Jij treft ook de besten zo te zienquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
Fuck zeg, ik had net echt een match from hell
Ik zei even niets (letterlijk 15 minuten, de postbode stond aan de deur) en toen ging hij al van: wil je niet met me afspreken dan?
Na blokkeren opzoeken op Facebook is wel een beetje fout?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:35 schreef gohan16 het volgende:
[..]
ik ook, toen opgezocht op facebook. Toen kende ze me niet. Vrouwen.....
beetje?!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Na blokkeren opzoeken op Facebook is wel een beetje fout?
Wtf? Dat klinkt wel heel desperate.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zei even niets (letterlijk 15 minuten, de postbode stond aan de deur) en toen ging hij al van: wil je niet met me afspreken dan?
Wat is belangrijker? De potentiële droomman van je leven of je pakketje?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
De postbode natuurlijk. Die kan ze laten komen wanneer ze wil.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is belangrijker? De potentiële droomman van je leven of je pakketje?
Leef je uit. Ik vind 't helemaal niks als een vrouw stampend door de woonkamer stuitert op die rengdengdeng-herrie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:02 schreef Basxt het volgende:
[..]
mag ik dan die hardstyle chicks ? Ik zie er niet genoeg..
Zet dat in je tekstquote:
Wat denk je zelf? Ze geeft zelf aan dat ze wil feesten, dus dat lijkt me niet zo moeilijk. Spreek ergens af om wat te drinken en de rest zal vanzelf gaan. Of niet...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:26 schreef Romsel het volgende:
Laatst had ik een match met een leuke meid die 9745 KM uit de buurt zat. Het bleek een Braziliaanse die even op bezoek was in NL. Nu spreken we elkaar op WhatsApp en komt ze over een maand of twee weer naar Nederland. Ze wil dan wel afspreken, in elk geval om te chillen of een beetje te feesten. Ze is behoorlijk lekker en ik wil natuurlijk wel moves maken als ze op bezoek komt.
Ik heb echter geen idee wat ik ervan moet verwachten, dit is compleet nieuw voor me. Iemand tips of suggesties hoe ik dit in de goede richting kan sturen?
dat is wel sick dudequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:26 schreef Romsel het volgende:
Laatst had ik een match met een leuke meid die 9745 KM uit de buurt zat. Het bleek een Braziliaanse die even op bezoek was in NL. Nu spreken we elkaar op WhatsApp en komt ze over een maand of twee weer naar Nederland. Ze wil dan wel afspreken, in elk geval om te chillen of een beetje te feesten. Ze is behoorlijk lekker en ik wil natuurlijk wel moves maken als ze op bezoek komt.
Ik heb echter geen idee wat ik ervan moet verwachten, dit is compleet nieuw voor me. Iemand tips of suggesties hoe ik dit in de goede richting kan sturen?
Hoe zie je jezelf over 5 jaar?quote:
Dat wordt al niksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
Samenwonend in mijn achterstallige krotje met mijn 15 katten, werkloosquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe zie je jezelf over 5 jaar?
duhquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samenwonend in mijn achterstallige krotje met mijn 15 katten, werkloos
Pics.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:04 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb dat ook croestjov, ben een aantal mannen al 3 of 4x tegen gekomen.
Ik dacht dat ik een fantastische date had morgenavondziet er leuk uit, woont niet meer bij zijn ouders, heeft geen 4 kinderen bij 4 verschillende vrouwen, bijna te mooi om waar te zijn...
Stond er vanochtend een berichtje voor mij klaar dat hij zich er zo op verheugde en hoopte dat hij over mij heen mocht plassen!
Nog fijner zou zijn als we samen naar de wc zouden gaan, ik op zijn schoot zou zitten en over hem heen wilde plassen.
Huh wacht wat
Max 28 jaarquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou ik had hem gisteravond nog even een appje gestuurd dat ik wel zin in hem had zeg maar(geen kinky shit
) en dit was zijn reactie erop vanochtend
Ik dacht eerst dat het een grapje was en vroeg "Ja hou je daar van" en toen kreeg ik terug ja ik hou van nasty!!!
![]()
Ik moet met jongeren gaan daten want dit is al nummer zoveel..zijn altijd de ouderevorige keer ook een vent, we hadden het gewoon over normale dingen en ineens vraagt hij wat voor schoenen ik draag, dus ik zei dat ik op dat moment op blote voeten liep. Laten we het erop houden dat hij wel raad wist met vrouwen voeten...
Ik ga nu gelijk mijn filter aanpassen
Ik heb nu 28-38 dat zal het probleem wel zijnquote:
Ik heb ook de leeftijd wat hoger staan. Niks mis met een oudere vrouwquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb nu 28-38 dat zal het probleem wel zijn![]()
Ik weet niet of de dames hier ook een ene "alex" van 31 hebben gespot die poedelnaakt op de foto stond met een pizza op zijn leuter? Was vast een pizza formaggi met een vleugje camembert
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:04 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb dat ook croestjov, ben een aantal mannen al 3 of 4x tegen gekomen.
Ik dacht dat ik een fantastische date had morgenavondziet er leuk uit, woont niet meer bij zijn ouders, heeft geen 4 kinderen bij 4 verschillende vrouwen, bijna te mooi om waar te zijn...
Stond er vanochtend een berichtje voor mij klaar dat hij zich er zo op verheugde en hoopte dat hij over mij heen mocht plassen!
Nog fijner zou zijn als we samen naar de wc zouden gaan, ik op zijn schoot zou zitten en over hem heen wilde plassen.
Huh wacht wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |