De standaardtips die iedereen kent maar waar niemand zich aan houd.quote:
Ik krijg nooit foto's van kuttenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
Djeez ik kreeg net 4 foto's van een stijve!!
En dat zo vroeg op de ochtend
En dat is erg omdatquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
Blijkbaar is het zwaard belangrijker dan de schede.quote:
Ochtendseks is het lekkerst, dat vind hij dus ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
Eerst tandenpoetsenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ochtendseks is het lekkerst, dat vind hij dus ook.
ff reinstallen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
Nu krijg ik gewoon helemaal geen mensen meer
Alleen dat zoek scherm
Ik denk dat ik de hele boel binnenkort maar verwijder
het nogal debiel is om hier je harde lul op te zetten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dat is erg omdat
Ik ga binnenkort mn 4e tinderchick daten en dan is het wel even mooi geweest
Je kan ook foto's op Facebook zetten alleen zichtbaar voor jezelfquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het nogal debiel is om hier je harde lul op te zetten?
Je moet er zelfs ook een aparte Facebook voor maken
ik gok dat zo iemand niet wil riskeren dat iemand te zien krijgt dat je 28 vrienden deeltquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je kan ook foto's op Facebook zetten alleen zichtbaar voor jezelf![]()
(ik was het niet met die piemol)
Ja oké, niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok dat zo iemand niet wil riskeren dat iemand te zien krijgt dat je 28 vrienden deelt
Maar die pakt Tinder nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Je kan ook foto's op Facebook zetten alleen zichtbaar voor jezelf![]()
(ik was het niet met die piemol)
Hoe bedoe je niet pakken? Kun je alleen openbare foto's erop zetten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar die pakt Tinder nietMaatje van mij had ook opeens een mapje met allemaal vage foto's op FB, dus ik vroeg waarom. Was het dus voor Tinder. Maar iedereen nam hem al ontzettend in de zeik!
jawel hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Maar die pakt Tinder nietMaatje van mij had ook opeens een mapje met allemaal vage foto's op FB, dus ik vroeg waarom. Was het dus voor Tinder. Maar iedereen nam hem al ontzettend in de zeik!
Ik heb sowieso alleen foto's op Tinder die openbaar zijn dus zou het niet wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hoe bedoe je niet pakken? Kun je alleen openbare foto's erop zetten?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel hoor
Ik heb het zelf ook gedaan omdat ik facebook niet echt geschikt vind om vol te zetten met selfies maar tinder weer niet voor foto's van mijn eten en mijn kat
Tinder pakt het, facebook pak hetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb sowieso alleen foto's op Tinder die openbaar zijn dus zou het niet weten
Ja ik heb laatst maar ene foto van alleen mij zelf op FB gezet. Eigenlijk voor tinder.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel hoor
Ik heb het zelf ook gedaan omdat ik facebook niet echt geschikt vind om vol te zetten met selfies maar tinder weer niet voor foto's van mijn eten en mijn kat
Ik ook. Na drie weken staat de teller op 34 matches en 5 telefoonnummers. Daar ben ik nog wel even zoet meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga het voorlopig even op een laag pitje zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |