ik nep zou zijnGvd wat willen jullie nou
Dat zit wel snor gelukkigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Foto's waarin je een beetje klasse ipv webcamsletje uitstraalt nemen
waarom?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wantrouw de vrouwen die zelf het gesprek beginnen
Hmm snor. Dat klinkt ook weer niet bepaald positiefquote:
Heb pas 1 keer gehad dat een leuke match gesprek begon. Meestal blijkt in die gevallen bij nadere bestudering van de foto's het een en ander te mankerenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
Ik begin de ene keer wel en de andere niet
ik bedoelde ook meer wat voor foto's (en vooral ook de eerste) in het begin was ik heel lief en bekeek ik braaf alle foto's maar nu zijn er best wat dingen waardoor ik meteen afhaak (of afhaak na wel alles te bekijken)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:48 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Donker bruinhaar, bruine ogen, kort haar en 1.75
Afkomst Turks, maar krijg vaak te horen dat ik op een Marokkaan/Arabische lijk
pff wat een logica hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm snor. Dat klinkt ook weer niet bepaald positief
[..]
Heb pas 1 keer gehad dat een leuke match gesprek begon. Meestal blijkt in die gevallen bij nadere bestudering van de foto's het een en ander te mankeren
Ja dat is eigenlijk wel zo. Knappe vrouwen hebben zoveel matches, die gaan echt niet iedereen aanspreken. Dus als je daarop moet wachtenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pff wat een logica haha
Alleen lelijkerds zijn dus zo aardig dat ze de app gebruiken waar hij ook voor gemaakt is namelijk contact leggen?
Ik vind het vooral raar als je een match hebt en niemand zegt wat?
ik ga niet van mezelf zeggen dat ik knap ben, dat gaat me wat ver, maar ik heb nog nooit geen match gehad op tinder als ik iemand like-te. Maar juist daarom ben ik kritisch en ik spaar geen matches. Dat is toch zinloos?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk wel zo. Knappe vrouwen hebben zoveel matches, die gaan echt niet iedereen aanspreken. Dus als je daarop moet wachten
Moet toegeven dat ik dat verzamelen wel doequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga niet van mezelf zeggen dat ik knap ben, dat gaat me wat ver, maar ik heb nog nooit geen match gehad op tinder als ik iemand like-te. Maar juist daarom ben ik kritisch en ik spaar geen matches. Dat is toch zinloos?
Ik ga echt niet zitten liken puur om dan hier te kunnen zeggen 'al 300!!'
Als ik een aantal leuke mensen heb om mee te kletsen ga ik niet nog als een malle zitten liken
Je hebt het nu toch niet over een die het heeft uitgeschreven?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef chroestjov het volgende:
Wat ik wel handig vind zijn vrouwen die hun lengte maar alvast vermelden in de beschrijving.
Oww op die manier nee dan heb ik op zich wel normale foto's ja al hoewel.. Ik had wel 1 foto van het uitgaan samen met vrienden dus dat is een afknapper?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer wat voor foto's (en vooral ook de eerste) in het begin was ik heel lief en bekeek ik braaf alle foto's maar nu zijn er best wat dingen waardoor ik meteen afhaak (of afhaak na wel alles te bekijken)
Openen met een groepsfoto en dan haak ik eigenlijk al af
Of op de motor of in de sportschool
Uitgeschreven? Ik bedoel gewoon als het in de persoonlijke omschrijving staat vermeld als waar in o.a. ook hobby's en dergelijke beschreven kunnen staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt het nu toch niet over een die het heeft uitgeschreven?
Ja snap ik maar ik heb nu een leuke match die haar lengte heeft uitgeschreven dus: een meter en..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Uitgeschreven? Ik bedoel gewoon als het in de persoonlijke omschrijving staat vermeld als waar in o.a. ook hobby's en dergelijke beschreven kunnen staan.
Wat is er mis met een foto op de motorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer wat voor foto's (en vooral ook de eerste) in het begin was ik heel lief en bekeek ik braaf alle foto's maar nu zijn er best wat dingen waardoor ik meteen afhaak (of afhaak na wel alles te bekijken)
Openen met een groepsfoto en dan haak ik eigenlijk al af
Of op de motor of in de sportschool
Ah, nee, dat is inderdaad wel weer onnodige interessantdoenerij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja snap ik maar ik heb nu een leuke match die haar lengte heeft uitgeschreven dus: een meter en..
- liever geen selfiesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:23 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Maar wat hebben de vrouwen eerder de voorkeur naar als het gaat om de foto's? Is het een pluspunt als de man lacht? Of juist flirty of stoer kijkt of helemaal niet lacht? Bijna al mijn foto's zie je mijn lachen namelijk
Ik vind mezelf niet knap ofzo, en ik heb meer dan 100 matches in 1.5 maand...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk wel zo. Knappe vrouwen hebben zoveel matches, die gaan echt niet iedereen aanspreken. Dus als je daarop moet wachten
Ik heb maar 30 matches ofzo in 4 maanden tijd, het ligt er aan hoeveel procent je liked, niet alleen hoe knap/lelijk iemand is. Sowieso is het niet echt boeiend hoeveel matches iedereen heeft tochquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet knap ofzo, en ik heb meer dan 100 matches in 1.5 maand...
Uitstraling is allesquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet knap ofzo, en ik heb meer dan 100 matches in 1.5 maand...
Jij woont toch samenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
- liever geen selfies
- geen foto's met andere vrouwen
- geen groepsfoto's
- geen foto's met meer landschap en een heel klein mensje
- een beetje lachen
- geen foto's met een vis.
Wel doen: lachen, leuk zijn, gewoon laten zien wie je bent.
Dus datquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:21 schreef Buffell het volgende:
Ik heb lekker net zoveel matches als jou +1 meer, lekker puh!
wat een poch topic hier zeg.
Als we met zn allen alle gedrochten gingen liken had iedereen zoveel matches.
Die doen het anders het beste.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb maar 30 matches ofzo in 4 maanden tijd, het ligt er aan hoeveel procent je liked, niet alleen hoe knap/lelijk iemand is. Sowieso is het niet echt boeiend hoeveel matches iedereen heeft tochIk vind foto's in de sportschool trouwens ook echt een grote afknapper :')!
Ik like er niet zoveel, 1 op de 20/25? Sportschool foto's zijn trouwens ook echt stom ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb maar 30 matches ofzo in 4 maanden tijd, het ligt er aan hoeveel procent je liked, niet alleen hoe knap/lelijk iemand is. Sowieso is het niet echt boeiend hoeveel matches iedereen heeft tochIk vind foto's in de sportschool trouwens ook echt een grote afknapper
!
Ik tinder voor de lol, mijn vriend weet ervan hoor.quote:
Ja doe mij en alle andere vrijgezellen even een plezier en kap met Tinder. Lieve meid, 30 gemeenschappelijke interesses, gezellig aan het chatten en wanneer je d'r uitvraagt "Oh haha ik heb al een vriend". Nou fuck you too.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik tinder voor de lol, mijn vriend weet ervan hoor.
Dat is kutquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja doe mij en alle andere vrijgezellen even een plezier en kap met Tinder. Lieve meid, 30 gemeenschappelijke interesses, gezellig aan het chatten en wanneer je d'r uitvraagt "Oh haha ik heb al een vriend". Nou fuck you too.
Het staat gewoon in mijn beschrijving en ik zeg het altijd meteen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja doe mij en alle andere vrijgezellen even een plezier en kap met Tinder. Lieve meid, 30 gemeenschappelijke interesses, gezellig aan het chatten en wanneer je d'r uitvraagt "Oh haha ik heb al een vriend". Nou fuck you too.
Donder gewoon op van een date app aandachtshoerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het staat gewoon in mijn beschrijving en ik zeg het altijd meteen.En als je dan opent met "zullen we vanavond daten" en dat gaat lopen bitchen omdat ik een vriend heb. Nou, fuck you too
nofl maar waarom zit je op tinder dan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het staat gewoon in mijn beschrijving en ik zeg het altijd meteen.En als je dan opent met "zullen we vanavond daten" en dat gaat lopen bitchen omdat ik een vriend heb. Nou, fuck you too
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nofl maar waarom zit je op tinder dan.
Heeft ze toch een bf voor?quote:
Ik was een keer stoned met vrienden, en toen vond ik het swipen leuk. Toen wilde ik ook. En toen is het gewoon een beetje blijven hangen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nofl maar waarom zit je op tinder dan.
Schitterende persoonlijkheid. 10/10 would hit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Donder gewoon op van een date app aandachtshoer
leuk?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik dat verzamelen wel doetoch leuk als je zoveel matches hebt. Maar met meeste doe ik niets
Hypocriet, eisen stellen aan foto's op Tinder terwijl jij iedere avond door iemand volgespoten wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
- liever geen selfies
- geen foto's met andere vrouwen
- geen groepsfoto's
- geen foto's met meer landschap en een heel klein mensje
- een beetje lachen
- geen foto's met een vis.
Wel doen: lachen, leuk zijn, gewoon laten zien wie je bent.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm snor. Dat klinkt ook weer niet bepaald positief
Manmanmanquote:Op zondag 16 maart 2014 08:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leuk?
Het zegt helemaal niets
mensen liken alles, iedereen heeft zijn meest voordelige foto's etc.
Het is een enorme schijn werkelijkheid
Ik snap daar echt de lol niet van
Eens. Ik word een beetje moe van die meiden die hun hele levensverhaal in 't profiel hebben staan en er geen publiek geheim van maken dat ze ernstig op zoek zijn. Dat is ook de reden waarom ik niet op een 'gewone' datingsite zit. Het feit dat iemand gericht op zoek is naar een vriend is voor mij als een afknapper op zich.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:52 schreef UnicornFarts het volgende:
Manmanmanwat nemen sommige dit allemaal serieus. Ik heb ook verzamelwoede op Tinder maar wel allemaal lekkere hapjes
Ik vind Tinder nou niet echt een serieuze zaak, zijn denk ik maar weinig mensen opzoek naar een vaste relatie... Als je zoiets zoekt kan je beter naar Lexa of Pepper.nl imo.
Mannen kunnen net zo erg zijn hoor, ik heb nu via paiq en tinder allemaal dates gehad dat gewoon leuk daten zou moeten worden maar vervolgens zien ze het he-le-maal zittenquote:Op zondag 16 maart 2014 10:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Eens. Ik word een beetje moe van die meiden die hun hele levensverhaal in 't profiel hebben staan en er geen publiek geheim van maken dat ze ernstig op zoek zijn. Dat is ook de reden waarom ik niet op een 'gewone' datingsite zit. Het feit dat iemand gericht op zoek is naar een vriend is voor mij als een afknapper op zich.
Hiermee sluit ik niet uit dat ik zelf via Tinder in een serieuze relatie terecht kom, maar ik ben er niet naar op zoek. Ik vind 't leuk om met iemand af te spreken en wat te gaan drinken en dan zien we wel wat daar uit voort komt.
Waarom dat je als je toch geen relatie wilt?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:41 schreef UnicornFarts het volgende:
Je komt niet over als iemand die Tinder grappig vind. Volgens mij vind jij sowieso weinig grappig.
[..]
Mannen kunnen net zo erg zijn hoor, ik heb nu via paiq en tinder allemaal dates gehad dat gewoon leuk daten zou moeten worden maar vervolgens zien ze het he-le-maal zittenGA WEG
![]()
Ik heb net jaren aan een ketting gezeten![]()
Tuurlijk, als Tinder je iets kan opleveren, doenVriendin van mij is nu samen met haar Tinderknulletje.
Seks. Dat zeg ik gewoon heel eerlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom dat je als je toch geen relatie wilt?
Waarom ga je dan op datequote:Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Seks. Dat zeg ik gewoon heel eerlijk.
Bovendien is daten ook gewoon heel leuk om te doen hoor, waarom moet daar gelijk een relatie aan vast zitten?
Tinder is toch niet alleen voor een relatie?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom dat je als je toch geen relatie wilt?
quote:Op zondag 16 maart 2014 10:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Daten vind ik ook gewoon leuk, ook om nieuwe mensen te ontmoeten
Nieuwe mensen ontmoeten snap ik niet zo goed, immers is het een vleeskeuring app. En ONS/fuckbuddy snap ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tinder is toch niet alleen voor een relatie?
Zijn er echt genoeg die alleen willen daten/afspreken om nieuwe mensen op een vriendschappelijke manier te leren kennen of voor een ONS of fuckbuddy
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 16 maart 2014 10:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Daten vind ik ook gewoon leuk, ook om nieuwe mensen te ontmoeten
Bijna elke manier waarop je nieuwe mensen ontmoet en in wil verdiepen is een soort eerste vleeskeuring toch, daarna ga je pas dieper in op een persoon. En dan zeg ik niet dat ik pas verdiep in andere als de keuring positief is maar dan weet je wel je verdere intenties van het contactquote:Op zondag 16 maart 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nieuwe mensen ontmoeten snap ik niet zo goed, immers is het een vleeskeuring app. En ONS/fuckbuddy snap ik.
[..]
Dat kan natuurlijk ook
Ik bedoel ook helemaal niet dat een date naar een relatie moet komen, maar eigenlijk iedereen die ik ken date wel omdat hij/zij op zoek is naar een relatie.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik snap ook niet dat daten uiteindelijk tot een relatie moet komen, krijg hier een beetje het idee dat dat gelijk "verplicht is.
Weet je wel hoe leuk het is om naar de bios te gaan naar een waardeloze film met drank en een enorme bak popcorn en dan in chill modus alles afkraken
Opzich heb je wel gelijk, maar met de gedachte dat Tinder een datingapp is vind ik het niet echt een middel om andere mensen te ontmoeten. De matches die ik had die wel met dat idee op Tinder zaten heb ik eigenlijk meteen afgekapt.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bijna elke manier waarop je nieuwe mensen ontmoet en in wil verdiepen is een soort eerste vleeskeuring toch, daarna ga je pas dieper in op een persoon. En dan zeg ik niet dat ik pas verdiep in andere als de keuring positief is maar dan weet je wel je verdere intenties van het contact
Hoi, aangenaam ik nietquote:Op zondag 16 maart 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik bedoel ook helemaal niet dat een date naar een relatie moet komen, maar eigenlijk iedereen die ik ken date wel omdat hij/zij op zoek is naar een relatie.
Hoi ik niet, ik ben kanovinnie. Ik wil niet met je daten. gr grquote:Op zondag 16 maart 2014 11:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoi, aangenaam ik niet![]()
En bij deze dus ook de eerste denk ik dan
quote:Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi ik niet, ik ben kanovinnie. Ik wil niet met je daten. gr gr
Ik zeg alleen wat ik stomme foto's vind. Het waren tips voor de persoon die het vroeg. Jezus, waarom zo aanvallend?quote:Op zondag 16 maart 2014 09:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hypocriet, eisen stellen aan foto's op Tinder terwijl jij iedere avond door iemand volgespoten wordt.
[..]! Pest mij niet zo
[..]
Manmanmanwat nemen sommige dit allemaal serieus. Ik heb ook verzamelwoede op Tinder maar wel allemaal lekkere hapjes
Ik vind Tinder nou niet echt een serieuze zaak, zijn denk ik maar weinig mensen opzoek naar een vaste relatie... Als je zoiets zoekt kan je beter naar Lexa of Pepper.nl imo.
quote:Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eerlijkheid is belangrijkquote:Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Bovendien is daten ook gewoon heel leuk om te doen hoor, waarom moet daar gelijk een relatie aan vast zitten?
quote:Op zondag 16 maart 2014 10:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik snap ook niet dat daten uiteindelijk tot een relatie moet komen, krijg hier een beetje het idee dat dat gelijk "verplicht is.
Weet je wel hoe leuk het is om naar de bios te gaan naar een waardeloze film met drank en een enorme bak popcorn en dan in chill modus alles afkraken
Dit. Lekker ouwehoerenquote:Op zondag 16 maart 2014 10:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Geen, maar ze zullen zeggen natuurlijk van wel om vrouwen het bed in te krijgenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Welke man is er op tinder serieus op zoek naar een relatie dan?
Mannen doen dat ook...quote:Op zondag 16 maart 2014 14:21 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind de "Hey we zijn een match! Wanneer gaan we daten?!" meiden ook echt verschrikkelijkAlsof een match betekend dat je gelijk moet afspreken...
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Geen, maar ze zullen zeggen natuurlijk van wel om vrouwen het bed in te krijgen
Ik ben er altijd vrij snel duidelijk in, genoeg vrouwen die dat waarderen. Niet dat de eerste date perse op seks moet uitdraaien, maar meerdere keren daten betekent niet dat ik ineens wel een relatie wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De altijd aanwezige kans als iemand heel leuk blijkt te zijn kan altijd natuurlijk. Maar die kans is er ook als ik boodschappen ga doen, en net als bij tinder is een relatie willen toch echt niet de reden dat ik boodschappen doe
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Wat zei je?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik dacht ik open weer even flauw/luchtig, krijg ik meteen een haat reactie
Sorry, zal de volgende keer vragen of alles goed gaat
Als ik 'schattig' opzoek in het woordenboek staat er een foto van jou bij ter illustratie.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als ik 'schattig' opzoek in het woordenboek staat er een foto van jou bij ter illustratie.
Ja, ik weet het![]()
Iets van 'doe normaal, slijmbal'quote:Op zondag 16 maart 2014 16:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moest wel lachen, wat kreeg je terug?
Jammer dat het gelijk zo gemeen moetquote:Op zondag 16 maart 2014 16:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Iets van 'doe normaal, slijmbal'
Klopt. Meteen geblokkeerd, geen zin in dat soort types.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Jammer dat het gelijk zo gemeen moet
Her lossquote:
Match wel, record voor mij is 40+ gemuteerde interesses.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Een match met iemand met 39 gedeelde interesses. Voor mij een record
Afsluiten en opnieuw openen? Opnieuw installeren?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ding werkt ineens niet meer. Blijft maar zoeken.
Alles al geprobeerd. Ik geeft het maar op.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Afsluiten en opnieuw openen? Opnieuw installeren?
Te weinig krediet.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alles al geprobeerd. Ik geeft het maar op.
Ik he bdenk ik geeneens zoveel intresses op facebookquote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Een match met iemand met 39 gedeelde interesses. Voor mij een record
Dat werkt niet, ik heb hetzelfde probleem en ook alles al geprobeerd. Dat is een of andere rare bug.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Afsluiten en opnieuw openen? Opnieuw installeren?
Android- of iPhone-versie?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat werkt niet, ik heb hetzelfde probleem en ook alles al geprobeerd. Dat is een of andere rare bug.
Androidquote:
Daar heb je het probleem al.quote:
Tja, ik kreeg een HTC via mijn oude werk.quote:
ik heb 2 interesses op facebook waarvan 1 er per ongeluk wasquote:Op zondag 16 maart 2014 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik he bdenk ik geeneens zoveel intresses op facebook
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik heb binnenkort een date met iemand van Tinder. Hij komt echt veel te gladjes over in hoe hij praat, maar ik ben te nieuwsgierig naar hoe hij in het echt is. Gewoon even wat drinken en weer weg.
Ja, al een paar keer gehad.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:31 schreef Antiheld het volgende:
Stel je bent 'afgewezen', kan je die persoon dan nog steeds tegenkomen om te 'keuren'?
Nooit gehadquote:
Dus eigenlijk is het mogelijk om iemand te keuren die jou al heeft afgekeurd, waardoor het zinloos is? Heb je er btw achtergekomen?quote:
Hoe weet je dat je zoiets nooit gehad hebt?quote:
Dan zou ik toch ook diegene een paar keer langs zien komen?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:07 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het mogelijk om iemand te keuren die jou al heeft afgekeurd, waardoor het zinloos is? Heb je er btw achtergekomen?
[..]
Hoe weet je dat je zoiets nooit gehad hebt?
Waarom een paar keer? Je keurt toch iemand en daarna zie je 'm nooit meer (tenzij een match, maar iig niet om te keuren.)quote:Op maandag 17 maart 2014 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan zou ik toch ook diegene een paar keer langs zien komen?
Heb je toch het antwoord op je vraag?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:12 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Waarom een paar keer? Je keurt toch iemand en daarna zie je 'm nooit meer (tenzij een match, maar iig niet om te keuren.)
Ik heb een zeer goed (fotografisch) geheugen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:07 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het mogelijk om iemand te keuren die jou al heeft afgekeurd, waardoor het zinloos is? Heb je er btw achtergekomen?
profielen komen maar 1x voorbij of je nou afkeurt of nietquote:Op maandag 17 maart 2014 14:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb een zeer goed (fotografisch) geheugen.
Nee.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
profielen komen maar 1x voorbij of je nou afkeurt of niet
Mensen die nog eens voorbij komen hebben een nieuw profiel gemaakt of iets dergelijks
Volgens mij
neenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
profielen komen maar 1x voorbij of je nou afkeurt of niet
Mensen die nog eens voorbij komen hebben een nieuw profiel gemaakt of iets dergelijks
Volgens mij
Volgens mij snappen jullie allebei niet wat ik bedoel. Hoe weet je of de ander jou al heeft (af)gekeurd voordat jij die persoon hebt gekeurd? Een fotografisch geheugen gaat je daar niet bij helpen. Een antwoord wat eventueel zou kunnen. "Een bekende vriendin heeft gezegd dat ze mij heeft afgekeurd, maar daarna kwam ik haar nog tegen om te keuren."quote:Op maandag 17 maart 2014 14:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb een zeer goed (fotografisch) geheugen.
Wilt nog niet zeggen dat die personen geen meerdere accounts hebben aangemaakt. Maar dat was niet mijn vraag. Als mijn punt te moeilijk is laat dan maar zitten.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:31 schreef Serene het volgende:
[..]
Omdat ze dus dezelfde mensen vaker hebben gezien. Dat is al gezegd.
Ik snap je punt wel, maar als ik iemand een tweede keer tegenkom, nadat ik deze persoon al een keer eerder had afgewezen, is het aannemelijk dat het bij haar ook kan gebeuren, waardoor het niet zinloos is dat je haar tegenkomt als ze jou al heeft afgewezen.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:37 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Wilt nog niet zeggen dat die personen geen meerdere accounts hebben aangemaakt. Maar dat was niet mijn vraag. Als mijn punt te moeilijk is laat dan maar zitten.
Zelfs matches waarbij ik door de andere persoon verwijderd ben, komen langs.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Volgens mij snappen jullie allebei niet wat ik bedoel. Hoe weet je of de ander jou al heeft (af)gekeurd voordat jij die persoon hebt gekeurd? Een fotografisch geheugen gaat je daar niet bij helpen. Een antwoord wat eventueel zou kunnen. "Een bekende vriendin heeft gezegd dat ze mij heeft afgekeurd, maar daarna kwam ik haar nog tegen om te keuren."
ik had laatst ook een heel gesprek met iemand, toen had ik een notificatie van diegene dat ik een bericht van haar had, en vervolgens is het gesprek weg, alsof ze me geblokkeerd heeftquote:Op maandag 17 maart 2014 18:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zelfs matches waarbij ik door de andere persoon verwijderd ben, komen langs.
[ afbeelding ]
ik ook, toen opgezocht op facebook. Toen kende ze me niet. Vrouwen.....quote:Op maandag 17 maart 2014 20:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik had laatst ook een heel gesprek met iemand, toen had ik een notificatie van diegene dat ik een bericht van haar had, en vervolgens is het gesprek weg, alsof ze me geblokkeerd heeft
quote:
Stalkersquote:Op maandag 17 maart 2014 21:35 schreef gohan16 het volgende:
[..]
ik ook, toen opgezocht op facebook. Toen kende ze me niet. Vrouwen.....
mag ik dan die hardstyle chicks ? Ik zie er niet genoeg..quote:Op maandag 17 maart 2014 20:20 schreef Buffell het volgende:
Denk dat ik sinds 't weekend toch de leukste match tot nu toe heb. Een keertje geen hardstyle-chick of 'te dom om te poepen'-chick.
Jij treft ook de besten zo te zienquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
Fuck zeg, ik had net echt een match from hell
Ik zei even niets (letterlijk 15 minuten, de postbode stond aan de deur) en toen ging hij al van: wil je niet met me afspreken dan?
Na blokkeren opzoeken op Facebook is wel een beetje fout?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:35 schreef gohan16 het volgende:
[..]
ik ook, toen opgezocht op facebook. Toen kende ze me niet. Vrouwen.....
beetje?!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Na blokkeren opzoeken op Facebook is wel een beetje fout?
Wtf? Dat klinkt wel heel desperate.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zei even niets (letterlijk 15 minuten, de postbode stond aan de deur) en toen ging hij al van: wil je niet met me afspreken dan?
Wat is belangrijker? De potentiële droomman van je leven of je pakketje?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
De postbode natuurlijk. Die kan ze laten komen wanneer ze wil.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is belangrijker? De potentiële droomman van je leven of je pakketje?
Leef je uit. Ik vind 't helemaal niks als een vrouw stampend door de woonkamer stuitert op die rengdengdeng-herrie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:02 schreef Basxt het volgende:
[..]
mag ik dan die hardstyle chicks ? Ik zie er niet genoeg..
Zet dat in je tekstquote:
Wat denk je zelf? Ze geeft zelf aan dat ze wil feesten, dus dat lijkt me niet zo moeilijk. Spreek ergens af om wat te drinken en de rest zal vanzelf gaan. Of niet...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:26 schreef Romsel het volgende:
Laatst had ik een match met een leuke meid die 9745 KM uit de buurt zat. Het bleek een Braziliaanse die even op bezoek was in NL. Nu spreken we elkaar op WhatsApp en komt ze over een maand of twee weer naar Nederland. Ze wil dan wel afspreken, in elk geval om te chillen of een beetje te feesten. Ze is behoorlijk lekker en ik wil natuurlijk wel moves maken als ze op bezoek komt.
Ik heb echter geen idee wat ik ervan moet verwachten, dit is compleet nieuw voor me. Iemand tips of suggesties hoe ik dit in de goede richting kan sturen?
dat is wel sick dudequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:26 schreef Romsel het volgende:
Laatst had ik een match met een leuke meid die 9745 KM uit de buurt zat. Het bleek een Braziliaanse die even op bezoek was in NL. Nu spreken we elkaar op WhatsApp en komt ze over een maand of twee weer naar Nederland. Ze wil dan wel afspreken, in elk geval om te chillen of een beetje te feesten. Ze is behoorlijk lekker en ik wil natuurlijk wel moves maken als ze op bezoek komt.
Ik heb echter geen idee wat ik ervan moet verwachten, dit is compleet nieuw voor me. Iemand tips of suggesties hoe ik dit in de goede richting kan sturen?
Hoe zie je jezelf over 5 jaar?quote:
Dat wordt al niksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
Samenwonend in mijn achterstallige krotje met mijn 15 katten, werkloosquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe zie je jezelf over 5 jaar?
duhquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samenwonend in mijn achterstallige krotje met mijn 15 katten, werkloos
Pics.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:04 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb dat ook croestjov, ben een aantal mannen al 3 of 4x tegen gekomen.
Ik dacht dat ik een fantastische date had morgenavondziet er leuk uit, woont niet meer bij zijn ouders, heeft geen 4 kinderen bij 4 verschillende vrouwen, bijna te mooi om waar te zijn...
Stond er vanochtend een berichtje voor mij klaar dat hij zich er zo op verheugde en hoopte dat hij over mij heen mocht plassen!
Nog fijner zou zijn als we samen naar de wc zouden gaan, ik op zijn schoot zou zitten en over hem heen wilde plassen.
Huh wacht wat
Max 28 jaarquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik had hem gisteravond nog even een appje gestuurd dat ik wel zin in hem had zeg maar(geen kinky shit
) en dit was zijn reactie erop vanochtend
Ik dacht eerst dat het een grapje was en vroeg "Ja hou je daar van" en toen kreeg ik terug ja ik hou van nasty!!!
![]()
Ik moet met jongeren gaan daten want dit is al nummer zoveel..zijn altijd de ouderevorige keer ook een vent, we hadden het gewoon over normale dingen en ineens vraagt hij wat voor schoenen ik draag, dus ik zei dat ik op dat moment op blote voeten liep. Laten we het erop houden dat hij wel raad wist met vrouwen voeten...
Ik ga nu gelijk mijn filter aanpassen
Ik heb nu 28-38 dat zal het probleem wel zijnquote:
Ik heb ook de leeftijd wat hoger staan. Niks mis met een oudere vrouwquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb nu 28-38 dat zal het probleem wel zijn![]()
Ik weet niet of de dames hier ook een ene "alex" van 31 hebben gespot die poedelnaakt op de foto stond met een pizza op zijn leuter? Was vast een pizza formaggi met een vleugje camembert
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:04 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb dat ook croestjov, ben een aantal mannen al 3 of 4x tegen gekomen.
Ik dacht dat ik een fantastische date had morgenavondziet er leuk uit, woont niet meer bij zijn ouders, heeft geen 4 kinderen bij 4 verschillende vrouwen, bijna te mooi om waar te zijn...
Stond er vanochtend een berichtje voor mij klaar dat hij zich er zo op verheugde en hoopte dat hij over mij heen mocht plassen!
Nog fijner zou zijn als we samen naar de wc zouden gaan, ik op zijn schoot zou zitten en over hem heen wilde plassen.
Huh wacht wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |