abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2014 @ 13:24:21 #26
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_137542181
Gewoon een keer de sleur breken en een selfie nemen wanneer je op het toilet zit. Be that leader.
Ignorance is bliss
pi_137542556
Nou daarom dacht ik dus dat mannen gewoon alles liken haha
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_137542597
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef elkravo het volgende:
Tinder gebruikt FB foto's. Hierin worden allerlei zaken gedeeld die men wil laten zien aan vrienden, waarin men wil laten zien hoe wereldlijk en tof men is.

Gevolg: alleen maar foto's waar men:

- op de plaat staat met dieren (paarden, dolfijnen, en huisdieren) => ben zelf niet zo'n dierenman
- zijn/haar kinderen will showen => voor mij een nee
- aan het feesten is (in groepsfoto's) => meestal niet de meest galante foto's
- een sport beoefent => ben niet van bergbeklimmen en wintersport

En al dat soort dingen boeien mij nou juist minder. Ik kies voor de dames die een beetje "normaal" en neutraal op de foto staan. Leuk als je van (verre) reizen houd, en het zijn de fotomomenten daar van, die iedereen op FB plaatst. Maar reizen doe je 3 weken per jaar - het gaat mij ook om die 49 andere weken... als je gewoon je dagelijkse ding doet.
Overdreven gestyleerde foto's zijn voor mij dus juist een afknapper. Laat gewoon jezelf zien, niet wat je wilt dat anderen zien...
En dan heb je ook nog mensen die op iedere foto een zonnebril op hebben. Als ik je hele hoofd niet duidelijk zichtbaar is, dan waag ik het er niet op.
#TeamMiley
pi_137542650
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:41 schreef Poolbal het volgende:
Voor de vrouwen nog wat tips:
- 1 foto is bij mij 99% kans op dislike, zeker als dat een uberopgemaakte stylistische foto is
- één of twee groepsfotos ok... maar 4/5 groepsfotos en één vage... ik heb geen zin om uit te zoeken wie jij bent
- Zet er tenminste 1 duidelijke foto bij, liefst 2 of 3 dan mag de rest op het strand of bij Machu Pichu zijn
- niet alleen maar de fotos van je afstuderen, gala en kerstmis. Allemaal heftige make up? Wat heb je te verbergen? :)

Persoonlijke smaakdie ik dislike (zie je regelmatig) :
- kijk ik ben sociaal betrokken want ik heb in Afrika met kindjes gewerkt!
- kijk mij vrolijk zijn toen ik de colourrun deed!
:')!
  zondag 9 maart 2014 @ 14:43:16 #30
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_137544192
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 02:20 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het begint me nu vrij helder te worden waarom het nooit tot een date komt.
Nou vertel? :+
Oh.
pi_137545317
Dat gieren van de pret de hele tijd om werkelijk helemaal niks.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_137546738
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nou daarom dacht ik dus dat mannen gewoon alles liken haha
Ik doe dat ook, ik doe gewoon 1x per week een half uur lang alleen maar like en dan zie ik wel wie reageert :`)

Vooral omdat ik die navigatie vet kut vind, als je nou gewoon naar links en rechts door de foto's kunt bladeren en die knopjes hebt om te liken ja of nee, nu moet je eerst op het profiel klikken en dan kan je pas bladeren.

Als je zo al die foto's af wilt werken ben je lang bezig
pi_137547895
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef elkravo het volgende:
Tinder gebruikt FB foto's. Hierin worden allerlei zaken gedeeld die men wil laten zien aan vrienden, waarin men wil laten zien hoe wereldlijk en tof men is.

Gevolg: alleen maar foto's waar men:

- op de plaat staat met dieren (paarden, dolfijnen, en huisdieren) => ben zelf niet zo'n dierenman
- zijn/haar kinderen will showen => voor mij een nee
- aan het feesten is (in groepsfoto's) => meestal niet de meest galante foto's
- een sport beoefent => ben niet van bergbeklimmen en wintersport

En al dat soort dingen boeien mij nou juist minder. Ik kies voor de dames die een beetje "normaal" en neutraal op de foto staan. Leuk als je van (verre) reizen houd, en het zijn de fotomomenten daar van, die iedereen op FB plaatst. Maar reizen doe je 3 weken per jaar - het gaat mij ook om die 49 andere weken... als je gewoon je dagelijkse ding doet.
Overdreven gestyleerde foto's zijn voor mij dus juist een afknapper. Laat gewoon jezelf zien, niet wat je wilt dat anderen zien...
Je kan natuurlijk gewoon foto's op je FB-profiel zetten en die alleen zichtbaar maken voor jezelf. Dat heb ik ook gedaan. Maar 99% van de mensen denkt daar natuurlijk niet aan :P
pi_137548499
Ik snap het niet hoor. Zit er nu net een weekje op en heb pas 3 matches, maar wel met 3 waanzinnig mooie vrouwen waarvan ik er 1 ook weleens in het echt heb gezien. Heb nog gevraagd of ze me misschien per ongeluk naar rechts had geveegd maar dat was dus niet het geval.
pi_137548636
Ik had een weekje of twee niet getinderd, sinds gisteravond weer wel en ik heb me toch een paar leuke matches nu.

Alleen nog ff bedenken hoe ik een gesprek ga starten.
pi_137548827
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:09 schreef Plofkipje het volgende:
Ik had een weekje of twee niet getinderd, sinds gisteravond weer wel en ik heb me toch een paar leuke matches nu.

'Sex?'
hhhhh
pi_137549651
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:09 schreef Plofkipje het volgende:

Gewoon zeggen wat je leuk vond aan de persoon of foto's!
  zondag 9 maart 2014 @ 17:54:21 #38
396458 New_Pope
Nobody fucks with the Jesus!
pi_137550272
Schaamteloze TVP.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
pi_137551828
Ik like wel aardig wat.. maar wordt helaas niet zo vaak terug geliked :P
pi_137552104
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:37 schreef Poolbal het volgende:

[..]

"Goh wat heb jij een leuke snor"

Ja nee en jij hebt een hele waslijst aan eisen? :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_137552255
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:47 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden als iemand zegt dat ik een leuke snor heb... als ik een snor heb :P
pi_137553495
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:14 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

'Sex?'
Nee want dat wil ik niet :')

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 17:37 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Ook nog een optie.

quote:

[..]

Sloeg de waslijst aan eisen op mij?
pi_137554507
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 18:52 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik zou het niet erg vinden als iemand zegt dat ik een leuke snor heb... als ik een snor heb :P
Ieder zijn ding hoor maar ik hou daar niet zo van misschien is het vrouw naar man anders maar als een man weer eens aankomt met "wat heb je mooie blonde krullen" dan denk ik gelijk alweer van jezus :')

Plofkipje, nee :)
Wat een sfeerspons.
pi_137555516
quote:
10s.gif Op zondag 9 maart 2014 19:49 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ieder zijn ding hoor maar ik hou daar niet zo van misschien is het vrouw naar man anders maar als een man weer eens aankomt met "wat heb je mooie blonde krullen" dan denk ik gelijk alweer van jezus :')

Plofkipje, nee :)
Daar zit wel een groot verschil in bij mannen en vrouwen :D Maar ik maak bij de opening eigenlijk nooit een opmerking over uiterlijk ofzo :)
pi_137555669
quote:

[..]

Wat zijn we weer heerlijk internet-bijdehand met zu alluh, jeuhh. Blijft toch altijd weer bijzonder hoe mensen denken een soort internetimago op te moeten zetten en puntjes te scoren met mensen dissen.

Maar bv:

"Hey, vond je lach heel leuk, moest je wel liken :)"
"Is die ene foto in Thailand? Echt mooie foto."
"Een hondenliefhebber! Ik vind honden ook leuk"

Ik ga in ieder geval niet verzonnen of ingewikkelde openingszinnen doen. Je bent gematcht dus je vond elkaar leuk genoeg om JA te zeggen. Gewoon het gesprek starten en dan gedurende het gesprek merk je wel of het klikt. Als iemand na één zin niet reageert, tsja dan niet.. blokkeer.
pi_137555847
Ik krijg juist van die berichtjes met:

"Hey (insert m'n naam) wat een leuke naam zeg! Vertel eens iets meer over jezelf, wie ben je, wat doe je? Waar kom je vandaan?"

Daar heb ik al niet eens meer zin om nog te antwoorden eerlijk gezegd....denk ik echt begin gewoon een normaal gesprek met "He hoe is het?" of "He, leuk weekend gehad?"
pi_137556254
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Wat zijn we weer heerlijk internet-bijdehand met zu alluh, jeuhh. Blijft toch altijd weer bijzonder hoe mensen denken een soort internetimago op te moeten zetten en puntjes te scoren met mensen dissen.

Maar bv:

"Hey, vond je lach heel leuk, moest je wel liken :)"
"Is die ene foto in Thailand? Echt mooie foto."
"Een hondenliefhebber! Ik vind honden ook leuk"

Ik ga in ieder geval niet verzonnen of ingewikkelde openingszinnen doen. Je bent gematcht dus je vond elkaar leuk genoeg om JA te zeggen. Gewoon het gesprek starten en dan gedurende het gesprek merk je wel of het klikt. Als iemand na één zin niet reageert, tsja dan niet.. blokkeer.
Internet-bijdehand :')

Om te kotsen.

quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik krijg juist van die berichtjes met:

"Hey (insert m'n naam) wat een leuke naam zeg! Vertel eens iets meer over jezelf, wie ben je, wat doe je? Waar kom je vandaan?"

Daar heb ik al niet eens meer zin om nog te antwoorden eerlijk gezegd....denk ik echt begin gewoon een normaal gesprek met "He hoe is het?" of "He, leuk weekend gehad?"
DIT!

of gewoon een grappige zin, in het vorige topic kwam "Ik wil in je wangen knijpen" voorbij, geniaal!
Wat een sfeerspons.
pi_137556472
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Internet-bijdehand :')

Om te kotsen.

Precies. Puntjes scoor je in het echte leven door mooie en leuke dingen (voor anderen) te doen.
pi_137556863
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Precies. Puntjes scoor je in het echte leven door mooie en leuke dingen (voor anderen) te doen.
Hihihi jij gekkie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een sfeerspons.
pi_137557370
Wie weet zijn we intussen aan het Tinderchatten :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')