En dan met een been in de lucht en een duckface.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef Ireyon het volgende:
Veel meiden die blije foto's maken in Berlijn.. bij het Holocaustmonument. De fuck is er mis met sommige mensen
mannen ook! Dat vond ik ook al apart jaquote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef Ireyon het volgende:
Veel meiden die blije foto's maken in Berlijn.. bij het Holocaustmonument. De fuck is er mis met sommige mensen
Wang-knijper meldt zich.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Internet-bijdehand![]()
Om te kotsen.
[..]
DIT!
of gewoon een grappige zin, in het vorige topic kwam "Ik wil in je wangen knijpen" voorbij, geniaal!
Heb binnenkort een date met de wangenknijp opmerkingquote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Internet-bijdehand![]()
Om te kotsen.
[..]
DIT!
of gewoon een grappige zin, in het vorige topic kwam "Ik wil in je wangen knijpen" voorbij, geniaal!
Jammer, hij werkt wel best vaakquote:Op zondag 9 maart 2014 22:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wang-knijper meldt zich.
Intussen geen contact meer met haarAch, was leuk voor even
http://www.vice.com/nl/re(...)t-verwenden-solltestquote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef Ireyon het volgende:
Nice, ff proberen, binnen 2 weken 200 matches nu al een week niks meerquote:Op maandag 10 maart 2014 09:38 schreef Poolbal het volgende:
Voor mensen die al een tijdje geen matches krijgen, terwijl ze dat voorheen wel hadden:
App deinstalleren, opnieuw installeren (je behoudt je matches) heeft bij mij gewerkt, nu krijg ik weer matches. Heb ook nog een beetje de leeftijdrange geschoven, maar ik denk dat het opnieuw installeren bepalend was.
Boeie...als hun op tinder gaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:20 schreef Volvoman het volgende:
Kunnen dames met een relatie niet gewoon van Tinder wegblijven. Al een aantal keer gehad, een match met een echt leuke en blijken ze een relatie te hebben.
Haha vet schattigquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb eigenlijk voor het eerst dat ik met een meid meer gespreksstof heb als wel bij elkaar zijn dan via WhatsAppWe hebben nu twee dates gehad en ik wil niet via WhatsApp chatten, ik wil haar weer zien!
Tinder![]()
Heb overigens al een paar dagen niemand meer geliked. De matches kunnen me gestolen worden. Ik zou toch niet verliefd zijn, hè?![]()
![]()
Daten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha vet schattigen dat na 2 dates
Ik word echt niet snel verliefd, kan me de laatste keer niet eens meer herinneren maar ik zal ook wel te kieskeurig zijn
Dat dacht ik ook altijd van mezelf. Maar blijkbaar heb ik toch maar een heel klein hartjequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha vet schattigen dat na 2 dates
Ik word echt niet snel verliefd, kan me de laatste keer niet eens meer herinneren maar ik zal ook wel te kieskeurig zijn
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben veel te gemeen voor jou en jij te stijf voor mij.
Nawwwwquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd van mezelf. Maar blijkbaar heb ik toch maar een heel klein hartje
Tijdens de eerste date van 20:00-02:00 in de kroeg gezeten. Was die avond eigenlijk van plan om rond een uur of 23:00 naar huis te gaan, maar dat liep een beetje heel erg anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima, DM.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:33 schreef SonicVolcano het volgende:
UnicornFarts moet je op bed smijten en domineren
Prima, wanneer?quote:
quote:
Kijk die yats eens goaaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kijk die yats eens goaaan!Jij bent liever zelf dominant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nou, doe je ballgag maar in yats!quote:
*zoekt in allerlei verhuisdozen*quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, doe je ballgag maar in yats!
Mensenkennisquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Ambicioso het volgende:
Volgens mij word ik niet meer getoond of zo. Krijg ook geen bots meer.
Ze blokkeren je gewoon.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
Die app werkt wel echt slecht
Matches verdwijnen steeds en zo of ik zie geen tekst
500 hierquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze blokkeren je gewoon.
Ik ga richting de 300 matches
ze komen natuurlijk ook weer terugquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze blokkeren je gewoon.
Ik ga richting de 300 matches
ik like niet eens zo veel mensen in de wereld, laat staan op tinderquote:
Kieskeurigquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik like niet eens zo veel mensen in de wereld, laat staan op tinder
Thanks Mortaxxquote:
quote:7 Tips For Scoring a Date on Tinder
1. No Animals
Photos with your horse, exotic lion or tiger may seem cool and impressive, but they have nothing to do with dating. When photo after photo shows you with animals, it sends the wrong message.
2. No Kids
This has a high probability of scaring off on-the-fence Tinder users. "Do not post any photos of you holding a baby," advises Talia Goldstein, the founder of the online dating site Three Day Rule. Such photos suggest you're ready to speed up the dating process, which could send potential matches running for the hills. "Posting a baby photo ensures they will move on to the next match," Goldstein says.
3. Be Honest
False advertising is a deal breaker. A recent online dating survey from My Life found 86% of respondents post outdated photos. Post a recent one of only you; it's confusing when every photo includes other people. It's hard to win either way: "If you include someone more attractive than you are, then you push the focus away," Goldstein advises. "If you put someone less attractive, then your matches may be turned off."
4. Don't Show Too Much Skin
"Guys get upset if you show off your practically naked body online and then in person you have gained 10 pounds," Goldstein says. "That’s not what they signed up for." But that doesn't mean men can get away with shirtless selfies. This may send the impression he's more more into his own body than a potential partner's, according to Goldstein. Instead, to show off your body, Goldstein suggests using an action photo, like playing beach volleyball.
5. Post Real Photos
This may sound obvious, but if you have spent a significant amount of time online, this is not a no-brainer. But don't leave the photo category empty, either: Two-thirds of respondents to the My Life survey reported that they wouldn't date someone without any pictures.
6. Show Your Personality
Going from online flirting to meeting in real life is a big step. For girls, that could mean changing up your style, suggests Goldstein. Try posting one with straight hair, one with curly, one in jeans, one in a dress. For men, Goldstein also suggests mixing it up. Show yourself at work and play. "Girls want a fun and adventurous guy." she says. And don't be afraid to dress up. "Girls love a guy in a suit. Crop a photo from the last wedding you went to."
7. Smile
It takes 62 muscles to frown, but only 26 to smile. So go right ahead. "Girls are already weary of meeting a guy online so make her feel comfortable by posting a photo of you with a smile," Goldstein says.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |