abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf zaterdag 8 maart 2014 @ 19:33:04 #1
159915 -Menn0-
MNO
pi_137521280

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots.
,,/
  FOK!fotograaf zaterdag 8 maart 2014 @ 19:33:40 #2
159915 -Menn0-
MNO
pi_137521298
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez mannen liken echt alles of niet? :?
Hoezo? Heb je zoveel wederzijdse likes?! :')
,,/
pi_137521372
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:33 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Hoezo? Heb je zoveel wederzijdse likes?! :')
Nou ik heb me laten vertellen dat je als eerst de mensen krijgt die jou geliked hebben?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_137521861
Nee toch? Soms heb ik achter elkaar een paar matches, dan niet en dan weer wel, vervolgend heb ik 1 of 2 dagen erna pas een match met iemand die ik toen heb geliked.

Ik had eigenlijk een Tinderdate aankomende vrijdag, kei leuke kerel maar zijn rugzakje is mij iets te groot..
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_137521941
Ik heb echt tot nu toe nog niet gehad dat ik iemand like-te en dat het geen match was...

Maar goed, ik zit er ook pas net op en snap er niet zo veel van :')
En hij doet het vaak nogal knudde
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137522025
Like jij iedere dag? Ik soms gerust een aantal dagen niet omdat ik dan aan het chatten ben of gewoon geen zin heb, als ik dan ga liken dan is het ook echt achter elkaar match-match-match :')
Wat een sfeerspons.
pi_137523217
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Like jij iedere dag? Ik soms gerust een aantal dagen niet omdat ik dan aan het chatten ben of gewoon geen zin heb, als ik dan ga liken dan is het ook echt achter elkaar match-match-match :')
Ik zit er pas 1 dag op :P
Ik weet ook niet of ik blijf hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137523275
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik zit er pas 1 dag op :P
Ik weet ook niet of ik blijf hoor
Waarom heb je je in eerste instantie aangemeld?
Wat een sfeerspons.
pi_137523379
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Waarom heb je je in eerste instantie aangemeld?
om te gluren natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137531354
Niet om het een of ander, heb nog genoeg leuke dames om mee te chatten, maar ik begin het vermoeden te krijgen dat ik niet meer getoond wordt aan de dames (hoorde anderen mensen daar al over klagen).

Voorheen kreeg ik mijn matches op 2 manieren: ik likete een dame en had zelf direct een match, of ik sliep een nachtje en dan werd ik wakker en had 1 of 2 matches. Er is niets verandert in mijn like-gedrag, niet meer of minder.

Hoe kan het dan dat ik al enige tijd geen nieuwe matches krijg?

Edit: Utrecht, dus een tekort aan vrouwen is het niet.
+ ik heb app eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd. Kijken of dat invloed heeft.

[ Bericht 10% gewijzigd door Poolbal op 08-03-2014 23:47:11 ]
pi_137531990
Voor de vrouwen nog wat tips:
- 1 foto is bij mij 99% kans op dislike, zeker als dat een uberopgemaakte stylistische foto is
- één of twee groepsfotos ok... maar 4/5 groepsfotos en één vage... ik heb geen zin om uit te zoeken wie jij bent
- Zet er tenminste 1 duidelijke foto bij, liefst 2 of 3 dan mag de rest op het strand of bij Machu Pichu zijn
- niet alleen maar de fotos van je afstuderen, gala en kerstmis. Allemaal heftige make up? Wat heb je te verbergen? :)

Persoonlijke smaakdie ik dislike (zie je regelmatig) :
- kijk ik ben sociaal betrokken want ik heb in Afrika met kindjes gewerkt!
- kijk mij vrolijk zijn toen ik de colourrun deed!
  zondag 9 maart 2014 @ 01:38:25 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137535053
Niet om het een of ander maar het zal al die vrouwen natuurlijk weinig boeien of jij ze liket of niet...geen enkele vrouw heeft nl te klagen over het aantal matches. Voor jou 100 anderen. :)
Gourmetten of steengrillen?
pi_137535196
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 01:38 schreef Silenus het volgende:
Niet om het een of ander maar het zal al die vrouwen natuurlijk weinig boeien of jij ze liket of niet...geen enkele vrouw heeft nl te klagen over het aantal matches. Voor jou 100 anderen. :)
Ghehe. Ik vroeg me ook al af of we hier wellicht met Gods gift to women van doen hadden.

En begin jij nu ook al met die debiele :) smiley?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 9 maart 2014 @ 01:54:45 #14
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137535275
Ik hoop maar dat ik er een keer een date uit kan slepen. Één meisje was eerst echt al heel erg klef en wou afspreken (nooit gedaan) en daarna negeert me ze opeens compleet op WhatsApp _O- .

Met een ander meisje app ik wel elke dag en al paar keer gevraagd om af te spreken, maar ze kon niet door haar werk :'). Dus dan heeft ze er ook niet echt zin in, dus dat ga ik maar afkappen dan.
Oh.
pi_137535326
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop maar dat ik er een keer een date uit kan slepen. Één meisje was eerst echt al heel erg klef en wou afspreken (nooit gedaan) en daarna negeert me ze opeens compleet op WhatsApp _O- .

Met een ander meisje app ik wel elke dag en al paar keer gevraagd om af te spreken, maar ze kon niet door haar werk :'). Dus dan heeft ze er ook niet echt zin in, dus dat ga ik maar afkappen dan.
Ze heeft een ander.
  zondag 9 maart 2014 @ 01:59:49 #16
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137535330
quote:
15s.gif Op zondag 9 maart 2014 01:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ze heeft een ander.
De eerste of de tweede? :P
Oh.
pi_137535341
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De eerste of de tweede? :P
Beide.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zondag 9 maart 2014 @ 02:01:15 #18
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137535344
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 02:00 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Beide.
Ooh ze hebben elkaar :o

_O-
Oh.
pi_137535541
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ooh ze hebben elkaar :o

_O-
Het begint me nu vrij helder te worden waarom het nooit tot een date komt.
pi_137536134
quote:
Er is altijd een stap beter :) iedereen mag ermee doen wat ie wil.
pi_137541149
quote:
Zouden die verhoudingen echt zo uit elkaar liggen? Volgens mij valt dat best mee hoor
  zondag 9 maart 2014 @ 12:58:20 #22
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_137541463
Ik wist trouwens niet dat vrouwen zoveel aan skydiven deden.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_137541624
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 12:48 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Zouden die verhoudingen echt zo uit elkaar liggen? Volgens mij valt dat best mee hoor
ik heb tot nu toe nog niks geliked en dat het dan geen match was

En ik ben leuk maar niet mega fotomodel knap of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137541730
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik heb tot nu toe nog niks geliked en dat het dan geen match was

En ik ben leuk maar niet mega fotomodel knap of zo
Apart is dat dan...hoe zou dat komen vraag ik me dan af?

Waar ik wel het gevoel van heb is dat meiden de laatste paar bijna allemaal wel "knap" zijn op fotos. Niet meteen fotomodel knap wat ik dan bedoel inderdaad. Maar door pefect om te gaan met make up, foto's onder een bepaalde hoek, iets overbelicht als ze net terug zijn van de kapper of voor dat ze naar een gala gaan oid lijkt het al snel een "mooie" meid.

Terwijl jongens vaak gewoon van die "simpele" fotos hebben als ik kijk in m'n vriendengroep. Gewoon ergens in een cafe of op vakantie.
pi_137542043
Tinder gebruikt FB foto's. Hierin worden allerlei zaken gedeeld die men wil laten zien aan vrienden, waarin men wil laten zien hoe wereldlijk en tof men is.

Gevolg: alleen maar foto's waar men:

- op de plaat staat met dieren (paarden, dolfijnen, en huisdieren) => ben zelf niet zo'n dierenman
- zijn/haar kinderen will showen => voor mij een nee
- aan het feesten is (in groepsfoto's) => meestal niet de meest galante foto's
- een sport beoefent => ben niet van bergbeklimmen en wintersport

En al dat soort dingen boeien mij nou juist minder. Ik kies voor de dames die een beetje "normaal" en neutraal op de foto staan. Leuk als je van (verre) reizen houd, en het zijn de fotomomenten daar van, die iedereen op FB plaatst. Maar reizen doe je 3 weken per jaar - het gaat mij ook om die 49 andere weken... als je gewoon je dagelijkse ding doet.
Overdreven gestyleerde foto's zijn voor mij dus juist een afknapper. Laat gewoon jezelf zien, niet wat je wilt dat anderen zien...
  zondag 9 maart 2014 @ 13:24:21 #26
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_137542181
Gewoon een keer de sleur breken en een selfie nemen wanneer je op het toilet zit. Be that leader.
Ignorance is bliss
pi_137542556
Nou daarom dacht ik dus dat mannen gewoon alles liken haha
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137542597
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef elkravo het volgende:
Tinder gebruikt FB foto's. Hierin worden allerlei zaken gedeeld die men wil laten zien aan vrienden, waarin men wil laten zien hoe wereldlijk en tof men is.

- op de plaat staat met dieren (paarden, dolfijnen, en huisdieren) => ben zelf niet zo'n dierenman

En al dat soort dingen boeien mij nou juist minder. Ik kies voor de dames die een beetje "normaal" en neutraal op de foto staan. Leuk als je van (verre) reizen houd, en het zijn de fotomomenten daar van, die iedereen op FB plaatst. Maar reizen doe je 3 weken per jaar - het gaat mij ook om die 49 andere weken... als je gewoon je dagelijkse ding doet.
Overdreven gestyleerde foto's zijn voor mij dus juist een afknapper. Laat gewoon jezelf zien, niet wat je wilt dat anderen zien...
En dan heb je ook nog mensen die op iedere foto een zonnebril op hebben. Als ik je hele hoofd niet duidelijk zichtbaar is, dan waag ik het er niet op.
#TeamMiley
pi_137542650
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:41 schreef Poolbal het volgende:
Voor de vrouwen nog wat tips:
- 1 foto is bij mij 99% kans op dislike, zeker als dat een uberopgemaakte stylistische foto is
- één of twee groepsfotos ok... maar 4/5 groepsfotos en één vage... ik heb geen zin om uit te zoeken wie jij bent
- Zet er tenminste 1 duidelijke foto bij, liefst 2 of 3 dan mag de rest op het strand of bij Machu Pichu zijn
- niet alleen maar de fotos van je afstuderen, gala en kerstmis. Allemaal heftige make up? Wat heb je te verbergen? :)

Persoonlijke smaakdie ik dislike (zie je regelmatig) :
- kijk ik ben sociaal betrokken want ik heb in Afrika met kindjes gewerkt!
- kijk mij vrolijk zijn toen ik de colourrun deed!
:')!
  zondag 9 maart 2014 @ 14:43:16 #30
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137544192
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 02:20 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het begint me nu vrij helder te worden waarom het nooit tot een date komt.
Nou vertel? :+
Oh.
pi_137545317
Dat gieren van de pret de hele tijd om werkelijk helemaal niks.
pi_137546738
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nou daarom dacht ik dus dat mannen gewoon alles liken haha
Ik doe dat ook, ik doe gewoon 1x per week een half uur lang alleen maar like en dan zie ik wel wie reageert :`)

Vooral omdat ik die navigatie vet kut vind, als je nou gewoon naar links en rechts door de foto's kunt bladeren en die knopjes hebt om te liken ja of nee, nu moet je eerst op het profiel klikken en dan kan je pas bladeren.

Als je zo al die foto's af wilt werken ben je lang bezig
pi_137547895
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef elkravo het volgende:

Je kan natuurlijk gewoon foto's op je FB-profiel zetten en die alleen zichtbaar maken voor jezelf. Dat heb ik ook gedaan. Maar 99% van de mensen denkt daar natuurlijk niet aan :P
pi_137548499
Ik snap het niet hoor. Zit er nu net een weekje op en heb pas 3 matches, maar wel met 3 waanzinnig mooie vrouwen waarvan ik er 1 ook weleens in het echt heb gezien. Heb nog gevraagd of ze me misschien per ongeluk naar rechts had geveegd maar dat was dus niet het geval.
pi_137548636
Ik had een weekje of twee niet getinderd, sinds gisteravond weer wel en ik heb me toch een paar leuke matches nu.

Alleen nog ff bedenken hoe ik een gesprek ga starten.
pi_137548827
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:09 schreef Plofkipje het volgende:
Ik had een weekje of twee niet getinderd, sinds gisteravond weer wel en ik heb me toch een paar leuke matches nu.

'Sex?'
hhhhh
pi_137549651
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:09 schreef Plofkipje het volgende:

Gewoon zeggen wat je leuk vond aan de persoon of foto's!
  zondag 9 maart 2014 @ 17:54:21 #38
396458 New_Pope
Nobody fucks with the Jesus!
pi_137550272
Schaamteloze TVP.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
pi_137551828
Ik like wel aardig wat.. maar wordt helaas niet zo vaak terug geliked :P
pi_137552104
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:37 schreef Poolbal het volgende:

[..]

"Goh wat heb jij een leuke snor"

Ja nee en jij hebt een hele waslijst aan eisen? :')
Wat een sfeerspons.
pi_137552255
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:47 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden als iemand zegt dat ik een leuke snor heb... als ik een snor heb :P
pi_137553495
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

'Sex?'
Nee want dat wil ik niet :')

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:37 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Ook nog een optie.

quote:

[..]

Sloeg de waslijst aan eisen op mij?
pi_137554507
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:52 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden als iemand zegt dat ik een leuke snor heb... als ik een snor heb :P
Ieder zijn ding hoor maar ik hou daar niet zo van misschien is het vrouw naar man anders maar als een man weer eens aankomt met "wat heb je mooie blonde krullen" dan denk ik gelijk alweer van jezus :')

Plofkipje, nee :)
Wat een sfeerspons.
pi_137555516
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 19:49 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ieder zijn ding hoor maar ik hou daar niet zo van misschien is het vrouw naar man anders maar als een man weer eens aankomt met "wat heb je mooie blonde krullen" dan denk ik gelijk alweer van jezus :')

Plofkipje, nee :)
Daar zit wel een groot verschil in bij mannen en vrouwen :D Maar ik maak bij de opening eigenlijk nooit een opmerking over uiterlijk ofzo :)
pi_137555669
quote:

[..]

Wat zijn we weer heerlijk internet-bijdehand met zu alluh, jeuhh. Blijft toch altijd weer bijzonder hoe mensen denken een soort internetimago op te moeten zetten en puntjes te scoren met mensen dissen.

Maar bv:

"Hey, vond je lach heel leuk, moest je wel liken :)"
"Is die ene foto in Thailand? Echt mooie foto."
"Een hondenliefhebber! Ik vind honden ook leuk"

Ik ga in ieder geval niet verzonnen of ingewikkelde openingszinnen doen. Je bent gematcht dus je vond elkaar leuk genoeg om JA te zeggen. Gewoon het gesprek starten en dan gedurende het gesprek merk je wel of het klikt. Als iemand na één zin niet reageert, tsja dan niet.. blokkeer.
pi_137555847
Ik krijg juist van die berichtjes met:

"Hey (insert m'n naam) wat een leuke naam zeg! Vertel eens iets meer over jezelf, wie ben je, wat doe je? Waar kom je vandaan?"

Daar heb ik al niet eens meer zin om nog te antwoorden eerlijk gezegd....denk ik echt begin gewoon een normaal gesprek met "He hoe is het?" of "He, leuk weekend gehad?"
pi_137556254
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Wat zijn we weer heerlijk internet-bijdehand met zu alluh, jeuhh. Blijft toch altijd weer bijzonder hoe mensen denken een soort internetimago op te moeten zetten en puntjes te scoren met mensen dissen.

Maar bv:

"Hey, vond je lach heel leuk, moest je wel liken :)"
"Is die ene foto in Thailand? Echt mooie foto."
"Een hondenliefhebber! Ik vind honden ook leuk"

Ik ga in ieder geval niet verzonnen of ingewikkelde openingszinnen doen. Je bent gematcht dus je vond elkaar leuk genoeg om JA te zeggen. Gewoon het gesprek starten en dan gedurende het gesprek merk je wel of het klikt. Als iemand na één zin niet reageert, tsja dan niet.. blokkeer.
Internet-bijdehand :')

Om te kotsen.

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik krijg juist van die berichtjes met:

"Hey (insert m'n naam) wat een leuke naam zeg! Vertel eens iets meer over jezelf, wie ben je, wat doe je? Waar kom je vandaan?"

Daar heb ik al niet eens meer zin om nog te antwoorden eerlijk gezegd....denk ik echt begin gewoon een normaal gesprek met "He hoe is het?" of "He, leuk weekend gehad?"
DIT!

of gewoon een grappige zin, in het vorige topic kwam "Ik wil in je wangen knijpen" voorbij, geniaal!
Wat een sfeerspons.
pi_137556472
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Om te kotsen.

Precies. Puntjes scoor je in het echte leven door mooie en leuke dingen (voor anderen) te doen.
pi_137556863
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Precies. Puntjes scoor je in het echte leven door mooie en leuke dingen (voor anderen) te doen.
Hihihi jij gekkie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een sfeerspons.
pi_137557370
Wie weet zijn we intussen aan het Tinderchatten :D
pi_137557533
Naam + leeftijd, nu wil ik het checken ook.
Wat een sfeerspons.
pi_137558399
Kans is nihil, geen zorgen.
pi_137561629
Veel meiden die blije foto's maken in Berlijn.. bij het Holocaustmonument. De fuck is er mis met sommige mensen :')
  zondag 9 maart 2014 @ 22:01:44 #54
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_137562507
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef Ireyon het volgende:
Veel meiden die blije foto's maken in Berlijn.. bij het Holocaustmonument. De fuck is er mis met sommige mensen :')
En dan met een been in de lucht en een duckface.
  zondag 9 maart 2014 @ 22:02:16 #55
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_137562561
Dat je het doet is nog tot daar aan toe, maar hoe godvergeten achterlijk moet je zijn om die foto dan op je Facebook te zetten en hem ook nog eens te gebruiken voor zoiets als Tinder.
  zondag 9 maart 2014 @ 22:03:17 #56
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_137562642
Die staat waarschijnlijk ook boven d'r CV.
pi_137563482
quote:
mannen ook! Dat vond ik ook al apart ja
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 9 maart 2014 @ 22:19:04 #58
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137563711
quote:

[..]

Om te kotsen.

[..]

DIT!

of gewoon een grappige zin, in het vorige topic kwam "Ik wil in je wangen knijpen" voorbij, geniaal!
Wang-knijper meldt zich.

Intussen geen contact meer met haar :') Ach, was leuk voor even :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 9 maart 2014 @ 22:22:25 #59
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137563985
quote:

[..]

Om te kotsen.

[..]

DIT!

Heb binnenkort een date met de wangenknijp opmerking :D

Had die al geplaatst voor hij hier voorbij kwam. In een vriendengroep bij mij een vaker terugkomende zin. :P
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zondag 9 maart 2014 @ 22:24:01 #60
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137564091
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:19 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Wang-knijper meldt zich.

Intussen geen contact meer met haar :') Ach, was leuk voor even :)
Jammer, hij werkt wel best vaak :o
pi_137564484
quote:
http://www.vice.com/nl/re(...)t-verwenden-solltest

@SV: Zonde! Nu maar iemand anders in haar wangen knijpen dan :')
Wat een sfeerspons.
pi_137573332
Voor mensen die al een tijdje geen matches krijgen, terwijl ze dat voorheen wel hadden:

App deinstalleren, opnieuw installeren (je behoudt je matches) heeft bij mij gewerkt, nu krijg ik weer matches. Heb ook nog een beetje de leeftijdrange geschoven, maar ik denk dat het opnieuw installeren bepalend was.
pi_137590364
Kunnen dames met een relatie niet gewoon van Tinder wegblijven. Al een aantal keer gehad, een match met een echt leuke en blijken ze een relatie te hebben. :{
Lange benen koud hoofd.
pi_137595732
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 09:38 schreef Poolbal het volgende:
Voor mensen die al een tijdje geen matches krijgen, terwijl ze dat voorheen wel hadden:

App deinstalleren, opnieuw installeren (je behoudt je matches) heeft bij mij gewerkt, nu krijg ik weer matches. Heb ook nog een beetje de leeftijdrange geschoven, maar ik denk dat het opnieuw installeren bepalend was.
Nice, ff proberen, binnen 2 weken 200 matches nu al een week niks meer :(
pi_137595750
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:20 schreef Volvoman het volgende:
Kunnen dames met een relatie niet gewoon van Tinder wegblijven. Al een aantal keer gehad, een match met een echt leuke en blijken ze een relatie te hebben. :{
Boeie...als hun op tinder gaan.
pi_137600049
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 21:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Boeie...als hun op tinder gaan.
Hun :{w
pi_137665693
Ik heb eigenlijk voor het eerst dat ik met een meid meer gespreksstof heb als wel bij elkaar zijn dan via WhatsApp :') We hebben nu twee dates gehad en ik wil niet via WhatsApp chatten, ik wil haar weer zien! :'(

Tinder :D _O_

Heb overigens al een paar dagen niemand meer geliked. De matches kunnen me gestolen worden. Ik zou toch niet verliefd zijn, hè? :@ :P
pi_137666620
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb eigenlijk voor het eerst dat ik met een meid meer gespreksstof heb als wel bij elkaar zijn dan via WhatsApp :') We hebben nu twee dates gehad en ik wil niet via WhatsApp chatten, ik wil haar weer zien! :'(

Tinder :D _O_

Heb overigens al een paar dagen niemand meer geliked. De matches kunnen me gestolen worden. Ik zou toch niet verliefd zijn, hè? :@ :P
Haha vet schattig :') en dat na 2 dates :D

Ik word echt niet snel verliefd, kan me de laatste keer niet eens meer herinneren maar ik zal ook wel te kieskeurig zijn :')
Wat een sfeerspons.
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:23:11 #69
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137669620
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik word echt niet snel verliefd, kan me de laatste keer niet eens meer herinneren maar ik zal ook wel te kieskeurig zijn :')
Daten?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:23:41 #70
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_137669659
Volgends mij is het weer helemaal hip dat tinder
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_137669763
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:23 schreef yats het volgende:

[..]

Daten?
Ik ben veel te gemeen voor jou en jij te stijf voor mij.
Wat een sfeerspons.
pi_137669887
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd van mezelf. Maar blijkbaar heb ik toch maar een heel klein hartje :P
Tijdens de eerste date van 20:00-02:00 in de kroeg gezeten. Was die avond eigenlijk van plan om rond een uur of 23:00 naar huis te gaan, maar dat liep een beetje heel erg anders :)
  woensdag 12 maart 2014 @ 20:28:28 #73
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137669937
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik ben veel te gemeen voor jou en jij te stijf voor mij.
Probeer het eens zou ik zeggen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_137670111
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook altijd van mezelf. Maar blijkbaar heb ik toch maar een heel klein hartje :P
Tijdens de eerste date van 20:00-02:00 in de kroeg gezeten. Was die avond eigenlijk van plan om rond een uur of 23:00 naar huis te gaan, maar dat liep een beetje heel erg anders :)
Nawwww O+ Goed voor jou *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:28 schreef yats het volgende:

[..]

Probeer het eens zou ik zeggen
Prima, DM.
Wat een sfeerspons.
pi_137670341
Heb nu toch een leuke match :@ en ze reageert ook leuk :)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:33:38 #76
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137677152
UnicornFarts moet je op bed smijten en domineren :7
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2014 @ 22:36:54 #77
159915 -Menn0-
MNO
pi_137677351
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 20:31 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Prima, DM.
:D
,,/
pi_137688760
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:33 schreef SonicVolcano het volgende:
UnicornFarts moet je op bed smijten en domineren :7
Hoe weet jij dat? :@
Wat een sfeerspons.
pi_137689574
Maand geen match. Jammer dat de app kapot is.

inb4 de 'je bent lelijk' replies: daarvoor 'gewoon' dagelijkse matches.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:23:01 #80
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137689705
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:50 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Prima, wanneer?
pi_137689935
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:23 schreef yats het volgende:

[..]

Prima, wanneer?
:')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137690050
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:23 schreef yats het volgende:

[..]

Prima, wanneer?
Kijk die yats eens goaaan!

SPOILER
Wat een sfeerspons.
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:53:07 #83
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137690526
Inb4: 'maar ik maakte zelf ook een grapje!'
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:02:17 #84
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137694304
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:35 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Kijk die yats eens goaaan!

SPOILER
Jij bent liever zelf dominant? ;)
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 maart 2014 @ 15:03:45 #85
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137694343
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:02 schreef yats het volgende:

[..]

Jij bent liever zelf dominant? ;)
Nou, doe je ballgag maar in yats!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:11:28 #86
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137694539
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:03 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nou, doe je ballgag maar in yats!
*zoekt in allerlei verhuisdozen*
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:54:39 #87
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137695890
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:50 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Mensenkennis 8-)
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:59:23 #88
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137702176
Volgens mij word ik niet meer getoond of zo. Krijg ook geen bots meer.
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:06:18 #89
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137702581
quote:
15s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Ambicioso het volgende:
Volgens mij word ik niet meer getoond of zo. Krijg ook geen bots meer.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:06:34 #90
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137702594
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:06 schreef donroyco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja :'(
pi_137705544
Die app werkt wel echt slecht
Matches verdwijnen steeds en zo of ik zie geen tekst
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137705595
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
Die app werkt wel echt slecht
Matches verdwijnen steeds en zo of ik zie geen tekst
Ze blokkeren je gewoon.

Ik ga richting de 300 matches :')
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:10:17 #93
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137705824
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ze blokkeren je gewoon.

500 hier :o
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_137705870
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ze blokkeren je gewoon.

ze komen natuurlijk ook weer terug :P anders kon ik mijn conclusies ook wel trekken

Nu is alles vanaf een bepaalde dag weg.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137707782
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

ik like niet eens zo veel mensen in de wereld, laat staan op tinder :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:47:42 #96
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137707826
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik like niet eens zo veel mensen in de wereld, laat staan op tinder :')
Kieskeurig :P
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_137708263
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:10 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Jij bende dab ook een lekker wijf
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:02:51 #98
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137708772
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Thanks Mortaxx
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:04:54 #99
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137708907
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Morti, hosselbaas _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:43:39 #100
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137714873
quote:
7 Tips For Scoring a Date on Tinder

1. No Animals

Photos with your horse, exotic lion or tiger may seem cool and impressive, but they have nothing to do with dating. When photo after photo shows you with animals, it sends the wrong message.

2. No Kids

This has a high probability of scaring off on-the-fence Tinder users. "Do not post any photos of you holding a baby," advises Talia Goldstein, the founder of the online dating site Three Day Rule. Such photos suggest you're ready to speed up the dating process, which could send potential matches running for the hills. "Posting a baby photo ensures they will move on to the next match," Goldstein says.

3. Be Honest

False advertising is a deal breaker. A recent online dating survey from My Life found 86% of respondents post outdated photos. Post a recent one of only you; it's confusing when every photo includes other people. It's hard to win either way: "If you include someone more attractive than you are, then you push the focus away," Goldstein advises. "If you put someone less attractive, then your matches may be turned off."

4. Don't Show Too Much Skin

"Guys get upset if you show off your practically naked body online and then in person you have gained 10 pounds," Goldstein says. "That’s not what they signed up for." But that doesn't mean men can get away with shirtless selfies. This may send the impression he's more more into his own body than a potential partner's, according to Goldstein. Instead, to show off your body, Goldstein suggests using an action photo, like playing beach volleyball.

5. Post Real Photos

This may sound obvious, but if you have spent a significant amount of time online, this is not a no-brainer. But don't leave the photo category empty, either: Two-thirds of respondents to the My Life survey reported that they wouldn't date someone without any pictures.

6. Show Your Personality

Going from online flirting to meeting in real life is a big step. For girls, that could mean changing up your style, suggests Goldstein. Try posting one with straight hair, one with curly, one in jeans, one in a dress. For men, Goldstein also suggests mixing it up. Show yourself at work and play. "Girls want a fun and adventurous guy." she says. And don't be afraid to dress up. "Girls love a guy in a suit. Crop a photo from the last wedding you went to."

7. Smile

It takes 62 muscles to frown, but only 26 to smile. So go right ahead. "Girls are already weary of meeting a guy online so make her feel comfortable by posting a photo of you with a smile," Goldstein says.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 maart 2014 @ 23:14:07 #101
Brabo Bastard
pi_137716628
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:43 schreef donroyco het volgende:

[..]

De standaardtips die iedereen kent maar waar niemand zich aan houd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137722433
Het enige wat ik niet doe is lachen want daar krijg ik een onderkin van :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137722599
Djeez ik kreeg net 4 foto's van een stijve!!
En dat zo vroeg op de ochtend ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137723318
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg nooit foto's van kutten ;(
  † In Memoriam † vrijdag 14 maart 2014 @ 10:59:22 #105
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_137725239
quote:
En dat is erg omdat :?

Ik ga binnenkort mn 4e tinderchick daten en dan is het wel even mooi geweest :P
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 maart 2014 @ 11:30:22 #106
Brabo Bastard
pi_137726119
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik krijg nooit foto's van kutten ;(
Blijkbaar is het zwaard belangrijker dan de schede.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137726218
quote:
Ochtendseks is het lekkerst, dat vind hij dus ook.
Wat een sfeerspons.
pi_137726853
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:34 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ochtendseks is het lekkerst, dat vind hij dus ook.
Eerst tandenpoetsen ;(
pi_137738488
Nu krijg ik gewoon helemaal geen mensen meer :')
Alleen dat zoek scherm :?

Ik denk dat ik de hele boel binnenkort maar verwijder ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 18:06:16 #110
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_137738519
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
Nu krijg ik gewoon helemaal geen mensen meer :')
Alleen dat zoek scherm :?

Ik denk dat ik de hele boel binnenkort maar verwijder ;(
ff reinstallen?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_137738578
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

En dat is erg omdat :?

Ik ga binnenkort mn 4e tinderchick daten en dan is het wel even mooi geweest :P
het nogal debiel is om hier je harde lul op te zetten?

Je moet er zelfs ook een aparte Facebook voor maken :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:07:36 #112
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137740437
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 18:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het nogal debiel is om hier je harde lul op te zetten?

Je moet er zelfs ook een aparte Facebook voor maken :')
Je kan ook foto's op Facebook zetten alleen zichtbaar voor jezelf :P
(ik was het niet met die piemol :') )
pi_137741480
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

ik gok dat zo iemand niet wil riskeren dat iemand te zien krijgt dat je 28 vrienden deelt :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:29:33 #114
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137741508
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:29 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik gok dat zo iemand niet wil riskeren dat iemand te zien krijgt dat je 28 vrienden deelt :P
Ja oké, niet aan gedacht.
  FOK!fotograaf vrijdag 14 maart 2014 @ 19:36:36 #115
159915 -Menn0-
MNO
pi_137741814
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Maar die pakt Tinder niet ;) Maatje van mij had ook opeens een mapje met allemaal vage foto's op FB, dus ik vroeg waarom. Was het dus voor Tinder. Maar iedereen nam hem al ontzettend in de zeik! :D
,,/
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:37:23 #116
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137741842
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:36 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Maar die pakt Tinder niet ;) Maatje van mij had ook opeens een mapje met allemaal vage foto's op FB, dus ik vroeg waarom. Was het dus voor Tinder. Maar iedereen nam hem al ontzettend in de zeik! :D
Hoe bedoe je niet pakken? Kun je alleen openbare foto's erop zetten?
pi_137741844
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:36 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

jawel hoor
Ik heb het zelf ook gedaan omdat ik facebook niet echt geschikt vind om vol te zetten met selfies maar tinder weer niet voor foto's van mijn eten en mijn kat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  FOK!fotograaf vrijdag 14 maart 2014 @ 19:38:36 #118
159915 -Menn0-
MNO
pi_137741901
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Hoe bedoe je niet pakken? Kun je alleen openbare foto's erop zetten?
Ik heb sowieso alleen foto's op Tinder die openbaar zijn dus zou het niet weten

Edit:

Ow iemand met meer ervaring:

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

jawel hoor
Ik heb het zelf ook gedaan omdat ik facebook niet echt geschikt vind om vol te zetten met selfies maar tinder weer niet voor foto's van mijn eten en mijn kat
,,/
pi_137741929
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ik heb sowieso alleen foto's op Tinder die openbaar zijn dus zou het niet weten
Tinder pakt het, facebook pak het
Werkt prima
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:40:10 #120
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137741972
Heb nu een kenkerlekkere match niet normaal
  vrijdag 14 maart 2014 @ 19:40:50 #121
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137741996
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

jawel hoor
Ja ik heb laatst maar ene foto van alleen mij zelf op FB gezet. Eigenlijk voor tinder.
pi_137762947
Vrouwen, je krijgt er geen hoogte van :')

Had ik met twee meiden een heel leuk gesprek, wat uiteindelijk een beetje stilviel. Van beide krijg ik na een dag of 5-6 ineens berichtjes met waarom ik zo stil ben en dat ze het zo'n leuk gesprek vonden bla bla. Anders houden ze zelf het gesprek ff op gang ofzo. Moet al het initiatief van de man komen ofzo? :')
pi_137763003
Ik ga het voorlopig even op een laag pitje zetten :@
pi_137763035
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga het voorlopig even op een laag pitje zetten :@
Ik ook. Na drie weken staat de teller op 34 matches en 5 telefoonnummers. Daar ben ik nog wel even zoet mee :D :')
  zaterdag 15 maart 2014 @ 12:47:48 #125
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137763186
denken dat je tof bent als je een telefoonnummer hebt...

psst heb een telefoonboek vol voor je
pi_137763230
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
denken dat je tof bent als je een telefoonnummer hebt...

psst heb een telefoonboek vol voor je
:Y)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 maart 2014 @ 12:55:51 #127
Brabo Bastard
pi_137763376
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ik ook. Na drie weken staat de teller op 34 matches en 5 telefoonnummers. Daar ben ik nog wel even zoet mee :D :')
Tijd voor een paar doorgestoken kaarten? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137768178
Leuk om te zien dat sommige mensen al matches krijgen helaas voor mij lukt dat niet. Ik probeer zowat elke meisje dat ik tegen kom te likken maar geen match best jammer eigenlijk.. :{
  zaterdag 15 maart 2014 @ 16:01:36 #129
242666 BeamofLight
pi_137768257
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 15:58 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Leuk om te zien dat sommige mensen al matches krijgen helaas voor mij lukt dat niet. Ik probeer zowat elke meisje dat ik tegen kom te likken maar geen match best jammer eigenlijk.. :{
Das ook wel meteen erg gewaagd. Alles likken is alleen voor de pro's.
pi_137768462
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Na 8 dates en tientallen matches, whatsappcontacten heb ik nu wat extra contact met 1 iemand dus Tinder even niet meer interessant _O-
pi_137768856
Ik heb lekker net zoveel matches als jou +1 meer, lekker puh!

wat een poch topic hier zeg. :')

Als we met zn allen alle gedrochten gingen liken had iedereen zoveel matches.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_137769171
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Das ook wel meteen erg gewaagd. Alles likken is alleen voor de pro's.
Ik wil niet zo super kieskeurig overkomen en de meeste vrouwen spreken mij best wel aan. Ben wel meer van de brunette dan blonde maar soms zitten er ook leuke blonde tussen, maar zoals ik dus zij krijg ik maar geen matches.

Weet niet hoe sommige het voor elkaar krijgen hoor! Ik wil namelijk ook graag matches sommige vrouwen zien er namelijk zo leuk uit! :D
Zal het aan de foto's liggen? Of krijgen ze superveel likes waardoor ze de jouwe niet meer zien?
pi_137770437
Hoe zie je er uit?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137770873
Ik ben best wel kieskeurig maar zit in 3 weken tijd toch op ruim 100 matches.
Ik heb geen dolfijnen, kinder of colorrun foto's :')

Ik denk dat het inderdaad aan de foto's ligt, als je alleen met zonnebril erop staat ben je gelijk weg, als je een Ali,Achmed of Mohammed bent ook en dito als ik niet weet wie wie is op een foto.

Nr 1 no-go bij mij is mannen + kinderen op Tinder. Prima dat je kleintjes hebt maar hou die buiten Tinder
Wat een sfeerspons.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:29:52 #135
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137770901
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:29 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben best wel kieskeurig maar zit in 3 weken tijd toch op ruim 100 matches.
Ik heb geen dolfijnen, kinder of colorrun foto's :')

Ik denk dat het inderdaad aan de foto's ligt, als je alleen met zonnebril erop staat ben je gelijk weg, als je een Ali,Achmed of Mohammed bent ook en dito als ik niet weet wie wie is op een foto.

Nr 1 no-go bij mij is mannen + kinderen op Tinder. Prima dat je kleintjes hebt maar hou die buiten Tinder
Ik heb je nog niet naar rechts geswiped.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:30:43 #136
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137770916
Vrouwen die afwachten totdat de man gaat beginnen met een conversatie :r
pi_137770928
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:30 schreef donroyco het volgende:
Deal with it 8-)
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:31:48 #138
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137770942
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Deal with it 8-)
Doe ik ook. Ik blokkeer ze. :7 ;)
Nee, even serieus. Het moet wel van twee kanten komen :{w
pi_137770981
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:31 schreef donroyco het volgende:

[..]

Doe ik ook. Ik blokkeer ze. :7 ;)
Nee, even serieus. Het moet wel van twee kanten komen :{w
Dat wel maar in het begin gebeurt er niets als je geen initiatief neemt. Ik wantrouw de vrouwen die zelf het gesprek beginnen
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:34:54 #140
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137771038
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat wel maar in het begin gebeurt er niets als je geen initiatief neemt. Ik wantrouw de vrouwen die zelf het gesprek beginnen
Dat is ook waar. :)
pi_137771200
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:30 schreef donroyco het volgende:
Ik heb nog maar twee keer gehad dat zij het gesprek begon. Eentje daarvan ging zo:

quote:
8 maart. Zij: Hey hoi
8 maart. Ik: Hey, hoi!
Niks meer van gehoord :D :')
pi_137771267
Ik ben nu paar keer een gesprek begonnen en werd toen geblokt omdat ik nep zou zijn :') Gvd wat willen jullie nou ;(
Wat een sfeerspons.
pi_137771321
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:43 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben nu paar keer een gesprek begonnen en werd toen geblokt omdat ik nep zou zijn :') Gvd wat willen jullie nou ;(
Foto's waarin je een beetje klasse ipv webcamsletje uitstraalt nemen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_137771394
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe zie je er uit?
Donker bruinhaar, bruine ogen, kort haar en 1.75

Afkomst Turks, maar krijg vaak te horen dat ik op een Marokkaan/Arabische lijk :')
  FOK!fotograaf zaterdag 15 maart 2014 @ 18:10:30 #145
159915 -Menn0-
MNO
pi_137771996
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:43 schreef UnicornFarts het volgende:
Wat heb jij voor foto's dan :')
,,/
pi_137773457
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:45 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Foto's waarin je een beetje klasse ipv webcamsletje uitstraalt nemen
Dat zit wel snor gelukkig :')
Wat een sfeerspons.
pi_137773505
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik wantrouw de vrouwen die zelf het gesprek beginnen
waarom?

Ik begin de ene keer wel en de andere niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137773614
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Hmm snor. Dat klinkt ook weer niet bepaald positief

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom?

Ik begin de ene keer wel en de andere niet
Heb pas 1 keer gehad dat een leuke match gesprek begon. Meestal blijkt in die gevallen bij nadere bestudering van de foto's het een en ander te mankeren
Jij bent het zonnetje!!!
pi_137773626
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:48 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:

[..]

Donker bruinhaar, bruine ogen, kort haar en 1.75

Afkomst Turks, maar krijg vaak te horen dat ik op een Marokkaan/Arabische lijk :')
ik bedoelde ook meer wat voor foto's (en vooral ook de eerste) in het begin was ik heel lief en bekeek ik braaf alle foto's maar nu zijn er best wat dingen waardoor ik meteen afhaak (of afhaak na wel alles te bekijken)

Openen met een groepsfoto en dan haak ik eigenlijk al af
Of op de motor of in de sportschool :?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137773683
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

[..]

Heb pas 1 keer gehad dat een leuke match gesprek begon. Meestal blijkt in die gevallen bij nadere bestudering van de foto's het een en ander te mankeren
pff wat een logica haha
Alleen lelijkerds zijn dus zo aardig dat ze de app gebruiken waar hij ook voor gemaakt is namelijk contact leggen?

Ik vind het vooral raar als je een match hebt en niemand zegt wat?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137773735
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:56 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

pff wat een logica haha
Alleen lelijkerds zijn dus zo aardig dat ze de app gebruiken waar hij ook voor gemaakt is namelijk contact leggen?

Ik vind het vooral raar als je een match hebt en niemand zegt wat?
Ja dat is eigenlijk wel zo. Knappe vrouwen hebben zoveel matches, die gaan echt niet iedereen aanspreken. Dus als je daarop moet wachten :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_137773869
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja dat is eigenlijk wel zo. Knappe vrouwen hebben zoveel matches, die gaan echt niet iedereen aanspreken. Dus als je daarop moet wachten :')
ik ga niet van mezelf zeggen dat ik knap ben, dat gaat me wat ver, maar ik heb nog nooit geen match gehad op tinder als ik iemand like-te. Maar juist daarom ben ik kritisch en ik spaar geen matches. Dat is toch zinloos?
Ik ga echt niet zitten liken puur om dan hier te kunnen zeggen 'al 300!!'
Als ik een aantal leuke mensen heb om mee te kletsen ga ik niet nog als een malle zitten liken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137774057
ik heb een match.

match zegt na 10 minuten al '' ik denk dat jij wel goed kan kussen''. gaf haar nummer, en noemt telkens ''schatje''.

nu een uur met haar aan de ''praat'' :')

nu snap ik dat vrouwen afstandig doen als ik zo doe richting vrouwen. :D
pi_137774295
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ga niet van mezelf zeggen dat ik knap ben, dat gaat me wat ver, maar ik heb nog nooit geen match gehad op tinder als ik iemand like-te. Maar juist daarom ben ik kritisch en ik spaar geen matches. Dat is toch zinloos?
Ik ga echt niet zitten liken puur om dan hier te kunnen zeggen 'al 300!!'
Als ik een aantal leuke mensen heb om mee te kletsen ga ik niet nog als een malle zitten liken
Moet toegeven dat ik dat verzamelen wel doe :@ toch leuk als je zoveel matches hebt. Maar met meeste doe ik niets
Jij bent het zonnetje!!!
pi_137774400
Wat ik wel handig vind zijn vrouwen die hun lengte maar alvast vermelden in de beschrijving.
pi_137774524
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:12 schreef chroestjov het volgende:
Wat ik wel handig vind zijn vrouwen die hun lengte maar alvast vermelden in de beschrijving.
Je hebt het nu toch niet over een die het heeft uitgeschreven?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_137774639
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik bedoelde ook meer wat voor foto's (en vooral ook de eerste) in het begin was ik heel lief en bekeek ik braaf alle foto's maar nu zijn er best wat dingen waardoor ik meteen afhaak (of afhaak na wel alles te bekijken)

Oww op die manier nee dan heb ik op zich wel normale foto's ja al hoewel.. Ik had wel 1 foto van het uitgaan samen met vrienden dus dat is een afknapper?

In igg heb ik mijn account verwijderd/gereset en begin gewoon opnieuw inmiddels nu 3 foto's van mezelf.
pi_137774659
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:51 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Unicornfarmer?
Jij bent het zonnetje!!!
pi_137775640
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je hebt het nu toch niet over een die het heeft uitgeschreven?
Uitgeschreven? Ik bedoel gewoon als het in de persoonlijke omschrijving staat vermeld als waar in o.a. ook hobby's en dergelijke beschreven kunnen staan.
pi_137775871
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:39 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Uitgeschreven? Ik bedoel gewoon als het in de persoonlijke omschrijving staat vermeld als waar in o.a. ook hobby's en dergelijke beschreven kunnen staan.
Ja snap ik maar ik heb nu een leuke match die haar lengte heeft uitgeschreven dus: een meter en..
Jij bent het zonnetje!!!
pi_137776258
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Wat is er mis met een foto op de motor :'(
I are Baboon
pi_137779930
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:45 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja snap ik maar ik heb nu een leuke match die haar lengte heeft uitgeschreven dus: een meter en..
Ah, nee, dat is inderdaad wel weer onnodige interessantdoenerij.
pi_137780197
Maar wat hebben de vrouwen eerder de voorkeur naar als het gaat om de foto's? Is het een pluspunt als de man lacht? Of juist flirty of stoer kijkt of helemaal niet lacht? Bijna al mijn foto's zie je mijn lachen namelijk :{
pi_137780632
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:23 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Maar wat hebben de vrouwen eerder de voorkeur naar als het gaat om de foto's? Is het een pluspunt als de man lacht? Of juist flirty of stoer kijkt of helemaal niet lacht? Bijna al mijn foto's zie je mijn lachen namelijk :{
- liever geen selfies
- geen foto's met andere vrouwen
- geen groepsfoto's
- geen foto's met meer landschap en een heel klein mensje
- een beetje lachen
- geen foto's met een vis.

Wel doen: lachen, leuk zijn, gewoon laten zien wie je bent.
#TeamMiley
pi_137780687
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:57 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik vind mezelf niet knap ofzo, en ik heb meer dan 100 matches in 1.5 maand...
#TeamMiley
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:36:04 #166
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137780690
Foto's met een vis :')!!!
pi_137781012
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:35 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik heb maar 30 matches ofzo in 4 maanden tijd, het ligt er aan hoeveel procent je liked, niet alleen hoe knap/lelijk iemand is. Sowieso is het niet echt boeiend hoeveel matches iedereen heeft toch :P Ik vind foto's in de sportschool trouwens ook echt een grote afknapper :')!
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_137781033
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:35 schreef arachide. het volgende:

[..]

Uitstraling is alles :) , een mokkel kan zo lekker als doutzen kroes zijn, maar met de uitstraling van een aardappel kom je niet ver imo
I are Baboon
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:44:58 #169
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137781042
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef arachide. het volgende:

[..]

- liever geen selfies
- geen groepsfoto's
- een beetje lachen

Jij woont toch samen :?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_137781064
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 16:21 schreef Buffell het volgende:
Ik heb lekker net zoveel matches als jou +1 meer, lekker puh!

wat een poch topic hier zeg. :')

Als we met zn allen alle gedrochten gingen liken had iedereen zoveel matches.
Dus dat :')
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:47:36 #171
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_137781128
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:44 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik heb maar 30 matches ofzo in 4 maanden tijd, het ligt er aan hoeveel procent je liked, niet alleen hoe knap/lelijk iemand is. Sowieso is het niet echt boeiend hoeveel matches iedereen heeft toch :P Ik vind foto's in de sportschool trouwens ook echt een grote afknapper :')!
Die doen het anders het beste.

En dan bedoel ik van squats of deadlifts oid. niet van een gym spiegel selfie of een curl foto. :D
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_137781191
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:44 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik like er niet zoveel, 1 op de 20/25? Sportschool foto's zijn trouwens ook echt stom ja.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Jij woont toch samen :?
Ik tinder voor de lol, mijn vriend weet ervan hoor.
#TeamMiley
pi_137781439
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:49 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik tinder voor de lol, mijn vriend weet ervan hoor.
Ja doe mij en alle andere vrijgezellen even een plezier en kap met Tinder. Lieve meid, 30 gemeenschappelijke interesses, gezellig aan het chatten en wanneer je d'r uitvraagt "Oh haha ik heb al een vriend". Nou fuck you too.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 21:56:37 #174
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137781478
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ja doe mij en alle andere vrijgezellen even een plezier en kap met Tinder. Lieve meid, 30 gemeenschappelijke interesses, gezellig aan het chatten en wanneer je d'r uitvraagt "Oh haha ik heb al een vriend". Nou fuck you too.
Dat is kut
pi_137781679
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Het staat gewoon in mijn beschrijving en ik zeg het altijd meteen. :') En als je dan opent met "zullen we vanavond daten" en dat gaat lopen bitchen omdat ik een vriend heb. Nou, fuck you too
#TeamMiley
  † In Memoriam † zaterdag 15 maart 2014 @ 22:32:55 #176
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_137782825
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef arachide. het volgende:

[..]

Het staat gewoon in mijn beschrijving en ik zeg het altijd meteen. :') En als je dan opent met "zullen we vanavond daten" en dat gaat lopen bitchen omdat ik een vriend heb. Nou, fuck you too
Donder gewoon op van een date app aandachtshoer
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:37:14 #177
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_137782972
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:01 schreef arachide. het volgende:

[..]

nofl maar waarom zit je op tinder dan.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:06:49 #178
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_137784273
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:08:54 #179
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_137784381
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef NJ het volgende:

[..]

[ afbeelding ].
Heeft ze toch een bf voor?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:09:38 #180
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137784426
:')!
pi_137784642
Ik had onlangs hetzelfde probleem als wat meer mensen hier, dat de boel bezig bleef met dat zoekscherm en geen matches meer gaf. Eh, wellicht ten overvloede, maar er is een optie om uit te loggen in plaats van gelijk de boel te verwijderen en opnieuw te installeren.

Deed ik dus ook en logde daarna opnieuw in. Wel al mijn matches als bij toverslag kwijt trouwens. Inclusief eentje met wie ik kort daarvoor een nogal leuk gesprek had. Ze stuurde me nog een berichtje later zag ik op het hoofdscherm van mijn telefoon maar was op Tinder zelf nergens meer te bekennen. :'(

Nou ja, jammer, maar natuurlijk geen drama verder. Het regende echt matches daarna op iedere like die ik gaf. Alsof de boel een tijdje was opgespaard zeg maar. Tinder is zo buggy als de hel soms.
pi_137790046
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:37 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Ik was een keer stoned met vrienden, en toen vond ik het swipen leuk. Toen wilde ik ook. En toen is het gewoon een beetje blijven hangen.
#TeamMiley
pi_137790055
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Donder gewoon op van een date app aandachtshoer
Schitterende persoonlijkheid. 10/10 would hit.
#TeamMiley
pi_137791189
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Moet toegeven dat ik dat verzamelen wel doe :@ toch leuk als je zoveel matches hebt. Maar met meeste doe ik niets
leuk?
Het zegt helemaal niets
mensen liken alles, iedereen heeft zijn meest voordelige foto's etc.
Het is een enorme schijn werkelijkheid

Ik snap daar echt de lol niet van
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137792052
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 21:34 schreef arachide. het volgende:

[..]

- liever geen selfies
- geen groepsfoto's
- een beetje lachen

Hypocriet, eisen stellen aan foto's op Tinder terwijl jij iedere avond door iemand volgespoten wordt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

:')! Pest mij niet zo ;(

quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 08:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

leuk?
Het zegt helemaal niets
mensen liken alles, iedereen heeft zijn meest voordelige foto's etc.
Het is een enorme schijn werkelijkheid

Ik snap daar echt de lol niet van
Manmanman :') wat nemen sommige dit allemaal serieus. Ik heb ook verzamelwoede op Tinder maar wel allemaal lekkere hapjes :D Ik vind Tinder nou niet echt een serieuze zaak, zijn denk ik maar weinig mensen opzoek naar een vaste relatie... Als je zoiets zoekt kan je beter naar Lexa of Pepper.nl imo.
Wat een sfeerspons.
pi_137792437
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 09:52 schreef UnicornFarts het volgende:

Manmanman :') wat nemen sommige dit allemaal serieus. Ik heb ook verzamelwoede op Tinder maar wel allemaal lekkere hapjes :D Ik vind Tinder nou niet echt een serieuze zaak, zijn denk ik maar weinig mensen opzoek naar een vaste relatie... Als je zoiets zoekt kan je beter naar Lexa of Pepper.nl imo.
Eens. Ik word een beetje moe van die meiden die hun hele levensverhaal in 't profiel hebben staan en er geen publiek geheim van maken dat ze ernstig op zoek zijn. Dat is ook de reden waarom ik niet op een 'gewone' datingsite zit. Het feit dat iemand gericht op zoek is naar een vriend is voor mij als een afknapper op zich.

Hiermee sluit ik niet uit dat ik zelf via Tinder in een serieuze relatie terecht kom, maar ik ben er niet naar op zoek. Ik vind 't leuk om met iemand af te spreken en wat te gaan drinken en dan zien we wel wat daar uit voort komt.
pi_137792440
Ik ben niet op zoek naar een vaste relatie en vind tinder vooral grappig maar toch begrijp ik die verzamelwoede totaal niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137792797
Je komt niet over als iemand die Tinder grappig vind. Volgens mij vind jij sowieso weinig grappig.

quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Eens. Ik word een beetje moe van die meiden die hun hele levensverhaal in 't profiel hebben staan en er geen publiek geheim van maken dat ze ernstig op zoek zijn. Dat is ook de reden waarom ik niet op een 'gewone' datingsite zit. Het feit dat iemand gericht op zoek is naar een vriend is voor mij als een afknapper op zich.

Hiermee sluit ik niet uit dat ik zelf via Tinder in een serieuze relatie terecht kom, maar ik ben er niet naar op zoek. Ik vind 't leuk om met iemand af te spreken en wat te gaan drinken en dan zien we wel wat daar uit voort komt.
Mannen kunnen net zo erg zijn hoor, ik heb nu via paiq en tinder allemaal dates gehad dat gewoon leuk daten zou moeten worden maar vervolgens zien ze het he-le-maal zitten -O- GA WEG :')
Ik heb net jaren aan een ketting gezeten :')

Tuurlijk, als Tinder je iets kan opleveren, doen ^O^ Vriendin van mij is nu samen met haar Tinderknulletje.
Wat een sfeerspons.
pi_137792812
Edit; dubbel
Wat een sfeerspons.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:44:35 #190
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137792861
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:41 schreef UnicornFarts het volgende:
Je komt niet over als iemand die Tinder grappig vind. Volgens mij vind jij sowieso weinig grappig.

[..]

Mannen kunnen net zo erg zijn hoor, ik heb nu via paiq en tinder allemaal dates gehad dat gewoon leuk daten zou moeten worden maar vervolgens zien ze het he-le-maal zitten -O- GA WEG :')
Ik heb net jaren aan een ketting gezeten :')

Tuurlijk, als Tinder je iets kan opleveren, doen ^O^ Vriendin van mij is nu samen met haar Tinderknulletje.
Waarom dat je als je toch geen relatie wilt?
  zondag 16 maart 2014 @ 10:47:19 #191
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137792910
Beetje tegenstrijdig inderdaad
pi_137792939
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Seks. Dat zeg ik gewoon heel eerlijk.

Bovendien is daten ook gewoon heel leuk om te doen hoor, waarom moet daar gelijk een relatie aan vast zitten?
Wat een sfeerspons.
  zondag 16 maart 2014 @ 10:48:48 #193
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137792945
quote:
14s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Bovendien is daten ook gewoon heel leuk om te doen hoor, waarom moet daar gelijk een relatie aan vast zitten?
Waarom ga je dan op date :P
pi_137792958
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tinder is toch niet alleen voor een relatie?
Zijn er echt genoeg die alleen willen daten/afspreken om nieuwe mensen op een vriendschappelijke manier te leren kennen of voor een ONS of fuckbuddy
pi_137792993
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom ga je dan op date :P
Dat staat er toch? Daten vind ik ook gewoon leuk, ook om nieuwe mensen te ontmoeten :D
Wat een sfeerspons.
pi_137793013
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:51 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dat staat er toch? Daten vind ik ook gewoon leuk, ook om nieuwe mensen te ontmoeten :D
^O^ en daar gaat het om O+
  zondag 16 maart 2014 @ 10:53:44 #197
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137793027
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:49 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Tinder is toch niet alleen voor een relatie?
Zijn er echt genoeg die alleen willen daten/afspreken om nieuwe mensen op een vriendschappelijke manier te leren kennen of voor een ONS of fuckbuddy
Nieuwe mensen ontmoeten snap ik niet zo goed, immers is het een vleeskeuring app. En ONS/fuckbuddy snap ik.
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:51 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook ^O^
pi_137793061
Ik snap ook niet dat daten uiteindelijk tot een relatie moet komen, krijg hier een beetje het idee dat dat gelijk "verplicht is.

Weet je wel hoe leuk het is om naar de bios te gaan naar een waardeloze film met drank en een enorme bak popcorn en dan in chill modus alles afkraken :D
Wat een sfeerspons.
pi_137793107
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nieuwe mensen ontmoeten snap ik niet zo goed, immers is het een vleeskeuring app. En ONS/fuckbuddy snap ik.

[..]

Dat kan natuurlijk ook ^O^
Bijna elke manier waarop je nieuwe mensen ontmoet en in wil verdiepen is een soort eerste vleeskeuring toch, daarna ga je pas dieper in op een persoon. En dan zeg ik niet dat ik pas verdiep in andere als de keuring positief is maar dan weet je wel je verdere intenties van het contact
  zondag 16 maart 2014 @ 11:00:20 #200
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137793141
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik snap ook niet dat daten uiteindelijk tot een relatie moet komen, krijg hier een beetje het idee dat dat gelijk "verplicht is.

Weet je wel hoe leuk het is om naar de bios te gaan naar een waardeloze film met drank en een enorme bak popcorn en dan in chill modus alles afkraken :D
Ik bedoel ook helemaal niet dat een date naar een relatie moet komen, maar eigenlijk iedereen die ik ken date wel omdat hij/zij op zoek is naar een relatie.
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Bijna elke manier waarop je nieuwe mensen ontmoet en in wil verdiepen is een soort eerste vleeskeuring toch, daarna ga je pas dieper in op een persoon. En dan zeg ik niet dat ik pas verdiep in andere als de keuring positief is maar dan weet je wel je verdere intenties van het contact
Opzich heb je wel gelijk, maar met de gedachte dat Tinder een datingapp is vind ik het niet echt een middel om andere mensen te ontmoeten. De matches die ik had die wel met dat idee op Tinder zaten heb ik eigenlijk meteen afgekapt.
pi_137793184
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik bedoel ook helemaal niet dat een date naar een relatie moet komen, maar eigenlijk iedereen die ik ken date wel omdat hij/zij op zoek is naar een relatie.

Hoi, aangenaam ik niet :D
En bij deze dus ook de eerste denk ik dan :')
Wat een sfeerspons.
  zondag 16 maart 2014 @ 11:02:23 #202
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137793197
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:01 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Hoi, aangenaam ik niet :D
En bij deze dus ook de eerste denk ik dan :')
Hoi ik niet, ik ben kanovinnie. Ik wil niet met je daten. gr gr
  zondag 16 maart 2014 @ 11:04:07 #203
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137793235
_O-
pi_137793241
Je bent toch altijd op zoek naar een soort van relatie? Alleen niet naar eentje in de traditionele zin

Lekker daten is een vorm van een relatie, fwb ook. Zelfs een ONS maar dan wel heel kortstondig

Er zijn juist heel veel mensen op tinder die niet de huisje boompje beestje variant zoeken. Dat maakt het leuker dan een 'gewone' datingsite
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137793256
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoi ik niet, ik ben kanovinnie. Ik wil niet met je daten. gr gr
_O-
Wat een sfeerspons.
pi_137793427
Ik moest deze app veel eerder downloaden, dit is geniaal _O_
pi_137796124
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 09:52 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Hypocriet, eisen stellen aan foto's op Tinder terwijl jij iedere avond door iemand volgespoten wordt.

[..]

:')! Pest mij niet zo ;(

[..]

Ik zeg alleen wat ik stomme foto's vind. Het waren tips voor de persoon die het vroeg. Jezus, waarom zo aanvallend?
#TeamMiley
  zondag 16 maart 2014 @ 13:38:53 #208
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137797212
quote:

[..]

:9
  Moderator / Redactie FP zondag 16 maart 2014 @ 13:41:48 #209
Brabo Bastard
pi_137797303
quote:

[..]

Eerlijkheid is belangrijk :Y
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 16 maart 2014 @ 13:55:50 #210
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137797846
Welke man is er op tinder serieus op zoek naar een relatie dan?
  zondag 16 maart 2014 @ 13:58:02 #211
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137797957
quote:

zondag 16 maart 2014 @ 14:12:53 #212
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137798540
quote:

Dit. Lekker ouwehoeren _O_
pi_137798759
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Welke man is er op tinder serieus op zoek naar een relatie dan?
Geen, maar ze zullen zeggen natuurlijk van wel om vrouwen het bed in te krijgen :')

SPOILER
Wat een sfeerspons.
  FOK!fotograaf zondag 16 maart 2014 @ 14:21:35 #214
159915 -Menn0-
MNO
pi_137798915
Ik vind de "Hey we zijn een match! Wanneer gaan we daten?!" meiden ook echt verschrikkelijk :') Alsof een match betekend dat je gelijk moet afspreken...
,,/
pi_137799001
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:21 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind de "Hey we zijn een match! Wanneer gaan we daten?!" meiden ook echt verschrikkelijk :') Alsof een match betekend dat je gelijk moet afspreken...
Mannen doen dat ook...

"Hey we matchen!"

No shit sherlock. :')
Wat een sfeerspons.
  zondag 16 maart 2014 @ 14:24:18 #216
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137799062
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:18 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Geen, maar ze zullen zeggen natuurlijk van wel om vrouwen het bed in te krijgen :')

SPOILER
Ik ben er altijd vrij snel duidelijk in, genoeg vrouwen die dat waarderen. Niet dat de eerste date perse op seks moet uitdraaien, maar meerdere keren daten betekent niet dat ik ineens wel een relatie wil.

De altijd aanwezige kans als iemand heel leuk blijkt te zijn kan altijd natuurlijk. Maar die kans is er ook als ik boodschappen ga doen, en net als bij tinder is een relatie willen toch echt niet de reden dat ik boodschappen doe :P
  zondag 16 maart 2014 @ 16:03:19 #217
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137802563
Ik dacht ik open weer even flauw/luchtig, krijg ik meteen een haat reactie :')

Sorry, zal de volgende keer vragen of alles goed gaat :)
pi_137802580
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik dacht ik open weer even flauw/luchtig, krijg ik meteen een haat reactie :')

Sorry, zal de volgende keer vragen of alles goed gaat :)
Wat zei je?
Wat een sfeerspons.
  zondag 16 maart 2014 @ 16:05:14 #219
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137802607
quote:
11s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:04 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Wat zei je?
Als ik 'schattig' opzoek in het woordenboek staat er een foto van jou bij ter illustratie.

Ja, ik weet het :') :'(
pi_137802654
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Als ik 'schattig' opzoek in het woordenboek staat er een foto van jou bij ter illustratie.

Ja, ik weet het :') :'(
_O- _O- _O-

Ik moest wel lachen, wat kreeg je terug? :')
Wat een sfeerspons.
  zondag 16 maart 2014 @ 16:08:40 #221
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137802754
quote:
9s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:06 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Ik moest wel lachen, wat kreeg je terug? :')
Iets van 'doe normaal, slijmbal' ;(
pi_137802797
ik heb weer 2 nummers erbij. *O* *O*

eentje woont 75 KM verder en de ander 26. :')
pi_137802953
quote:
9s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:08 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Iets van 'doe normaal, slijmbal' ;(
Jammer dat het gelijk zo gemeen moet :')
Wat een sfeerspons.
  zondag 16 maart 2014 @ 16:22:06 #224
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137803214
quote:
13s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:13 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Jammer dat het gelijk zo gemeen moet :')
Klopt. Meteen geblokkeerd, geen zin in dat soort types.

:)
pi_137803811
Dat dacht zij waarschijnlijk ook. :)
  zondag 16 maart 2014 @ 17:30:03 #226
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137805767
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat dacht zij waarschijnlijk ook. :)
Her loss :)
  zondag 16 maart 2014 @ 21:17:15 #227
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137817593
Een match met iemand met 39 gedeelde interesses. Voor mij een record :)
  zondag 16 maart 2014 @ 21:17:50 #228
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137817641
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Match wel, record voor mij is 40+ gemuteerde interesses. :')
  zondag 16 maart 2014 @ 21:17:51 #229
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_137817643
Ding werkt ineens niet meer. Blijft maar zoeken :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 16 maart 2014 @ 21:18:10 #230
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137817671
quote:
9s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ding werkt ineens niet meer. Blijft maar zoeken :').
Afsluiten en opnieuw openen? Opnieuw installeren?
  zondag 16 maart 2014 @ 21:26:48 #231
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_137818342
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef donroyco het volgende:

[..]

Alles al geprobeerd. Ik geeft het maar op.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 16 maart 2014 @ 21:35:04 #232
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137818989
quote:
11s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alles al geprobeerd. Ik geeft het maar op.
Te weinig krediet.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:47:36 #233
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137819889
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik he bdenk ik geeneens zoveel intresses op facebook _O-
  zondag 16 maart 2014 @ 21:47:38 #234
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137819894
quote:
7s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:18 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dat werkt niet, ik heb hetzelfde probleem en ook alles al geprobeerd. Dat is een of andere rare bug.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:50:02 #235
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137820055
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:47 schreef yats het volgende:

[..]

Dat werkt niet, ik heb hetzelfde probleem en ook alles al geprobeerd. Dat is een of andere rare bug.
Android- of iPhone-versie?
  zondag 16 maart 2014 @ 21:50:42 #236
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137820117
quote:
15s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef donroyco het volgende:

[..]

Android- of iPhone-versie?
Android
  zondag 16 maart 2014 @ 21:50:56 #237
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137820131
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef yats het volgende:

[..]

Android
Daar heb je het probleem al.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:52:33 #238
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137820249
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef donroyco het volgende:

[..]

Daar heb je het probleem al.
Tja, ik kreeg een HTC via mijn oude werk.
pi_137820742
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik he bdenk ik geeneens zoveel intresses op facebook _O-
ik heb 2 interesses op facebook waarvan 1 er per ongeluk was :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 17 maart 2014 @ 10:12:09 #240
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_137832698
Ik heb binnenkort een date met iemand van Tinder. Hij komt echt veel te gladjes over in hoe hij praat, maar ik ben te nieuwsgierig naar hoe hij in het echt is. Gewoon even wat drinken en weer weg :P .
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  maandag 17 maart 2014 @ 11:55:10 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137835895
Hij lult je linea recta het bed in, let op mijn woorden!
  maandag 17 maart 2014 @ 12:25:47 #242
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137837070
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 10:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik heb binnenkort een date met iemand van Tinder. Hij komt echt veel te gladjes over in hoe hij praat, maar ik ben te nieuwsgierig naar hoe hij in het echt is. Gewoon even wat drinken en weer weg :P .
pi_137837285
Stel je bent 'afgewezen', kan je die persoon dan nog steeds tegenkomen om te 'keuren'?
an·ti·held de; m,v -en personage dat eeuwig verliest: de ~ in een roman
pi_137837654
Verdwijnen matches nou echt alleen als ze je blokkeren? :{ Ik had een leuke match te pakken, gesprek ging van beide kanten goede richting op, word ik wakker, kijk ik ff, profiel niet beschikbaar(match stond er nog wel), log ik ff opnieuw in, match weg... :{ Dramatische speling van het lot of had die bitch alleen ff aandacht nodig? :r
  maandag 17 maart 2014 @ 12:55:10 #245
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137838220
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:31 schreef Antiheld het volgende:
Stel je bent 'afgewezen', kan je die persoon dan nog steeds tegenkomen om te 'keuren'?
Ja, al een paar keer gehad.
  maandag 17 maart 2014 @ 12:55:57 #246
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137838264
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:55 schreef donroyco het volgende:

[..]

Nooit gehad :o
pi_137838795
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:55 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het mogelijk om iemand te keuren die jou al heeft afgekeurd, waardoor het zinloos is? Heb je er btw achtergekomen?
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:55 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Nooit gehad :o
Hoe weet je dat je zoiets nooit gehad hebt?
  maandag 17 maart 2014 @ 13:09:32 #248
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137838900
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:07 schreef Antiheld het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het mogelijk om iemand te keuren die jou al heeft afgekeurd, waardoor het zinloos is? Heb je er btw achtergekomen?

[..]

Hoe weet je dat je zoiets nooit gehad hebt?
Dan zou ik toch ook diegene een paar keer langs zien komen?
pi_137839041
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Dan zou ik toch ook diegene een paar keer langs zien komen?
Waarom een paar keer? Je keurt toch iemand en daarna zie je 'm nooit meer (tenzij een match, maar iig niet om te keuren.)
  maandag 17 maart 2014 @ 13:17:19 #250
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137839273
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:12 schreef Antiheld het volgende:

[..]

Waarom een paar keer? Je keurt toch iemand en daarna zie je 'm nooit meer (tenzij een match, maar iig niet om te keuren.)
Heb je toch het antwoord op je vraag? :')
Vandaar: nooit gehad.
  maandag 17 maart 2014 @ 14:08:35 #251
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137841477
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 13:07 schreef Antiheld het volgende:

[..]

Ik heb een zeer goed (fotografisch) geheugen.
pi_137848813
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:08 schreef donroyco het volgende:

[..]

profielen komen maar 1x voorbij of je nou afkeurt of niet
Mensen die nog eens voorbij komen hebben een nieuw profiel gemaakt of iets dergelijks

Volgens mij
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 17 maart 2014 @ 17:17:31 #253
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137849087
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Mensen die nog eens voorbij komen hebben een nieuw profiel gemaakt of iets dergelijks

Volgens mij
Nee.
  maandag 17 maart 2014 @ 17:24:29 #254
242666 BeamofLight
pi_137849346
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Volgens mij
neen
pi_137851381
En hoe weten jullie dat?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137851675
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:23 schreef rhubarbje het volgende:
En hoe weten jullie dat?
Omdat ze dus dezelfde mensen vaker hebben gezien. Dat is al gezegd.
pi_137851805
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 14:08 schreef donroyco het volgende:

[..]

Volgens mij snappen jullie allebei niet wat ik bedoel. Hoe weet je of de ander jou al heeft (af)gekeurd voordat jij die persoon hebt gekeurd? Een fotografisch geheugen gaat je daar niet bij helpen. Een antwoord wat eventueel zou kunnen. "Een bekende vriendin heeft gezegd dat ze mij heeft afgekeurd, maar daarna kwam ik haar nog tegen om te keuren."
pi_137851901
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:31 schreef Serene het volgende:

[..]

Omdat ze dus dezelfde mensen vaker hebben gezien. Dat is al gezegd.
Wilt nog niet zeggen dat die personen geen meerdere accounts hebben aangemaakt. Maar dat was niet mijn vraag. Als mijn punt te moeilijk is laat dan maar zitten. :')
pi_137852048
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:37 schreef Antiheld het volgende:

[..]

Wilt nog niet zeggen dat die personen geen meerdere accounts hebben aangemaakt. Maar dat was niet mijn vraag. Als mijn punt te moeilijk is laat dan maar zitten. :')
Ik snap je punt wel, maar als ik iemand een tweede keer tegenkom, nadat ik deze persoon al een keer eerder had afgewezen, is het aannemelijk dat het bij haar ook kan gebeuren, waardoor het niet zinloos is dat je haar tegenkomt als ze jou al heeft afgewezen.
  maandag 17 maart 2014 @ 18:57:34 #260
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137852805
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef Antiheld het volgende:

[..]

Volgens mij snappen jullie allebei niet wat ik bedoel. Hoe weet je of de ander jou al heeft (af)gekeurd voordat jij die persoon hebt gekeurd? Een fotografisch geheugen gaat je daar niet bij helpen. Een antwoord wat eventueel zou kunnen. "Een bekende vriendin heeft gezegd dat ze mij heeft afgekeurd, maar daarna kwam ik haar nog tegen om te keuren."
Zelfs matches waarbij ik door de andere persoon verwijderd ben, komen langs. :')

pi_137854035
Heb Tinder nu een paar daagjes. Maar ik weet niet, het voelt net als een callcenter, 10 personen waarmee je in contact bent , en die je allemaal leuk lijken en je dus toch maar reageert en een gesprek hebt.

Op standaard dating sites of apps is dat toch anders, rustiger.
Het is de schuld van de Rabobank
pi_137857260
Denk dat ik sinds 't weekend toch de leukste match tot nu toe heb. Een keertje geen hardstyle-chick of 'te dom om te poepen'-chick.
pi_137857982
zo dan. Gister een match via tinder, waarna ik het nummer van haar heb gekregen.
kreeg vanochtend een '' goedemorgen'' via whatsapp, nadat ze gister het gesprek afsloot met ''welterusten!'' vandaag ook hele dag gepraat over alles en nog wat.

nadeel; ze woont met OV 3 uur verder. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2014 20:38:26 ]
pi_137858226
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 18:57 schreef donroyco het volgende:

[..]

Zelfs matches waarbij ik door de andere persoon verwijderd ben, komen langs. :')

[ afbeelding ]
ik had laatst ook een heel gesprek met iemand, toen had ik een notificatie van diegene dat ik een bericht van haar had, en vervolgens is het gesprek weg, alsof ze me geblokkeerd heeft :')
  maandag 17 maart 2014 @ 21:35:20 #265
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_137861598
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:39 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

ik had laatst ook een heel gesprek met iemand, toen had ik een notificatie van diegene dat ik een bericht van haar had, en vervolgens is het gesprek weg, alsof ze me geblokkeerd heeft :')
ik ook, toen opgezocht op facebook. Toen kende ze me niet. Vrouwen..... }:|
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  maandag 17 maart 2014 @ 23:54:28 #266
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_137869934
quote:
6s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:25 schreef donroyco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  maandag 17 maart 2014 @ 23:56:57 #267
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137870021
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:35 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Stalkers :D
pi_137884476
Ik kwam een meisje tegen dat de fok emoticon: ' :') ' gebruikte. Nu ben ik bang.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:02:42 #269
391391 Basxt
pi_137885250
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:20 schreef Buffell het volgende:
Denk dat ik sinds 't weekend toch de leukste match tot nu toe heb. Een keertje geen hardstyle-chick of 'te dom om te poepen'-chick.
mag ik dan die hardstyle chicks ? Ik zie er niet genoeg..
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_137885384
Fuck zeg, ik had net echt een match from hell
Ik zei even niets (letterlijk 15 minuten, de postbode stond aan de deur) en toen ging hij al van: wil je niet met me afspreken dan?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137885440
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zei even niets (letterlijk 15 minuten, de postbode stond aan de deur) en toen ging hij al van: wil je niet met me afspreken dan?
Jij treft ook de besten zo te zien
pi_137885826
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:35 schreef gohan16 het volgende:

[..]

Na blokkeren opzoeken op Facebook is wel een beetje fout? _O-
pi_137885877
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:20 schreef Leonos het volgende:

[..]

Na blokkeren opzoeken op Facebook is wel een beetje fout? _O-
beetje?!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137885889
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

beetje?!
Beetje veel :*
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:55:32 #275
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137887182
quote:
Wtf? Dat klinkt wel heel desperate.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:56:41 #276
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_137887230
quote:
Wat is belangrijker? De potentiële droomman van je leven of je pakketje?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 maart 2014 @ 15:58:22 #277
Brabo Bastard
pi_137887279
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat is belangrijker? De potentiële droomman van je leven of je pakketje?
De postbode natuurlijk. Die kan ze laten komen wanneer ze wil.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137888127
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:02 schreef Basxt het volgende:

[..]

mag ik dan die hardstyle chicks ? Ik zie er niet genoeg..
Leef je uit. Ik vind 't helemaal niks als een vrouw stampend door de woonkamer stuitert op die rengdengdeng-herrie.
pi_137891987
Ik begin echt af te knappen als mannen steeds ... achter elke zin typen ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 18 maart 2014 @ 18:02:22 #280
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137892097
Ik wil geen interviews meer.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 maart 2014 @ 18:03:07 #281
Brabo Bastard
pi_137892117
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Zet dat in je tekst :P
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 18 maart 2014 @ 18:26:35 #282
366603 Romsel
Sowieso baas!
pi_137892788
Laatst had ik een match met een leuke meid die 9745 KM uit de buurt zat. Het bleek een Braziliaanse die even op bezoek was in NL. Nu spreken we elkaar op WhatsApp en komt ze over een maand of twee weer naar Nederland. Ze wil dan wel afspreken, in elk geval om te chillen of een beetje te feesten. Ze is behoorlijk lekker en ik wil natuurlijk wel moves maken als ze op bezoek komt.

Ik heb echter geen idee wat ik ervan moet verwachten, dit is compleet nieuw voor me. Iemand tips of suggesties hoe ik dit in de goede richting kan sturen?
pi_137893004
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:26 schreef Romsel het volgende:
Laatst had ik een match met een leuke meid die 9745 KM uit de buurt zat. Het bleek een Braziliaanse die even op bezoek was in NL. Nu spreken we elkaar op WhatsApp en komt ze over een maand of twee weer naar Nederland. Ze wil dan wel afspreken, in elk geval om te chillen of een beetje te feesten. Ze is behoorlijk lekker en ik wil natuurlijk wel moves maken als ze op bezoek komt.

Ik heb echter geen idee wat ik ervan moet verwachten, dit is compleet nieuw voor me. Iemand tips of suggesties hoe ik dit in de goede richting kan sturen?
Wat denk je zelf? Ze geeft zelf aan dat ze wil feesten, dus dat lijkt me niet zo moeilijk. Spreek ergens af om wat te drinken en de rest zal vanzelf gaan. Of niet... :P
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:21:58 #284
391391 Basxt
pi_137897766
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:26 schreef Romsel het volgende:

dat is wel sick dude
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:27:58 #285
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137898040
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoe zie je jezelf over 5 jaar?
pi_137898312
quote:
Dat wordt al niks :')
Het is de schuld van de Rabobank
  dinsdag 18 maart 2014 @ 20:38:40 #287
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137898540
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Hoe zie je jezelf over 5 jaar?
Samenwonend in mijn achterstallige krotje met mijn 15 katten, werkloos :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137899605
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:33 schreef Voorheeniemandanders het volgende:

[..]

Dat wordt al niks :')
duh
ik heb hem echt vrij snel daarna geblokt
Het was natuurlijk niet het enige debiele in het gesprek
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:26:01 #289
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137901480
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Samenwonend in mijn achterstallige krotje met mijn 15 katten, werkloos :)
pi_137905405
Bij mij zijn er soms matches verdwenen waarvan ik dan denk dat zij mij hebben geblokkeerd of dat zij hun profiel hebben verwijderd om vervolgens dagen later opeens weer in mijn lijst te verschijnen.
Ook krijg ik regelmatig dezelfde personen om te keuren, enkelen heb ik zeker al 5 of 6x moeten keuren.
Het valt mij wel op dat dit eigenlijk alleen voorkomt bij personen die ik afwijs, mijn theorie is dat diegene die voorbij blijven komen maar die je keer op keer ook afwijst dat die jou wel hebben geliked en vandaar dus elke keer wederkeren.
pi_137931483
Ik heb dat ook croestjov, ben een aantal mannen al 3 of 4x tegen gekomen.

Ik dacht dat ik een fantastische date had morgenavond _O- ziet er leuk uit, woont niet meer bij zijn ouders, heeft geen 4 kinderen bij 4 verschillende vrouwen, bijna te mooi om waar te zijn...

Stond er vanochtend een berichtje voor mij klaar dat hij zich er zo op verheugde en hoopte dat hij over mij heen mocht plassen :')!
Nog fijner zou zijn als we samen naar de wc zouden gaan, ik op zijn schoot zou zitten en over hem heen wilde plassen.

Huh wacht wat :')
Wat een sfeerspons.
pi_137931564
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:04 schreef UnicornFarts het volgende:

Ik dacht dat ik een fantastische date had morgenavond _O- ziet er leuk uit, woont niet meer bij zijn ouders, heeft geen 4 kinderen bij 4 verschillende vrouwen, bijna te mooi om waar te zijn...

Stond er vanochtend een berichtje voor mij klaar dat hij zich er zo op verheugde en hoopte dat hij over mij heen mocht plassen :')!
Nog fijner zou zijn als we samen naar de wc zouden gaan, ik op zijn schoot zou zitten en over hem heen wilde plassen.

Pics. :D
  woensdag 19 maart 2014 @ 18:16:06 #293
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137931833
:') Zei 'ie dat nou zomaar out of the blue? Dat is toch raar?
  woensdag 19 maart 2014 @ 18:16:46 #294
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_137931848
Wat _O-!!!
pi_137932125
Nou ik had hem gisteravond nog even een appje gestuurd dat ik wel zin in hem had zeg maar O-) (geen kinky shit :') ) en dit was zijn reactie erop vanochtend :') Ik dacht eerst dat het een grapje was en vroeg "Ja hou je daar van" en toen kreeg ik terug ja ik hou van nasty!!! ;(

Ik moet met jongeren gaan daten want dit is al nummer zoveel..zijn altijd de oudere _O- vorige keer ook een vent, we hadden het gewoon over normale dingen en ineens vraagt hij wat voor schoenen ik draag, dus ik zei dat ik op dat moment op blote voeten liep. Laten we het erop houden dat hij wel raad wist met vrouwen voeten...

Ik ga nu gelijk mijn filter aanpassen :')
Wat een sfeerspons.
  woensdag 19 maart 2014 @ 18:40:19 #296
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137932526
quote:
9s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik had hem gisteravond nog even een appje gestuurd dat ik wel zin in hem had zeg maar O-) (geen kinky shit :') ) en dit was zijn reactie erop vanochtend :') Ik dacht eerst dat het een grapje was en vroeg "Ja hou je daar van" en toen kreeg ik terug ja ik hou van nasty!!! ;(

Ik moet met jongeren gaan daten want dit is al nummer zoveel..zijn altijd de oudere _O- vorige keer ook een vent, we hadden het gewoon over normale dingen en ineens vraagt hij wat voor schoenen ik draag, dus ik zei dat ik op dat moment op blote voeten liep. Laten we het erop houden dat hij wel raad wist met vrouwen voeten...

Ik ga nu gelijk mijn filter aanpassen :')
Max 28 jaar :7
pi_137932674
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Max 28 jaar :7
Ik heb nu 28-38 dat zal het probleem wel zijn :')

Ik weet niet of de dames hier ook een ene "alex" van 31 hebben gespot die poedelnaakt op de foto stond met een pizza op zijn leuter? Was vast een pizza formaggi met een vleugje camembert :')
Wat een sfeerspons.
  woensdag 19 maart 2014 @ 18:49:37 #298
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_137932843
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:45 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik heb nu 28-38 dat zal het probleem wel zijn :')

Ik weet niet of de dames hier ook een ene "alex" van 31 hebben gespot die poedelnaakt op de foto stond met een pizza op zijn leuter? Was vast een pizza formaggi met een vleugje camembert :')
Ik heb ook de leeftijd wat hoger staan. Niks mis met een oudere vrouw :9

Gister met een vriendin meegekeken bij tinder. Ze had een date gepland en was met hem aan het chatten. Begint hij ineens te vragen of ze wel condooms meeneemt, hoevaak ze seks heeft, wanneer de laatste keer was, of ze een beetje makkelijk is. Allemaal in 15 minuten. Gast was 26. Date werd afgezegd, terwijl als hij zijn mond had gehouden gelijk zijn truukje kon doen. Hoe kan je het voor jezelf verpesten en wat een retard kan je zijn.

Zo ga ik nooit worden natuurlijk, ook niet als ik ouder ben :7
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 maart 2014 @ 19:03:44 #299
Brabo Bastard
pi_137933505
quote:
10s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:04 schreef UnicornFarts het volgende:

_O- jij treft ze wel he :D
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 19 maart 2014 @ 19:13:14 #300
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137934053
Tering :')
  woensdag 19 maart 2014 @ 19:14:21 #301
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137934124
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')